dat wilde ik ook zeggenquote:Op zondag 16 december 2007 19:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heel normaal toch![]()
Het is waarschijnlijk één de voorwaarden om in die kooi te komen.
Ik vind de oprechtheid van Lieke fake overkomen. Te gemaakt. Van Huub wet je dat hij veel doet voor het spel maar zie je vaak ook wanneer hij iets meent. Lieke wil ons graag doen geloven dat zij in alles eerlijk en oprecht is terwijl ze net zo geod meedoet in het spel van liegen en bedriegen om verder te komen. Nog niet zo lang geleden gaf ze zelf toe dat ze een opdracht van achter niet ging uitvoeren. Daarmee heeft ze dus zelf aangetoond dat ze opdrachten van achter krijgt en ook uitvoert of niet uitvoert. Dus hoe eerlijk en oprecht is ze dan?quote:Op zondag 16 december 2007 19:00 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik geloof meer in de oprechtheid van Lieke dan van Huub, telt dat wel?
En dan win je zelfs nog een prijs ook! Zoals mamma Netty een Hizihair bon heeft gewonen met haar SMSjesquote:Op zondag 16 december 2007 19:05 schreef riri het volgende:
Die popo zegt zo weinig.....als je familie 1000 euro eraan smsjes ingooit heb je al heel wat procentjes
Dan is HUUB een hoerenloper, maar dat was natuurlijk al lang een fact !quote:Op zondag 16 december 2007 19:07 schreef SiRojK het volgende:
LIEKE IS EEN HOER OLÉ OLÉ!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
LIEKE IS EEN HOER OLÉ OLÉ! ------------
(tien-style)
Kon het ff niet laten
Goed opgemerkt, waarom eerst alleen tegen Huub onder de dekens en er nu openlijk voor uitkomenquote:Op zondag 16 december 2007 18:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze is 4 jaar geleden zwanger geweest en een abortus ondergaan.
Waarom dit verhaal nu?
quote:Op zondag 16 december 2007 19:07 schreef SiRojK het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
LIEKE IS EEN HOER OLÉ OLÉ! ---------------
(tien-style)
Kon het ff niet laten
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
---------------
(tien-style)
Kon het ff niet laten
Als er één is die zichzelf oprecht vindt dan is t ons Napoleonnetje wel (en zijn groupies)quote:Op zondag 16 december 2007 19:04 schreef Sonique het volgende:
[..]
ze zijn allebij niet oprecht. Huub pretendeerd dat ook niet, maar Lieke is degene die van alle daken roept dat wel te zijn...
Terwijl ze hier wel even een botte roestige dolk in de rug van Huub perst.
Lieke maakt zichzelf zwak.... ik zie Huub gedrag dan ook meer als corrigerend bezig tegen speler Lieke. Maar ipv eens wat aan te nemen is het de almachtige Lieke die altijd maar gelijk heft. Iedereen doet haar van alles aan en ziet gewoon d'r eigen rol niet.quote:Op zondag 16 december 2007 19:02 schreef noekje het volgende:
[..]
Dat dus! Helaas komt ook haar zwakke kant enorm zakelijk uit haar mond.
Ik baal wel dat alle bommen dadelijk op haar weer gaan. Dat verdient ze dan ook weer niet.
Brian 100x liever dan zij.
of iedereen, behalve Huubfans, willen niet meer sms-enquote:Op zondag 16 december 2007 18:57 schreef Disana het volgende:
[..]
De populariteitspoll heeft ook getoond dat Huub daarin gelijk heeft
3x teveelquote:Op zondag 16 december 2007 19:07 schreef SiRojK het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
LIEKE IS EEN HOER OLÉ OLÉ! --------------
(tien-style)
Kon het ff niet laten
![]()
![]()
![]()
![]()
(tien-style)
Kon het ff niet laten
Ik heb dat al eerder gezegd dat hij iets van Lieke wist en dat Hij dat niet zou vertellen(vrijdagavond/nacht in het kantoor vlak nadat hij lieke wilde tegenhouden weg tegaan) en zojuist in een gesprek met haar, omdat hij naar eigen zeggen zo'n goede jongen ids, dat was zij beu en ze zag het als dreiging(ik ook) en daarom heeft ze het benoemt, zodat hij het niet meer kan gebruiken tegen haar.quote:Op zondag 16 december 2007 18:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hou toch op zeg, dat zou Huub nooit en te never doen. Het is af en toe een ontzettende klootzak maar dit....
makkelijk vooralquote:Op zondag 16 december 2007 19:10 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Dom, kortzichtig en kinderachtig he
Precies...quote:Op zondag 16 december 2007 19:05 schreef akveor het volgende:
[..]
Het is gewoon makkelijk en naief van Lieke om te zeggen dat het meewegen van het neuken ( 3 keer op dat feest als ik me niet vergis) met Huub bij de febo lag. Net alsof zij daar geen enkele rol inspeelde.
Dan zou Brian ook niet alweer op een onverdiende 11% staan.quote:Op zondag 16 december 2007 19:11 schreef avonne het volgende:
[..]
of iedereen, behalve Huubfans, willen niet meer sms-en
quote:Op zondag 16 december 2007 19:10 schreef akveor het volgende:
[..
Op de agressie na... is zij een exacte kopie van Brian.
lieke is een hoerquote:Op zondag 16 december 2007 19:07 schreef SiRojK het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
(tien-style)
Kon het ff niet laten
| Forum Opties | |