Er is geen voorzitter.quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:17 schreef miss_dynastie het volgende:
Waarom vragen ze dat aan Gordon? Erik is toch voorzitter?
quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:17 schreef Liquidootje het volgende:
ik begrijp ollie Bas nog steeds niet.
Nasaal jengelen.quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:18 schreef Tinkepink het volgende:
Wat moet Asnat er nu bij?
Mooi he.quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:19 schreef alwaysthebest het volgende:
Die blik van Ferry! Priceless.![]()
![]()
.
Davy wegquote:
quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:19 schreef alwaysthebest het volgende:
![]()
.
![]()
.
Hoop dat iemand screenshots heeft?quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:19 schreef alwaysthebest het volgende:
![]()
.
Niet te geloven he?quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:20 schreef BVO het volgende:
Naomi, Aisha.... zoveel kwaliteit.
Wie bedoel je? Neil? Bas? Ollie?quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:21 schreef Lippie85 het volgende:
Iew, die grafkop is ook door??
Ze presteerden gewoon ver onder de maat vandaag.quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:20 schreef BVO het volgende:
Naomi, Aisha.... zoveel kwaliteit.
Haha nee een vrouwelijkequote:Op zaterdag 15 december 2007 23:22 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Wie bedoel je? Neil? Bas? Ollie?
![]()
.
tsssquote:Op zaterdag 15 december 2007 23:21 schreef charmed_angel het volgende:
Mijn top 12 na de eerste liveshow
01. Nathalie
02. Charlene
03. Sandy
04. Nikki
05. Mirjam
06. Ollie
07. Nigel
08. Asnat
09. Neil
10. Tiffany
11. Paulien
12. Bas
Pauline, die bedoel ik.quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:22 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Wie bedoel je? Neil? Bas? Ollie?
Pauline? Die zong gewoon fantastisch.quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:21 schreef Lippie85 het volgende:
Iew, die grafkop is ook door??
Ik vind het nog meevallen eerlijk gezegd!quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:24 schreef BVO het volgende:
Vier mannen maar!
dit is na deze show...quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:24 schreef sbientje het volgende:
[..]
tsssbas heeft ook echt geen kans meer om nog wat te stijgen in je achting he?
Nou ja, 3 mannen en 1 jongetje,,,quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:24 schreef BVO het volgende:
Vier mannen maar!
ooo ik dacht dat dit je lijstje was voor volgende weekquote:Op zaterdag 15 december 2007 23:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dit is na deze show...
Als hij volgende week beter zingt dan iemand anders kan hij best stijgen hoor.
Ik vond hem gewoon niet goed vandaag...
Weet je zeker dat die jongetje een piemeltje heeft?quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:26 schreef SpaRood het volgende:
[..]
Nou ja, 3 mannen en 1 jongetje,,,
En terecht overigens, maar ze kreeg toch behoorlijk wat kritiek vandaagquote:
nee joh.quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:26 schreef sbientje het volgende:
[..]
ooo ik dacht dat dit je lijstje was voor volgende week
Ze was vandaag slechter dan Aisha.quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:30 schreef Svensational het volgende:
[..]
En terecht overigens, maar ze kreeg toch behoorlijk wat kritiek vandaag.
quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:30 schreef robert2006 het volgende:
vrees dat neil er heeeeeel erg lang in blijft, daar zal die familie er wel voor zorgen, anders wordt de programma-leiding me de dood bedreigd, haha
quote:
gewoon een kwestie van een andere pruik opzetten of wat kekke extensionsquote:Op zaterdag 15 december 2007 23:35 schreef charmed_angel het volgende:
Asnat heeft een hele mooie zuivre stem ook hoor! Alleen haar 'haar' is raar
ik verwacht meer van hem, ik vond zijn optreden erg saai.quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:34 schreef Svensational het volgende:
[..].
Met Nigel liep ik je te stangen trouwens, vond 'm best goed.
Nigel kan zoooveel meer, dat zie je gewoon. Maar zoals ik zei, hij is te liefquote:Op zaterdag 15 december 2007 23:34 schreef Svensational het volgende:
[..].
Met Nigel liep ik je te stangen trouwens, vond 'm best goed.
Hou eens op met die volwassen man lief te noemenquote:Op zaterdag 15 december 2007 23:42 schreef BVO het volgende:
[..]
Nigel kan zoooveel meer, dat zie je gewoon. Maar zoals ik zei, hij is te lief.
En je hebt Charlene in je ava!quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:46 schreef Woelli het volgende:
Nikki idol 2008
Die vraag is toch hoop ik niet serieus?quote:
Was dat de lelijkste foto die beschikbaar was?quote:
Als de ware Nathalie gesprokenquote:
Whehe, inderdaad!quote:Op zondag 16 december 2007 00:15 schreef Svensational het volgende:
[..]
Als de ware Nathalie gesproken!
ik vind van niet, het is zeker wel legendarisch.. al vind ik hind met feel ook wel legendarisch...quote:Op zondag 16 december 2007 00:33 schreef BVO het volgende:
Overdrijf ik als ik zeg dat "And I'm telling you" het meest legendarische optreden is uit 6 edities Idols, X-Factor en Popstars?
Niet alleen legendarisch vanwege goedheid, maar het geheel... het publiek dat ontplofte, staande ovatie van de jury, de complete gestoordheid op het podium....quote:Op zondag 16 december 2007 00:34 schreef sbientje het volgende:
[..]
ik vind van niet, het is zeker wel legendarisch.. al vind ik hind met feel ook wel legendarisch...en rafaella think..
Ik snap hem niet.quote:
Heb je versie 11 van RealPlayer? Als het goed is kan je daarmee in twee klikken het streaming filmpje opslaan.quote:Op zondag 16 december 2007 00:51 schreef BVO het volgende:
Together. weet jij hoe ik Nathalies optreden als Realplayer kan krijgen? Dat je hem zeg maar op je PC kan opslaan?
Het probleem is dat 'ie niet in Realplayer opent maar in het RTLgemist schermquote:Op zondag 16 december 2007 01:00 schreef Together het volgende:
[..]
Heb je versie 11 van RealPlayer? Als het goed is kan je daarmee in twee klikken het streaming filmpje opslaan.
Probeer deze link eens.quote:Op zondag 16 december 2007 01:00 schreef BVO het volgende:
[..]
Het probleem is dat 'ie niet in Realplayer opent maar in het RTLgemist scherm.
Mwah, ik vind 't niet overdreven hoor! Was redelijk erg onder de indruk ervan, heb het net pas gezien want ik was weg. Maar woahhh!quote:Op zondag 16 december 2007 00:33 schreef BVO het volgende:
Overdrijf ik als ik zeg dat "And I'm telling you" het meest legendarische optreden is uit 6 edities Idols, X-Factor en Popstars?
Ik heb in de studio zitten STUITEREN bij Nathalie..echt briljant.quote:Op zondag 16 december 2007 01:37 schreef Cee het volgende:
Ik weet nog wel dat CDP een paar weken terug zei dat hij hoopte dat Nathalie net als Lakisha (American Idol) "And I am telling you" zou gaan doen en dan de boel weg zou blazen. Dus da's mooi snel uitgekomen! Over CDP gesproken, zag ik 'm nou weer op de tribunes zitten tijdens het FF'en van de backstage show?
Jij zat er precies achter toch >quote:Op zondag 16 december 2007 01:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik heb in de studio zitten STUITEREN bij Nathalie..echt briljant.
Alleen moet ze wel uitkijken dat ze niet zoals Lakisha er straks i/d echte liveshows niet meer overheen komt.
Ik zat precies achter de jury ja.quote:Op zondag 16 december 2007 01:39 schreef MissHobje het volgende:
Jij zat er precies achter toch >
Beetje iets nets aan , ik zag je volgens mij zitten
Whehe, load je dat filmpje nog up?quote:Op zondag 16 december 2007 01:51 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Davy huilde echt gigantisch (heb het nog opgenomen)
Misschien morgen, kay?quote:Op zondag 16 december 2007 01:55 schreef Together het volgende:
Whehe, load je dat filmpje nog up?
Ja, dat wordt ook bevestigd door de moeder van Marc op het forum van idols.nl:quote:Op zondag 16 december 2007 01:51 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ferry schijnt idd homo te zijn
Waarna iemand anders dat ook over Ollie beweert:quote:Ja hij is homo....dit heb ik van mijn zoon( Marc) die bij de laatste 30 was. Hij heeft het die dagen wel verteld maar niet op tv gezegd.
quote:Dan is ie niet de enige. Ollie heeft ook een vriend
Het is een bestand van ca. 37 MB (!) hoor. Stuur maar even een PM als je het wil hebben.quote:Op zondag 16 december 2007 01:12 schreef BVO het volgende:
Alleen slaat hij hem op als 1kb bestand, niet als 3MB ofzo.
quote:Op zondag 16 december 2007 04:31 schreef Together het volgende:
[..]
Ja, dat wordt ook bevestigd door de moeder van Marc op het forum van idols.nl:
[..]
Ik vond het erg 'flashback'. Het zou mij niet verbazen als er een stagemanager gestaan heeft voor het publiek om te omhoog te dirigeren. De hele setting was á la Bianca Ryan en dat verbaasde mij meer als Nathalie.quote:Op zondag 16 december 2007 00:35 schreef BVO het volgende:
[..]
Niet alleen legendarisch vanwege goedheid, maar het geheel... het publiek dat ontplofte, staande ovatie van de jury, de complete gestoordheid op het podium.....
Gewoon op de grote foto klikken, vrij simpel.quote:Op zondag 16 december 2007 10:59 schreef Heleen17 het volgende:
Waar kan ik de filmpjes van gisteren vinden? De optredens zeg maar? Ik vind het zo'n irritante site!
Met de acht vertrokken kandidaten zal dat volgende week wel beter verlopen dunkt me.quote:Op zondag 16 december 2007 11:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vond de show eigenlijk vrij irritant. De introductiefilmpjes konden makkelijk de helft van de tijd duren en de zangstukjes het dubbele. Want op deze manier is het echt bijna niet mogelijk om een beetje opbouw in een nummer te hebben, het wordt enorm samengedrukt [ afbeelding ].
Inderdaad. Ze hadden echt deze show in tweeen moeten delen ofzo.quote:Op zondag 16 december 2007 11:42 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Met de acht vertrokken kandidaten zal dat volgende week wel beter verlopen dunkt me.
Volgens mij zat half nederland in angst dat Ferry door zou gaan ofzoquote:Op zondag 16 december 2007 11:33 schreef Brighteyes het volgende:
Godzijdank Mirjam en Asnat!
Dag Ferry!
En dag vader van Davy... Die jongen zelf viel nog wel mee, maar die vader trek ik echt niet...
Ik ben speciaal nog even terug gaan kijken. Heerlijk idd.quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:19 schreef alwaysthebest het volgende:
![]()
.
No way. Tuurlijk heb je een publieksopwarmer bij Idols, maar de reactie bij Nathalie was compleet echt en spontaan bij iedereen.quote:Op zondag 16 december 2007 09:10 schreef happyme28 het volgende:
Ik vond het erg 'flashback'. Het zou mij niet verbazen als er een stagemanager gestaan heeft voor het publiek om te omhoog te dirigeren.
tsja, er komen nog zoveel shows om live van te genieten enzo dus dat komt wel goed, en de MyAT is toch noet te vermijdenquote:Op zondag 16 december 2007 14:02 schreef Brighteyes het volgende:Kijk jij hier voordat je het gezien hebt?
Ik doe dat dus niet, dan is de lol (ik wil niet zeggen 'spanning') er al vanaf.
Was vorige week ook al. Volgens mij heeft de klaagzang bij rtl4 geholpen + al die reclame blokken op hun website zal ook wel wat stimulatie zijn geweest.quote:Op zondag 16 december 2007 14:12 schreef Sirolf het volgende:
De uitzending en uitslag staan reeds op RTL Gemist (Backstage helaas niet). Ze zijn er vroeg bij dit keer!
Ik vond eerlijk gezegd dat de jury dat pas had moeten zeggen als ze dat volgende week wéér doetquote:Op zondag 16 december 2007 09:10 schreef happyme28 het volgende:
Tuurlijk, het was goed, maar wat de jury zei: dit moet ze niet te vaak doen want dan is het kunstje er wel af.
Ja inderdaad, alleen om die vader al mocht hij wel weg.quote:Op zondag 16 december 2007 11:33 schreef Brighteyes het volgende:
En dag vader van Davy... Die jongen zelf viel nog wel mee, maar die vader trek ik echt niet...
quote:Op zondag 16 december 2007 14:22 schreef Greys het volgende:
Als het om de vaders ging had Neil niet eens in de theaterrondes mogen komen
Die vader is de ergste die er bij zit
Die dikke broer: "Wat moet je nou, manquote:Op zondag 16 december 2007 14:43 schreef roooosje het volgende:
De familie van Neil doet me denken aan de maffia
Nu willen we natuurlijk details!quote:Op zondag 16 december 2007 15:00 schreef LeBeau het volgende:
Ik heb gisteren niet kunnen kijken omdat ik een kerstfeest had van m'n werk, maar omdat één van onze dochterbedrijven de SMS stemmen verwerkt en hier ook op moet letten kon ik wel aan de hand van een totaaloverzicht van sms en telefonische stemmen zien wie er in de smaak waren gevallen.One way or the other, I get my Idols fix.
![]()
Net naar wat optredens gekeken, Nathalie was zo lekker over the top.
Backstage wordt vandaag niet herhaald volgens mij.quote:Op zondag 16 december 2007 14:59 schreef Tom_Tom- het volgende:
Was Backstage een beetje boeiend?
Weet nog niet zo goed wat ik vanavond nou allemaal moet kijken en opnemen enzo, met Idols Aftershow, Expeditie Robinson en de herhaling met de backstage van gister tegelijkertijd.
Ik vroeg me al af wat hij riep, mijn schoonfamilie zat er doorheen te kleppenquote:Op zondag 16 december 2007 14:59 schreef Svensational het volgende:
[..]
Die dikke broer: "Wat moet je nou, man!"
Tegen Gordon die niet geheel positief was
Straks mag ik nooit meer iets zien.quote:
Tipje van de sluier?quote:Op zondag 16 december 2007 15:00 schreef LeBeau het volgende:
Ik heb gisteren niet kunnen kijken omdat ik een kerstfeest had van m'n werk, maar omdat één van onze dochterbedrijven de SMS stemmen verwerkt en hier ook op moet letten kon ik wel aan de hand van een totaaloverzicht van sms en telefonische stemmen zien wie er in de smaak waren gevallen.One way or the other, I get my Idols fix.
![]()
Net naar wat optredens gekeken, Nathalie was zo lekker over the top.
Dat is toch niet goed voor de prono?quote:
Nouja, dan zie ik het vanzelf aan je top 12 en gevarenzonelijstjequote:Op zondag 16 december 2007 18:34 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Dat is toch niet goed voor de prono?
ik moet gewoon aan haar denken als ik dat liedje hoorquote:Op zondag 16 december 2007 18:49 schreef Cee het volgende:
Heb vandaag nog een paar keer 't optreden van Nathalie bekeken, hij blijft goed. Zonet even aan een stel Amerikaanse Idols-fanaten voorgelegd, kijken wat de reacties zijn.
En willen we alsjeblieft ophouden met het vergelijken van dit stuk emotie-theater met dat blèrende Bianca Ryan kind?
Die zijn natuurlijk laaiend enthousiast omdat ze van dat soort vermaak houden.quote:Op zondag 16 december 2007 18:49 schreef Cee het volgende:
Heb vandaag nog een paar keer 't optreden van Nathalie bekeken, hij blijft goed. Zonet even aan een stel Amerikaanse Idols-fanaten voorgelegd, kijken wat de reacties zijn.
Zeker weten!quote:Op zondag 16 december 2007 19:17 schreef TheVulture het volgende:
Ik ga vanavond de herhaling bekijken... weet inmiddels wel wie er zijn gesneuveld en in de meeste gevallen kan ik er niet rouwig om zijn qua personality... alleen Davy had qua looks wel mogen blijven in plaats van die jankerd van een Neil
Arm schaap! Hier, ga het maar even wegspoelen met een portie Jennifer Hudson.quote:Op zondag 16 december 2007 19:43 schreef sbientje het volgende:
[..]
ik moet gewoon aan haar denken als ik dat liedje hoor
Ik twijfel ook niet aan enthousiaste reacties eigenlijk!quote:Op zondag 16 december 2007 19:49 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Die zijn natuurlijk laaiend enthousiast omdat ze van dat soort vermaak houden.
Nee, vanavond gaan er weer zes uitquote:Op zondag 16 december 2007 20:04 schreef Liquidootje het volgende:
Idols vanavond he. Is dat gewoon weer een herhaling?
Ohquote:Op zondag 16 december 2007 20:06 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Nee, vanavond gaan er weer zes uit. Gaat lekker snel dit jaar
!
quote:Op zondag 16 december 2007 20:08 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Oh
Had ik bijna niet gekeken vandaag.
Op z'n Mirjams dan.quote:Op zondag 16 december 2007 00:15 schreef Svensational het volgende:
[..]
Als de ware Nathalie gesproken!
Het is al erg hoe Zac Efron eruit ziet, maar dat er dan nog mensen zijn die op hem (willen) lijken, dat is nog een stuk ergerquote:Op zondag 16 december 2007 20:37 schreef shiNinG_staR het volgende:
[ afbeelding ]
Wat tof, Naomi staat met Zac Efron op de foto!
blijkbaar vindt het sms publiek van welquote:Op zondag 16 december 2007 20:37 schreef TheVulture het volgende:
Waarom hangt die Sandy toch zo opzichtig de diva uit... denkt ze nou echt dat we daar op zitten te wachten
Maar haar moeder is zo leukquote:Op zondag 16 december 2007 20:40 schreef TheVulture het volgende:
Aisha kiest duidelijk het verkeerde genre... ik vond het al niks maar nu gaat ze definitief door de mand
Dat optreden heb ik dan nog niet gezien maar als je goed kunt zingen is het toch niet nodig om te doen alsof je een diva bent... doe toch normaal denk ik dan... vooral omdat het er bij haar allemaal zo dik aangezet bovenop ligtquote:Op zondag 16 december 2007 20:41 schreef Re het volgende:
[..]
blijkbaar vindt het sms publiek van wel... ik vond haar performance bij de top 3 zitten...
In je dromen, ja.quote:Op zondag 16 december 2007 20:43 schreef Together het volgende:
En toch was ze miljarden keren beter dan Neil en Ollie.
Die vlekquote:Op zondag 16 december 2007 20:35 schreef Re het volgende:
net rtlgemist gekeken maar jezus man, dat die vlek door is, is echt tenenkrommend
Zoveel beter dan Nathalie.quote:Op zondag 16 december 2007 20:01 schreef Cee het volgende:
[..]
Arm schaap! Hier, ga het maar even wegspoelen met een portie Jennifer Hudson.
In elk geval honderd keer meer te pruimen dan diequote:Op zondag 16 december 2007 20:48 schreef MissBliss het volgende:
Ben ik trouwens de enige die de vader van Davy wel schattig vind?
Het klinkt hier ronduit kutquote:Op zondag 16 december 2007 20:58 schreef Re het volgende:
op tv klinkt het toch anders dan op rtlgemist
Qua uiterlijk misschien maar qua zang is het vanavond meer Abusequote:
Klopt, kromme tenen hier.quote:Op zondag 16 december 2007 21:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Qua uiterlijk misschien maar qua zang is het vanavond meer Abuse
No wayquote:
Ja, was top!quote:Op zondag 16 december 2007 21:03 schreef TheVulture het volgende:
Wow wow wow.... Charlene is echt fantastisch goed![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 16 december 2007 21:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
Getverferry
dat einde leek inderdaad wat spastisch maar damn wat een performancequote:Op zondag 16 december 2007 21:35 schreef happyme28 het volgende:
Eigenlijk doet ze gewoon heel erg debiel.
Dit is 't enige mens van alle 18 dat zich inleeft in het nummer. Anders check 't origineel, dit nummer hoort overdreven te zijn.quote:Op zondag 16 december 2007 21:35 schreef happyme28 het volgende:
Eigenlijk doet ze gewoon heel erg debiel.
Ik heb meerder versies van Jennifer Holiday gezien, Jennifer Hudson en Bianca Ryan en eerlijk gezegd vond ik Bianca Ryan het het mooist zingen (puur de manier van zingen) en verder qua performance kwamen de originele versies me ingeleefd over, Jennifer Hudson kreeg verdiend een Oscar voor haar rol in Dreamgirls en ik vond dit een toneelstukje waarbij ze aan het einde over de top ging.quote:Op zondag 16 december 2007 21:36 schreef Cee het volgende:
[..]
Dit is 't enige mens van alle 18 dat zich inleeft in het nummer. Anders check 't origineel, dit nummer hoort overdreven te zijn.
Ik heb het idee - maar kan er naast zitten natuurlijkquote:Op zondag 16 december 2007 21:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
dat einde leek inderdaad wat spastisch maar damn wat een performance
She's a slaaaaave to the musicquote:Op zondag 16 december 2007 21:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik had ook het idee dat ze in trans was, compleet bevangen door de muziek ofzo.
ik viel er bijna bij in slaap eigenlijkquote:Op zondag 16 december 2007 21:46 schreef TheVulture het volgende:
Nigel is top 5-materiaal denk ik
Uit mijn hoofd: Naomi, Aisha, Syarda, Davy, Ferry en Rickquote:Op zondag 16 december 2007 21:52 schreef ijsmeis het volgende:
Even een domme vraag misschien, maar wie zijn er nu uit? Ik heb dat namelijk gemist gisteravond.
Hij is de beste mannelijke kandidaat en er zal toch wel één man bij de beste 5 komen... als het Harm al luktquote:Op zondag 16 december 2007 21:53 schreef Re het volgende:
[..]
ik viel er bijna bij in slaap eigenlijk
Naomiquote:Op zondag 16 december 2007 21:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Uit mijn hoofd: Naomi, Aisha, Syarda, Davy, Ferry en Rick
Ik verbaas me er zelf overquote:Op zondag 16 december 2007 21:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Jouw hoofd zit wel strak in elkaar Vulture.
ik zie alleen maar vrouwen bij de top 6 geloof ikquote:Op zondag 16 december 2007 21:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hij is de beste mannelijke kandidaat en er zal toch wel één man bij de beste 5 komen... als het Harm al lukt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |