Je kunt ook stoppen door middel van zo'n elektronische sigaret natuurlijk.quote:Op vrijdag 21 december 2007 21:13 schreef LudoSanders het volgende:
Stop dan gewoon, ipv één of andere elektronische sigaret te roken.
Ieder zijn eigen ding toch....quote:Op vrijdag 21 december 2007 21:22 schreef LudoSanders het volgende:
Een beetje voor aap gaan staan met een elektronische sigaret. Als je echt wil stoppen kun je stoppen zonder hulpmiddelen.
Tuurlijk, maar het is onzin. Als je ECHT wilt...quote:Op vrijdag 21 december 2007 21:24 schreef Duuvelke het volgende:
[..]
Ieder zijn eigen ding toch....
Ik zou het ook nooit doen, heb die van mijn tante eens geprobeerd, maar nee bedankt.
Tuurlijk gelijk heb jequote:Op vrijdag 21 december 2007 21:26 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar het is onzin. Als je ECHT wilt...
Ik wil niet stoppen!quote:Op vrijdag 21 december 2007 21:13 schreef LudoSanders het volgende:
Stop dan gewoon, ipv één of andere elektronische sigaret te roken.
Waarom niet? Ik heb ergens gelezen dat de supersmoker niet genoeg rook geeft en dat je hard moet zuigenquote:Op vrijdag 21 december 2007 21:24 schreef Duuvelke het volgende:
[..]
Ieder zijn eigen ding toch....
Ik zou het ook nooit doen, heb die van mijn tante eens geprobeerd, maar nee bedankt.
Dat valt allemaal wel mee...... Heb er niets van gemerkt.quote:Op vrijdag 21 december 2007 21:46 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik heb ergens gelezen dat de supersmoker niet genoeg rook geeft en dat je hard moet zuigenMaar deze schijnt genoeg rook te geven en je hoeft niet erg te trekken
ALs het dezelfde voldoening geeft als een sigaret en het is gezonder, waarom dan niet? Het kan mij niet schelen wat een ander ervan vindt kwa voor lulquote:
Is stieken niet iedereen datquote:Op vrijdag 21 december 2007 21:47 schreef oranjekoek het volgende:
Ik ben er nu achter dat rokers gewoon sexverslaafden zijn
Ik denk dat ik dat eens ga proberenquote:Op vrijdag 21 december 2007 21:48 schreef Duuvelke het volgende:
[..]
Dat valt allemaal wel mee...... Heb er niets van gemerkt.
Nee, dat denk ik niet. En anders wil ik het niet weten. Als die moedertjes bij school?quote:
Sorry?quote:Op vrijdag 21 december 2007 22:07 schreef PeZu het volgende:
ludo, jouw man
Hé klaploper! Ik vroeg je wat..quote:Op vrijdag 21 december 2007 22:07 schreef PeZu het volgende:
ludo, jouw man
net-gestopte-rokers en niet-rokers ookquote:Op vrijdag 21 december 2007 21:47 schreef oranjekoek het volgende:
Ik ben er nu achter dat rokers gewoon sexverslaafden zijn
Nee Ludo, mijn man niet hoorquote:Op vrijdag 21 december 2007 22:07 schreef PeZu het volgende:
ludo, jouw man
Niet rokers juist meer zou je zeggen, we trekken en zuigen tenminste nog.quote:Op vrijdag 21 december 2007 22:15 schreef Berenanus het volgende:
[..]
net-gestopte-rokers en niet-rokers ook
morgen komt enter weer langs![]()
quote:Op vrijdag 21 december 2007 22:14 schreef LudoSanders het volgende:
Oh wacht ik weet het al, die Ludo.
Had die ook zo'n leuke klassefoto?
het sneeuwde hier net lichtjesquote:Op vrijdag 21 december 2007 22:30 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
- 2 zag ik net, laat de sneeuw maar komen!
Het gaat dooien.quote:Op vrijdag 21 december 2007 22:30 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
- 2 zag ik net, laat de sneeuw maar komen!
alsje niet uit kijkt wel jaquote:
Jawel? Naast mijn oude schoolkameraad Willem.quote:
hahahaaaa ja natuurlijk!quote:Op vrijdag 21 december 2007 22:36 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Jawel? Naast mijn oude schoolkameraad Willem.
zie uitlegquote:Op vrijdag 21 december 2007 22:45 schreef LudoSanders het volgende:
Niemand Paint of photoshopt in mijn topic goffur.
Nee, ik zit steeds op refresh te drukkenquote:Op vrijdag 21 december 2007 22:45 schreef LudoSanders het volgende:
Niemand Paint of photoshopt in mijn topic goffur.
JA DAT MOET JIJ WETENquote:Op vrijdag 21 december 2007 22:59 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Heb er 2 uur geleden 10km doorheen gefietst
Lekker fris!quote:Op vrijdag 21 december 2007 22:59 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Heb er 2 uur geleden 10km doorheen gefietst
Dan moet je Photoshop 'kopen'.quote:Op vrijdag 21 december 2007 23:00 schreef oranjekoek het volgende:
Ik heb het geprobeerd, maar ik bak er echt niks van. Paint is eenstom programma
Moest toch van stage naar huis komenquote:
Dat wel ja!!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |