Da's mooi, volgende ontslagronde exit. Liekequote:Op zondag 16 december 2007 17:56 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Maar volgens mij gelooft Lieke het wel..
Denk dat Huub de dekking van Japie bedoelde.quote:Op zondag 16 december 2007 17:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je bedoelt de dekking van A en B? Daar geloof ik dus helemaal niks van als ik naar de gesprekken luister van die 2.
Lieke vindt zichzelf te goed voor de villa............quote:Op zondag 16 december 2007 17:57 schreef Marietje_34 het volgende:
Ach, ze kruipt maar weer es in de slachtofferrol. Over hoe Huub haar op haar hart heeft getrapt, en aan het huilen heeft gemaakt. Boo hoo hoo.
Denk het niet maar ik kan me vergissen hoor.quote:Op zondag 16 december 2007 17:58 schreef KimiK het volgende:
[..]
Denk dat Huub de dekking van Japie bedoelde.
Wat dacht je van het woord IKquote:Op zondag 16 december 2007 17:59 schreef Marietje_34 het volgende:
hoe vaak heeft ze 'op basis van gevoel' gezegd vandaag? Ik schat zo'n 83 keer, minstens.
Hoop dat je er zelf nog eentje hebt, Ruud en Mokum zijn volgens mij overgegaan op de oordopjesquote:Op zondag 16 december 2007 17:59 schreef Dark het volgende:
[..]
Lieke vindt zichzelf te goed voor de villa............
Het meest integere persoon daar, maar ik wil een teiltje...........
Ik heb nog een oude kattenbak in de schuur staan.quote:Op zondag 16 december 2007 18:01 schreef KimiK het volgende:
[..]
Hoop dat je er zelf nog eentje hebt, Ruud en Mokum zijn volgens mij overgegaan op de oordopjes
Ik lach me kapot om dat mensquote:Op zondag 16 december 2007 18:01 schreef Py het volgende:
Huub: je hebt hier niemand meer
Lieke: ik vind het het belangrijkste dat ik mezelf weer heb.
quote:Op zondag 16 december 2007 17:57 schreef diedirk het volgende:
Ik vind het echt gewoon geweldig hoe Lieke Huub echt helemaal onder de tafel lult.
hij heeft geen schijn van kans en wordt helemaal ontmaskerd.
Ben benieuwd hoe de redactie dit gaat verdraaien ten gunste van Huub in de uitzending
daar zal "achter" haar op de 1 of andere manier wel van overtuigd hebben.quote:Op zondag 16 december 2007 17:56 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Maar volgens mij gelooft Lieke het wel..
quote:Op zondag 16 december 2007 18:01 schreef Py het volgende:
Huub: je hebt hier niemand meer
Lieke: ik vind het het belangrijkste dat ik mezelf weer heb.
Ze doet het goed. Laat zich niet van de wijs brengen door het gemanipuleer van Huub en blijft bij haar eigen punten.quote:
Ja ze had beter helemaal niet aan het gesprek kunnen beginnen, verspeelde moeite.quote:Op zondag 16 december 2007 18:03 schreef Kinga het volgende:
Gaat ze weer weglopen?!
ik hoop dat hij idd van gedachten verandert en Lieke wel wegstemtquote:Op zondag 16 december 2007 18:12 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Nou Huub, je kan het, vraag die ontslagronde aan voor Lieke.
Dat doet ie al maanden...hij speelt al maanden TEGEN haar....24 uur per dagquote:Op zondag 16 december 2007 18:08 schreef Py het volgende:
Huub: 'ik houd van je en ik wil niet tegen je spelen'
Dat heb je gisteren en vandaag lekker bewezen ja.
En dat vind ik toch jammer. Kijk, ik geef Lieke verder helemaal gelijk hoor. Huub is ook een vieze klootzak dat ie meteen met andere wijven zoent en met Hedda het bed induikt (al wist ze altijd al hoe hij is, maar toch). Maar al met al had ze beter wel met hem het spel kunnen spelen. Tenzij ze ervan overtuigd is dat hij haar er toch wel eerder uitstemt dan Jaap. Dat ze dichtbij dr zelf blijft, prima, maar het spel en realiteit lopen nu bij haar in elkaar over. Voorheen kon ze dat wel beter scheiden.quote:Op zondag 16 december 2007 18:13 schreef neehe het volgende:
Goe zo Lieke, je hebt helemaal gelijk.
Huub wilde haar gewoon overhalen om wel met hem het spel te spelen, en dat doet ze niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |