jaap ziet dat lieke heel snel zegt dat ze huub eruit gaat stemmen. huub zegt dat ie lieke er niet uit zal stemmen. de stem van huub is dus meer waar dan die van lieke. eenvoudige keus voor jaap.quote:Op zondag 16 december 2007 20:11 schreef akveor het volgende:
[..]
Nogmaals... het lijkt mij sterk dat Jaap z'n enige backup zal laten afhangen van onze alcoholist.
Maar ik denk dat ze wel voorzichtig moeten zijn... als er een nieuwe komt zal die wel richting Lieke moeten.... en dan zit het spel weer muurvast.
Het gesprek met Brian in de Limo over de fans van Huub is toch duidelijk genoeg. Waarom zou een teamspeler dit willen vertellen aan de tegenstanders? Lieke is al bewust langer bezig met het ondermijnen van Huub. Laat haar dat maar doen.... Lieke kan nooit op tegen de discussie technieken vanHuub. Let maar op Lieke bevind zich al op het niveau van B en A.... alleen gebruikt LIeke politiek correcte uitspraken. Die zo onduidelijk zijn als de pest.quote:Op zondag 16 december 2007 20:11 schreef Guuskeee het volgende:
het irritantste aan lieke vind ik nu dat ze alles wat prive tussen haar en huub besproken is op tafel gooit. dat is gewoon matennaaierij. ook het verlinken en op tafel gooien van de spelzetten van huub is pure achterbakse matennaaierij en spelverzaking. ze woont in een spel, maar weigert het spel te spelen, sterker nog, ze doet er alles aan om het spel om zeep te helpen.
fuck the bitch! Lieke eruit, een andere erin.
Alleen de onderkant van de samenleving, volgens Huub's pa....quote:Op zondag 16 december 2007 20:16 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Vandaar dat iedereen zijn vriend blijft buiten.
Amanda?quote:Op zondag 16 december 2007 20:18 schreef Ziet het volgende:
ga janken lieke
quote:Op zondag 16 december 2007 20:19 schreef akveor het volgende:
Is er dan niemand die z'n brommert wil starten om Lieke op te halen? Gratis?
Als je 16 - 18 uur streamed per dag, dan kun je wel stellen dat je aan de onderkant zit ja...quote:Op zondag 16 december 2007 20:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Alleen de onderkant van de samenleving, volgens Huub's pa....
Was trouwens ook een naaiactie van Jaap en Huub. En Lieke wilde toen nog met hen samen spelen dus ging ze er in mee. Enorm dom natuurlijk. Zal nu niet meer gebeuren denk ik.quote:Op zondag 16 december 2007 20:16 schreef Starlie het volgende:
[..]
Precies, ze was niet anti Lieke geweest als ze mee zou mogen naar de premiere... maar nee verwend nest Selene heeft haar zin niet gekregen dus gaan we lullig doen....
Neeeeeee, Lieke moet blijven. Ik wil Huub op z'n bek zien vallen, zo hard mogelijk. Hopelijk gebeurt het vroeg of laat.quote:Op zondag 16 december 2007 20:19 schreef akveor het volgende:
Is er dan niemand die z'n brommert wil starten om Lieke op te halen? Gratis?
Daar gaat het niet om.Is haar volste recht.Maar ze had het eerst tegen Huub moeten zeggen.Maar ze hield hem dagen aan het lijntje ,met haar ruimte willen hebben.Huub heeft dit dagen lopen vragen en ze zei het niet.quote:Op zondag 16 december 2007 20:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Het vreemde is dat hier velen vallen over de uitspraak dat Lieke Huub eruit zal stemmen. Maar als Huub dwingeland zijn zin niet kon krijgen, Lieke daarmee zat te dreigen, dan hoorde ik daar niemand over. Lieke gaat alleen doen wat Huub haar zovaak toegeroepen heeft.
Lieke heeft vast nog wel wat kracht voor je over, ze voelt zich sterk en staat in haar krachtquote:Op zondag 16 december 2007 20:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Precies en nu ga ik lurken, ben stront en strontverkouden, ik heb er de kracht niet voor om te typen.
En reken maar dat onze heilige huub er ook zo over denkt, maar dat zei hij alleen onder de dekens tegen lieke off cam.quote:Op zondag 16 december 2007 20:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
+1quote:Op zondag 16 december 2007 20:19 schreef agter het volgende:
Ik vind de reactie van Lieke 100% goed.
Huub heeft haar zo vaak voor vieze vuile teringhoer uitgescholden. Jezus, wie accepteert dat nou?
En dan nog wat hij vrijdag nacht dronken tegen haar vertelde.
Geen wonder dat ze zo reageert. Ze doet het erg netjes, gebruikt geen groffe taal, zoals Huub.
Huub zakt steeds meer in mijn opinie.
het gaat niet over het uitschelden. Het gaan om het toegeven of je fout bent of niet...quote:Op zondag 16 december 2007 20:19 schreef agter het volgende:
Ik vind de reactie van Lieke 100% goed.
Huub heeft haar zo vaak voor vieze vuile teringhoer uitgescholden. Jezus, wie accepteert dat nou?
En dan nog wat hij vrijdag nacht dronken tegen haar vertelde.
Geen wonder dat ze zo reageert. Ze doet het erg netjes, gebruikt geen groffe taal, zoals Huub.
Huub zakt steeds meer in mijn opinie.
Dat geeft toch alleen maar aan dat hij Lieke ruimte geeft in haar boosheid...? Hij wil de afspraak wel nakomen: Met z'n tweeen naar de finale, wat er ook gebeurt. Zelfs toen hem gevraagd is of ie zou kiezen tussen Jaap en Lieke heeft Huub gezegd dat hij zou kiezen voor Lieke. Wat toch een erg gevaarlijk uitspraak richting Jaap is.quote:Op zondag 16 december 2007 20:18 schreef chufi het volgende:
Huub wil Lieke nog steeds terug !! Kleine kut-Kabouter !
+1 wordt vervelend...quote:Op zondag 16 december 2007 20:21 schreef agter het volgende:
[..]
En reken maar dat onze heilige huub er ook zo over denkt, maar dat zei hij alleen onder de dekens tegen lieke off cam.
Hij heeft het lef niet om het eerlijk tegen ons te zetten.
Bah!
Leg eens uit hoe je daarbij komt?quote:Op zondag 16 december 2007 20:20 schreef Sonique het volgende:
[..]
Als je 16 - 18 uur streamed per dag, dan kun je wel stellen dat je aan de onderkant zit ja...
Mee eens.quote:Op zondag 16 december 2007 20:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Neeeeeee, Lieke moet blijven. Ik wil Huub op z'n bek zien vallen, zo hard mogelijk. Hopelijk gebeurt het vroeg of laat.
Ik voel met je mee, trouwens, eerlijke vraag aan allen, als het was gegaan zpoals Huub dat zou hebben gewild, dus dat lieke tegen hem zou zeggen dat ze hem eruit zou stemmenquote:Op zondag 16 december 2007 20:17 schreef BuffyJan het volgende:
Jezus wat een trailertrash daar. Tof met zn allen op Lieke! + de gastspelers! Super script!
Gilllen Huub! Goedzo! Naar ventje, bah!
Respect voor Lieke dat ze zo rustig blijft. Ik was of heel hard gaan janken of ik had ze geslagen
Dan zouden Brain en Amanda ook dol op Huub moeten zijn...quote:Op zondag 16 december 2007 20:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja zie je dat idee had ik ook! Dat met Hedda kwam op mij echt over als jaloers makkerij!quote:Op zondag 16 december 2007 20:18 schreef chufi het volgende:
Huub wil Lieke nog steeds terug !! Kleine kut-Kabouter !
Daar zit misschien wel de kern van het probleem, lieke is wat intelligenter dan de rest.quote:Op zondag 16 december 2007 20:22 schreef kit2u het volgende:
Lieke moet met ja en nee antwoorden.
Met uitleg geeft ze geen antwoord op de vragen, volgens de rest.
Te moeilijk voor ze.
Geef antwoord op de vraag!!!
Anyone?quote:Op zondag 16 december 2007 20:20 schreef BuffyJan het volgende:
Ik las dat Jaap t opnam voor Lieke, wat zei ie dan?
Prbeer het eens hier.quote:Op zondag 16 december 2007 20:23 schreef BuffyJan het volgende:
Mag Selene dood?
dood vind ik weer wat ver gaanquote:Op zondag 16 december 2007 20:23 schreef BuffyJan het volgende:
Mag Selene dood?
Ze zetten hem eerst op een hoge trap.......quote:Op zondag 16 december 2007 20:22 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Mee eens.
Hij valt alleen niet hard, hij is niet zo groot
mag ik een half wit gesneden tijgerbrood?quote:Op zondag 16 december 2007 20:22 schreef Guuskeee het volgende:
lieke is idd kampioen in het geven van antwoorden op vragen die niet geteld zijn...
mag ik een half gesneden tijgerbrood? ja hoor, ik heb gister nog op fries gereden...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |