Tis te ordinair voor woorden....enige mensen die zich normaal gedragen zijn Jaap en Lieke...de rest die daar zit is ziekquote:Op zondag 16 december 2007 19:57 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Even gekeken, maar het is weer stevig schreeuwen van Huub. Streams maar weer uit.
Zelfs laat in de middag waren Brian en Amanda het er nog over eens dat ze Lieke naar hun kant wilden trekken nu het zo gemakkelijk was. Moet je ze nu zien.quote:Op zondag 16 december 2007 20:07 schreef Py het volgende:
Gisteren nog lekker met zijn allen een pop bouwen voor Huub. Mooie slogan erboven.
Alles voor de oliebollen.![]()
![]()
IDD Lieke heeft eigenlijk alleen maar voor ellende gezorgd (en voor mij viel dit niet onder mooi TV).quote:Op zondag 16 december 2007 20:06 schreef Disana het volgende:
Ik moet denken aan de maanden dat iedereen een spuughekel aan Lieke had, inclusief het huishoudpersoneel... de tijd van de 6-2 aanranding. Geen spuughekel aan Huub, maar aan Lieke.
Hoe gemakkelijk was het toen voor Huub geweest afstand van haar te nemen i.p.v. aan haar zijde te staan en daardoor ook problemen te krijgen.
Hij koos al die tijd voor haar en de problemen die ze hem opleverde.
Die moet dan snel komen, want alleen kan ze het wel schudden en Jaap kiest de makelijke weg Huub, dus....quote:Op zondag 16 december 2007 20:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Er komt nog een vervanger voor Dennis......
Ja, errug jammer dit.quote:Op zondag 16 december 2007 20:08 schreef chufi het volgende:
Wat heeft Huub opgestoken van zn 8-uur? Toevallig heeft ie iets gehoord over een uitspraak van Lieke en daar is ie sinds zn thuiskomts alleen maar mee bezig.. Ik weet niet wat voor vrienden Huub heeft maar erg objectief zijn ze daar niet geweest. Hoezo geen acties richting A&B ???
Ga lekker Hedda achterna!
En dat vind ik echt knap van Huub.Maar dat zijn sommige vergeten.Lieke genoot ervan,want zo had ze Huub alleen.quote:Op zondag 16 december 2007 20:06 schreef Disana het volgende:
Ik moet denken aan de maanden dat iedereen een spuughekel aan Lieke had, inclusief het huishoudpersoneel... de tijd van de 6-2 aanranding. Geen spuughekel aan Huub, maar aan Lieke.
Hoe gemakkelijk was het toen voor Huub geweest afstand van haar te nemen i.p.v. aan haar zijde te staan en daardoor ook problemen te krijgen.
Precies en nu ga ik lurken, ben stront en strontverkouden, ik heb er de kracht niet voor om te typen.quote:Op zondag 16 december 2007 20:06 schreef Disana het volgende:
Natasia noemde haar altijd Huub's en haar speeltje die door de spelltjesgoden de kooi in was gegooidquote:Op zondag 16 december 2007 20:06 schreef Disana het volgende:
Ja, wie weet. Mij gaat het er maar om dat diezelfde medestander door dik en dun nu als een hond door haar wordt neergezet.quote:Op zondag 16 december 2007 20:08 schreef akveor het volgende:
[..]
IDD Lieke heeft eigenlijk alleen maar voor ellende gezorgd (en voor mij viel dit niet onder mooi TV).
Maar ik denk dat Lieke nu wel een oliebol met extra poedersuiker zal krijgen.
Jaap weet echter ook Huub's zwakke kant en kent zijn impulsieve agressie. Hij zal Lieke niet te snel laten gaan. Als het er echt op aankomt......ik weet het niet.quote:Op zondag 16 december 2007 20:09 schreef maril het volgende:
[..]
Die moet dan snel komen, want alleen kan ze het wel schudden en Jaap kiest de makelijke weg Huub, dus....
Precies, dat laatste was zeker het geval, ze genoot daarvan.quote:Op zondag 16 december 2007 20:09 schreef rooie3 het volgende:
[..]
En dat vind ik echt knap van Huub.Maar dat zijn sommige vergeten.Lieke genoot ervan,want zo had ze Huub alleen.
Nogmaals... het lijkt mij sterk dat Jaap z'n enige backup zal laten afhangen van onze alcoholist.quote:Op zondag 16 december 2007 20:09 schreef maril het volgende:
[..]
Die moet dan snel komen, want alleen kan ze het wel schudden en Jaap kiest de makelijke weg Huub, dus....
ach, beterschapquote:Op zondag 16 december 2007 20:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Precies en nu ga ik lurken, ben stront en strontverkouden, ik heb er de kracht niet voor om te typen.
quote:Op zondag 16 december 2007 20:10 schreef Borga het volgende:
Lieke is een jokkebrok
Ik zit me ook serieus af te vragen waarom er daar niemand hem een trap in zijn kloten heeft gegeven en hem met beide beentjes op de grond had gezet. Misschien omdat toch niemand tot hem door kan dringen?quote:Op zondag 16 december 2007 20:08 schreef chufi het volgende:
Wat heeft Huub opgestoken van zn 8-uur? Toevallig heeft ie iets gehoord over een uitspraak van Lieke en daar is ie sinds zn thuiskomts alleen maar mee bezig.. Ik weet niet wat voor vrienden Huub heeft maar erg objectief zijn ze daar niet geweest. Hoezo geen acties richting A&B ???
Ga lekker Hedda achterna!
Een speeltje was ze niet, daarvoor genoot ze teveel van haar positie (tot het echt mis ging met die 6-2 die ze nu weer afzwakt). Maar ze is wel maanden van Huubs goodwill afhankelijk geweest, en nu is hij opeens al die tijd een beest geweest? Dacht 't nietquote:Op zondag 16 december 2007 20:10 schreef Py het volgende:
[..]
Natasia noemde haar altijd Huub's en haar speeltje die door de spelltjesgoden de kooi in was gegooid
Tja en onmdat ze Huub erg wantrouwt heeft ze een bekentenis gedaan naar Jaap, zodat Huub dat in ieder geval niet meer tewgen haar kan gebruiken, je weet wel hij had het er ook een van die nachten over dat hij iets wist waar hij Lieke mee kapot kon maken( toen reageerde ik nog dat dat vals was omdat iedereen zich nu afvroeg wat dan) ,maar om te bewijzen dat hij een goede jongen is deed hij het niet, zo Lieke vertelde aan Jaap dat ze een abortus heeft gepleegd.4 jaar geleden.quote:Op zondag 16 december 2007 20:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Afijn, Huub gaat nergens heen, want die is aan het optreden, die kan dus niet weg. Lieke gaat ook nog nergens heen, dit is veel te spraakmakend en goed voor de show.
Denk dat je je daarin vergist...die stemt Lieke niet wegquote:Op zondag 16 december 2007 20:09 schreef maril het volgende:
[..]
Een instabiele alcoholist als backup....quote:Op zondag 16 december 2007 20:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jaap weet echter ook Huub's zwakke kant en kent zijn impulsieve agressie. Hij zal Lieke niet te snel laten gaan. Als het er echt op aankomt......ik weet het niet.
Nee, op één dag tegen de één zeggen dat je haar lief hebt en een ander neuken.....dat is opportuun....quote:Op zondag 16 december 2007 20:11 schreef Guuskeee het volgende:
het irritantste aan lieke vind ik nu dat ze alles wat prive tussen haar en huub besproken is op tafel gooit. dat is gewoon matennaaierij. ook het verlinken en op tafel gooien van de spelzetten van huub is pure achterbakse matennaaierij en spelverzaking. ze woont in een spel, maar weigert het spel te spelen, sterker nog, ze doet er alles aan om het spel om zeep te helpen.
fuck the bitch! Lieke eruit, een andere erin.
Hoe kom je daarbij, heeft ze dat gezegd?quote:Op zondag 16 december 2007 20:09 schreef rooie3 het volgende:
[..]
En dat vind ik echt knap van Huub.Maar dat zijn sommige vergeten.Lieke genoot ervan,want zo had ze Huub alleen.
Ik denk dat Jaap zich dan aansluit bij Lieke en die ander, als die ander leuk genoeg is. En gelijk heeftie, want Huub is helemaal niet leuk, hij is een zuigende teringlijder....quote:Op zondag 16 december 2007 20:14 schreef akveor het volgende:
[..]
Een instabiele alcoholist als backup....
Maar als de nieuwe () op Lieke's hand is hebben Jaap en Huub er twee tegenspelers bij lijkt me.
Groepsgesprek ove rHuub en Lieke , want het Hokje vindt dit leuke TV. Zo kunnen ze B&A weer in een positief daglicht zetten in een of andere uitzendig tegen Kerst !quote:Op zondag 16 december 2007 20:13 schreef jassy het volgende:
Waarom allemaal op de bank ?
Ja maar dat komt niet door Flensquote:Op zondag 16 december 2007 20:12 schreef uniekhoorn het volgende:
Gelukkig blijft Brian alweer buiten schot, altijd fijn
Vandaar dat iedereen zijn vriend blijft buiten.quote:Op zondag 16 december 2007 20:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Afijn, tot nu toe zijn alle vrienden van Huub gesneuveld, linksom of rechtsom. Die gast heeft gewoon een tering slecht karma.....ge- verbruikt alles en iedereen om zich heen.
Precies, ze was niet anti Lieke geweest als ze mee zou mogen naar de premiere... maar nee verwend nest Selene heeft haar zin niet gekregen dus gaan we lullig doen....quote:Op zondag 16 december 2007 20:15 schreef diedirk het volgende:
Kan iemand die Selene verwijderen? ze voegt niks toe en is echt op een domme manier anti Lieke
Idd, daar kunnen ze ook uren doorzeiken over niets en om alles heenlullen!quote:Op zondag 16 december 2007 20:15 schreef Sonique het volgende:
Lieke moet de politiek in...
Maar dat is dus wel zo'n beetje wat hij zelf vrijdagnacht heeft toegegeven.quote:Op zondag 16 december 2007 20:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Een speeltje was ze niet, daarvoor genoot ze teveel van haar positie (tot het echt mis ging met die 6-2 die ze nu weer afzwakt). Maar ze is wel maanden van Huubs goodwill afhankelijk geweest, en nu is hij opeens al die tijd een beest geweest? Dacht 't niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |