Vandaag ziet ze er inderdaad niet erg sexy uit.quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:27 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Serieus mensen naarmate ik langer naar de kop van Naomi kijk zie ik er echt een man in verschijnen:{
Anderen ook met deze waarneming?
Omdat de topic hiervoor bijna gesloten was toen ik dit berichtje plaatste nog maar eens postenquote:Op zaterdag 15 december 2007 22:27 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Serieus mensen naarmate ik langer naar de kop van Naomi kijk zie ik er echt een man in verschijnen![]()
Anderen ook met deze waarneming?
nee joh niet asnatquote:Op zaterdag 15 december 2007 22:27 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Met Asnat volgens mij. Maar dat was al voor Idols.
Uhuquote:Op zaterdag 15 december 2007 22:33 schreef Greys het volgende:
Doe me even een hint... wie was Naomi ook alweer? Die met die goede benen?
quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:32 schreef Tinkepink het volgende:
Ik heb al aangevraagd of de mijne dicht kan.
Ik had er al op gereageerdquote:Op zaterdag 15 december 2007 22:32 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Omdat de topic hiervoor bijna gesloten was toen ik dit berichtje plaatste nog maar eens posten![]()
D'r schapenlaarsjes! Vandaar dat ik het daar ook net over hadquote:Op zaterdag 15 december 2007 22:36 schreef Tinkepink het volgende:
Heeft WEndy pantoffels aan?
Oke! Ik vond je al wat apart,met Uggs op de bank.quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:38 schreef Greys het volgende:
[..]
D'r schapenlaarsjes! Vandaar dat ik het daar ook net over had
Dat zijn lekkere laarsjes hoorquote:Op zaterdag 15 december 2007 22:36 schreef Tinkepink het volgende:
Heeft WEndy pantoffels aan?
ik heb ze ookquote:Op zaterdag 15 december 2007 22:39 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat zijn lekkere laarsjes hoor
iddquote:
Op wie?quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:42 schreef sbientje het volgende:
ik ehb al 8 keer gestemd en mijn moeder ook
ik wil nog even gamenquote:Op zaterdag 15 december 2007 22:44 schreef Greys het volgende:
Geduld, beste Charmed... dat slepende gedoe is juist het leukst. Lekker ergeren!
Maar niet de hints van Gordon.quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:44 schreef Greys het volgende:
Geduld, beste Charmed... dat slepende gedoe is juist het leukst. Lekker ergeren!
quote:
Dan weet je wat je te doen staat he... Stemmen!quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:44 schreef BVO het volgende:
[..]
Maar niet de hints van Gordon.
Daar gaat mijn Aisha.
absoluut !quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:45 schreef Tinkepink het volgende:
Ellen ziet er goed uit.
en voor neil en ferry wordt het meeste ge-sms-t, hahaquote:Op zaterdag 15 december 2007 22:43 schreef BVO het volgende:
Gordon doelt op Aisha, Im sure. En Pauline.
De Ellen die zelf ook meegedaan heeft aan Idolsquote:Op zaterdag 15 december 2007 22:47 schreef Liquidootje het volgende:
Wie is die ellen nu toch? Zangcoach zonder diploma?
Oud Idolsdeelneemster. Heeft conservatorium gedaan.quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:47 schreef Liquidootje het volgende:
Wie is die ellen nu toch? Zangcoach zonder diploma?
de treintijden zijn weer veranderd geloof ik... de laatste gaat nu om 00:23quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:49 schreef Together het volgende:
Je zal trouwens maar in de studio zitten en de laatste trein naar huis moeten halen.
Ook naar Groningen?quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
de treintijden zijn weer veranderd geloof ik... de laatste gaat nu om 00:23
Alle stress door dat gepush van die familie komt er uit nu. Denk je ook niet?quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:49 schreef Tinkepink het volgende:
Waarom zou hij toch steeds zo moeten janken? Dit is toch geen normaal gedrag hoor.
Als je op een camping woont met zoveel broers zussen en neven, moet je gewoon iets hebben waardoor je extra aandacht krijgt.quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:49 schreef Tinkepink het volgende:
Waarom zou hij toch steeds zo moeten janken? Dit is toch geen normaal gedrag hoor.
Ze was ook gewoon goed!quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:49 schreef Tinkepink het volgende:
Aisha klinkt trouwens best aardig in de samenvatting.
als hij verliest wordt hij voor straf 1 week in de kast opgesloten zonder eten en drinkenquote:Op zaterdag 15 december 2007 22:48 schreef Lippie85 het volgende:
Volgens mij wordt die gast mishandeld door zijn vader!
quote:
Die rode wangen zijn gewoon afdrukken van de vlakke hand van zijn vader!quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:52 schreef robert2006 het volgende:
[..]
als hij verliest wordt hij voor straf 1 week in de kast opgesloten zonder eten en drinken
Thank God...quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:53 schreef Liquidootje het volgende:
Ferry is verdacht weinig in beeld he.
Achter dat groepje van Nathalie, Charlene, Sandy en Nikki. Voor de rest. Maarja. Ze gaat niet door vrees ik.quote:
quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:53 schreef Lippie85 het volgende:
[..]
Die rode wangen zijn gewoon afdrukken van de vlakke hand van zijn vader!
dat is een andere mark..quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:54 schreef sbientje het volgende:
heyy mark!
Naar limburg toe is gewoon kwart over 11 de laatste trein hoor.quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
de treintijden zijn weer veranderd geloof ik... de laatste gaat nu om 00:23
Mja het lag aan mijn internet.quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:50 schreef Svensational het volgende:
Ik heb geen problemen met FOK! op dit moment?
dan ga je tijdens de backstage toch gewoon lekker naar huisquote:Op zaterdag 15 december 2007 22:54 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Naar limburg toe is gewoon kwart over 11 hoor.
[..]
Mja het lag aan mijn internet.
Mark.
Nee, 23:36quote:
Wat wel tof zou zijn trouwens!quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:55 schreef Together het volgende:
Gaan we echt tot middernacht door vanavond?
Jep, geeft altijd de uitslag-kaartjes.quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:55 schreef sbientje het volgende:
ohh ja, maar deze mark heb ik wel al vaker gezien hoor!
...ik heb medelijden met hem.quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:53 schreef Lippie85 het volgende:
[..]
Die rode wangen zijn gewoon afdrukken van de vlakke hand van zijn vader!
Of gewoon helemaal niet.quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dan ga je tijdens de backstage toch gewoon lekker naar huis
Goede smoes om een hele nacht door te zakkenquote:
quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:50 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Als je op een camping woont met zoveel broers zussen en neven, moet je gewoon iets hebben waardoor je extra aandacht krijgt.
Dat is zijn ding.
Tja, we moeten wel wachten tot WM afgelopen is.quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:55 schreef Together het volgende:
Nóg een blok Backstage? Gaan we echt tot middernacht door vanavond?
Let op, over een maand speelt ie in GTST!quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:56 schreef Grulez het volgende:
Die ene kan beter janken dan zingen...
Lekkerding gewordenquote:Op zaterdag 15 december 2007 22:45 schreef Tinkepink het volgende:
Ellen ziet er goed uit.
Alles is toch al uitverkochtquote:
Als een misbruikte jongenquote:Op zaterdag 15 december 2007 22:57 schreef Lippie85 het volgende:
[..]
Let op, over een maand speelt ie in GTST!![]()
![]()
Was ze alquote:
quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:57 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Eerder medelijden met de rest.
Of een auto kopen.quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
tjah dan moet je maar in Rotterdam of Amsterdam gaan wonen hoor
Waarop iedereen gaat zeuren dat Nederland zo vol is.quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
tjah dan moet je maar in Rotterdam of Amsterdam gaan wonen hoor
Rtl4 na weekend miljonairs dacht ik.quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:56 schreef Greys het volgende:
Mijn schoonmoeder zit hier wild te zappen tussen 4 en 5, wat wordt het nou?
Noem ze nog eens?quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:59 schreef BVO het volgende:
Ik ben benieuwd hoeveel van mijn 6 favo's er direct exit gaan.
Nathalie, Nikki, Charlene, Sandy (allen vrij safe) enquote:
puisten op haar kin weggewerkt? ...en iets tussen haar tanden, slechte fotoshop.quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:02 schreef EnactedChaos het volgende:
[ afbeelding ]
Ligt het aan mij of klopt er iets niet?
Het ligt aan jou.quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:02 schreef EnactedChaos het volgende:
[ afbeelding ]
Ligt het aan mij of klopt er iets niet?
Ik verwacht Aisha, Nigel, Mirjam, Rick, Syarda, Pauline, Davy en Asnat bij de onderste 8.quote:
klopt...quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:03 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
puisten op haar kin weggewerkt? ...en iets tussen haar tanden, slechte fotoshop.
ja ik ook... dit vind ik altijd spannend... echt kriebeltjesquote:Op zaterdag 15 december 2007 23:05 schreef sbientje het volgende:
ben wel heel benieuwd...
Ik verwacht van niet, zou wel leuk zijn.quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:07 schreef Tinkepink het volgende:
Nou, schiet eens op. zouden ze ook de percentages opnoemen?
met dat spandoek? Grappigquote:Op zaterdag 15 december 2007 23:07 schreef sbientje het volgende:
dat was mijn zusje en mijn neefje
quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja ik ook... dit vind ik altijd spannend... echt kriebeltjes
haha gewoon niet, ik had geen kaartjequote:Op zaterdag 15 december 2007 23:08 schreef Greys het volgende:
Waarom ben je er zelf niet sbientje?
Dat heb je vast al gezegd, maar dan heb ik dat even gemist
jep die ja!quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:08 schreef Together het volgende:
sbientje, zit je zusje bij het spandoek "Nu al zo ver, Bas onze ster"?
ahhhhhquote:Op zaterdag 15 december 2007 23:09 schreef Liquidootje het volgende:
Moest ik weer opstaan om te zappen hoor
Hihi.quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:10 schreef BVO het volgende:
Hup Aisha en Nigel.
idd HET muziekje! hartkloppingen krijg ik ervanquote:
uitloop van een half uur idd...quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:11 schreef charmed_angel het volgende:
nog 10 minuten... dan begint voetbal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |