Komt wel goed, ik weet mijn grenzen wel. Maar is allemaal zo lekker wat ik gekocht heb.quote:Op woensdag 19 december 2007 23:17 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
hahaa doe rustig aan hoor! Teveel drank is niet lekker
Veel plezier morgen!quote:Op woensdag 19 december 2007 23:18 schreef Duuvelke het volgende:
[..]
Komt wel goed, ik weet mijn grenzen wel. Maar is allemaal zo lekker wat ik gekocht heb.
Maar nu ben ik er echt vandoor![]()
Ludo veel succes nog!
Dank je, truste!quote:Op woensdag 19 december 2007 23:18 schreef Duuvelke het volgende:
[..]
Komt wel goed, ik weet mijn grenzen wel. Maar is allemaal zo lekker wat ik gekocht heb.
Maar nu ben ik er echt vandoor![]()
Ludo veel succes nog!
Ik ga er ook mee kappen. Er komt momenteel toch geen goed idee uit. Projectgenoot wil het sprookje en een voorbeeld gebaseerd op het sprookje maar daar ben ik het niet mee eens. Veel te veel tekst gaat dat worden, ik wil iets met plaatjes.quote:Op woensdag 19 december 2007 23:57 schreef oranjekoek het volgende:
Ik ga ook lekker naar bed!
Slaap lekker!![]()
Laat je nog weten hoe het geworden is? Of gaan we dat binnenkort zien op tv
![]()
quote:
kon je er niet naartoe "rijden" beetje klunen af en toe.quote:Op donderdag 20 december 2007 22:08 schreef LudoSanders het volgende:
Ik heb ook vakantie en ik zou vandaag gaan schaatsen maar niemand had een auto ter beschikking.
Nee dat is te ver lopen, ligt aan de rand waar geen bussen komen.quote:Op donderdag 20 december 2007 22:18 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
kon je er niet naartoe "rijden" beetje klunen af en toe.Kun je daar niet met openbaar vervoer komen?
Dat was dus een onverwachte vrije middagquote:Op donderdag 20 december 2007 22:19 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nee dat is te ver lopen, ligt aan de rand waar geen bussen komen.
Was niet de gehele dag vrij, mijn avond is verneukt en loop doelloos op FOK! te posten.quote:Op donderdag 20 december 2007 22:28 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Dat was dus een onverwachte vrije middag
quote:Op donderdag 20 december 2007 22:31 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Was niet de gehele dag vrij, mijn avond is verneukt en loop doelloos op FOK! te posten.
Weinig, kerstfilms.quote:Op donderdag 20 december 2007 22:34 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Zit er nog iets leuks tussen? zijn er eigenlijk ook nieuwe kerstfilms?
Worden er geen nieuwe gemaakt?quote:Op donderdag 20 december 2007 22:39 schreef PeZu het volgende:
alle kerstfilms zijn nu inmiddels wel zo grijsgedraaid dat ze wit zijn
geen ide eik houd niet zo van kerstfilmsquote:Op donderdag 20 december 2007 22:39 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Worden er geen nieuwe gemaakt?
Nee, je kijkt maar voor de zoveelste keer Home alone.quote:Op donderdag 20 december 2007 22:39 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Worden er geen nieuwe gemaakt?
Die heb ik 1 keer gezienquote:Op donderdag 20 december 2007 22:51 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nee, je kijkt maar voor de zoveelste keer Home alone.
Kerstfilms
Kerstmuziek, nog zoiets.quote:Op donderdag 20 december 2007 23:07 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Die heb ik 1 keer gezienbij kerst horen kerstfilms en kerstmuziek!
The grinch was toch ook een leuke film? ER zijn er wel meer leuke gemaakt
Ja dan is het weer een heel ander verhaal, in disneyland schijnen ze ook de hele dag hetzelfde liedje te draaien, in het park en in het hotel. Ik moet er niet aan denken.quote:Op donderdag 20 december 2007 23:08 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Kerstmuziek, nog zoiets.
Paar jaar in de horeca gewerkt, ook met kerst. Pff werd er niet goed van, hele dag dezelfde muziek.
Geen idee.quote:Op donderdag 20 december 2007 23:19 schreef PeZu het volgende:
tiramisu
ja ludo woar ist e runne ts bash topic
Zo is het hier ook, -3 zegt de thermometer.quote:Op vrijdag 21 december 2007 10:21 schreef Berenanus het volgende:
[ afbeelding ]
Vanuit mijn kamerraampje.
Ik wil ook sneeuw
1.3 in de plus volgens mijn therometer.. Gelukkig, want moet er zo 10km door heen fietsen om op mijn stage te komenquote:Op vrijdag 21 december 2007 10:47 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Zo is het hier ook, -3 zegt de thermometer.
Als we nu collectief 'let it snow' gaan zingen werkt het misschien wel!quote:Op vrijdag 21 december 2007 13:58 schreef LudoSanders het volgende:
Ja sneeuw.. je moet toch wel echt de sneeuwvlokjes op de grond zoeken hoor. Wel is het al de gehele dag mistig en een sneeuwlucht, alleen nog niets zien vallen.
Nee, ik moet nog steeds een commentaar over een artikel schrijven. Ik ben hartstikke druk.quote:Op vrijdag 21 december 2007 14:01 schreef Tezz het volgende:
[..]
Als we nu collectief 'let it snow' gaan zingen werkt het misschien wel!
Ik tel af: 1, 2, 3................................................GO!
Oh ja ik heb ook wel eens van die dagen ja dat ik zes keer begin met dezelfde zin......quote:Op vrijdag 21 december 2007 14:11 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nee, ik moet nog steeds een commentaar over een artikel schrijven. Ik ben hartstikke druk.
Saillant detail: Ik probeer al vanaf 1 uur dat artikel te lezen..
hahaaa wat heb ik mijn zusje dat vaak horen zeggenquote:Op vrijdag 21 december 2007 17:36 schreef Duuvelke het volgende:Nou de drank heb ik afgezworen vanaf nu haha
Hier ook niet, het is wel een hele mooie wereld daarbuiten. hoewel, het is donker nu.quote:Op vrijdag 21 december 2007 18:32 schreef Tezz het volgende:
Jullie heb echnie 'let it snow' meegezongen, want het sneeuwt hier nog steeds neit hoor.
Dat doen we altijd voor ze in bed gaan, gegarandeerde nachtrust!quote:Op vrijdag 21 december 2007 18:36 schreef LudoSanders het volgende:
Kun je ze beter tegen de muur aangooien, lekker rustig.
Lekker!quote:Op vrijdag 21 december 2007 18:37 schreef Tezz het volgende:
GnaGna, ik heb beiden (man en dochter) de deur uitgestuurd (koffie drinken bij oma) dus ik kan lekker relaxed in badje!
Je kunt ook stoppen door middel van zo'n elektronische sigaret natuurlijk.quote:Op vrijdag 21 december 2007 21:13 schreef LudoSanders het volgende:
Stop dan gewoon, ipv één of andere elektronische sigaret te roken.
Ieder zijn eigen ding toch....quote:Op vrijdag 21 december 2007 21:22 schreef LudoSanders het volgende:
Een beetje voor aap gaan staan met een elektronische sigaret. Als je echt wil stoppen kun je stoppen zonder hulpmiddelen.
Tuurlijk, maar het is onzin. Als je ECHT wilt...quote:Op vrijdag 21 december 2007 21:24 schreef Duuvelke het volgende:
[..]
Ieder zijn eigen ding toch....
Ik zou het ook nooit doen, heb die van mijn tante eens geprobeerd, maar nee bedankt.
Tuurlijk gelijk heb jequote:Op vrijdag 21 december 2007 21:26 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar het is onzin. Als je ECHT wilt...
Ik wil niet stoppen!quote:Op vrijdag 21 december 2007 21:13 schreef LudoSanders het volgende:
Stop dan gewoon, ipv één of andere elektronische sigaret te roken.
Waarom niet? Ik heb ergens gelezen dat de supersmoker niet genoeg rook geeft en dat je hard moet zuigenquote:Op vrijdag 21 december 2007 21:24 schreef Duuvelke het volgende:
[..]
Ieder zijn eigen ding toch....
Ik zou het ook nooit doen, heb die van mijn tante eens geprobeerd, maar nee bedankt.
Dat valt allemaal wel mee...... Heb er niets van gemerkt.quote:Op vrijdag 21 december 2007 21:46 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik heb ergens gelezen dat de supersmoker niet genoeg rook geeft en dat je hard moet zuigenMaar deze schijnt genoeg rook te geven en je hoeft niet erg te trekken
ALs het dezelfde voldoening geeft als een sigaret en het is gezonder, waarom dan niet? Het kan mij niet schelen wat een ander ervan vindt kwa voor lulquote:
Is stieken niet iedereen datquote:Op vrijdag 21 december 2007 21:47 schreef oranjekoek het volgende:
Ik ben er nu achter dat rokers gewoon sexverslaafden zijn
Ik denk dat ik dat eens ga proberenquote:Op vrijdag 21 december 2007 21:48 schreef Duuvelke het volgende:
[..]
Dat valt allemaal wel mee...... Heb er niets van gemerkt.
Nee, dat denk ik niet. En anders wil ik het niet weten. Als die moedertjes bij school?quote:
Sorry?quote:Op vrijdag 21 december 2007 22:07 schreef PeZu het volgende:
ludo, jouw man
Hé klaploper! Ik vroeg je wat..quote:Op vrijdag 21 december 2007 22:07 schreef PeZu het volgende:
ludo, jouw man
net-gestopte-rokers en niet-rokers ookquote:Op vrijdag 21 december 2007 21:47 schreef oranjekoek het volgende:
Ik ben er nu achter dat rokers gewoon sexverslaafden zijn
Nee Ludo, mijn man niet hoorquote:Op vrijdag 21 december 2007 22:07 schreef PeZu het volgende:
ludo, jouw man
Niet rokers juist meer zou je zeggen, we trekken en zuigen tenminste nog.quote:Op vrijdag 21 december 2007 22:15 schreef Berenanus het volgende:
[..]
net-gestopte-rokers en niet-rokers ook
morgen komt enter weer langs![]()
quote:Op vrijdag 21 december 2007 22:14 schreef LudoSanders het volgende:
Oh wacht ik weet het al, die Ludo.
Had die ook zo'n leuke klassefoto?
het sneeuwde hier net lichtjesquote:Op vrijdag 21 december 2007 22:30 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
- 2 zag ik net, laat de sneeuw maar komen!
Het gaat dooien.quote:Op vrijdag 21 december 2007 22:30 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
- 2 zag ik net, laat de sneeuw maar komen!
alsje niet uit kijkt wel jaquote:
Jawel? Naast mijn oude schoolkameraad Willem.quote:
hahahaaaa ja natuurlijk!quote:Op vrijdag 21 december 2007 22:36 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Jawel? Naast mijn oude schoolkameraad Willem.
zie uitlegquote:Op vrijdag 21 december 2007 22:45 schreef LudoSanders het volgende:
Niemand Paint of photoshopt in mijn topic goffur.
Nee, ik zit steeds op refresh te drukkenquote:Op vrijdag 21 december 2007 22:45 schreef LudoSanders het volgende:
Niemand Paint of photoshopt in mijn topic goffur.
JA DAT MOET JIJ WETENquote:Op vrijdag 21 december 2007 22:59 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Heb er 2 uur geleden 10km doorheen gefietst
Lekker fris!quote:Op vrijdag 21 december 2007 22:59 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Heb er 2 uur geleden 10km doorheen gefietst
Dan moet je Photoshop 'kopen'.quote:Op vrijdag 21 december 2007 23:00 schreef oranjekoek het volgende:
Ik heb het geprobeerd, maar ik bak er echt niks van. Paint is eenstom programma
Moest toch van stage naar huis komenquote:
Dat wel ja!!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |