quote:Op zondag 16 december 2007 19:22 schreef akveor het volgende:
Vreemd.... Brian had toch al aan Lieke verteld Hedda mee zou komen? Lieke heeft Brian zelfs nog bedankt en gezegd dat ie gelijk had dat Hedda mee zou komen? Dat Had Brian haar toch in de Limo op de DOB dag verteld?
Niet volgens Huub; volgens zijn vader. Lieke had dit verdraaid en gebracht alsof het de mening van Huub was.quote:Op zondag 16 december 2007 19:24 schreef uniekhoorn het volgende:
Pffff, geef haar gelijk een nekschot, hoeven we het niet meer aan te horen.
Volgens Huub zijn streamers die 16 uur + mensen uit de onderkant van de samenleving.
Vind ik niet zo'n hele gekke theorie.. Als jij normaal werk hebt, hoe kun je dan 16 uur per dag DGK volgen?quote:Op zondag 16 december 2007 19:24 schreef uniekhoorn het volgende:
Pffff, geef haar gelijk een nekschot, hoeven we het niet meer aan te horen.
Volgens Huub zijn streamers die 16 uur + mensen uit de onderkant van de samenleving.
quote:Op zondag 16 december 2007 19:25 schreef SiRojK het volgende:
Alles tegen Lieke, moooooooooooooooooooooooooooi, weg met Lieke
Weer een zeur minder, weer verder in het spel
dat zou zo maar kunnen jaquote:Op zondag 16 december 2007 19:27 schreef jassy het volgende:
Lieke breekt straks. Die loopt echt jankend de poort uit.
ik ga het bijna zielig vinden. Maar hier heeft ze zichzelf ingewerkt.quote:Op zondag 16 december 2007 19:28 schreef miesy het volgende:
en lieke blijft door de spreekwoordelijke mand vallen.
genant.
Je bedoelt Brian? Hij doet niet anders.quote:Op zondag 16 december 2007 19:26 schreef noekje het volgende:
Is die lul nu aan het notuleren?
Huub heeft gezegd dat hij met dat plan kwam nadat hij had gehoord dat Lieke on stream had gezegd dat zij Huub eruit zou stemmen. (Voor wat dat waard is natuurlijk).quote:Op zondag 16 december 2007 19:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
![]()
Ik dacht ook dat het zo gegaan was, is het nu ineens anders dan?
lieke gaat naar huisquote:Op zondag 16 december 2007 19:25 schreef SiRojK het volgende:
Alles tegen Lieke, moooooooooooooooooooooooooooi, weg met Lieke
Weer een zeur minder, weer verder in het spel
ik ook.quote:Op zondag 16 december 2007 19:29 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
ik ga het bijna zielig vinden. Maar hier heeft ze zichzelf ingewerkt.
Koren op de molen van die klootzak!quote:Op zondag 16 december 2007 19:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je bedoelt Brian? Hij doet niet anders.
Mooie OP Roevka.![]()
Hij zal straks ook wel op de tafel gaan staan.quote:Op zondag 16 december 2007 19:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Huub moet waarschijnlijk zijn waarheden zo luid uitspreken in de hoop dat hij het zelf gaat geloven
vind ik ook. Die Brian mag wat mij betreft z'n bek wel houdenquote:Op zondag 16 december 2007 19:31 schreef miesy het volgende:
[..]
ik ook.
heb moeite met die "allen tegen 1".
dan mag ze nog zo fout zijn.
Ik vermoed dat er eerst nog een glas sneuvelt, daarna de woorden hoer en nsb-er uit zijn mond komen.....en dat hij dan pas op tafel gaat staanquote:Op zondag 16 december 2007 19:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij zal straks ook wel op de tafel gaan staan.
Dat doet hij bewust, dan komen de onderwerpen waar hij al die tijd fout zat, hoe hij Lieke gebruikt heeft, niet aan de orde....quote:Op zondag 16 december 2007 19:33 schreef chufi het volgende:
Huub blijft maar vallen over de uitspraak van Lieke gisteren tegen Janice toen hij van huis was ...
Het enige wat ie kan doen is schelden en schreeuwen !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |