OP is grotendeels gemaakt door Mr.Silencer.quote:Op zondag 16 december 2007 01:12 schreef Tim86 het volgende:
Ik vond Drowning in s sea of endless pussy beter als TT
Mooie OP trouwens
Ik had hm in een weekje gezienquote:Op zondag 16 december 2007 02:17 schreef Haunter het volgende:
Deze week ook begonnen aan Californication, wat een vette serie
Ik in 1 dagquote:Op zondag 16 december 2007 02:30 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Ik had hm in een weekje gezien
Same herequote:Op zondag 16 december 2007 02:30 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Ik had hm in een weekje gezien
Ik neem aan dat het 1 van de vele dromen is. De reden daarvan is dat ik niet echt een vervolg naar seizoen 2 zie..quote:Op maandag 17 december 2007 01:00 schreef Haunter het volgende:
Zo, net de laatste aflevering gezien!Verassend einde wel, maar ik vraag me idd af of het echt is of 1 van de vele dromen.
Dat zal nog wel even durenquote:Op maandag 17 december 2007 12:23 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Op naar seizoen 2.
Ik vond het hele seizoen overall gezien wel erg vet eigenlijk. In het 2e deel wel iets meer drama, maar ook geniale scenes zoals met dat trio, seksuele fantasieën van Charlie en dat geouwehoer met Bill.quote:Op dinsdag 18 december 2007 16:21 schreef planethugo het volgende:
alles in 2 avonden gekeken, vond de 2de helft vh seizoen toch een stuk minder leuk, toen was er minder humor en meer drama geneuzel terwijl in het begin het juist allemaal geinig was. De dochter van Hank had er voor mij ook niet in gehoeven en het verhaal had zich wat meer op zijn boek en film mogen concentreren. Maar verder is het een vermakelijke serie. Duchovny speelt het geweldig, leuke uitspattingen en paar leuke karakters erbij. Leuk tussendoortje
vooral dat trio was idd geweldig inclusief het spetterend eindequote:Op dinsdag 18 december 2007 17:47 schreef Haunter het volgende:
[..]
Ik vond het hele seizoen overall gezien wel erg vet eigenlijk. In het 2e deel wel iets meer drama, maar ook geniale scenes zoals met dat trio, seksuele fantasieën van Charlie en dat geouwehoer met Bill.
Poep in je ogen?quote:Op woensdag 23 januari 2008 23:52 schreef -Mellow- het volgende:
Weet iemand wanneer seizoen 2 uitkomt?
zo onaardig is niet nodig hoor, ik was gewoon moequote:Op donderdag 24 januari 2008 00:24 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Poep in je ogen?
Staat in de OP
Seizoen 2 begint in de zomer van 2008, dus nog even geduld!
En terecht als je het mij vraagt.quote:Op donderdag 24 januari 2008 13:35 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Was hier al gemeld dat Duchovny een Golden Globe had gewonnen voor zijn rol in Californication. Zo niet, bij deze.
Als je het mij vraag ook .;)quote:Op donderdag 24 januari 2008 13:49 schreef jmdeking het volgende:
[..]
En terecht als je het mij vraagt.
Het is volgens mij toch echt een droom hoor. Hoe the fuck moet seizoen 2 dan verderquote:Op donderdag 24 januari 2008 14:05 schreef Roi het volgende:
Idd terecht.
Ik vondt het einde van S1 trouwens wel erg tegenvallen.
ik hoop maar dat het een droom is, anders vind ik er geen ruk meer aan.quote:Op donderdag 24 januari 2008 15:30 schreef sanakthe het volgende:
[..]
Het is volgens mij toch echt een droom hoor. Hoe the fuck moet seizoen 2 dan verder?
Komt vast wel goed. Anders is het zo in orde allemaal, dat is in strijd met de serie.quote:Op donderdag 24 januari 2008 15:32 schreef -Mellow- het volgende:
[..]
ik hoop maar dat het een droom is, anders vind ik er geen ruk meer aan.
Neuhquote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:47 schreef Borkydude het volgende:
Hey kanker eens op het einde te verklappen, de laatste aflevering moet nog uitgezonden worden
Dan komt Karen erachter dat Hank een slippertje heeft gemaakt met Mia, en gaat ze weer terug naar Bil..?quote:Op donderdag 24 januari 2008 15:30 schreef sanakthe het volgende:
[..]
Het is volgens mij toch echt een droom hoor. Hoe the fuck moet seizoen 2 dan verder?
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:47 schreef Borkydude het volgende:
Mia is 22 en speelde dat kleine meisje in The Nanny
Karen weet al dat hij heeft geneukt met Mia hoor.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:24 schreef Vale17 het volgende:
[..]
Dan komt Karen erachter dat Hank een slippertje heeft gemaakt met Mia, en gaat ze weer terug naar Bil..?
Maar dat zou allemaal een beetje gtst-gehalte krijgen..
Het zal wel een droom zijn, wel blij dat er een tweede seizoen komt..
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:47 schreef Borkydude het volgende:
No shit, Sherlock.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:47 schreef Borkydude het volgende:
Hank blijkt in het echt 48 te zijn en in X-Files gespeeld te hebben
hoe kom je daar bij dan?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 19:01 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Karen weet al dat hij heeft geneukt met Mia hoor.
tuurlijk was het een droomquote:Op donderdag 24 januari 2008 15:32 schreef -Mellow- het volgende:
[..]
ik hoop maar dat het een droom is, anders vind ik er geen ruk meer aan.
Juist niet. De hele serie draait om het feit dat hij Karen maar niet los kan laten, en dat compenseert hij met zijn uitbundige singlesleven, maar dat is geen doel op zich. Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe het uitpakt als ze wel bij elkaar zijn/blijven in seizoen 2. Kun je nog best wat van maken.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 04:28 schreef J.F.Sebastian het volgende:
[..]
tuurlijk was het een droomde hele serie bouwt en gaat nog bouwen op het single leven van duchovny
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:31 schreef Addict89 het volgende:
MyEpisodes heeft seizoen 2 staan voor 16 september.
Kan niet snel genoeg beginnen, top serie!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:31 schreef Addict89 het volgende:
MyEpisodes heeft seizoen 2 staan voor 16 september.
quote:David Duchovny laat zich behandelen voor seksverslaving
AMSTERDAM - De Amerikaanse acteur David Duchovny heeft zich vrijwillig laten opnemen in een kliniek voor een seksverslaving. Zijn vrouw, actrice Tea Leoni, blijft bij haar man.
Dit meldt het persbureau AP. De acteur liet via zijn advocaat een verklaring uitgaan.
Respect
"Ik vraag om respect en privacy voor mijn vrouw en kinderen, zodat we deze situatie als een familie kunnen oplossen."
De 48-jarige Duchovny heeft niet alleen in het dagelijks leven een heftig seksleven. In de serie Californication, dat eind september in Amerika aan zijn tweede seizoen begint, speelt de acteur ook een op seks beluste man.
De acteur is al sinds 1997 getrouwd met Tea Leonie. Samen hebben ze twee kinderen.
Nu.nl
Precies wat ik dacht toen ik het nieuws lasquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:40 schreef Chielus het volgende:
Tja, Bizarre bijkomstigheid of goede publiciteitstunt?
Gelekt dus?quote:Op zaterdag 6 september 2008 10:48 schreef Symer het volgende:
Aflevering 2.01 & 2![]()
Wel magere kwaliteit, maar dat mag de pret niet drukken
Ik wacht wel tot 28 september. Lekker 720pquote:Op zaterdag 6 september 2008 10:48 schreef Symer het volgende:
Aflevering 2.01 & 2![]()
Wel magere kwaliteit, maar dat mag de pret niet drukken
Houniet.quote:
APKquote:Op zondag 7 september 2008 02:53 schreef APK het volgende:
[..]
Houniet.![]()
Wacht jij ook tot het uitgezonden wordt, of ga je in Nokia-kwaliteit kijken?
Idd en dan iedere week weer braaf de nieuwste aflevering 's ochtends kijkenquote:Op dinsdag 9 september 2008 08:40 schreef Lassekjus het volgende:
Inderdaad jammer dat het dramatische kwaliteit is en ik het zonde vind om de serie dan te gaan kijken.
Ik wacht nog wel een paar daagjes...
Ja was goed genoeg om aan te zien. 's Ochtends bij het ontbijt om 6:30 zijn mijn ogen toch niet open genoeg om HD te kijken.quote:Op zondag 7 september 2008 09:52 schreef Vidacz het volgende:
Ik heb aflevering 1 en 2 van seizoen 2 toch echt in prima kwaliteit gedownload. Niks mis mee.
Ja inderdaad... meningen verschillen... als je dat kwaliteit noemt zegt genoeg.quote:Op dinsdag 9 september 2008 12:21 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ja was goed genoeg om aan te zien. 's Ochtends bij het ontbijt om 6:30 zijn mijn ogen toch niet open genoeg om HD te kijken..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |