Dat geeft toch alleen maar aan dat hij Lieke ruimte geeft in haar boosheid...? Hij wil de afspraak wel nakomen: Met z'n tweeen naar de finale, wat er ook gebeurt. Zelfs toen hem gevraagd is of ie zou kiezen tussen Jaap en Lieke heeft Huub gezegd dat hij zou kiezen voor Lieke. Wat toch een erg gevaarlijk uitspraak richting Jaap is.quote:Op zondag 16 december 2007 20:18 schreef chufi het volgende:
Huub wil Lieke nog steeds terug !! Kleine kut-Kabouter !
+1 wordt vervelend...quote:Op zondag 16 december 2007 20:21 schreef agter het volgende:
[..]
En reken maar dat onze heilige huub er ook zo over denkt, maar dat zei hij alleen onder de dekens tegen lieke off cam.
Hij heeft het lef niet om het eerlijk tegen ons te zetten.
Bah!
Leg eens uit hoe je daarbij komt?quote:Op zondag 16 december 2007 20:20 schreef Sonique het volgende:
[..]
Als je 16 - 18 uur streamed per dag, dan kun je wel stellen dat je aan de onderkant zit ja...
Mee eens.quote:Op zondag 16 december 2007 20:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Neeeeeee, Lieke moet blijven. Ik wil Huub op z'n bek zien vallen, zo hard mogelijk. Hopelijk gebeurt het vroeg of laat.
Ik voel met je mee, trouwens, eerlijke vraag aan allen, als het was gegaan zpoals Huub dat zou hebben gewild, dus dat lieke tegen hem zou zeggen dat ze hem eruit zou stemmenquote:Op zondag 16 december 2007 20:17 schreef BuffyJan het volgende:
Jezus wat een trailertrash daar. Tof met zn allen op Lieke! + de gastspelers! Super script!
Gilllen Huub! Goedzo! Naar ventje, bah!
Respect voor Lieke dat ze zo rustig blijft. Ik was of heel hard gaan janken of ik had ze geslagen
Dan zouden Brain en Amanda ook dol op Huub moeten zijn...quote:Op zondag 16 december 2007 20:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Alleen de onderkant van de samenleving, volgens Huub's pa....
Ja zie je dat idee had ik ook! Dat met Hedda kwam op mij echt over als jaloers makkerij!quote:Op zondag 16 december 2007 20:18 schreef chufi het volgende:
Huub wil Lieke nog steeds terug !! Kleine kut-Kabouter !
Daar zit misschien wel de kern van het probleem, lieke is wat intelligenter dan de rest.quote:Op zondag 16 december 2007 20:22 schreef kit2u het volgende:
Lieke moet met ja en nee antwoorden.
Met uitleg geeft ze geen antwoord op de vragen, volgens de rest.
Te moeilijk voor ze.
Geef antwoord op de vraag!!!
Anyone?quote:Op zondag 16 december 2007 20:20 schreef BuffyJan het volgende:
Ik las dat Jaap t opnam voor Lieke, wat zei ie dan?
Prbeer het eens hier.quote:Op zondag 16 december 2007 20:23 schreef BuffyJan het volgende:
Mag Selene dood?
dood vind ik weer wat ver gaanquote:Op zondag 16 december 2007 20:23 schreef BuffyJan het volgende:
Mag Selene dood?
Ze zetten hem eerst op een hoge trap.......quote:Op zondag 16 december 2007 20:22 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Mee eens.
Hij valt alleen niet hard, hij is niet zo groot
mag ik een half wit gesneden tijgerbrood?quote:Op zondag 16 december 2007 20:22 schreef Guuskeee het volgende:
lieke is idd kampioen in het geven van antwoorden op vragen die niet geteld zijn...
mag ik een half gesneden tijgerbrood? ja hoor, ik heb gister nog op fries gereden...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |