Intelligente post wel....quote:Op zondag 16 december 2007 22:22 schreef IkWeetNiets het volgende:
Huubhaters zullen nooit het ware geluk kennen want het zijn lowlifes.
Waar Huubfans dikke pret hebben in de Cos slijten de haters hun zure uurtjes met het gal spuwen in de onderlaag van de samenleving waar ze 18 uur per dag achter de streams hangen. De upperclass-Huubfans pissen net zo goed in de schedels van alles wat achter zuurpruimende reikislet Lieke aanholt.
Zeugenstront
Ja en die zijn nu ineens voor Liekequote:Op zondag 16 december 2007 22:23 schreef Katewalker het volgende:Getver, wat een afschuwelijke sfeer hier...
En wat een gezeik over de familie van Huub..wat hebben die verdorie er mee te maken...
![]()
Een paar zielige Huub-haters die hun gram willen halen...![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 16 december 2007 22:22 schreef IkWeetNiets het volgende:
Huubhaters zullen nooit het ware geluk kennen want het zijn lowlifes.
Waar Huubfans dikke pret hebben in de Cos slijten de haters hun zure uurtjes met het gal spuwen in de onderlaag van de samenleving waar ze 18 uur per dag achter de streams hangen. De upperclass-Huubfans pissen net zo goed in de schedels van alles wat achter zuurpruimende reikislet Lieke aanholt.
Zeugenstront
Wat Huub met grote regelmaat uitkraamt is inderdaad walgelijk, maar met jouw post verlaag je je wel tot zijn niveau als je het hebt over over hem hen zeiken en kotsen, hem nooit meer plezier in zijn leven te gunnen. Dat is juist waar je zo'n hekel aan hebt bij Huub.quote:Op zondag 16 december 2007 22:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Sommige uitspraken en daden gaan het spel voorbij. Sommige daden en uitspraken geven het ware karakter van de speler weer. Dat wat Huub soms doet en regelmatig uit zit te kramen, dat past in geen enkele catagorie. Dat is een soort van buitencatagorie, een hele foute buitencatagorie. Daarnaast maak ik mij helemaal niet zo druk. Schrijf enkel op wat ik vind.
Misschien moet jij maar even de Cossen van vandaag terug lezen, ik denk wel dat ik vandaag en hiervoor duidelijk heb gemaakt dat ik het gedrag van Huub minderwaardig vind. NMNS mag hier posten wat hij wilt, het gaat mij er niet om dat zijn mening tegen Huub is maar dat hij zich ook net zo minderwaardig over hem uitlaat.quote:Op zondag 16 december 2007 22:14 schreef Carlaa het volgende:
[..]
Tsja, maar jouw mening is tégen Huub.. dat mag hier niet.. foei!
wisten Huub en Lieke (en wij) toch al???quote:Op zondag 16 december 2007 22:27 schreef agter het volgende:
Hey, Huub en Lieke weer over de foute, false info die ze van achter gekregen hebben. Morgen krijgen ze een afspraak voor een gesprek met achter.
Klinkt als dat achter niet helemaal zuiver speelt...
das niet waar....quote:
Ik vraag me af wie er liegtquote:Op zondag 16 december 2007 22:28 schreef riri het volgende:
Goed zo...Lieke heeft met achter gesproken...er komt een gesprek met zijn vieren....één iemand daarvan liegt...
Lieke is niet bang en confronteert achter er gewoon mee
dat gesprek zou er vorige week toch al komenquote:Op zondag 16 december 2007 22:28 schreef Varen het volgende:
Huub en Lieke hadden het over Mr. T en een gesprek dat er komt
Nee dusquote:Op zondag 16 december 2007 22:28 schreef chufi het volgende:
Is Idols al afgelopen?
Weet je wat nu het verschil is... Huub geeft toe dat hij dingen doet en zegt voor de kijkers en de rest doet alsof ze beter zijn dan Huub of wie dan ook.quote:Op zondag 16 december 2007 22:28 schreef Nomrc2 het volgende:
laat ik het zo zeggen huub is een schatje en zo eerlijk en oprecht
het is toch niet meer dan normaal dat je je ex neukt naast de gene met wie het net een weekje uit is
das eerlijk en oprecht tv maken
want de het kijkcijferkanon was en is niet meer
dat hij in de popupoll zo goed scored ligt aan de gezellige taarten van nowlive die hij zo hoog heeft zitten
want huub maakt geen grappeen ten koste van z'n fans
nou stiekum dan in de auto samen met jaap na een fandag
brullend van het lachen kwamen ze binnen
jaap had het nog over dikke huisvrouwen maar huub ging hier angstvallig niet op in
nogmaals kom niet aan huub want huub is eerlijk en oprecht !
Huub liep te bluffen naar Lieke net met zogenaamd info van achter. Lieke trapt nergens meer in.quote:Op zondag 16 december 2007 22:29 schreef Desii het volgende:
[..]
das niet waar....
Er is door 1 iemand gelogen van in totaal vier personen ( mr. T, xyz, Huub of Lieke)
Huub denkt dat het mr. T is geweest
Ze gaan binnenkort met zijn vieren praten.
Dat wat jij en anderen zuigen noemen is niets anders dan een mening ventileren over een mijn ogen walgelijk ventje. Dat heeft altijd als resultaat dat er meerderen hier mij op de persoon aanvallen, ik reageer daar natuurlijk op. Verwijt het die mensen eens, i.p.v. met je standaard reflex te komen.quote:Op zondag 16 december 2007 22:22 schreef pullup het volgende:
[..]
En dat is juist zo irritant. Die opmerking tegen een persoon neem je te baat om een hele gepercipieerde groep over een kam te scheren. Ik noemde het ook de limit omdat jij zelf al een tijdje aan het zuigen bent, ik dat al een tijdje negeerde, en als je dan uiteindelijk op je opmerking aangesproken word hang je de vermoorde onschuld uit door te beweren dat jij alleen maar reactief reageerde.
Huub is beter dan Brian en Aman ! Ok ! Daar laat ik het bij en laat ze die 2 eens aanpakken !quote:Op zondag 16 december 2007 22:28 schreef Nomrc2 het volgende:
laat ik het zo zeggen huub is een schatje en zo eerlijk en oprecht
het is toch niet meer dan normaal dat je je ex neukt naast de gene met wie het net een weekje uit is
das eerlijk en oprecht tv maken
want de het kijkcijferkanon was en is niet meer
dat hij in de popupoll zo goed scored ligt aan de gezellige taarten van nowlive die hij zo hoog heeft zitten
want huub maakt geen grappeen ten koste van z'n fans
nou stiekum dan in de auto samen met jaap na een fandag
brullend van het lachen kwamen ze binnen
jaap had het nog over dikke huisvrouwen maar huub ging hier angstvallig niet op in
nogmaals kom niet aan huub want huub is eerlijk en oprecht !
ik denk het hokje...... maar eigenlijk boeit het hele gesprek al niet meer, want Lieke en Huub spelen al niet meer samenquote:
Ik hoef niet onafhankelijk te zijn. Ik mag gewoon mijn mening geven.quote:Op zondag 16 december 2007 22:24 schreef Jan-Piet het volgende:
[..]
Hoe kan iemand als jij onafhankelijk moderator zijn???????//
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |