Hoe zou het komen dat er zoveel dezelfde emoties zijn bij de posters hier?quote:Op zondag 16 december 2007 18:35 schreef PeterNB het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Nou nou nou nou...................................
En dat zou zo maar een goed script kunnen zijn en dat zie ik nog gebeuren ook.quote:Op zondag 16 december 2007 18:37 schreef blomst het volgende:
Lieke op de bank iedereen stemt Lieke eruit, dan Huub zijn stem, en hij houdt haar erin.
Zal Lieke het dan ook niet accepteren en toch weggaan?
dat zegt ze zelf toch ook? "ik weet niet meer wie de echte Huub is en wie Huub-in-het-spel is"quote:Op zondag 16 december 2007 18:20 schreef Marrije het volgende:
[..]
En dat vind ik toch jammer. Kijk, ik geef Lieke verder helemaal gelijk hoor. Huub is ook een vieze klootzak dat ie meteen met andere wijven zoent en met Hedda het bed induikt (al wist ze altijd al hoe hij is, maar toch). Maar al met al had ze beter wel met hem het spel kunnen spelen. Tenzij ze ervan overtuigd is dat hij haar er toch wel eerder uitstemt dan Jaap. Dat ze dichtbij dr zelf blijft, prima, maar het spel en realiteit lopen nu bij haar in elkaar over. Voorheen kon ze dat wel beter scheiden.
Jaap is de lul als ie Huub naar huis stuurt, want hij is dan een matennaaier en mensen zullen dan niet zo snel een smsje voor hem sturen als de finale zo beslist wordt.quote:Op zondag 16 december 2007 18:33 schreef maril het volgende:
[..]
Die 3 andere moeten goed nadenken want al ze Huub meenemen, maken ze minder kans, ik zou 2 mensen op de bank zetten en kijken hoe dat zou gaan Huub en Like en dan hopen dat Huub eruit knikkert.
Welke beerput heeft ze over Huub opengetrokken dan? Ze heeft een besluit genomen, zowel speltechnisch als relatietechnisch en daar gedraagt ze zich nu naar.quote:Op zondag 16 december 2007 18:35 schreef miesy het volgende:
[..]
yup, en wie weet wat voor beerput ze voor jaap open trekt als ze hem uiteindelijk ook niet mer nodig heeft.
je spreekt nu voor echt heel veel mannen.quote:Op zondag 16 december 2007 18:34 schreef riri het volgende:
Hoe diep kan je vallen dat je dit nodig hebt...
[ afbeelding ]
Tot welke plepsvolk zou Huub deze fans nu inschalenquote:Op zondag 16 december 2007 18:35 schreef PeterNB het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Nou nou nou nou...................................
Dit heb ik gemist? Wie?quote:Op zondag 16 december 2007 18:39 schreef Py het volgende:
[..]
Welke beerput heeft ze over Huub opengetrokken dan? Ze heeft een besluit genomen, zowel speltechnisch als relatietechnisch en daar gedraagt ze zich nu naar.
Huub is degene die over 3 jaar RIAGG er uitfloepte, onder het motto 'kijk eens hoe goed ik bven dat ik dit NIET wil gebruiken'
Nee dat zei ze niet.quote:Op zondag 16 december 2007 18:33 schreef schatje het volgende:
En wat zei Lieke nou op het argument dat ze zichzelf de villa heeft ingeneukt? Dat het moest van de Febo? Ze zei iets van wat mensen met me doen ofzo.
Maar dat is toch kul...quote:Op zondag 16 december 2007 18:36 schreef akveor het volgende:
[..]
Lieke ziet dat anders. Het waren haar intenties niet. Dat zij toevallig met Huub heeft geneukt was niet bedoelt om het huis in te komen. Als achter dat wel mee namen in hun beslissing om haar als nieuwe miljonair toe te laten treden tot de villa daar kon zij niets aandoen.
Lieke ziet dat dus los van elkaar.
quote:Op zondag 16 december 2007 18:42 schreef SiRojK het volgende:
Lelijk hoor, zoals Lieke nu ineens de 'doe je ding' houding aanneemt, die Huub al heel lang heeft!
Ik lach me suf als ze bij de volgende PP als laatste eindigtquote:Op zondag 16 december 2007 18:44 schreef blomst het volgende:
Lieke snapt het niet, ze hoeft niet bij Huub te blijven om "fans" te houden, het kwaadspreken en klagen achter Huub zijn rug om doet haar de das om.
Datte dus.quote:Op zondag 16 december 2007 18:42 schreef Sonique het volgende:
Lieke lult uit haar nek. Is hetzelfde als dat ik zeg dat ik geen hoer ben, omdat mensen zelf beslissen geld te geven na het neuken...
Ach, na dit project lopen ze er allemaalquote:Op zondag 16 december 2007 18:45 schreef Py het volgende:
[..]
Lieke
Ze schijnt dat onder de dekens aan Huub te hebben verteld (volgens Huub)
Maar dat is het precies...quote:Op zondag 16 december 2007 18:44 schreef blomst het volgende:
Lieke snapt het niet, ze hoeft niet bij Huub te blijven om "fans" te houden, het kwaadspreken en klagen achter Huub zijn rug om doet haar de das om.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |