Ik vroeg me al af wat hij riep, mijn schoonfamilie zat er doorheen te kleppenquote:Op zondag 16 december 2007 14:59 schreef Svensational het volgende:
[..]
Die dikke broer: "Wat moet je nou, man!"
Tegen Gordon die niet geheel positief was
Straks mag ik nooit meer iets zien.quote:
Tipje van de sluier?quote:Op zondag 16 december 2007 15:00 schreef LeBeau het volgende:
Ik heb gisteren niet kunnen kijken omdat ik een kerstfeest had van m'n werk, maar omdat één van onze dochterbedrijven de SMS stemmen verwerkt en hier ook op moet letten kon ik wel aan de hand van een totaaloverzicht van sms en telefonische stemmen zien wie er in de smaak waren gevallen.One way or the other, I get my Idols fix.
![]()
Net naar wat optredens gekeken, Nathalie was zo lekker over the top.
Dat is toch niet goed voor de prono?quote:
Nouja, dan zie ik het vanzelf aan je top 12 en gevarenzonelijstjequote:Op zondag 16 december 2007 18:34 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Dat is toch niet goed voor de prono?
ik moet gewoon aan haar denken als ik dat liedje hoorquote:Op zondag 16 december 2007 18:49 schreef Cee het volgende:
Heb vandaag nog een paar keer 't optreden van Nathalie bekeken, hij blijft goed. Zonet even aan een stel Amerikaanse Idols-fanaten voorgelegd, kijken wat de reacties zijn.
En willen we alsjeblieft ophouden met het vergelijken van dit stuk emotie-theater met dat blèrende Bianca Ryan kind?
Die zijn natuurlijk laaiend enthousiast omdat ze van dat soort vermaak houden.quote:Op zondag 16 december 2007 18:49 schreef Cee het volgende:
Heb vandaag nog een paar keer 't optreden van Nathalie bekeken, hij blijft goed. Zonet even aan een stel Amerikaanse Idols-fanaten voorgelegd, kijken wat de reacties zijn.
Zeker weten!quote:Op zondag 16 december 2007 19:17 schreef TheVulture het volgende:
Ik ga vanavond de herhaling bekijken... weet inmiddels wel wie er zijn gesneuveld en in de meeste gevallen kan ik er niet rouwig om zijn qua personality... alleen Davy had qua looks wel mogen blijven in plaats van die jankerd van een Neil
Arm schaap! Hier, ga het maar even wegspoelen met een portie Jennifer Hudson.quote:Op zondag 16 december 2007 19:43 schreef sbientje het volgende:
[..]
ik moet gewoon aan haar denken als ik dat liedje hoor
Ik twijfel ook niet aan enthousiaste reacties eigenlijk!quote:Op zondag 16 december 2007 19:49 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Die zijn natuurlijk laaiend enthousiast omdat ze van dat soort vermaak houden.
Nee, vanavond gaan er weer zes uitquote:Op zondag 16 december 2007 20:04 schreef Liquidootje het volgende:
Idols vanavond he. Is dat gewoon weer een herhaling?
Ohquote:Op zondag 16 december 2007 20:06 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Nee, vanavond gaan er weer zes uit. Gaat lekker snel dit jaar
!
quote:Op zondag 16 december 2007 20:08 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Oh
Had ik bijna niet gekeken vandaag.
Op z'n Mirjams dan.quote:Op zondag 16 december 2007 00:15 schreef Svensational het volgende:
[..]
Als de ware Nathalie gesproken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |