quote:Op zondag 16 december 2007 19:22 schreef akveor het volgende:
Vreemd.... Brian had toch al aan Lieke verteld Hedda mee zou komen? Lieke heeft Brian zelfs nog bedankt en gezegd dat ie gelijk had dat Hedda mee zou komen? Dat Had Brian haar toch in de Limo op de DOB dag verteld?
Niet volgens Huub; volgens zijn vader. Lieke had dit verdraaid en gebracht alsof het de mening van Huub was.quote:Op zondag 16 december 2007 19:24 schreef uniekhoorn het volgende:
Pffff, geef haar gelijk een nekschot, hoeven we het niet meer aan te horen.
Volgens Huub zijn streamers die 16 uur + mensen uit de onderkant van de samenleving.
Vind ik niet zo'n hele gekke theorie.. Als jij normaal werk hebt, hoe kun je dan 16 uur per dag DGK volgen?quote:Op zondag 16 december 2007 19:24 schreef uniekhoorn het volgende:
Pffff, geef haar gelijk een nekschot, hoeven we het niet meer aan te horen.
Volgens Huub zijn streamers die 16 uur + mensen uit de onderkant van de samenleving.
quote:Op zondag 16 december 2007 19:25 schreef SiRojK het volgende:
Alles tegen Lieke, moooooooooooooooooooooooooooi, weg met Lieke
Weer een zeur minder, weer verder in het spel
dat zou zo maar kunnen jaquote:Op zondag 16 december 2007 19:27 schreef jassy het volgende:
Lieke breekt straks. Die loopt echt jankend de poort uit.
ik ga het bijna zielig vinden. Maar hier heeft ze zichzelf ingewerkt.quote:Op zondag 16 december 2007 19:28 schreef miesy het volgende:
en lieke blijft door de spreekwoordelijke mand vallen.
genant.
Je bedoelt Brian? Hij doet niet anders.quote:Op zondag 16 december 2007 19:26 schreef noekje het volgende:
Is die lul nu aan het notuleren?
Huub heeft gezegd dat hij met dat plan kwam nadat hij had gehoord dat Lieke on stream had gezegd dat zij Huub eruit zou stemmen. (Voor wat dat waard is natuurlijk).quote:Op zondag 16 december 2007 19:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
![]()
Ik dacht ook dat het zo gegaan was, is het nu ineens anders dan?
lieke gaat naar huisquote:Op zondag 16 december 2007 19:25 schreef SiRojK het volgende:
Alles tegen Lieke, moooooooooooooooooooooooooooi, weg met Lieke
Weer een zeur minder, weer verder in het spel
ik ook.quote:Op zondag 16 december 2007 19:29 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
ik ga het bijna zielig vinden. Maar hier heeft ze zichzelf ingewerkt.
Koren op de molen van die klootzak!quote:Op zondag 16 december 2007 19:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je bedoelt Brian? Hij doet niet anders.
Mooie OP Roevka.![]()
Hij zal straks ook wel op de tafel gaan staan.quote:Op zondag 16 december 2007 19:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Huub moet waarschijnlijk zijn waarheden zo luid uitspreken in de hoop dat hij het zelf gaat geloven
vind ik ook. Die Brian mag wat mij betreft z'n bek wel houdenquote:Op zondag 16 december 2007 19:31 schreef miesy het volgende:
[..]
ik ook.
heb moeite met die "allen tegen 1".
dan mag ze nog zo fout zijn.
Ik vermoed dat er eerst nog een glas sneuvelt, daarna de woorden hoer en nsb-er uit zijn mond komen.....en dat hij dan pas op tafel gaat staanquote:Op zondag 16 december 2007 19:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij zal straks ook wel op de tafel gaan staan.
Dat doet hij bewust, dan komen de onderwerpen waar hij al die tijd fout zat, hoe hij Lieke gebruikt heeft, niet aan de orde....quote:Op zondag 16 december 2007 19:33 schreef chufi het volgende:
Huub blijft maar vallen over de uitspraak van Lieke gisteren tegen Janice toen hij van huis was ...
Het enige wat ie kan doen is schelden en schreeuwen !
mooier dan de "teringwijf/hoer" die hij vaak uitkraamtquote:
Hij heeft het dagen gevraagd.Maar toen gaf ze geen antwoord.Ze wilde ruimte.Nu moet hij op de streams horen dat ze hem eruit stemt.Dat is echt laf.quote:Op zondag 16 december 2007 19:33 schreef chufi het volgende:
Huub blijft maar vallen over de uitspraak van Lieke gisteren tegen Janice toen hij van huis was ...
Het enige wat ie kan doen is schelden en schreeuwen !
I feel you. Zou Lieke de zus van Flens zijn?quote:Op zondag 16 december 2007 19:32 schreef noekje het volgende:
[..]
Koren op de molen van die klootzak!
Eindelijk durft hij want Huub maakt het wel af. Laffe klootzak dat het is.
Ik vind ook dat hij gelijk heeft. Maar dat Brian en Amanda nu hun kans schoon zien, sjaquote:Op zondag 16 december 2007 19:34 schreef Sonique het volgende:
Niet om het één of ander, maar ik vind dat Huub gelijk heeft.
Huub zegt net preceis wat ik net gezegt heb.
quote:Op zondag 16 december 2007 19:33 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
vind ik ook. Die Brian mag wat mij betreft z'n bek wel houden
Vader Theo zou gezegd hebben dat streamers die 16-18 uurquote:Op zondag 16 december 2007 19:23 schreef Katewalker het volgende:
Mensen dIe 16 tot 18 uur per dag streamen?
Dat is helemaal niet laf volgens mij. Ze heeft het recht om te komen met een uitspraak wanneer zij dat wil, niet wanneer hij dat wil. Bovendien is in de avond/nacht daarvoor genoeg gebeurt wat haar reden heeft gegeven om die uitspraak op dat moment te doen tegen Janice, op basis van de door hem aan haar gestelde vragen en gedane opmerkingen.quote:Op zondag 16 december 2007 19:36 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Hij heeft het dagen gevraagd.Maar toen gaf ze geen antwoord.Ze wilde ruimte.Nu moet hij op de streams horen dat ze hem eruit stemt.Dat is echt laf.
Maar natuurlijk. Huub is allang klaar met Lieke.quote:Op zondag 16 december 2007 19:36 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Ik vind ook dat hij gelijk heeft. Maar dat Brian en Amanda nu hun kans schoon zien, sja
Inderdaad, Jaap voelt wel degelijk met Lieke mee en weet dat zij gelijk heeft.quote:Op zondag 16 december 2007 19:37 schreef riri het volgende:
Zelfs Jaap schaamt zich voor Huub
alles voor de show die Huub
Jaap schaamt zich om het gekonkel van Lieke, punt!quote:Op zondag 16 december 2007 19:37 schreef riri het volgende:
quote:Op zondag 16 december 2007 19:37 schreef riri het volgende:
Jaap lult lekker mee.. Zijn hele DGK toekomst is gebouwd op Huub!quote:Op zondag 16 december 2007 19:39 schreef noekje het volgende:
[..]
Dit kun je niet menen. Als iemand geen schaamte kent om show te maken dan is het Jaap wel.
Die geruchten gaan al dagen, zou me dus niks verbazen.quote:Op zondag 16 december 2007 19:37 schreef akveor het volgende:
Plots heb ik het gevoel dat de nieuwe miljonair () wel een heel snel zou kunnen komen... Misschien dat Lieek dat weet.... Ik hoop dan maar dat Lieek een oor aagenaaid wordt.
Zal best, maar Jaap staat altijd aan de kant van de sterkste, ook al is hij het emotioneel daar niet mee eens...quote:Op zondag 16 december 2007 19:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Inderdaad, Jaap voelt wel degelijk met Lieke mee en weet dat zij gelijk heeft.
Bullshit. Jaap heeft zichzelf groot gemaakt. Huub heeft juist Jaap nodig om show te maken.quote:Op zondag 16 december 2007 19:39 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Jaap lult lekker mee.. Zijn hele DGK toekomst is gebouwd op Huub!
quote:Op zondag 16 december 2007 19:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Inderdaad, Jaap voelt wel degelijk met Lieke mee en weet dat zij gelijk heeft.
Denk het wel... ik vond Lieke al een storende factor... en je zag haar de laatste weken toch steeds meer naar Amanda en Brian kruipen al of niet met behulp van Flens.quote:Op zondag 16 december 2007 19:38 schreef agter het volgende:
weet je, los van het feit wat iedereen van huub of lieke denkt, vind ik het jammer dat het al tijden niet goed tussen hun gaat en ze continu tegen elkaar spelen.
Ik had liever gezien dat HLJ tegen BA zouden spelen.
Erg zonde van de energie dit.
Levert op de lange termijn niets op, hooguit het vertrek van Lieke, en staan ze dan sterker tegen BA?
Sinds wanneer kun je niet van meerdere mensen houden?quote:Op zondag 16 december 2007 19:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hoe te denken over Huubs woorden vandaag: "Ik hou nog steeds van Lieke", terwijl even daarvoor zijn ex twee keer te grazen neemt........
Ieder woord uit de muil van die gast stinkt.....
Je haalt de woorden uit mijn mond.quote:Op zondag 16 december 2007 19:38 schreef agter het volgende:
weet je, los van het feit wat iedereen van huub of lieke denkt, vind ik het jammer dat het al tijden niet goed tussen hun gaat en ze continu tegen elkaar spelen.
Ik had liever gezien dat HLJ tegen BA zouden spelen.
Erg zonde van de energie dit.
Levert op de lange termijn niets op, hooguit het vertrek van Lieke, en staan ze dan sterker tegen BA?
T zijn meelopers de anderen. Eén lobby-actie van Jaap en ze stemmen Huub weg (als achter dit niet zou blokkeren)quote:Op zondag 16 december 2007 19:38 schreef Sonique het volgende:
[..]
Maar natuurlijk. Huub is allang klaar met Lieke.
Wat huub nu doet is leike haar eigen graf laten graven zodat brian en de rest haar er in kunnen duwen..
Je ziet het toch, De groep neemt het over...
Job done..
NEXT!
Ja, Huub heeft geen backup zonder Jaap. En als er een ontslagronde voor Jaap en Huub aangevraagd wordt, weet ik wel wie er op de stoel terecht komt.quote:Op zondag 16 december 2007 19:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Bullshit. Jaap heeft zichzelf groot gemaakt. Huub heeft juist Jaap nodig om show te maken.
Jaap laat af en toe wel degelijk tegen Huub merken dat hij het er niet geheel mee eens is. Alleen laat Jaap Huub in z'n eigen val lopen.quote:Op zondag 16 december 2007 19:40 schreef Sonique het volgende:
[..]
Zal best, maar Jaap staat altijd aan de kant van de sterkste, ook al is hij het emotioneel daar niet mee eens...
Spelen van een spel heet dat.
Je doet je naam momenteel weer een beetje te veel eer aan!quote:Op zondag 16 december 2007 19:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Bullshit. Jaap heeft zichzelf groot gemaakt. Huub heeft juist Jaap nodig om show te maken.
Je speelt in teamverband.Blijf erbij dat ze het eerst eerlijk had moeten zeggen.Dat was het enige wat Huub wou hebben.quote:Op zondag 16 december 2007 19:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet laf volgens mij. Ze heeft het recht om te komen met een uitspraak wanneer zij dat wil, niet wanneer hij dat wil. Bovendien is in de avond/nacht daarvoor genoeg gebeurt wat haar reden heeft gegeven om die uitspraak op dat moment te doen tegen Janice, op basis van de door hem aan haar gestelde vragen en gedane opmerkingen.
Is het een oordeel van Theo dan? Lijkt me niet. Dat kun je toch ook vrij normaal lezen als een realistische inschatting.quote:Op zondag 16 december 2007 19:37 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Vader Theo zou gezegd hebben dat streamers die 16-18 uur
per dag streamen uit de onderkant van de samenleving komen.
Natasia zei in juni dat streamers Terminale patienten of Ernstig zieken zijn,
en niets anders te doen hebben dan streamen en ziek zijn,
dus Theo indien je dit gezegd of geschreven hebt,
niet zo maar oordelen over 16-18 streamen per dag,
je kent de meeste streamers niet.
precies. En als ze dat nou gewoon zou toegeven, maar nee, ze kronkelt er maar in om, proberende het recht te praten.quote:Op zondag 16 december 2007 19:42 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Je speelt in teamverband.Blijf erbij dat ze het eerst eerlijk had moeten zeggen.Dat was het enige wat Huub wou hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |