abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 19 december 2007 @ 17:07:59 #51
88064 Undergod
Houd u van toffees?
pi_55391972
dokken aan postbode, dat is niet zo tof in een studentenhuis.
Noise is all relative to the silence preceding it
pi_55392485
naah dat wordt dan alvast 100 euro contant pinnen, voordat de TNT langskomt:P hoeveel procent rekening ze eigenlijk over het totaalbedrag? Misschien als iemand al een keer een naheffing heeft gehad via ellen daar ff naar kan kijken...
pi_55392809
quote:
Op woensdag 19 december 2007 17:07 schreef Undergod het volgende:
dokken aan postbode, dat is niet zo tof in een studentenhuis.
je kan het waarschijnlijk gewoon op het postkantoor ophalen als anderen het niet in ontvangst nemen.
pi_55394783
kan er soms iemand een foto posten waarop je een tshirt draagt.. maat small of medium om te zien hoe de mouwen vallen
pi_55396383
maar als die bij de douane ligt.. bestaat er dan geen kans dat de douane jouw kleding inneemt en dat je het dan niet meer krijgt!?
pi_55396939
Is er al meer bekend wanneer er meer abercrombie winkels in Europa of nederland komen?? Vind het wel ok spul maar niet om via internet te bestellen uit de VS.
  woensdag 19 december 2007 @ 20:04:01 #57
137595 SatanicWarrior
Inter Till I Die!!!
pi_55397003
quote:
Op woensdag 19 december 2007 19:46 schreef Nooren96 het volgende:
maar als die bij de douane ligt.. bestaat er dan geen kans dat de douane jouw kleding inneemt en dat je het dan niet meer krijgt!?
hehehe nee, dan moet er wel iets heel vreemds mee aan de hand zijn.
The truth is relative, pick one that works!
  woensdag 19 december 2007 @ 20:07:53 #58
137595 SatanicWarrior
Inter Till I Die!!!
pi_55397129
quote:
Op woensdag 19 december 2007 20:02 schreef Stansfield het volgende:
Is er al meer bekend wanneer er meer abercrombie winkels in Europa of nederland komen?? Vind het wel ok spul maar niet om via internet te bestellen uit de VS.
NL was niet één van de landen waar ze winkels wilden planten, Duitsland was er wel één van om maar even eentje op te noemen dat dichtbij ligt.
  woensdag 19 december 2007 @ 20:15:50 #59
137595 SatanicWarrior
Inter Till I Die!!!
pi_55397426
quote:
Op woensdag 19 december 2007 18:57 schreef Stinkywinky het volgende:
kan er soms iemand een foto posten waarop je een tshirt draagt.. maat small of medium om te zien hoe de mouwen vallen
Hier heb ik een maat M aan, het is wel een t-shirt uit de collectie van 2005, maar qua mouwen is er geen verschil met mijn t-shirts uit 2007.
pi_55401521

K heb ook maat M, smalle arms !
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
pi_55415838
tnx!!! lziet er goed uit
pi_55416145
Zondag besteld, vandaag in huis. Leve FedEx! Past allemaal perfect, acceptgiro zal nog wel komen, was zelf niet thuis om het pakketje in ontvangst te nemen maar huisgenoot heeft er verder niks over gezegd. Had een paar clearance-items en vind het jammer dat ze de normale prijzen op de invoice zetten. Zo valt mijn BTW/invoerrechten toch weer een tiental euro's hoger uit waarschijnlijk.

Overigens: 1.82, 79 kilo. Overhemden en fleece een S, shirts en polo's een M. Moet ook echt niet kleiner maar zit nu gewoon "slimfit" (Normaal een 39/M bij overhemd en M in polo/shirts)

Dit was trouwens mijn eerste officiële bestelling via Abercrombie en kan nu ook meteen zien welke artikelen die ik via Ebay/Marktplaats heb aangeschaft echt zijn en welke er nep zijn. Valt me nog alles mee moet ik zeggen.

Edit: TNT dan wel FedEx zal je pakket niet zomaar in beslag nemen. Alleen als er drugs of andere verboden middelen in zitten kan je er naar fluiten. Sommige pakketten worden wel steekproefsgewijs eruit gehaald voor een check, die kunnen dan een dagje langer bij de douane blijven staan. Invoerrechten/btw/douanerechten komt bij elkaar op iets tussen de 30 en 35% van de waarde van je product. Bij TNT moet je aan de postbode betalen, bij FedEx krijg je een acceptgiro thuis en bij DHL is het contact of creditcard bij de koerier.
  donderdag 20 december 2007 @ 15:03:16 #63
137595 SatanicWarrior
Inter Till I Die!!!
pi_55417387
quote:
Op donderdag 20 december 2007 14:15 schreef Japin het volgende:
Had een paar clearance-items en vind het jammer dat ze de normale prijzen op de invoice zetten. Zo valt mijn BTW/invoerrechten toch weer een tiental euro's hoger uit waarschijnlijk.
Vreemd, ik had een Remsen jeans uit de clearance besteld en op de invoice was bij mij wel alleen het clearance-bedrag vermeldt.
pi_55419783
quote:
Op donderdag 20 december 2007 15:03 schreef SatanicWarrior het volgende:

[..]

Vreemd, ik had een Remsen jeans uit de clearance besteld en op de invoice was bij mij wel alleen het clearance-bedrag vermeldt.
Beetje te snel gekeken, je hebt gelijk!
pi_55421826
quote:
Op donderdag 20 december 2007 14:15 schreef Japin het volgende:
Zondag besteld, vandaag in huis. Leve FedEx! Past allemaal perfect, acceptgiro zal nog wel komen, was zelf niet thuis om het pakketje in ontvangst te nemen maar huisgenoot heeft er verder niks over gezegd. Had een paar clearance-items en vind het jammer dat ze de normale prijzen op de invoice zetten. Zo valt mijn BTW/invoerrechten toch weer een tiental euro's hoger uit waarschijnlijk.

Overigens: 1.82, 79 kilo. Overhemden en fleece een S, shirts en polo's een M. Moet ook echt niet kleiner maar zit nu gewoon "slimfit" (Normaal een 39/M bij overhemd en M in polo/shirts)

Dit was trouwens mijn eerste officiële bestelling via Abercrombie en kan nu ook meteen zien welke artikelen die ik via Ebay/Marktplaats heb aangeschaft echt zijn en welke er nep zijn. Valt me nog alles mee moet ik zeggen.

Edit: TNT dan wel FedEx zal je pakket niet zomaar in beslag nemen. Alleen als er drugs of andere verboden middelen in zitten kan je er naar fluiten. Sommige pakketten worden wel steekproefsgewijs eruit gehaald voor een check, die kunnen dan een dagje langer bij de douane blijven staan. Invoerrechten/btw/douanerechten komt bij elkaar op iets tussen de 30 en 35% van de waarde van je product. Bij TNT moet je aan de postbode betalen, bij FedEx krijg je een acceptgiro thuis en bij DHL is het contact of creditcard bij de koerier.
\

Zo dat gaat dan wel heel erg snel via abercrombie... ik heb bij ellen de bestelling op dinsdag 11 december gedaan.. ligt nu nog bij de douane sinds maandag... ik weet niet hoelang het gaat duren.. is dat altijd een week of kan het ook uitlopen????
pi_55424243
quote:
Op donderdag 20 december 2007 18:09 schreef Nooren96 het volgende:

[..]

\

Zo dat gaat dan wel heel erg snel via abercrombie... ik heb bij ellen de bestelling op dinsdag 11 december gedaan.. ligt nu nog bij de douane sinds maandag... ik weet niet hoelang het gaat duren.. is dat altijd een week of kan het ook uitlopen????
Als FedEx dezelfde afspraken als DHL met douanes maakt dan doet FedEx de douane-check zelf. De douane pakt er slechts steekproefgewijs enkele pakketten uit. FedEx is gebaat bij een snelle check, de douane neemt er natuurlijk net zo lang de tijd voor als ze zelf willen. Verstuur je het dus via USPS (en TNT) dan ben je afhankelijk van de snelheid van de douane. En die zullen het wel druk hebben zo rond kerst. Kan dus best langer dan een week duren.
pi_55434180
Ok.. heb net op de site van usps gekeken.. is nu out of foreign customs... dus dat heeft niet zo lang geduurd(4dagen) maar krijg ik het pakketje gelijk vandaag binnen of kan dat ook nog lang gaan duren??
pi_55436416
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 08:08 schreef Nooren96 het volgende:
Ok.. heb net op de site van usps gekeken.. is nu out of foreign customs... dus dat heeft niet zo lang geduurd(4dagen) maar krijg ik het pakketje gelijk vandaag binnen of kan dat ook nog lang gaan duren??
geduld is een schone zaak.. maar omdat ik niet de lulligste ben heb je hier het TNT telefoon nummer zodat je misschien een TNT T&T kan krijgen. (058) 233 33 33
pi_55458516
Heb me pakketje gister binnengekregen.. heb de postbode 80 euro moeten betalen(belasting over 324 euro)
Heb alles gepast... truien vallen groter in maat m dan een t-shirt in maat m.
  zaterdag 22 december 2007 @ 15:28:45 #70
137595 SatanicWarrior
Inter Till I Die!!!
pi_55464232
quote:
Op zaterdag 22 december 2007 09:01 schreef Nooren96 het volgende:
Heb me pakketje gister binnengekregen.. heb de postbode 80 euro moeten betalen(belasting over 324 euro)
Heb alles gepast... truien vallen groter in maat m dan een t-shirt in maat m.
oh nee he, je hebt die truien in maat M gekocht, als je maat M in A&F t-shirts draagt dan moet je inderdaad maat S truien/hoodies/vesten hebben.
pi_55464410
quote:
Op zaterdag 22 december 2007 15:28 schreef SatanicWarrior het volgende:

[..]

oh nee he, je hebt die truien in maat M gekocht, als je maat M in A&F t-shirts draagt dan moet je inderdaad maat S truien/hoodies/vesten hebben.
sweaters vallen toch wel kleiner?
pi_55472228
quote:
Op zaterdag 22 december 2007 15:28 schreef SatanicWarrior het volgende:

[..]

Ik heb maat M in tshirts, maar truien enzo zijn toch echt te kort in maat S hoor...
  zondag 23 december 2007 @ 02:02:10 #73
137595 SatanicWarrior
Inter Till I Die!!!
pi_55481632
quote:
Op zaterdag 22 december 2007 20:57 schreef Ace1 het volgende:

[..]

Ik heb maat M in tshirts, maar truien enzo zijn toch echt te kort in maat S hoor...
tja, dat kan, het verschilt per geval, maar het is toch vaak zo dat degene die een M draagt in t-shirts/polo's en andere muscle fit items, een S draagt in de rest.
  zondag 23 december 2007 @ 02:02:31 #74
137595 SatanicWarrior
Inter Till I Die!!!
pi_55481638
quote:
Op zaterdag 22 december 2007 15:40 schreef men_in_red het volgende:

[..]

sweaters vallen toch wel kleiner?
nee, die zijn ook gewoon classic fit.
pi_55486451
quote:
Op zondag 23 december 2007 02:02 schreef SatanicWarrior het volgende:

[..]

tja, dat kan, het verschilt per geval, maar het is toch vaak zo dat degene die een M draagt in t-shirts/polo's en andere muscle fit items, een S draagt in de rest.
Normaal hier draag ik altijd een M en van Abercrombie ook. Behalve sweaters, daarvan een S!
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')