vandaar dat ik me kan voorstellen dat hij al naar Eindhoven wordt gehaald om op een hoger niveau te trainen zodat hij weer een stap kan maken. In effectiviteit heeft hij bijvoorbeeld nog veel te winnen. Dat leer je allemaal veel sneller tussen betere spelers en betere trainingen.quote:Op maandag 3 maart 2008 12:31 schreef Suijk het volgende:
Het blijft toch gissen wat er al besproken is met de speler en wat niet.
Overigens denk ik dat Amrabat toch wel wat te kort komt op het hoogste niveau.
Op die manier zou mijn manier van uitlenen aan Venlo ook kunnen kloppenquote:Op maandag 3 maart 2008 13:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
vandaar dat ik me kan voorstellen dat hij al naar Eindhoven wordt gehaald om op een hoger niveau te trainen zodat hij weer een stap kan maken. In effectiviteit heeft hij bijvoorbeeld nog veel te winnen. Dat leer je allemaal veel sneller tussen betere spelers en betere trainingen.
Van Persie heeft ook een enorme stap genomen destijds om van Feyenoord naar Arsenal te gaan maar voor hem was het trainen tussen die jongens daar juist goed.
Ja dat werkt ook echt natuurlijk.quote:Daarnaast zou je hem bijvoorbeeld 1x in de week kunnen laten meetrainen in Eindhoven.
Allebei egoistisch en weinig effectief.quote:Op maandag 3 maart 2008 13:56 schreef koningdavid het volgende:
Aardig complementair duo samen met Lazovic.
Hij traint wekelijks met een goede selectie en doet daarnaast ervaring op op die manier.quote:Op maandag 3 maart 2008 13:57 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ja dat werkt ook echt natuurlijk.
Van Persie groeide wel op bij Feyenoord in een topklimaat. Dat is wat anders dan via amateurs van Huizen, Omniworld en VVV naar de Nederlandse top.quote:Op maandag 3 maart 2008 13:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
vandaar dat ik me kan voorstellen dat hij al naar Eindhoven wordt gehaald om op een hoger niveau te trainen zodat hij weer een stap kan maken. In effectiviteit heeft hij bijvoorbeeld nog veel te winnen. Dat leer je allemaal veel sneller tussen betere spelers en betere trainingen.
Van Persie heeft ook een enorme stap genomen destijds om van Feyenoord naar Arsenal te gaan maar voor hem was het trainen tussen die jongens daar juist goed.
Ja en het trekt de verhoudingen, communicatie e.d. bij VVV krom.quote:Op maandag 3 maart 2008 14:00 schreef DarkShine het volgende:
Hij traint wekelijks met een goede selectie en doet daarnaast ervaring op op die manier.
Zo ging het met Begois ook toen hij nog bij ons onder contract stond en verhuurd was aan VVV.quote:Op maandag 3 maart 2008 14:04 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ja en het trekt de verhoudingen, communicatie e.d. bij VVV krom.
Dat is wel iets heel anderds natuurlijk. Amrabat is natuurlijk een veel bepalendere speler voor VVV.quote:Op maandag 3 maart 2008 14:08 schreef DarkShine het volgende:
Zo ging het met Begois ook toen hij nog bij ons onder contract stond en verhuurd was aan VVV.
Spelen bij Venlo, 1x per week/maand trainen in Kerkrade.
Bepalend of niet.quote:Op maandag 3 maart 2008 14:10 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dat is wel iets heel anderds natuurlijk. Amrabat is natuurlijk een veel bepalendere speler voor VVV.
Lachen is goed voor je, vooral als jezelf de enige bent die lachtquote:Op maandag 3 maart 2008 08:43 schreef knnth het volgende:
Nee, maar wel enorm grappig, mag dat ook?
quote:Nordin Amrabat voor vier seizoenen naar PSV
PSV MEDIA - Nordin Amrabat heeft vanavond zijn handtekening gezet onder een contract dat hem voor de komende vier seizoenen aan PSV verbindt. De 20-jarige aanvallende middenvelder komt per 1 juli van dit jaar over van VVV-Venlo, waar hij pas één seizoen onder contract staat.
PSV
PSV is een droomclub
“Het is snel gegaan. Twee seizoenen geleden speelde ik nog bij de amateurs van FC Omniworld”, zei een dolblije Amrabat die in de belangstelling stond van diverse clubs. “VVV en sc Heerenveen waren ook al tot een akkoord gekomen, maar toen PSV concreet werd hoefde ik niet lang na te denken. PSV is een droomclub voor mij en ik ben enorm blij dat ik daar de komende seizoenen mag spelen.” Amrabat werd vanavond nog telefonisch gefeliciteerd door de huidige coach Sef Vergoossen én de nieuwe coach Huub Stevens. Ook ontving hij sms-jes van Ibrahim Afellay en Ismail Aissati. “Die spelers ken ik natuurlijk van Jong Oranje, maar ook Dirk Marcellis is voor mij geen onbekende.” Nordin Amrabat begon zijn carrière bij HSV Zuidvogels. Via de jeugd van Ajax en SV Huizen kwam hij bij FC Omniworld terecht. Een opstapje om via VVV-Venlo zijn profcarrière deze zomer voort te zetten bij PSV.
psv.nl
Jawel hoor.quote:Op maandag 3 maart 2008 22:43 schreef BonJovi het volgende:
en jaar geleden had niemand nog niks van hem gehoord
Ken hem al een jaar of 10 hoor.quote:Op maandag 3 maart 2008 22:43 schreef BonJovi het volgende:
goede speler en jaar geleden had niemand nog niks van hem gehoord en nu al naar Psv.
Waarom dan?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 13:57 schreef PizzaSalami het volgende:
Denk eigenlijk toch dat hij zelf liever bij Ajax zou spelen dan bij PSV.
Zo gelukkig was hij nooit dat hij bij Ajax is weggestuurd. Maar goed, dit is natuurlijk gewoon een kans die hij moet pakken. Zolang hij zich weet te gedragen kan het best nog wel eens een toppertje worden.quote:
Mooi dorp dat Huizenquote:
Jij komt er zelfs vandaan heb ik me laten vertellenquote:
Hoe goed ken je hem? Heb begrepen dat hij absoluut niet terug wilde naar Ajax omdat ze hem ooit hebben weggestuurd.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 14:08 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Zo gelukkig was hij nooit dat hij bij Ajax is weggestuurd. Maar goed, dit is natuurlijk gewoon een kans die hij moet pakken. Zolang hij zich weet te gedragen kan het best nog wel eens een toppertje worden.
Hoop doet leven M0NTANA! (al 4 jaar volgens mij)quote:Op dinsdag 4 maart 2008 15:18 schreef M0NTANA het volgende:
Heerlijk, volgend jaar veel puntverlies tijdens de Ramadan als Otman Bakkal, Ibrahim Afellay, Ismaïl Aissati en Nordin Amrabat allen een beetje flauwtjes kunnen meespelen/trainen.
[ afbeelding ]
Hoeveel puntverlies leden ze de laatste 3 seizoenen?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 15:18 schreef M0NTANA het volgende:
Heerlijk, volgend jaar veel puntverlies tijdens de Ramadan als Otman Bakkal, Ibrahim Afellay, Ismaïl Aissati en Nordin Amrabat allen een beetje flauwtjes kunnen meespelen/trainen.
[ afbeelding ]
Als dat de manier is waarop Ajax kan inlopen op PSV...quote:Op dinsdag 4 maart 2008 15:18 schreef M0NTANA het volgende:
[ afbeelding ]
Klopt, alleen Amrabat volgde de ramadan erg 'streng' dit jaar geloof ik. Meen dat hij wat wedstrijden niet of minder kon presteren.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 17:09 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Als dat de manier is waarop Ajax kan inlopen op PSV...
De meeste moslim spelers eten/drinken tegenwoordig 'gewoon' op wedstrijddagen tijdens de ramadan. Dit mogen ze ook, als ze de dagen na de ramadan maar inhalen.
quote:Amrabat vol vertrouwen
Door LUDO VAN DENDEREN en PETER VAN DUYL
EINDHOVEN/VENLO - Het werd Nordin Amrabat de afgelopen dagen heel wat keren gevraagd: ‘Komt een overgang naar PSV niet te vroeg? Kun je niet beter eerst een tussenstap maken naar een subtopper zoals Heerenveen, dat eveneens geïnteresseerd was?’ In de ogen van de jeugdinternational van VVV waren het domme vragen.
Want Amrabat is meer dan overtuigd van zijn eigen kunnen: ,,Maak je over mij maar geen zorgen.’’
Het vertrouwen in Nordin Amrabat wordt gedeeld door de clubleiding van landskampioen PSV. Al voor de winterstop zaten scouts van de Eindhovenaren op de tribune. Vorige week meldde de club zich formeel in Venlo, daarna was de overgang van Amrabat in een zucht en een vloek beklonken.
,,Hij heeft,’’ zegt technisch manager Stan Valckx, ,,net als Ibrahim Afellay veel diepte in zijn spel. Bovendien kan hij op alle posities voorin uit de voeten. Ik heb hem bij VVV vaak aan de rechterkant zien spelen.
,,Maar de beste wedstrijd die ik van hem heb gezien, stond hij centraal voorin. Dat was tijdens PSV-VVV, in Eindhoven. Toen hadden Dirk Marcellis en Carlos Salcido hun handen vol aan hem. Negentig minuten lang.’’
Amrabat grijnst bij de herinnering aan dat duel. Voor hem is de overstap naar PSV een volkomen logische. ,,Wat goed is, komt snel,’’ zegt de nieuwbakken PSV’er. ,,Ik heb alle vertrouwen in mezelf en de nieuwe PSV-trainer Huub Stevens heeft dat ook in mij. Hij belde me nog, kort nadat we het over het contract eens waren geworden.’’
Bij PSV moet Amrabat zich richten op een plek aan de zijkanten. ,,En ik heb een reële kans dat ik speel,’’ klinkt het strijdvaardig. Ik ben gewoon één van de twintig eerste selectiespelers en zal net als ieder ander moeten laten zien dat ik er in hoor.
,,Kijk, een garantie op een basisplaats krijg je nergens. En natuurlijk is er een kans dat ik tijd nodig heb om me aan te passen aan PSV. Maar ik ga er van uit dat het allemaal gaat lukken. Ik ga in Eindhoven mijn voeten laten spreken.’’
Lang leek het er op dat Heerenveen zijn nieuwe werkgever zou worden. De Friese subtopper was zelfs al zo’n beetje rond met VVV over de hoogte van de afkoopsom. Maar toen PSV zich meldde, had Amrabat zijn keuze snel gemaakt. ,,Er waren flink wat clubs in mij geïnteresseerd, maar ik denk dat dit voor mij sportief gezien de beste keus is. Ik ga naar een prachtclub die ieder jaar om de titel speelt. Ik hoop dat ze dit seizoen ook weer kampioen worden.’’
Nee, contact met Heerenveen heeft hij niet gehad. Ook niet om de club af te bellen. ,,Dat zal mijn zaakwaarnemer wel gedaan hebben. Ik heb zelf ook nooit met die club gesproken. Of dit vervelend is voor Heerenveen? Ach, zo gaat het in de voetballerij.
,,Als ieder ander in zijn werk promotie kan maken, doet die het ook. Heerenveen is een geweldige club, waarvoor ik graag had willen uitkomen. Maar als er een nóg mooiere club langskomt, dan kies je daarvoor. Zo simpel is het.’’
Nu duidelijk is waar zijn toekomst ligt, rest er voor Amrabat niets anders dan het seizoen goed af te maken bij de club waar hij de kans kreeg te schitteren op het hoogste niveau.
,,Ik heb nu wat ik wilde, dus ga er eerst alles aan doen om VVV in de eredivisie te houden. De mensen moeten écht niet denken dat ik met mijn hoofd al in Eindhoven zit, daarom zal ik zelfs nog meer mijn best gaan doen in Venlo. Bovendien, Stan Valckx en Jan Reker zeiden tegen me dat VVV ook nog steeds deels hun clubje is. Zij vroegen me ook er alles aan te doen om VVV voor het hoogste niveau te behouden.’’
quote:In Eindhoven krijgt Koster trouwens te maken met Nordin Amrabat, de aanvaller over wie hij een negatief advies uitbracht bij Ajax, wat werd overgenomen door technisch directeur Martin van Geel. Terwijl de scouting de VVV-aanvaller wel als aanwinst zag.
Is het de verwachting dat Jefferson Farfán vertrekt, komende zomer?quote:Op woensdag 5 maart 2008 09:05 schreef dndiek het volgende:
Aan de rechterkant is op dit moment natuurlijk een vacature in het elftal van PSV, dus deze aankoop is meer dan welkom
Weinig van gehoord buiten dat verhaal van de voorzitter van zijn vorige club. Die beste man vertelde dat PSV van plan was Farfán deze zomer te verkopen. Dit is overigens door PSV ontkend.quote:Op woensdag 5 maart 2008 09:08 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Is het de verwachting dat Jefferson Farfán vertrekt, komende zomer?
Heel Europa staat in de rij na zijn geweldige seizoenquote:Op woensdag 5 maart 2008 09:08 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Is het de verwachting dat Jefferson Farfán vertrekt, komende zomer?
En Zuid-Amerika?quote:Op woensdag 5 maart 2008 10:54 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Heel Europa staat in de rij na zijn geweldige seizoen
Klopt, net als op Mateja Kezman zal PSV er wel weer verlies op maken.quote:Op woensdag 5 maart 2008 10:54 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Heel Europa staat in de rij na zijn geweldige seizoen
Ja fuck man, hij kostte wel 1 miljoen euro.quote:Op woensdag 5 maart 2008 11:03 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Klopt, net als op Mateja Kezman zal PSV er wel weer verlies op maken. [ afbeelding ]
Bij Ajax zijn ze al 10 jaar flauwtjesquote:Op dinsdag 4 maart 2008 15:18 schreef M0NTANA het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |