mooier dan de "teringwijf/hoer" die hij vaak uitkraamtquote:
Hij heeft het dagen gevraagd.Maar toen gaf ze geen antwoord.Ze wilde ruimte.Nu moet hij op de streams horen dat ze hem eruit stemt.Dat is echt laf.quote:Op zondag 16 december 2007 19:33 schreef chufi het volgende:
Huub blijft maar vallen over de uitspraak van Lieke gisteren tegen Janice toen hij van huis was ...
Het enige wat ie kan doen is schelden en schreeuwen !
I feel you. Zou Lieke de zus van Flens zijn?quote:Op zondag 16 december 2007 19:32 schreef noekje het volgende:
[..]
Koren op de molen van die klootzak!
Eindelijk durft hij want Huub maakt het wel af. Laffe klootzak dat het is.
Ik vind ook dat hij gelijk heeft. Maar dat Brian en Amanda nu hun kans schoon zien, sjaquote:Op zondag 16 december 2007 19:34 schreef Sonique het volgende:
Niet om het één of ander, maar ik vind dat Huub gelijk heeft.
Huub zegt net preceis wat ik net gezegt heb.
quote:Op zondag 16 december 2007 19:33 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
vind ik ook. Die Brian mag wat mij betreft z'n bek wel houden
Vader Theo zou gezegd hebben dat streamers die 16-18 uurquote:Op zondag 16 december 2007 19:23 schreef Katewalker het volgende:
Mensen dIe 16 tot 18 uur per dag streamen?
Dat is helemaal niet laf volgens mij. Ze heeft het recht om te komen met een uitspraak wanneer zij dat wil, niet wanneer hij dat wil. Bovendien is in de avond/nacht daarvoor genoeg gebeurt wat haar reden heeft gegeven om die uitspraak op dat moment te doen tegen Janice, op basis van de door hem aan haar gestelde vragen en gedane opmerkingen.quote:Op zondag 16 december 2007 19:36 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Hij heeft het dagen gevraagd.Maar toen gaf ze geen antwoord.Ze wilde ruimte.Nu moet hij op de streams horen dat ze hem eruit stemt.Dat is echt laf.
Maar natuurlijk. Huub is allang klaar met Lieke.quote:Op zondag 16 december 2007 19:36 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Ik vind ook dat hij gelijk heeft. Maar dat Brian en Amanda nu hun kans schoon zien, sja
Inderdaad, Jaap voelt wel degelijk met Lieke mee en weet dat zij gelijk heeft.quote:Op zondag 16 december 2007 19:37 schreef riri het volgende:
Zelfs Jaap schaamt zich voor Huub
alles voor de show die Huub
Jaap schaamt zich om het gekonkel van Lieke, punt!quote:Op zondag 16 december 2007 19:37 schreef riri het volgende:
Zelfs Jaap schaamt zich voor Huub
alles voor de show die Huub
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |