Ja da is het ook wel, maar het zou toch wel leuk zijn om gewoon naar de ijsbaan hier te kunnen gaan.quote:

hahaaa nee, die heb ik niet.quote:Op woensdag 19 december 2007 20:10 schreef LudoSanders het volgende:
Ik ga zo eens ff paar dingetjes voor school fixxen.
Koek heb jij toevallig het sprookje "de wolf en de 7 geitjes" in de boekenkast staan?

Van een mod mag ik meer verwachten.quote:Op woensdag 19 december 2007 20:37 schreef PeZu het volgende:

Dat lukt mij niet eensquote:Op woensdag 19 december 2007 20:37 schreef PeZu het volgende:

quote:Op woensdag 19 december 2007 20:48 schreef PeZu het volgende:
hehe ik ben blij, volgend jaar jaar komt roger waters naar nederland
morgen kaarten bestellen

jupsquote:Op woensdag 19 december 2007 21:24 schreef oranjekoek het volgende:
haha Ben je weer met religie bezig?

waarnaar?quote:Op woensdag 19 december 2007 21:45 schreef oranjekoek het volgende:
*luister*

mooi heh hoe ze geen simpel antwoord kunnen geven op dood eenvoudige vragenquote:

je laptop is powered by true?quote:Op woensdag 19 december 2007 22:07 schreef LudoSanders het volgende:
Wil ik net aan mijn project verder, lijkt het net of die laptop opstijgt. Die fan bleef maar draaien en de cpu was voor 95% in gebruik terwijl ik niets bijzonders deed. Nu gaat het een stuk beter.

Je zou het bijna denken, FOK! was volgens mij wel de reden voor het ongemak.quote:

Ik begin er niet eens aan! Bekeren lukt je toch nietquote:Op woensdag 19 december 2007 22:04 schreef PeZu het volgende:
[..]
mooi heh hoe ze geen simpel antwoord kunnen geven op dood eenvoudige vragen

Eens kijken of ze mij kunnen bekeren danquote:Op woensdag 19 december 2007 22:15 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ik begin er niet eens aan! Bekeren lukt je toch niet

beerkerenquote:Op woensdag 19 december 2007 22:17 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Eens kijken of ze mij kunnen bekeren dan

Staat de beer met zijn muil naar je toe en wil je zijn anus zien? Dan moet je eerst de beerkerenquote:

haha ja ik schoot al in de lach toen ik je zagquote:Op woensdag 19 december 2007 22:17 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Eens kijken of ze mij kunnen bekeren dan

Goed hoorquote:Op woensdag 19 december 2007 22:35 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Heeeey![]()
Hoe gaat het ondertussen met jou?

Goed! Nog een weekje dan lekker vakantie!quote:

Ja alles gaat prima... wel nog 2x per week fysio.quote:Op woensdag 19 december 2007 22:47 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Goed! Nog een weekje dan lekker vakantie!Kun je je alweer een beetje normaal bewegen?

Tsjah wat moeten we daar nu op zeggen hequote:Op woensdag 19 december 2007 22:51 schreef Berenanus het volgende:
Laaaalaaaaaaaaaa laaaaaaaaaaaaa laaaaaaaaaaaaaaaaa
Ik ben geil

Ligt natuurlijk aan de boodschap....quote:Op woensdag 19 december 2007 22:54 schreef LudoSanders het volgende:
Wat is de beste manier om ouderen een boodschap over te brengen? Vele teksten lijkt me niet echt een optie en tekenen is niet mijn sterkste punt. Iemand enig idee?

grote dik gedrukte letter in klare taalquote:Op woensdag 19 december 2007 22:54 schreef LudoSanders het volgende:
Wat is de beste manier om ouderen een boodschap over te brengen? Vele teksten lijkt me niet echt een optie en tekenen is niet mijn sterkste punt. Iemand enig idee?

haha super!quote:Op woensdag 19 december 2007 22:50 schreef Duuvelke het volgende:
[..]
Ja alles gaat prima... wel nog 2x per week fysio.
Maar kan alweer op de pinhakken lopen die ik me vorige week nieuw gekocht hebIk kon het niet laten.
Heb zo lang op alleen maar platte schoenen kunnen lopen. En het oog wilt ook wat he![]()
Ik heb al heerlijk vakantie

waarvan?quote:Op woensdag 19 december 2007 22:51 schreef Berenanus het volgende:
Laaaalaaaaaaaaaa laaaaaaaaaaaaa laaaaaaaaaaaaaaaaa
Ik ben geil

Klopt, de boodschap is "opletten voor wie ze de deur open doen". Dit ivm de oplichters aan de deur die zich voordoen als medewerker van een verzekeringsmaatschappij bijvoorbeeld en ze daardoor geld afhandig maken.quote:Op woensdag 19 december 2007 22:55 schreef Duuvelke het volgende:
[..]
Ligt natuurlijk aan de boodschap....

Wel een goed onderwerpquote:Op woensdag 19 december 2007 23:03 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Klopt, de boodschap is "opletten voor wie ze de deur open doen". Dit ivm de oplichters aan de deur die zich voordoen als medewerker van een verzekeringsmaatschappij bijvoorbeeld en ze daardoor geld afhandig maken.
Als metafoor hebben we het sprookje van de "Grote boze wol en de 7 geitjes" gebruikt. En om de boodschap bij de ouderen te brengen gaan we gebruik maken van de tafeltje dekje service. Hierdoor komen we iig al binnen. Alleen dan als je binnen bent, hoe breng je het dan over..

TAFELTJE DEKJE OF EEN HOUD JE VOOR GEKJE?quote:Op woensdag 19 december 2007 23:03 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Klopt, de boodschap is "opletten voor wie ze de deur open doen". Dit ivm de oplichters aan de deur die zich voordoen als medewerker van een verzekeringsmaatschappij bijvoorbeeld en ze daardoor geld afhandig maken.
Als metafoor hebben we het sprookje van de "Grote boze wol en de 7 geitjes" gebruikt. En om de boodschap bij de ouderen te brengen gaan we gebruik maken van de tafeltje dekje service. Hierdoor komen we iig al binnen. Alleen dan als je binnen bent, hoe breng je het dan over..

Het herkenbare willen we dmv het sprookje bereiken. Verder is het een boodschap die massaal moet zijn dus om bij elke oudere een presentatie te gaan geven zie ik niet zitten.quote:Op woensdag 19 december 2007 23:05 schreef Duuvelke het volgende:
[..]
Wel een goed onderweprWerk zelf veel met ouderen dus ken het probleem.
Door duidelijke voorbeelden te vertellen en deze dan aan te vullen door bijv een powerpoint.
Als je ze herkenbare situaties voorlegt, heb je natuurlijk hun aandacht

Slaap lekker! Wat ga je doen?quote:Op woensdag 19 december 2007 23:01 schreef Duuvelke het volgende:
Maar ik ben er weer vandoor. Alvast even voorslapen voor morgennacht![]()

Kent u het verhaal van de grote boze wolf is de slogan alquote:Op woensdag 19 december 2007 23:09 schreef PeZu het volgende:
[..]
TAFELTJE DEKJE OF EEN HOUD JE VOOR GEKJE?

die van mij is cathierquote:Op woensdag 19 december 2007 23:10 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Kent u het verhaal van de grote boze wolf is de slogan al

Hadden de geitjes maar beter geluisterd.quote:Op woensdag 19 december 2007 23:10 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Kent u het verhaal van de grote boze wolf is de slogan al

Morgen weer eens goed opstap na lange tijd!quote:Op woensdag 19 december 2007 23:10 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Slaap lekker! Wat ga je doen?

hahaa doe rustig aan hoor! Teveel drank is niet lekkerquote:Op woensdag 19 december 2007 23:13 schreef Duuvelke het volgende:
[..]
Morgen weer eens goed opstap na lange tijd!
Gister al inkopen gedaan om met zijn alle te gaan indrinken. Maar aangezien de hoeveelheid, zal ik wel al zat zijn voor we uberhaupt echt opstap gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |