Iik hoop vanavond of morgenavond en hopen dat het een bink is voor Lieke ene echte vent dus.quote:Op zondag 16 december 2007 18:20 schreef agter het volgende:
ik vraag me af wanneer er nieuwe spelers in het spel komen, en dan bedoel ik geen gastspelers.
denk dat een nieuwe speler veel verschil voor de postitie van Lieke of Huub uit kan maken.
Iemand enig idee?
Ik dacht net dat ze d'r spullen had gepakt en zo de poort uit ging lopen ...quote:Op zondag 16 december 2007 18:20 schreef rooie3 het volgende:
Wat zit er allemaal in die tas van Lieke.Staat stoer om met die tas te sjouwen.
Nee, daar zitten je ballen in..quote:Op zondag 16 december 2007 18:21 schreef Marietje_34 het volgende:
scrotum!
Vies achterbaks mokkel is het !quote:Op zondag 16 december 2007 18:19 schreef schatje het volgende:
Jezelf de villa inneuken, positie veilig stellen en Huub dumpen. Mevrouw van de principes.
quote:Op zondag 16 december 2007 18:23 schreef agter het volgende:
als je lieke en hedda naast elkaar ziet staan, dan is toch wel duidelijk dat lieke meer stijl, meer klasse en meer intelligentie heeft.
hedda is een soort onderkruipseltje.
Hoezo positie veilig stellen? Iedereen die er nu nog zit stemt haar zonder pardon eruit.quote:Op zondag 16 december 2007 18:19 schreef schatje het volgende:
Jezelf de villa inneuken, positie veilig stellen en Huub dumpen. Mevrouw van de principes.
ah okquote:Op zondag 16 december 2007 18:23 schreef Sonique het volgende:
[..]
Nee, daar zitten je ballen in..
Tis een plunirum (of zo iets)
Ongezien ie nogal zwaar is heel veel vragen om aandacht.quote:Op zondag 16 december 2007 18:20 schreef rooie3 het volgende:
Wat zit er allemaal in die tas van Lieke.Staat stoer om met die tas te sjouwen.
Muurbloempje en Huubgroupie. Gaat haarzelf schamen als ze haar bijdrage aan Huub's glorieuze rentree terugziet.quote:Op zondag 16 december 2007 18:23 schreef agter het volgende:
als je lieke en hedda naast elkaar ziet staan, dan is toch wel duidelijk dat lieke meer stijl, meer klasse en meer intelligentie heeft.
hedda is een soort onderkruipseltje.
Dat zou mooi voor haar zijn. Heeft ze weer iemand om te manipuleren en laat ze Huub eindelijk eens met rust.quote:Op zondag 16 december 2007 18:23 schreef maril het volgende:
[..]
Iik hoop vanavond of morgenavond en hopen dat het een bink is voor Lieke ene echte vent dus.
Jaap niet.quote:Op zondag 16 december 2007 18:24 schreef Marrije het volgende:
[..]
Hoezo positie veilig stellen? Iedereen die er nu nog zit stemt haar zonder pardon eruit.
Mwoah, lijkt me meer het type dat daar met trots op terug kijktquote:Op zondag 16 december 2007 18:26 schreef Py het volgende:
[..]
Muurbloempje en Huubgroupie. Gaat haarzelf schamen als ze haar bijdrage aan Huub's glorieuze rentree terugziet.
Nou, toen Jaap zich weer aansloot bij hen, had ze opeens 100.000 problemen met Huub die al een half jaar speelden. Toen ze alleen Huub had, hoorde je haar er niet over. Pas toen er een dekking bij was, trok ze de beerput open. Dat doet ze dus tot aan vandaag.quote:Op zondag 16 december 2007 18:24 schreef Marrije het volgende:
[..]
Hoezo positie veilig stellen? Iedereen die er nu nog zit stemt haar zonder pardon eruit.
quote:Op zondag 16 december 2007 18:25 schreef SIRA het volgende:
Ze moeten Amanda mee laten doen met het Groot Nederlands Dictee ..
perineum om precies te zijnquote:Op zondag 16 december 2007 18:23 schreef Sonique het volgende:
[..]
Nee, daar zitten je ballen in..
Tis een plunirum (of zo iets)
dat waag ik toch te betwijfelenquote:Op zondag 16 december 2007 18:28 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zou ze nog beter scoren, dan de gemiddelde huppelkut die hier post.
Dat is ook weer zo.quote:Op zondag 16 december 2007 18:28 schreef neehe het volgende:
Jaap staat 2e in de PP, nu even Huub eruit stemmen en de finale ziet er voor Jaap een stuk beter uit dan met Huub in de finale.
En reken maar dat Jaap zo denkt.
Hij vroeg ook al aan Lieke of ze Huub er echt zou uit stemmen.
Zonder Huub ziet het er voor de rest een stuk beter uit.
Of Jaap wordt afgestraft omdat hij Huub naar huis heeft gestuurdquote:Op zondag 16 december 2007 18:28 schreef neehe het volgende:
Jaap staat 2e in de PP, nu even Huub eruit stemmen en de finale ziet er voor Jaap een stuk beter uit dan met Huub in de finale.
quote:Op zondag 16 december 2007 18:28 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zou ze nog beter scoren, dan de gemiddelde huppelkut die hier post.
je ava vertelt genoeg over je, haatzaaierquote:Op zondag 16 december 2007 18:28 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Behalve Jaap lijkt me. Want lijkt me sterk dat ie z'n backup af laat hangen van alcoholist Huub.quote:Op zondag 16 december 2007 18:24 schreef Marrije het volgende:
[..]
Jaap heeft dat al meerdere keren aangegeven. Tv gaat boven het spel en achter vindt daar wat van. Hij zal dan dus voor Huub kiezen.quote:Op zondag 16 december 2007 18:29 schreef Marrije het volgende:
Als Achter zich nergens mee bemoeit dan stemt Japie Lieke er meteen uit, ben ik van overtuigd.
Als de ontslagronde nadert dan houdt alleen Huub's vermogen om oliebollen te bakken een exit tegen. De rest zal een kans om spelert Huub er uit te werken, niet zomaar voorbij laten gaan.quote:Op zondag 16 december 2007 18:28 schreef neehe het volgende:
Jij hebt het toch altijd maar over de villa inneuken?quote:Op zondag 16 december 2007 18:33 schreef schatje het volgende:
En wat zei Lieke nou op het argument dat ze zichzelf de villa heeft ingeneukt? Dat het moest van de Febo? Ze zei iets van wat mensen met me doen ofzo.
Die 3 andere moeten goed nadenken want al ze Huub meenemen, maken ze minder kans, ik zou 2 mensen op de bank zetten en kijken hoe dat zou gaan Huub en Like en dan hopen dat Huub eruit knikkert.quote:Op zondag 16 december 2007 18:30 schreef schatje het volgende:
[..]
Of Jaap wordt afgestraft omdat hij Huub naar huis heeft gestuurd.
Ik denk dat ie die optie ook wel weet. Dan maakt ie nog geen kans.
De finale gaat toch tussen 4 personen, de laatste 4 stemmen elkaar er toch niet uit, dat zou wel heel dom zijn.quote:Op zondag 16 december 2007 18:30 schreef schatje het volgende:
[..]
Of Jaap wordt afgestraft omdat hij Huub naar huis heeft gestuurd.
Ik denk dat ie die optie ook wel weet. Dan maakt ie nog geen kans.
Ja, zolang ik Lieke hoor zeveren over het hebben van principes zal ik dat blijven doen. Hypocriet wijf.quote:Op zondag 16 december 2007 18:33 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Jij hebt het toch altijd maar over de villa inneuken?
yup, en wie weet wat voor beerput ze voor jaap open trekt als ze hem uiteindelijk ook niet mer nodig heeft.quote:Op zondag 16 december 2007 18:28 schreef noekje het volgende:
[..]
Nou, toen Jaap zich weer aansloot bij hen, had ze opeens 100.000 problemen met Huub die al een half jaar speelden. Toen ze alleen Huub had, hoorde je haar er niet over. Pas toen er een dekking bij was, trok ze de beerput open. Dat doet ze dus tot aan vandaag.
Ze heeft in principe Jaap maar goed, ook dat ligt aan achter. Of ze wel of niet mag gaan.
Het is Nadia en Dennis all over again voor mijn gevoel. Je zou echt bijna vergeten dat er nog anderen in die hut zitten.
Tis geen dure geweest zo te zien.quote:Op zondag 16 december 2007 18:34 schreef riri het volgende:
Hoe diep kan je vallen dat je dit nodig hebt...
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 16 december 2007 18:35 schreef schatje het volgende:
Hypocriet wijf.
quote:Op zondag 16 december 2007 18:23 schreef SIRA het volgende:
Vies achterbaks mokkel is het !
quote:Op zondag 16 december 2007 17:32 schreef Marietje_34 het volgende:
Jaloers, zuur kreng
quote:Op zondag 16 december 2007 17:30 schreef Kinga het volgende:
We kotsen je uit.
quote:Op zondag 16 december 2007 17:22 schreef SiRojK het volgende:
achterdochtige sloerie!
Dat had ie niet nodig. Dat hadden zijn pa en Joris voor 'm geregeld.quote:Op zondag 16 december 2007 18:34 schreef riri het volgende:
[ afbeelding ]
Idd, dat je als slet zo aan je 15 minutes of fame moet komen...quote:Op zondag 16 december 2007 18:34 schreef riri het volgende:
[ afbeelding ]
Hoezo nodig heeft? Hij heeft er niet om gevraagd, hij heeft het niet geregeld en hij krijgt er geen stijve van. Dit is een geintje van vrienden die dat onder elkaar doen.quote:Op zondag 16 december 2007 18:34 schreef riri het volgende:
[ afbeelding ]
Lieke ziet dat anders. Het waren haar intenties niet. Dat zij toevallig met Huub heeft geneukt was niet bedoelt om het huis in te komen. Als achter dat wel mee namen in hun beslissing om haar als nieuwe miljonair toe te laten treden tot de villa daar kon zij niets aandoen.quote:Op zondag 16 december 2007 18:33 schreef schatje het volgende:
En wat zei Lieke nou op het argument dat ze zichzelf de villa heeft ingeneukt? Dat het moest van de Febo? Ze zei iets van wat mensen met me doen ofzo.
En nada moest een homo van achter vingeren voor de verhaallijn... so be itquote:Op zondag 16 december 2007 18:35 schreef schatje het volgende:
[..]
Ja, zolang ik Lieke hoor zeveren over het hebben van principes zal ik dat blijven doen. Hypocriet wijf.
Er is er maar één die een ander voortdurend lastig valt en dat is Huub zelfquote:Op zondag 16 december 2007 18:28 schreef akveor het volgende:
[..]
Dat zou mooi voor haar zijn. Heeft ze weer iemand om te manipuleren en laat ze Huub eindelijk eens met rust.
Er is een verschil tussen 'dat je dit nodig hebt' en 'dat mensen dat voor je regelen'...quote:Op zondag 16 december 2007 18:34 schreef riri het volgende:
[ afbeelding ]
Je kunt natuurlijk wel iemand van de tegenpartij gek te zieken.quote:Op zondag 16 december 2007 18:34 schreef neehe het volgende:
[..]
De finale gaat toch tussen 4 personen, de laatste 4 stemmen elkaar er toch niet uit, dat zou wel heel dom zijn.
Als het 2-2 is dan stem je je maat er niet uit, want dan ben jij de volgende omdat je dan alleen bent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |