die titties zijn zo fuckin' finequote:Op dinsdag 25 december 2007 17:21 schreef Game_Error het volgende:
deze bedoel je niet, neem ik aan?
[ afbeelding ]
Op een yummy wijze het beeld vullenquote:Op maandag 20 oktober 2008 22:26 schreef MikeyMo het volgende:
Ik snap niet wat Mia er telkens bij doet
Goede vraag. De relatie tussen Mia en Hank is nou niet echt goed. En die tussen Karen en Mia logischerwijze ook niet, zoals wel te merken deze aflevering. Maar mij hoor je niet klagen.quote:Op maandag 20 oktober 2008 22:26 schreef MikeyMo het volgende:
Ik snap niet wat Mia er telkens bij doet
Zou idd wel leuk zijn om te weten hoe het nu met Bill is.quote:Op maandag 20 oktober 2008 23:20 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Goede vraag. De relatie tussen Mia en Hank is nou niet echt goed. En die tussen Karen en Mia logischerwijze ook niet, zoals wel te merken deze aflevering. Maar mij hoor je niet klagen.
Waar is die Bill eigenlijk?
Idd. Je zou dat jongentje maar zijn.quote:Op maandag 20 oktober 2008 23:30 schreef Mr.Noodle het volgende:
"Yet another fine Mess, GJ, Mia"
Wat een stelletje retards bij elkaar aan de tafel...
Die Mia past toch op Rebecca...quote:Op maandag 20 oktober 2008 23:20 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Goede vraag. De relatie tussen Mia en Hank is nou niet echt goed. En die tussen Karen en Mia logischerwijze ook niet, zoals wel te merken deze aflevering. Maar mij hoor je niet klagen.
Waar is die Bill eigenlijk?
Erg leuk ja.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:17 schreef flyguy het volgende:
Ep vijf was ook weer tof. Zal maar ff geen spoilers plaatsen...
Ja, de pre-air van e5 komt rond dezelfde tijd uit als e4 officieel op tv komt. Is al veel vaker verteld in dit topic trouwens..quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:43 schreef MikeyMo het volgende:
is ep 5 dan al uit?
niet meegekregenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:55 schreef Teteteterek het volgende:
[..]
Ja, de pre-air van e5 komt rond dezelfde tijd uit als e4 officieel op tv komt. Is al veel vaker verteld in dit topic trouwens..
Spoilertags please ( ondanks dat ik deze echt van mijlenver aan zag komen hoor )!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:12 schreef CarOnline het volgende:
Verwarrend, 2 episodes!
Ik vond het een geweldige aflevering, verrassend eigenlijk.
Ik had (als enige denk ik) niet aan zien komen dat ze zwanger van hèm was![]()
Ben benieuwd hoe het verder gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |