Het is al erg hoe Zac Efron eruit ziet, maar dat er dan nog mensen zijn die op hem (willen) lijken, dat is nog een stuk ergerquote:Op zondag 16 december 2007 20:37 schreef shiNinG_staR het volgende:
[ afbeelding ]
Wat tof, Naomi staat met Zac Efron op de foto!
blijkbaar vindt het sms publiek van welquote:Op zondag 16 december 2007 20:37 schreef TheVulture het volgende:
Waarom hangt die Sandy toch zo opzichtig de diva uit... denkt ze nou echt dat we daar op zitten te wachten
Maar haar moeder is zo leukquote:Op zondag 16 december 2007 20:40 schreef TheVulture het volgende:
Aisha kiest duidelijk het verkeerde genre... ik vond het al niks maar nu gaat ze definitief door de mand
Dat optreden heb ik dan nog niet gezien maar als je goed kunt zingen is het toch niet nodig om te doen alsof je een diva bent... doe toch normaal denk ik dan... vooral omdat het er bij haar allemaal zo dik aangezet bovenop ligtquote:Op zondag 16 december 2007 20:41 schreef Re het volgende:
[..]
blijkbaar vindt het sms publiek van wel... ik vond haar performance bij de top 3 zitten...
In je dromen, ja.quote:Op zondag 16 december 2007 20:43 schreef Together het volgende:
En toch was ze miljarden keren beter dan Neil en Ollie.
Die vlekquote:Op zondag 16 december 2007 20:35 schreef Re het volgende:
net rtlgemist gekeken maar jezus man, dat die vlek door is, is echt tenenkrommend
Zoveel beter dan Nathalie.quote:Op zondag 16 december 2007 20:01 schreef Cee het volgende:
[..]
Arm schaap! Hier, ga het maar even wegspoelen met een portie Jennifer Hudson.
In elk geval honderd keer meer te pruimen dan diequote:Op zondag 16 december 2007 20:48 schreef MissBliss het volgende:
Ben ik trouwens de enige die de vader van Davy wel schattig vind?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |