quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:17 schreef Tinkepink het volgende:
Ferry lijkt mij zo'n typische dateraper. Zo'n jongen die geen nee wil horen na afloop van een avondje uit.
De Lollercoasterquote:
Ik deed ook even mijn schapenlaarsjes aanquote:Op zaterdag 15 december 2007 22:21 schreef Tinkepink het volgende:
Goh, jullie zijn er stil van geloof ik.
Koude voeten?quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik deed ook even mijn schapenlaarsjes aan
Ik denk het niet ik zie het gewoon.quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:19 schreef Tinkepink het volgende:
Ik denk niet dat Ferry homo is.
Daar kunnen ze op zich zelf weinig aan doen, die worden als marionetjes geregisseerd daar natuurlijk. Ik vind het vaak tenenkrommend beschamend.quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:22 schreef Tinkepink het volgende:
Dit soort tussenfilmpjes hoeven van mij trouwens niet zo. Ik vind die lui altijd zo nep.
ik heb ijspegels aan me voeten hangenquote:Op zaterdag 15 december 2007 22:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik deed ook even mijn schapenlaarsjes aan
Volgens mij is Nigel de enige.quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:23 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Ik denk het niet ik zie het gewoon.
sterker nog, hij heeft het zelf gezegdquote:Op zaterdag 15 december 2007 22:23 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Ik denk het niet ik zie het gewoon.
Dat heb ik even gemist.quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:25 schreef robert2006 het volgende:
[..]
sterker nog, hij heeft het zelf gezegd
Heeft zij die wel danquote:Op zaterdag 15 december 2007 22:25 schreef Liquidootje het volgende:
Ferry keek naar Wendy's borsten!
Wanneerquote:Op zaterdag 15 december 2007 22:25 schreef robert2006 het volgende:
[..]
sterker nog, hij heeft het zelf gezegd
Tja je weet wel wie het meeste beltegoed daaraan opmakenquote:Op zaterdag 15 december 2007 22:25 schreef fayle het volgende:
ja, girlpower!
de eerste 9 kun je makkelijk vullen met alleen vrouwen, maak een lijst met de besten en je kunt er alleen vrouwen op zetten.
Damn, ik hoop dat er ook gestemd wordt op kwaliteit en dat we niet weken moeten gaan kijken naar slappe jongensstemmen waar meisjes van 16 geil van worden.
alleen tepelsquote:
Met Asnat volgens mij. Maar dat was al voor Idols.quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:27 schreef Greys het volgende:
Ferry had toch met een van die meisjes van de autities gezoend?
Of haal ik nou echt alles hopeloos door elkaar?
Heb ineens zin in omelet.quote:
Ja dat meisje met smurfinnen stem. Hele mooie meid trouwensquote:Op zaterdag 15 december 2007 22:27 schreef Greys het volgende:
Ferry had toch met een van die meisjes van de autities gezoend?
Of haal ik nou echt alles hopeloos door elkaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |