ga er maar van uit, dit laten ze niet zo maar doorgaanquote:Op woensdag 19 december 2007 14:01 schreef Nooren96 het volgende:
thanx.. staat nog steeds bij de site van usps .... : into foreign customs 13 december netherlands....
iemand enig idee of je nu zeker een naheffing krijg,omdat de douane je pakje heeft?
En die naheffing krijg je als acceptgiro op je adres?quote:Op woensdag 19 december 2007 14:30 schreef men_in_red het volgende:
[..]
ga er maar van uit, dit laten ze niet zo maar doorgaan
betalen aan de postbode, maar ik heb iets gehoord over de mogelijkheid van betalen per acceptgiro, weet het niet zeker van die acceptgiro, als het door FedEx verstuurd was dan krijg je sowieso een acceptgiro, maar USPS gaat via TNT.quote:Op woensdag 19 december 2007 15:27 schreef Undergod het volgende:
[..]
En die naheffing krijg je als acceptgiro op je adres?
ik moest na die bestelling van ellen de postbode contant betalen.quote:Op woensdag 19 december 2007 15:27 schreef Undergod het volgende:
[..]
En die naheffing krijg je als acceptgiro op je adres?
Die reclamezuilen zijn eigenlijk best wel tofquote:Op woensdag 19 december 2007 07:55 schreef Nooren96 het volgende:
dit was mijn bestelling :
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
mijn bestelling ligt sinds maandag nog steeds bij de douane, dus het duurt nog wel een week voordat ik ze binnen heb.
je kan het waarschijnlijk gewoon op het postkantoor ophalen als anderen het niet in ontvangst nemen.quote:Op woensdag 19 december 2007 17:07 schreef Undergod het volgende:
dokken aan postbode, dat is niet zo tof in een studentenhuis.
hehehe nee, dan moet er wel iets heel vreemds mee aan de hand zijn.quote:Op woensdag 19 december 2007 19:46 schreef Nooren96 het volgende:
maar als die bij de douane ligt.. bestaat er dan geen kans dat de douane jouw kleding inneemt en dat je het dan niet meer krijgt!?
NL was niet één van de landen waar ze winkels wilden planten, Duitsland was er wel één van om maar even eentje op te noemen dat dichtbij ligt.quote:Op woensdag 19 december 2007 20:02 schreef Stansfield het volgende:
Is er al meer bekend wanneer er meer abercrombie winkels in Europa of nederland komen?? Vind het wel ok spul maar niet om via internet te bestellen uit de VS.
Hier heb ik een maat M aan, het is wel een t-shirt uit de collectie van 2005, maar qua mouwen is er geen verschil met mijn t-shirts uit 2007.quote:Op woensdag 19 december 2007 18:57 schreef Stinkywinky het volgende:
kan er soms iemand een foto posten waarop je een tshirt draagt.. maat small of medium om te zien hoe de mouwen vallen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |