Ja joh, pak er een lekker chippie en dippie bij en een drankje, kan jou het schelenquote:Op zaterdag 15 december 2007 22:11 schreef Liquidootje het volgende:
Boh duurt het nog tot middennacht? Hmm zal ik maar thuis blijven ipv uitgaan?
Bas en Ferry, vanwege het uiterlijk???quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:11 schreef Heleen17 het volgende:
Je ziet meteen al wie er hoog zullen gaan komen: Nikki, Charlene, Nathalie en misschien Sandy.
Ik denk dat mensen als Bas en Ferry ook ver gaan komen, maar puur vanwege het uiterlijk.
Nee, tot 11 uur.quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:13 schreef Tinkepink het volgende:
Ik was even boven. Tot hóelaat duurt het zeiden jullie? Tot middennacht?
Jup, tikkie uitgelopen.quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:13 schreef Tinkepink het volgende:
Ik was even boven. Tot hóelaat duurt het zeiden jullie? Tot middennacht?
Ferry ziet er inderdaad wel goed uit. Maar Bas is dus gewoon eh, gewoon.quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Bas en Ferry, vanwege het uiterlijk???
Is er heel veel veranderd aan de smaak van de stemmende meisjes dan, sinds ik zo jong was?
In het publiek toen Martijn schreeuwde.quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:14 schreef charmed_angel het volgende:
Waar stond CDP dan?
Boven grote Idols logo boven de kandidaten, rechterkant.quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:14 schreef charmed_angel het volgende:
Waar stond CDP dan?
Nou ja...niet dat ik ze knap vind, maar als ik reacties lees denk ik wel dat ze in trek zijn bij de vrouwen.quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Bas en Ferry, vanwege het uiterlijk???
Is er heel veel veranderd aan de smaak van de stemmende meisjes dan, sinds ik zo jong was?
Watquote:Op zaterdag 15 december 2007 22:15 schreef Tinkepink het volgende:
Wow, is dit even een steek onder water naar die ene kandidate van vorig jaar!
*rilquote:Op zaterdag 15 december 2007 22:16 schreef Merel het volgende:
Ieuw Ferry vieze glibberaar!
dat zou menig man doen... wendy op schootquote:Op zaterdag 15 december 2007 22:16 schreef Tinkepink het volgende:
Ferry pakt ook even zijn momentje in de picture.
Gemistquote:
Bedoel je Anja van X-factor?quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:15 schreef Tinkepink het volgende:
Wow, is dit even een steek onder water naar die ene kandidate van vorig jaar!
quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:17 schreef Tinkepink het volgende:
Ferry lijkt mij zo'n typische dateraper. Zo'n jongen die geen nee wil horen na afloop van een avondje uit.
volgens mij doet het hem niets, toch. hij mag eruitquote:Op zaterdag 15 december 2007 22:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat zou menig man doen... wendy op schoot
Uitspraak van de avondquote:Op zaterdag 15 december 2007 22:17 schreef Tinkepink het volgende:
Ferry lijkt mij zo'n typische dateraper. Zo'n jongen die geen nee wil horen na afloop van een avondje uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |