precies.quote:Op zondag 16 december 2007 18:54 schreef Py het volgende:
[..]
Ze heeft ook veel geslikt. Ze heeft haar trots opzij gezet omdat ze afhankelijk was van Huub. Nu is het anders en komt er het een en ander los bij Lieke over die periode.
Lieke heeft alles moeten slikken in die periode. Want Huub was er wat snel bij om haar duidelijk te maken dat ze zonder hem niets voorstelde. Ze bestond daar bij zijn gratie en dat heeft hij haar genoeg laten voelen.
But not anymore
Je bent niet echt slim als je geld uitgeeft aan een PoPo...quote:Op zondag 16 december 2007 18:57 schreef Disana het volgende:
[..]
De populariteitspoll heeft ook getoond dat Huub daarin gelijk heeft
Ook dat is typisch Lieke... ze wil haar zwakke kant laten zien om zo toegang tot de groep te krijgen. Ze heeft niet eens door dat de rest gewoon denkt: En bedankt voor de informatie... kijken hoe ik dat kan passen in mijn spel.quote:Op zondag 16 december 2007 18:49 schreef noekje het volgende:
Waarom gaat Lieke nu opeens allerlei onthullingen doen? Deed ze toen ook bij met die SAD.
Oneigenlijk argument. Toen ze één met Huub werd, steeg ze. Sinds ze zich afsplitst, daalt ze. Da's alles wat teltquote:Op zondag 16 december 2007 18:58 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Je bent niet echt slim als je geld uitgeeft aan een PoPo...
quote:Op zondag 16 december 2007 18:48 schreef Py het volgende:
[..]
Ze waren allemaal naïef toen ze binnenkwamen. Bart is toch ook de kooi uitgestapt toen zijn ogen open gingen hoe het werkelijk werkt.
En hoe Lieke binnen is gekomen weten wij niet. We hebben wel gezien dat ze verliefd op Huub was (echt of niet, weten we ook niet), en hij op haar toen ze dienstmeid was.
Iedereen die daar zit heeft zich ooit aangemeld.
Ik geloof meer in de oprechtheid van Lieke dan van Huub, telt dat wel?quote:Op zondag 16 december 2007 18:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Oneigenlijk argument. Toen ze één met Huub werd, steeg ze. Sinds ze zich afsplitst, daalt ze. Da's alles wat telt
En die afhankelijkheid moest er vaak genoeg ingewreven worden. Lieke heeft zich geschikt in dat lot zolang als het nodig was.quote:Op zondag 16 december 2007 18:57 schreef Disana het volgende:
[..]
De populariteitspoll heeft ook getoond dat Huub daarin gelijk heeft
Alleen als je stemtquote:Op zondag 16 december 2007 19:00 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik geloof meer in de oprechtheid van Lieke dan van Huub, telt dat wel?
Die uitslag hakte er behoorlijk op in. Dat had ze niet verwacht.quote:Op zondag 16 december 2007 18:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Oneigenlijk argument. Toen ze één met Huub werd, steeg ze. Sinds ze zich afsplitst, daalt ze. Da's alles wat telt
Dat dus! Helaas komt ook haar zwakke kant enorm zakelijk uit haar mond.quote:Op zondag 16 december 2007 18:59 schreef akveor het volgende:
[..]
Ook dat is typisch Lieke... ze wil haar zwakke kant laten zien om zo toegang tot de groep te krijgen. Ze heeft niet eens door dat de rest gewoon denkt: En bedankt voor de informatie... kijken hoe ik dat kan passen in mijn spel.
Lieke ziet geen verschil tussen de mensen en de spelers.
Ook de manier waarop zij dat SAD verhaal vertelde klopt niet. Ze vertelde het niet in een intiem gesprek, waar in mijn ogen zo'n onderwerp thuishoort, maar meteen en plain publiek...
quote:Op zondag 16 december 2007 18:57 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Wat is dat toch met die wijven daar.Allemaal abortus.
Heel normaal tochquote:Op zondag 16 december 2007 18:57 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Wat is dat toch met die wijven daar.Allemaal abortus.
Geldt voor ons allemaal hoor, met onze voorkeuren voor bewoners. Ik heb nog nooit gestemd, dus wat ik vind doet voor hun helemaal niet terzake.quote:
ze zijn allebij niet oprecht. Huub pretendeerd dat ook niet, maar Lieke is degene die van alle daken roept dat wel te zijn...quote:Op zondag 16 december 2007 19:00 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik geloof meer in de oprechtheid van Lieke dan van Huub, telt dat wel?
ik had het leuker gevonden als Huub of Lieke dat shirt vandaag hadden aangehad.quote:Op zondag 16 december 2007 18:59 schreef noekje het volgende:
Zo, daar zal Janice lang voor aan de ontwerptafel hebben gezeten met een textielstift.
Het is gewoon makkelijk en naief van Lieke om te zeggen dat het meewegen van het neuken ( 3 keer op dat feest als ik me niet vergis) met Huub bij de febo lag. Net alsof zij daar geen enkele rol inspeelde.quote:Op zondag 16 december 2007 19:00 schreef Sonique het volgende:
[..]
Maar dit is nu dus precies het discussie punt!
Lieke kan niet ontkennen, ze zegt het immers zelf dat het allemaal wel heel toevallig zo samen viel...
Toeval bestaat niet, en zeker niet in de Gouden kooi!
Hij heeft haar omhoog getrokken en door dik en dun gesteund. Dat hij niet perfect is, is voor haar nu reden hem als een duivel neer te zetten - belachelijk in mijn ogen.quote:Op zondag 16 december 2007 19:01 schreef Py het volgende:
[..]
En die afhankelijkheid moest er vaak genoeg ingewreven worden. Lieke heeft zich geschikt in dat lot zolang als het nodig was.
Maar Huub moet nu niet komen met dat hij al die maanden zo goed voor haar is geweest en dat zij hém nu verraad.![]()
wat een knappe moeder heeft Mannie!quote:Op zondag 16 december 2007 18:34 schreef riri het volgende:
Hoe diep kan je vallen dat je dit nodig hebt...
[ afbeelding ]
Ik hoop het van harte Riri.quote:Op zondag 16 december 2007 19:02 schreef riri het volgende:
Kan heel goed zijn dat achter zelfs heeft bewerkt dat alles in the open kwam tussen Huub en Lieke....en dat dan nu een nieuwe binnenkomt die Huub en Lieke weer met elkaar laat samenwerken en dat dan alles op Brian en Amanda gaat....
Heb het idee dat het die kant opgaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |