vandaar dat ik me kan voorstellen dat hij al naar Eindhoven wordt gehaald om op een hoger niveau te trainen zodat hij weer een stap kan maken. In effectiviteit heeft hij bijvoorbeeld nog veel te winnen. Dat leer je allemaal veel sneller tussen betere spelers en betere trainingen.quote:Op maandag 3 maart 2008 12:31 schreef Suijk het volgende:
Het blijft toch gissen wat er al besproken is met de speler en wat niet.
Overigens denk ik dat Amrabat toch wel wat te kort komt op het hoogste niveau.
Op die manier zou mijn manier van uitlenen aan Venlo ook kunnen kloppenquote:Op maandag 3 maart 2008 13:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
vandaar dat ik me kan voorstellen dat hij al naar Eindhoven wordt gehaald om op een hoger niveau te trainen zodat hij weer een stap kan maken. In effectiviteit heeft hij bijvoorbeeld nog veel te winnen. Dat leer je allemaal veel sneller tussen betere spelers en betere trainingen.
Van Persie heeft ook een enorme stap genomen destijds om van Feyenoord naar Arsenal te gaan maar voor hem was het trainen tussen die jongens daar juist goed.
Ja dat werkt ook echt natuurlijk.quote:Daarnaast zou je hem bijvoorbeeld 1x in de week kunnen laten meetrainen in Eindhoven.
Allebei egoistisch en weinig effectief.quote:Op maandag 3 maart 2008 13:56 schreef koningdavid het volgende:
Aardig complementair duo samen met Lazovic.
Hij traint wekelijks met een goede selectie en doet daarnaast ervaring op op die manier.quote:Op maandag 3 maart 2008 13:57 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ja dat werkt ook echt natuurlijk.
Van Persie groeide wel op bij Feyenoord in een topklimaat. Dat is wat anders dan via amateurs van Huizen, Omniworld en VVV naar de Nederlandse top.quote:Op maandag 3 maart 2008 13:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
vandaar dat ik me kan voorstellen dat hij al naar Eindhoven wordt gehaald om op een hoger niveau te trainen zodat hij weer een stap kan maken. In effectiviteit heeft hij bijvoorbeeld nog veel te winnen. Dat leer je allemaal veel sneller tussen betere spelers en betere trainingen.
Van Persie heeft ook een enorme stap genomen destijds om van Feyenoord naar Arsenal te gaan maar voor hem was het trainen tussen die jongens daar juist goed.
Ja en het trekt de verhoudingen, communicatie e.d. bij VVV krom.quote:Op maandag 3 maart 2008 14:00 schreef DarkShine het volgende:
Hij traint wekelijks met een goede selectie en doet daarnaast ervaring op op die manier.
Zo ging het met Begois ook toen hij nog bij ons onder contract stond en verhuurd was aan VVV.quote:Op maandag 3 maart 2008 14:04 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ja en het trekt de verhoudingen, communicatie e.d. bij VVV krom.
Dat is wel iets heel anderds natuurlijk. Amrabat is natuurlijk een veel bepalendere speler voor VVV.quote:Op maandag 3 maart 2008 14:08 schreef DarkShine het volgende:
Zo ging het met Begois ook toen hij nog bij ons onder contract stond en verhuurd was aan VVV.
Spelen bij Venlo, 1x per week/maand trainen in Kerkrade.
Bepalend of niet.quote:Op maandag 3 maart 2008 14:10 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dat is wel iets heel anderds natuurlijk. Amrabat is natuurlijk een veel bepalendere speler voor VVV.
Lachen is goed voor je, vooral als jezelf de enige bent die lachtquote:Op maandag 3 maart 2008 08:43 schreef knnth het volgende:
Nee, maar wel enorm grappig, mag dat ook?
quote:Nordin Amrabat voor vier seizoenen naar PSV
PSV MEDIA - Nordin Amrabat heeft vanavond zijn handtekening gezet onder een contract dat hem voor de komende vier seizoenen aan PSV verbindt. De 20-jarige aanvallende middenvelder komt per 1 juli van dit jaar over van VVV-Venlo, waar hij pas één seizoen onder contract staat.
PSV
PSV is een droomclub
“Het is snel gegaan. Twee seizoenen geleden speelde ik nog bij de amateurs van FC Omniworld”, zei een dolblije Amrabat die in de belangstelling stond van diverse clubs. “VVV en sc Heerenveen waren ook al tot een akkoord gekomen, maar toen PSV concreet werd hoefde ik niet lang na te denken. PSV is een droomclub voor mij en ik ben enorm blij dat ik daar de komende seizoenen mag spelen.” Amrabat werd vanavond nog telefonisch gefeliciteerd door de huidige coach Sef Vergoossen én de nieuwe coach Huub Stevens. Ook ontving hij sms-jes van Ibrahim Afellay en Ismail Aissati. “Die spelers ken ik natuurlijk van Jong Oranje, maar ook Dirk Marcellis is voor mij geen onbekende.” Nordin Amrabat begon zijn carrière bij HSV Zuidvogels. Via de jeugd van Ajax en SV Huizen kwam hij bij FC Omniworld terecht. Een opstapje om via VVV-Venlo zijn profcarrière deze zomer voort te zetten bij PSV.
psv.nl
Jawel hoor.quote:Op maandag 3 maart 2008 22:43 schreef BonJovi het volgende:
en jaar geleden had niemand nog niks van hem gehoord
Ken hem al een jaar of 10 hoor.quote:Op maandag 3 maart 2008 22:43 schreef BonJovi het volgende:
goede speler en jaar geleden had niemand nog niks van hem gehoord en nu al naar Psv.
Waarom dan?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 13:57 schreef PizzaSalami het volgende:
Denk eigenlijk toch dat hij zelf liever bij Ajax zou spelen dan bij PSV.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |