Vandaag ziet ze er inderdaad niet erg sexy uit.quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:27 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Serieus mensen naarmate ik langer naar de kop van Naomi kijk zie ik er echt een man in verschijnen:{
Anderen ook met deze waarneming?
Omdat de topic hiervoor bijna gesloten was toen ik dit berichtje plaatste nog maar eens postenquote:Op zaterdag 15 december 2007 22:27 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Serieus mensen naarmate ik langer naar de kop van Naomi kijk zie ik er echt een man in verschijnen![]()
Anderen ook met deze waarneming?
nee joh niet asnatquote:Op zaterdag 15 december 2007 22:27 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Met Asnat volgens mij. Maar dat was al voor Idols.
Uhuquote:Op zaterdag 15 december 2007 22:33 schreef Greys het volgende:
Doe me even een hint... wie was Naomi ook alweer? Die met die goede benen?
quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:32 schreef Tinkepink het volgende:
Ik heb al aangevraagd of de mijne dicht kan.
Ik had er al op gereageerdquote:Op zaterdag 15 december 2007 22:32 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Omdat de topic hiervoor bijna gesloten was toen ik dit berichtje plaatste nog maar eens posten![]()
D'r schapenlaarsjes! Vandaar dat ik het daar ook net over hadquote:Op zaterdag 15 december 2007 22:36 schreef Tinkepink het volgende:
Heeft WEndy pantoffels aan?
Oke! Ik vond je al wat apart,met Uggs op de bank.quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:38 schreef Greys het volgende:
[..]
D'r schapenlaarsjes! Vandaar dat ik het daar ook net over had
Dat zijn lekkere laarsjes hoorquote:Op zaterdag 15 december 2007 22:36 schreef Tinkepink het volgende:
Heeft WEndy pantoffels aan?
ik heb ze ookquote:Op zaterdag 15 december 2007 22:39 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat zijn lekkere laarsjes hoor
iddquote:
Op wie?quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:42 schreef sbientje het volgende:
ik ehb al 8 keer gestemd en mijn moeder ook
ik wil nog even gamenquote:Op zaterdag 15 december 2007 22:44 schreef Greys het volgende:
Geduld, beste Charmed... dat slepende gedoe is juist het leukst. Lekker ergeren!
Maar niet de hints van Gordon.quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:44 schreef Greys het volgende:
Geduld, beste Charmed... dat slepende gedoe is juist het leukst. Lekker ergeren!
quote:
Dan weet je wat je te doen staat he... Stemmen!quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:44 schreef BVO het volgende:
[..]
Maar niet de hints van Gordon.
Daar gaat mijn Aisha.
absoluut !quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:45 schreef Tinkepink het volgende:
Ellen ziet er goed uit.
en voor neil en ferry wordt het meeste ge-sms-t, hahaquote:Op zaterdag 15 december 2007 22:43 schreef BVO het volgende:
Gordon doelt op Aisha, Im sure. En Pauline.
De Ellen die zelf ook meegedaan heeft aan Idolsquote:Op zaterdag 15 december 2007 22:47 schreef Liquidootje het volgende:
Wie is die ellen nu toch? Zangcoach zonder diploma?
Oud Idolsdeelneemster. Heeft conservatorium gedaan.quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:47 schreef Liquidootje het volgende:
Wie is die ellen nu toch? Zangcoach zonder diploma?
de treintijden zijn weer veranderd geloof ik... de laatste gaat nu om 00:23quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:49 schreef Together het volgende:
Je zal trouwens maar in de studio zitten en de laatste trein naar huis moeten halen.
Ook naar Groningen?quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
de treintijden zijn weer veranderd geloof ik... de laatste gaat nu om 00:23
Alle stress door dat gepush van die familie komt er uit nu. Denk je ook niet?quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:49 schreef Tinkepink het volgende:
Waarom zou hij toch steeds zo moeten janken? Dit is toch geen normaal gedrag hoor.
Als je op een camping woont met zoveel broers zussen en neven, moet je gewoon iets hebben waardoor je extra aandacht krijgt.quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:49 schreef Tinkepink het volgende:
Waarom zou hij toch steeds zo moeten janken? Dit is toch geen normaal gedrag hoor.
Ze was ook gewoon goed!quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:49 schreef Tinkepink het volgende:
Aisha klinkt trouwens best aardig in de samenvatting.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |