Waarom moest ze ze uit de pot hebben danquote:Op zondag 16 december 2007 17:22 schreef beequeen het volgende:
Thanx Py![]()
Even in de herhaling. Lieke heeft met haar eigen punten gebeld.
Omdat ze ook nog iemand uit wilde nodigen.. bs dus. Plasma stond ook dat je pas punten uit de gezamelijke pot mocht met een duidelijk doel EN als je zelf geen punten genoeg hebt. Ze moest het dus zelf betalen.quote:Op zondag 16 december 2007 17:24 schreef Kinga het volgende:
[..]
Waarom moest ze ze uit de pot hebben dan
Ze had nog 300 ceepees en wilde daar mensen voor uitnodigen, dat kan nu niet meer, althans 1 minder.quote:Op zondag 16 december 2007 17:24 schreef Kinga het volgende:
[..]
Waarom moest ze ze uit de pot hebben dan
Ze is echt SUPERSMERIG bezig!quote:Op zondag 16 december 2007 17:28 schreef blomst het volgende:
Lieke is nu zelf heel smerig bezig.
En dat is dus niet waar. Huub heeft het gehad over doorgedraaide fans die bedreigingen uiten, daar kan hij niet mee.quote:Op zondag 16 december 2007 17:28 schreef Disana het volgende:
Huub zou, toen zijn fans niets konden horen (bed), gezegd hebben dat (sommige van) zijn fans tot de onderlaag van de samenleving behoren.
1. Het klopt dat er fans zijn die tot de onderkant van de samenleving behoren, er zijn fans uit alle lagen van de bevolkingquote:Op zondag 16 december 2007 17:29 schreef BuffyJan het volgende:
Huub had gezegd tegen zn pa dat sommige fans die acties ondernemen bij de onderkant van de samenleving horen, sporen niet.
Maar hij nodigt diezelfde mensen wel uit op zn jaardag. Nowlive baby
Wake up Huub
ze maakt het alleen maar erger voor zichzelfquote:Op zondag 16 december 2007 17:30 schreef Kinga het volgende:
Lieke, ga zo door meid. We kotsen je uit.
Lieke weet dondersgoed dat er veel streamers zijn en daar speelt ze handig op in...quote:Op zondag 16 december 2007 17:30 schreef kit2u het volgende:Huubje valt pieieieieiwww door de mand.
Ik zou bijna zeggen: 'te smerig'quote:Op zondag 16 december 2007 17:31 schreef happyme28 het volgende:
[..]
1. Het klopt dat er fans zijn die tot de onderkant van de samenleving behoren, er zijn fans uit alle lagen van de bevolking
2. Huub had het specifiek over zogenaamde 'fans van Huub' die bedreigen en allerlei acties plande die hij te ver vindt gaan.
3. Huub heeft geen fans uitgenodigd op zijn jaardag. Er zijn slechts enkele fans uitgeloot om er naar toe te gaan en de rest waren vrienden en familie en Huub heeft het zelf niet georganiseerd.
Lieke speelt hier een vies spelletje vind ik.
Ja, ik snap het ook allemaal niet meer.. Het lijkt soms dat Lieke TOTAAL is vergeten dat ze op tv zijn.. Huub is klaar met je, hou er mee op, dit soort kansloze aanvallen zijn gewoon lelijk!quote:Op zondag 16 december 2007 17:28 schreef Kinga het volgende:
Lieke DEAL WITH IT. Je zit in een TV programma...
ze doet een zielige poging..quote:Op zondag 16 december 2007 17:33 schreef Disana het volgende:
Denkt ze nou echt dat ze Huub hiermee ontmaskert?
Acties ondernemen om te bedreigen ja. Lieke probeert het krampachtig uit zijn context te halen.quote:Op zondag 16 december 2007 17:29 schreef BuffyJan het volgende:
Huub had gezegd tegen zn pa dat sommige fans die acties ondernemen bij de onderkant van de samenleving horen, sporen niet.
Maar hij nodigt diezelfde mensen wel uit op zn jaardag. Nowlive baby
Wake up Huub
Is dat ook niet letterlijk wat ze beweert?quote:Op zondag 16 december 2007 17:33 schreef beequeen het volgende:
Luister wat Huub heeft gezegd, met dank aan VOL.
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=59200&sess=19710
Hoe weet je dat nou, het was onder de dekens zonder microfoon.quote:Op zondag 16 december 2007 17:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
En dat is dus niet waar. Huub heeft het gehad over doorgedraaide fans die bedreigingen uiten, daar kan hij niet mee.
En "weet je" en ik en ik en ik en ik en ik.................quote:Op zondag 16 december 2007 17:35 schreef Mokum020 het volgende:
Dat "hey!" van Lieke komt mij echt mijn strot uit..
Lieke heeft heel veel woorden/zinnen waar ik me aan irriteerquote:Op zondag 16 december 2007 17:35 schreef Mokum020 het volgende:
wat, net als dat lieke nu akelig vaak doet?quote:Op zondag 16 december 2007 17:30 schreef kit2u het volgende:Huubje valt pieieieieiwww door de mand.
Nee dus. Ze zegt dat Huub schijt heeft aan streamers en ze idioten noemt. Hoor jij hem dat zeggen, ik niet.quote:Op zondag 16 december 2007 17:35 schreef Carlaa het volgende:
[..]
Is dat ook niet letterlijk wat ze beweert?
ik vind dat 'ehm' zo ergquote:Op zondag 16 december 2007 17:36 schreef Dark het volgende:
[..]
En "weet je" en ik en ik en ik en ik en ik.................
Wat zegt ie daar nou eigenlijk?quote:Op zondag 16 december 2007 17:33 schreef beequeen het volgende:
Luister wat Huub heeft gezegd, met dank aan VOL.
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=59200&sess=19710
Luister nog een keer en oordeel dan.quote:
Hoor jij m 's nachts onder de dekens lullen? Nee. T zelfde dat we niet weten wat Brian en Amanda 's nachst besprekenquote:Op zondag 16 december 2007 17:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nee dus. Ze zegt dat Huub schijt heeft aan streamers en ze idioten noemt. Hoor jij hem dat zeggen, ik niet.
mooie opquote:Op zondag 16 december 2007 17:15 schreef Py het volgende:
Vervolg van: [COS #3027] Alles voor de oliebollen!!!
Goed. Waar waren we gebleven?
Oja, Huub en Lieke deel 5734658756
Dizcuzziez, dizcuzziezzzzzzzzz
Alles lijkt erop gericht om Huub en Lieke vanavond te laten knallen tegen elkaar. Dit juichen we natuurlijk van harte toe.![]()
![]()
![]()
Wij, sensatiebeluste streamertjes die we zijn, willen namelijk de ramptoerist kunnen uithangen voor die ¤ 3,95 per maand.
Maar gaat dat niet ten koste van de geestelijke gezondheid van de miljonairs in spé???
Interesseert ons geen RUK. Hadden ze zich maar niet moeten opgeven voor die show.![]()
![]()
Enfin. Om de TO-er ook eerder dan vanaf pagina 4 de kans te geven mee te cossen, verwijst hij gemakshalve naar de link bovenaan deze OP, om in de vorige terecht te komen. Aldaar zal een aha-erlebnis moeten plaatsvinden, die de noodzaak wegneemt om hier nog zo'n lulverhaal neer te pennen.
Wat ik wel nog even kwijt moet is dat Jaap een stemminkje om ceepees heeft geblokt.![]()
Oja, en Lieke heeft een hartverwarmend en uiterst bemoedigend gesprek met haar ouders gehad. Toch fijn, zo'n warme familie die je even lekker kan oppeppen als je het zwaar hebt.![]()
Geen plaoties deze OP. Des te meer waardeert u ze een volgende keer weer.![]()
=========================================================================
Hier leveren we Commentaar Op Streams (en alles daaromheen). Zo zijn wij namelijk. Wij geven graag commentaar.
Als jij niet zo van het commentaar geven bent, doe dat dan ook niet. Blijf bij jezelf en ga lampenkappunniken (ook leuk).
![]()
![]()
![]()
Klopt maar dat geldt dus voor iedereen in dat hok. Ik ga af op wat ik wel hoor en zie. Dan komt Lieke er in dit geval slechter af dan Huub. Heulen met wifebeater Brian is voor mij de druppel.quote:Op zondag 16 december 2007 17:40 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Hoor jij m 's nachts onder de dekens lullen? Nee. T zelfde dat we niet weten wat Brian en Amanda 's nachst bespreken
en dat "dingen plaatsen" en "ruimte nodig"quote:Op zondag 16 december 2007 17:35 schreef Mokum020 het volgende:
Met vingertje?quote:Op zondag 16 december 2007 17:35 schreef Mokum020 het volgende:
en ze praat in lijstjes.quote:Op zondag 16 december 2007 17:46 schreef SIRA het volgende:
[..]
en dat "dingen plaatsen" en "ruimte nodig"
Het ergste vind ik die klanken uitstotende sporterstoon. No offense to sporters, maar bij haar komt het allemaal over als een bevel dat koste wat kost ten uitvoer moet worden gebracht.quote:
Opzouten naar de Marine, prima plek voor haar.Of drillen op een sportschool.quote:Op zondag 16 december 2007 17:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Het ergste vind ik die klanken uitstotende sporterstoon.
en dat ziet ie goedquote:Op zondag 16 december 2007 17:52 schreef schatje het volgende:
Huub: "Je missie is volbracht, je hebt nu dekking, dus je hebt Huub niet meer nodig".
Je zal vanavond ook nog eens kip met whiskey moeten eten toevalligquote:Op zondag 16 december 2007 17:52 schreef Dark het volgende:
[..]
Ik word in hoog tempo aangeschoten van FOK!
ze praat te veel met Jaapquote:
Je bedoelt de dekking van A en B? Daar geloof ik dus helemaal niks van als ik naar de gesprekken luister van die 2.quote:Op zondag 16 december 2007 17:52 schreef schatje het volgende:
Huub: "Je missie is volbracht, je hebt nu dekking, dus je hebt Huub niet meer nodig".
Maar volgens mij gelooft Lieke het wel..quote:Op zondag 16 december 2007 17:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je bedoelt de dekking van A en B? Daar geloof ik dus helemaal niks van als ik naar de gesprekken luister van die 2.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |