Je kan het ook zo zien dat als je bij een winnend team wil horen je dan bij PSV omdat er veel jonge talenten spelenquote:Op zondag 2 maart 2008 22:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
Je zou je afvragen als Amrabat wat je momenteel te zoeken hebt bij PSV als je ziet hoeveel jonge talentvolle spelers er nu rondlopen. Dan kan je beter naar Heerenveen gaan waar je zo goed als zeker bent van een basisplaats.
Huub nodigt ze gewoon bij hem thuis in Eindhoven uit.quote:Op maandag 3 maart 2008 09:58 schreef TerroRobbie het volgende:
Geen denk ik.
Er zal vast een vraag zijn geweest van Reker aan Stevens of hij Amrabat ook er bij zal willen, maar ik kan me echt niet voorstellen dat Amrabat en Stevens eens even lekker een goed gesprek hebben gehad over de toekomst van Amrabat bij PSV en welke rol er voor hem weggelegd is.quote:Op maandag 3 maart 2008 10:53 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Huub nodigt ze gewoon bij hem thuis in Eindhoven uit.
De reden waarom Nordin nog niet bij SCH wou tekenen is omdat hij hij niet met de trainer van komend seizoen kan praten (die er nog niet is).
Dit heb je zelf verzonnen of wat?quote:Op maandag 3 maart 2008 10:53 schreef DarkShine het volgende:
De reden waarom Nordin nog niet bij SCH wou tekenen is omdat hij hij niet met de trainer van komend seizoen kan praten (die er nog niet is).
Dat zei Jack en Jack weet allesquote:Op maandag 3 maart 2008 11:08 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dit heb je zelf verzonnen of wat?
Dat dusquote:Op maandag 3 maart 2008 11:05 schreef BliksemSchigt het volgende:
Er zal vast een vraag zijn geweest van Reker aan Stevens of hij Amrabat ook er bij zal willen, maar ik kan me echt niet voorstellen dat Amrabat en Stevens eens even lekker een goed gesprek hebben gehad over de toekomst van Amrabat bij PSV en welke rol er voor hem weggelegd is.
Zijn Nordin's eigen woorden.quote:Op maandag 3 maart 2008 11:08 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dit heb je zelf verzonnen of wat?
Stevens nodigt (toekomstige) spelers serieus bij hem thuis in Eindhoven uit.quote:Op maandag 3 maart 2008 11:05 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Er zal vast een vraag zijn geweest van Reker aan Stevens of hij Amrabat ook er bij zal willen, maar ik kan me echt niet voorstellen dat Amrabat en Stevens eens even lekker een goed gesprek hebben gehad over de toekomst van Amrabat bij PSV en welke rol er voor hem weggelegd is.
Lazovic, Koevermans, Farfan, Dzudszak, Bakkal, Afellay, Aissati + Amrabat. Gaat druk worden, want verhuren naar een lager niveau zal Amrabat ook niet heel erg zien zitten, want dan kan je wel beter naar Heerenveen gaan.
Preciesquote:
Ja, dat geloof ik best, maar het lijkt me nu wel erg sterk. Vrijdag meldt PSV zich officieel en maandag is het zo goed als rond. Stevens speelt met HSV op woensdag en zondag, terwijl Amrabat met VVV op vrijdag voetbalt. Wanneer zou Stevens in Eindhoven moeten zijn om even lekker te kunnen praten met Amrabat?quote:Op maandag 3 maart 2008 11:17 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Stevens nodigt (toekomstige) spelers serieus bij hem thuis in Eindhoven uit.
Momenteel wel. Daarom vermoed ik dat VVV mogelijk een clausule afdingt bij PSV (mocht hij daarheen gaan) dat die nog een jaar in Venlo speelt bij handhaving.quote:Op maandag 3 maart 2008 12:31 schreef Suijk het volgende:
Het blijft toch gissen wat er al besproken is met de speler en wat niet.
Overigens denk ik dat Amrabat toch wel wat te kort komt op het hoogste niveau.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |