Hoe zou het komen dat er zoveel dezelfde emoties zijn bij de posters hier?quote:Op zondag 16 december 2007 18:35 schreef PeterNB het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Nou nou nou nou...................................
En dat zou zo maar een goed script kunnen zijn en dat zie ik nog gebeuren ook.quote:Op zondag 16 december 2007 18:37 schreef blomst het volgende:
Lieke op de bank iedereen stemt Lieke eruit, dan Huub zijn stem, en hij houdt haar erin.
Zal Lieke het dan ook niet accepteren en toch weggaan?
dat zegt ze zelf toch ook? "ik weet niet meer wie de echte Huub is en wie Huub-in-het-spel is"quote:Op zondag 16 december 2007 18:20 schreef Marrije het volgende:
[..]
En dat vind ik toch jammer. Kijk, ik geef Lieke verder helemaal gelijk hoor. Huub is ook een vieze klootzak dat ie meteen met andere wijven zoent en met Hedda het bed induikt (al wist ze altijd al hoe hij is, maar toch). Maar al met al had ze beter wel met hem het spel kunnen spelen. Tenzij ze ervan overtuigd is dat hij haar er toch wel eerder uitstemt dan Jaap. Dat ze dichtbij dr zelf blijft, prima, maar het spel en realiteit lopen nu bij haar in elkaar over. Voorheen kon ze dat wel beter scheiden.
Jaap is de lul als ie Huub naar huis stuurt, want hij is dan een matennaaier en mensen zullen dan niet zo snel een smsje voor hem sturen als de finale zo beslist wordt.quote:Op zondag 16 december 2007 18:33 schreef maril het volgende:
[..]
Die 3 andere moeten goed nadenken want al ze Huub meenemen, maken ze minder kans, ik zou 2 mensen op de bank zetten en kijken hoe dat zou gaan Huub en Like en dan hopen dat Huub eruit knikkert.
Welke beerput heeft ze over Huub opengetrokken dan? Ze heeft een besluit genomen, zowel speltechnisch als relatietechnisch en daar gedraagt ze zich nu naar.quote:Op zondag 16 december 2007 18:35 schreef miesy het volgende:
[..]
yup, en wie weet wat voor beerput ze voor jaap open trekt als ze hem uiteindelijk ook niet mer nodig heeft.
je spreekt nu voor echt heel veel mannen.quote:Op zondag 16 december 2007 18:34 schreef riri het volgende:
Hoe diep kan je vallen dat je dit nodig hebt...
[ afbeelding ]
Tot welke plepsvolk zou Huub deze fans nu inschalenquote:Op zondag 16 december 2007 18:35 schreef PeterNB het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Nou nou nou nou...................................
Dit heb ik gemist? Wie?quote:Op zondag 16 december 2007 18:39 schreef Py het volgende:
[..]
Welke beerput heeft ze over Huub opengetrokken dan? Ze heeft een besluit genomen, zowel speltechnisch als relatietechnisch en daar gedraagt ze zich nu naar.
Huub is degene die over 3 jaar RIAGG er uitfloepte, onder het motto 'kijk eens hoe goed ik bven dat ik dit NIET wil gebruiken'
Nee dat zei ze niet.quote:Op zondag 16 december 2007 18:33 schreef schatje het volgende:
En wat zei Lieke nou op het argument dat ze zichzelf de villa heeft ingeneukt? Dat het moest van de Febo? Ze zei iets van wat mensen met me doen ofzo.
Maar dat is toch kul...quote:Op zondag 16 december 2007 18:36 schreef akveor het volgende:
[..]
Lieke ziet dat anders. Het waren haar intenties niet. Dat zij toevallig met Huub heeft geneukt was niet bedoelt om het huis in te komen. Als achter dat wel mee namen in hun beslissing om haar als nieuwe miljonair toe te laten treden tot de villa daar kon zij niets aandoen.
Lieke ziet dat dus los van elkaar.
quote:Op zondag 16 december 2007 18:42 schreef SiRojK het volgende:
Lelijk hoor, zoals Lieke nu ineens de 'doe je ding' houding aanneemt, die Huub al heel lang heeft!
Ik lach me suf als ze bij de volgende PP als laatste eindigtquote:Op zondag 16 december 2007 18:44 schreef blomst het volgende:
Lieke snapt het niet, ze hoeft niet bij Huub te blijven om "fans" te houden, het kwaadspreken en klagen achter Huub zijn rug om doet haar de das om.
Datte dus.quote:Op zondag 16 december 2007 18:42 schreef Sonique het volgende:
Lieke lult uit haar nek. Is hetzelfde als dat ik zeg dat ik geen hoer ben, omdat mensen zelf beslissen geld te geven na het neuken...
Ach, na dit project lopen ze er allemaalquote:Op zondag 16 december 2007 18:45 schreef Py het volgende:
[..]
Lieke
Ze schijnt dat onder de dekens aan Huub te hebben verteld (volgens Huub)
Maar dat is het precies...quote:Op zondag 16 december 2007 18:44 schreef blomst het volgende:
Lieke snapt het niet, ze hoeft niet bij Huub te blijven om "fans" te houden, het kwaadspreken en klagen achter Huub zijn rug om doet haar de das om.
Ze waren allemaal naïef toen ze binnenkwamen. Bart is toch ook de kooi uitgestapt toen zijn ogen open gingen hoe het werkelijk werkt.quote:Op zondag 16 december 2007 18:42 schreef Sonique het volgende:
[..]
Maar dat is toch kul...
Of is Lieke echt zo naief.
Lieke wist vanaf het begin dondersgoed hoe het werkt in DGK, en wist ook zeker dat als ze met Huubje zou neuken ze een verhaallijn zou starten (die nu nog steeds loopt, dus waar hebben we het over!)
Als ze dat 'eventjes' over het hoofd heeft gezien, dan is de intelligentie die we van haar gezien hebben niet echt, maar gespeelt. Want ik kan me niet voorstellen dat iemand die op verschillende manieren DGK binnen probeert te komen (huishulp en aanmelding) dat niet mee neemt in de planning.
Lieke lult uit haar nek. Is hetzelfde als dat ik zeg dat ik geen hoer ben, omdat mensen zelf beslissen geld te geven na het neuken...
zoals ze zelf de hele tijd al zegt, ze heeft veel geslikt.quote:Op zondag 16 december 2007 18:39 schreef Py het volgende:
[..]
Welke beerput heeft ze over Huub opengetrokken dan? Ze heeft een besluit genomen, zowel speltechnisch als relatietechnisch en daar gedraagt ze zich nu naar.
Huub is degene die 3 jaar RIAGG er uitfloepte, onder het motto 'kijk eens hoe goed ik bven dat ik dit NIET wil gebruiken' Hij wist overigens nog veel meer wat hij NIET wil gebruiken
Kijken hoe lang het duurt voordat alles op straat ligt![]()
Ze is 4 jaar geleden zwanger geweest en een abortus ondergaan.quote:Op zondag 16 december 2007 18:49 schreef noekje het volgende:
Waarom gaat Lieke nu opeens allerlei onthullingen doen? Deed ze toen ook bij met die SAD.
Jij kan goed luisteren zeg.quote:Op zondag 16 december 2007 18:50 schreef SiRojK het volgende:
Een jaar of 3-4 terug heeft Lieke een kind gehad, ze had er eentje geadopteerd en hebben hem toen weer weggedaan.. Ze vond hem niet meer zo schattig als de eerste paar maanden..
Het is duidelijk dat Lieke een nieuw vriendje zoekt om te luchten
quote:Op zondag 16 december 2007 18:50 schreef SiRojK het volgende:
Een jaar of 3-4 terug heeft Lieke een kind gehad, ze had er eentje geadopteerd en hebben hem toen weer weggedaan.. Ze vond hem niet meer zo schattig als de eerste paar maanden..
Het is duidelijk dat Lieke een nieuw vriendje zoekt om te luchten
dat snap ik ook niet helemaalquote:Op zondag 16 december 2007 18:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze is 4 jaar geleden zwanger geweest en een abortus ondergaan.
Waarom dit verhaal nu?
Ze schermt wat met data.... wat ik van haar begrijp is dat ze eerder zich al had opgegeven. Hoe het precies zit met die intake gesprekken en wanneer die waren is voor mij niet duidelijk (iemand?).quote:Op zondag 16 december 2007 18:42 schreef Sonique het volgende:
[..]
Maar dat is toch kul...
Of is Lieke echt zo naief.
Lieke wist vanaf het begin dondersgoed hoe het werkt in DGK, en wist ook zeker dat als ze met Huubje zou neuken ze een verhaallijn zou starten (die nu nog steeds loopt, dus waar hebben we het over!)
Als ze dat 'eventjes' over het hoofd heeft gezien, dan is de intelligentie die we van haar gezien hebben niet echt, maar gespeelt. Want ik kan me niet voorstellen dat iemand die op verschillende manieren DGK binnen probeert te komen (huishulp en aanmelding) dat niet mee neemt in de planning.
Ze heeft ook veel geslikt. Ze heeft haar trots opzij gezet omdat ze afhankelijk was van Huub. Nu is het anders en komt er het een en ander los bij Lieke over die periode.quote:Op zondag 16 december 2007 18:50 schreef miesy het volgende:
[..]
zoals ze zelf de hele tijd al zegt, ze heeft veel geslikt.
sinds dat hij niet meer de enige is die achter haar staat valt ze over van alles
en spreekt dit uiit naar ales en iedereen die maar wilt luisteren.
Omdat huub dit missschien tegen haar kon gebruiken nu dus niet meer.quote:
Ok, dan weten we dat ookquote:Op zondag 16 december 2007 17:22 schreef beequeen het volgende:
Thanx Py![]()
Even in de herhaling. Lieke heeft met haar eigen punten gebeld.
Volgens mij zei hij dat het geheim moest blijven. Dat ze het voor zich moest houden.quote:Op zondag 16 december 2007 18:53 schreef maril het volgende:
Gossie, Huub kan dit in ieder geval haar hier niet meer op pakken.
Snap er ook geen fuck van. Opeens over een abortus, blabla en dat was het.quote:Op zondag 16 december 2007 18:54 schreef beequeen het volgende:
Denkt Lieke nu dat Huub in een kwaad daglicht komt te staan omdat hij deze vertrouwelijke info niet openbaar heeft gemaakt?
Ik snap er niks meer van.
De populariteitspoll heeft ook getoond dat Huub daarin gelijk heeftquote:Op zondag 16 december 2007 18:54 schreef Py het volgende:
[..]
Ze heeft ook veel geslikt. Ze heeft haar trots opzij gezet omdat ze afhankelijk was van Huub. Nu is het anders en komt er het een en ander los bij Lieke over die periode.
Lieke heeft alles moeten slikken in die periode. Want Huub was er wat snel bij om haar duidelijk te maken dat ze zonder hem niets voorstelde. Ze bestond daar bij zijn gratie en dat heeft hij haar genoeg laten voelen.
But not anymore
Hou toch op zeg, dat zou Huub nooit en te never doen. Het is af en toe een ontzettende klootzak maar dit....quote:Op zondag 16 december 2007 18:55 schreef maril het volgende:
[..]
Omdat huub dit missschien tegen haar kon gebruiken nu dus niet meer.
Ow, op die manier.quote:Op zondag 16 december 2007 18:55 schreef maril het volgende:
[..]
Omdat huub dit missschien tegen haar kon gebruiken nu dus niet meer.
Wat is dat toch met die wijven daar.Allemaal abortus.quote:Op zondag 16 december 2007 18:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze is 4 jaar geleden zwanger geweest en een abortus ondergaan.
Waarom dit verhaal nu?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |