abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 6 januari 2008 @ 13:16:15 #101
121310 venomsnake
El Saltador
pi_55821182
quote:
Op zondag 6 januari 2008 13:10 schreef paultjuhhh het volgende:
Komtie nou nog naar utrecht
Tuurlijk niet joh.. kenne ze nooit betaluh.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 6 januari 2008 @ 13:27:03 #102
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_55821409
quote:
Op zondag 6 januari 2008 13:16 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Tuurlijk niet joh.. kenne ze nooit betaluh.
Ja maar hij is verliefd op de kromme
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 7 januari 2008 @ 00:43:54 #103
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_55838003
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 21:01 schreef Grulez het volgende:
6 mln zou wel een goede grap zijn.
mwah als er een Engelse club komt die hem wil hebben is nog niet eens zo gek, die kunnen voor 5 miljoen in eigen land bijna geen toptalent halen
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 7 januari 2008 @ 00:48:30 #104
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_55838079
Istie nou al in Utreg
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_55840759
quote:
VVV wijst eerste Heerenveen-bod op Amrabat af
07/01/2008 09:04

SC Heerenveen meldde zich als enige club officieel bij VVV-Venlo voor Nordin Amrabat. Vooralsnog is het Friese bod 'te laag'.

SC Heerenveen heeft Amrabat op het oog als versterking voor komend seizoen, zo meldt VVV-directeur Marco Bogers in De Limburger. De onderhandelingen zijn nog niet ten einde. 'Ik verwacht dat ze nog een tweede bod uitbrengen', aldus Bogers.

Amrabat speelde zich in de eerste seizoenshelft in de kijker. De aanvaller, die via FC Omniworld zijn carrière nieuw leven inblies, maakt dit seizoen furore met VVV. Zijn goede spel heeft de interesse van verschillende clubs gewekt, al is SC Heerenveen de enieg club die zich officieel heeft gemeld in Venlo.

De twintigjarige Amrabat staat tot medio 2010 onder contract bij VVV. De Limburgers voelen er weinig voor hem in de winterstop te laten gaan.

Bron: VI.nl
pi_55841299
Ik voorzie in 2009 een overname bod van AZ
pi_55890769
Mijn vriendin was gisteren op de Horecava en hoorde daar van verschillende mensen dat Amrabat aan Twente verkocht is. Geen idee of het waar is en kan het ook nergens op Internet nalezen, maar dacht: deel het ff met jullie.
pi_55893309
Horecava is wel the place to be voor de laatste nieuwtjes op transfergebied.
pi_56247236
quote:
Ook PSV jaagt op Amrabat
Door LUDO VAN DENDEREN

VENLO - De strijd om Nordin Amrabat wordt met de dag heviger. Ook PSV volgt zijn verrichtingen met grote interesse, maar hikt nog tegen de fikse vraagprijs van de dit seizoen doorgebroken voetballer aan.

Het is langzamerhand dringen voor de poorten van het VVV-stadion. De Koel is dezer dagen de plek waar elke zichzelf respecterende eredivisieclub zich meldt, in de hoop talent Nordin Amrabat van de Venlonaren te mogen overnemen.

Erg gemakkelijk laat VVV zijn groeibriljantje echter niet gaan, zo is iedereen inmiddels duidelijk. Zelfs landskampioen PSV zegt het transferbedrag van circa vijf miljoen euro op dit moment niet te kunnen opbrengen. Ook FC Twente heeft zich, in navolging van Heerenveen, inmiddels officieel bij VVV gemeld. FC Utrecht en Feyenoord volgen Amrabat al langer op afstand.

Een week of twee geleden sprak zaakwaarnemer Winnie Haatrecht met technisch manager Stan

Valckx van PSV. Onderwerp van gesprek was Nordin Amrabat, die de Eindhovenaren inmiddels meermalen hebben bekeken. ,,Valckx vertelde me dat PSV Nordin een zeer interessante speler vond,’’ zegt Haatrecht. ,,Maar hij zei er ook bij dat, indien er niemand van de huidige selectie zou vertrekken, er op dit moment geen plaats is voor Amrabat.’’

Maar Valckx sloot in het gesprek niet uit dat Amrabat na dit seizoen wél een optie kan zijn. Het is in Eindhoven nog onduidelijk welke posities er komende zomer opgevuld dienen te worden. Maar in dat geval komt er een ander probleem om de hoek kijken, benadrukte de technisch manager. ,,Valckx vertelde me dat de bedragen die er op dit moment voor Nordin rondgaan PSV te gortig zijn,’’ aldus Haatrecht. ,,Hij is simpelweg te duur.’’

Het officiële standpunt van VVV is dat Amrabat nu én in de zomer niet te koop is. Maar alles heeft zijn prijs, weten ook de Limburgers.

Volgens insiders wil VVV bij een verkoop minimaal vijf miljoen euro voor de aanvaller van Jong Oranje vangen. In het geval er dus een club komt die dat bedrag op tafel legt, dan valt er zeker te praten.

Ook voor FC Twente lijkt een transfersom van vijf miljoen euro op dit moment veel te veel. De Tukkers, die nooit een speler voor zo’n hoog bedrag aantrokken, hebben maandag bij VVV hun interesse voor Amrabat kenbaar gemaakt. Ook de subtopper uit Enschede kreeg te horen dat VVV zijn sterspeler deze maand zeker niet kwijt wil, maar net als PSV denken de Tukkers aan een transfer na dit seizoen. VVV zou vervolgens hebben benadrukt dat de ondergrens om over de jongeling te onderhandelen inderdaad vijf miljoen is. Twente liet daarop weten zich te beraden over eventuele vervolgstappen. Een concreet bod hebben de Tukkers nog niet gedaan.

FC Twente hoopt erop dat het Amrabat met sportieve redenen kan verleiden om voor Enschede te kiezen. De club schermt vooral met het vakmanschap van trainer Fred Rutten, die al vaker heeft bewezen talenten beter te maken. Twente verwacht dat Amrabat zich onder leiding van de succestrainer dusdanig goed ontwikkelt, dat hij twee seizoenen later klaar is voor de stap naar een topploeg.

Ook voor Heerenveen, dat al een bod van naar verluidt enkele miljoenen deed, kan Amrabat de duurste aankoop aller tijden worden. Voor Afonso Alves betaalden de Friezen twee jaar geleden ‘slechts’ 4,1 miljoen euro.
pi_56249049
Whahaha, die Allach kan zich alvast rijk rekenen Snel cashen!
pi_56885711
quote:
SC Heerenveen wint de strijd om Nordin Amrabat

EXCLUSIEF - SC Heerenveen is zo goed als rond met VVV-Venlo over de transfer van Nordin Amrabat. De onderhandelingen zijn in de afrondende fase en worden binnen enkele dagen afgerond.

De Friezen betalen ruim twee miljoen euro voor de twintigjarige aanvaller. VVV bedong eveneens dat het 25 procent van een toekomstige transfersom opstrijkt als Heerenveen hem doorverkoopt.

Amrabat staat nog tot de zomer van 2010 onder contract bij de Limburgers. In zijn eerste jaar op het hoogste niveau maakt de snelle dribbelaar zoveel indruk, dat tal van clubs zich meldden.

Ook Heerenveen trok al aan de bel. In januari deed de nummer vijf van de Eredivisie een bod, maar daar ging VVV niet mee akkoord. De club vecht tegen degradatie en besloot Amrabat daarom sowieso tot aan het einde van het seizoen te behouden.

Heerenveen heeft de naam een nuttige springplank te zijn voor jonge talenten. Spelers als Ruud van Nistelrooy, Klaas-Jan Huntelaar en Jon Dahl Tomasson namen via de Friese club met succes de volgende stap op weg naar de top.

VI
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_56885726
Eerder werd nog 5 miljoen genoemd, hoe kan dat dan?
pi_56886188
omdat die 25% het waarschijnlijk toch 5 miljoen gaat maken
pi_56886197
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 15:38 schreef SCH het volgende:
Eerder werd nog 5 miljoen genoemd, hoe kan dat dan?
Prijs opdrijven.

2 miljoen + 25% bij doorverkoop vind ik nog redelijk veel voor iemand die slechts een half seizoen heeft weten te excelleren.
pi_56886253
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 16:00 schreef AminBen het volgende:
omdat die 25% het waarschijnlijk toch 5 miljoen gaat maken
Dat ie voor minimaal 12 miljoen wordt doorverkocht? Lijjkt me sterk.
pi_56886652
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 16:02 schreef SCH het volgende:

[..]

Dat ie voor minimaal 12 miljoen wordt doorverkocht? Lijjkt me sterk.
Huntelaar 10? Alves 18?
Amrabat 12, kan prima
pi_56886794
Lijkt mij ook vrij sterk hoor, 12 miljoen. En dan ga ik er voor het gemak maar vanuit dat hij het net zo buitengewoon goed gaat doen als KJH/Alves.
Calabi-Yau manifolds are shapes that satisfy the requirement of space for the six unseen spatial dimensions of string theory, which may be smaller than our currently observable lengths as they have not yet been detected.
pi_56886973
Prima constructie wat mij betreft. Fortuna heeft ook iets dergelijks met van Bommel (wel lager percentage, ik meen 5%)
Jij ook?
  donderdag 21 februari 2008 @ 16:38:12 #119
146874 DANILXL
timeo danaos et dona ferentes
pi_56886984
ajax zal hem wel weer halen en dan zal hij wel mislukken. dit zijn spelers die het leuk doen bij een subtopper, maar meer niet

type
sikora
soetaers
machlas
vul maar aan
woensdag 24 juni 2008 01:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Je topics zijn kut. Die klacht bijvoorbeeld, is pure vervuiling.
pi_56887047
quote:
Amrabat: 'Ik bijna rond met Heerenveen? Onzin!'

Nordin Amrabat (foto, links) noemt het bericht dat hij zo goed als rond zou zijn met SC Heerenveen 'de grootst mogelijke onzin'. "Van dat verhaal op VI.nl is echt helemaal niks van waar," zegt hij. "Er is nog geen enkele club akkoord met VVV-Venlo over mij en zelf heb ik al helemaal nog met niemand gesproken. Daarvoor moeten volgens mij toch echt eerst twee clubs overeenstemming bereiken."

Sportweek
  donderdag 21 februari 2008 @ 17:15:12 #121
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_56887826
2 miljoen is wel een goede prijs. zoveel heeft hij nog niet gepresteerd.
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
pi_56887932
Dan komt er een huis vrij hier in de straat, jammer

enik vind het wel erg weinig geld voor je topspeler, had toch minimaal 4 miljoen verwacht.
No bitch to me
pi_56898274
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 17:20 schreef TornadoDK het volgende:
Dan komt er een huis vrij hier in de straat, jammer

enik vind het wel erg weinig geld voor je topspeler, had toch minimaal 4 miljoen verwacht.
jij bent limburger stem je ook wilders?
* Schopt
Officieel lid van de Kibbelingbende en de Amoebeboys
pi_56902330
quote:
Op vrijdag 22 februari 2008 01:26 schreef Branieschopper het volgende:

[..]

jij bent limburger stem je ook wilders?
Nee geen limburger woon hier wel tijdelijk en het bevalt me eigenlijk best wel.
En nee ik stem geen wilders Maar IJzeren Rita
No bitch to me
  vrijdag 22 februari 2008 @ 13:30:48 #125
176521 Grulez
rasgroninger
pi_56904604
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 16:38 schreef DANILXL het volgende:
ajax zal hem wel weer halen en dan zal hij wel mislukken. dit zijn spelers die het leuk doen bij een subtopper, maar meer niet

type
sikora
soetaers
machlas
vul maar aan

Anita
Bakircioglu
Colin
Davids
De Jong
Delorge
Donald