Door haar reeds lang niet gebruikte wortelchakra naar buiten gespoeld?quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:27 schreef schatje het volgende:
Ongelooflijk hoe Lieke zich zo laat kennen. Waar is nou die zelfverzekerde meid?
Haha allemaal CUL, alleen om Jaap in te pakken nu hij echt merkt dat hij Lieke kwijt is.....quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:24 schreef Kaleddis het volgende:
Huub heeft dus een hoop gehoord en veel dingen op Youtube gezien. Hij is erachter dat Jaap een echte vriend van hem is.
Aan het bonden met Aman en de rest in de slaapkamer!quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:26 schreef Kaleddis het volgende:
Waar is Hedda nu eigenlijk ?
Gevonden in de slaapkamer ondertussen ....
Makkelijk excuus "het is uit en dus mag hij de hele wereld zoenen"quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:26 schreef marky het volgende:
[..]
Wat zeikt Lieke. Het is toch uit dan mag Huub de hele wereld zoenen als hij dat wil. Als van truttum daar niet tegen kan dan moet ze weg gaan.
10% - 52%, en dat terwijl zij zo hard gestreden heeft om een eigen plek in de villa te krijgen.quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:27 schreef schatje het volgende:
[..]
Lieke is een en al jaloezie en afgunst. En waarom eigenlijk
Nou nou... zit ze de hele tijd op de bank te mekkeren hoe hij dit plannetje van de exit heeft opgezet. Nou..en wat dan nog.. dat hoort toch ook bij het spel spelen. Ga ergens anders zitten mekkeren mens!!quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:27 schreef schatje het volgende:
Ongelooflijk hoe Lieke zich zo laat kennen. Waar is nou die zelfverzekerde meid?
Girlpower!quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:27 schreef schatje het volgende:
Ik denk dat hij Jaap echt ziet als goede vriend, dat is mij wel duidelijk geworden na maanden streamen. Dus absoluut geen cul. Misschien extra indekken maar wie zou dat niet doen..quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:28 schreef coldstar het volgende:
[..]
Haha allemaal CUL, alleen om Jaap in te pakken nu hij echt merkt dat hij Lieke kwijt is.....
Jeeeez, wat een rare toestand. Ze vraagt aan Brian of hij zichzelf kan klonen, zo leuk vindt ze hem.quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Aan het bonden met Aman en de rest in de slaapkamer!
IK ook en hoop echt dat ze heel snel oppleurt uit dgk!!quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:30 schreef Kinga het volgende:
Oh GADVERDAMME Lieke bedankt Brian.
Nu ben IK klaar met Lieke.
Hou toch op. Ze maakt Huub steeds zwart achter zijn rug om dat deed ze al toen ze nog samen waren. Nu het uit is mag Huub niets doen om madam te kwetsen.quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Makkelijk excuus "het is uit en dus mag hij de hele wereld zoenen"
Je zit daar in een situatie dat je nog hele dagen met elkaar opgescheept zit en niet, zoals meestal na het verbreken van een relatie, dat je elkaar ff niet meer ziet.... dan kun je dus gewoon rekening houden met de gevoelens van een ander.
het heeft lang geduurd maar ik ook.quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:30 schreef Kinga het volgende:
Oh GADVERDAMME Lieke bedankt Brian.
Nu ben IK klaar met Lieke.
Ja, eindelijk de ballen op Amanda en Brianquote:Op zaterdag 15 december 2007 22:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
En toch is het jammer dat hij zoveel energie steekt in die strijd met Lieke... hij zou die energie tegen Brian en/of Amanda moeten gebruiken, dat is iig een nuttige besteding van dezelfde energie.
Wat een rancuneus wijf zeg!quote:
Dat is gewoon onmogelijk voor mequote:Op zaterdag 15 december 2007 22:32 schreef mazaru het volgende:
Oh wat erg! Op het moment kan ik Brian nog beter luchten dan die Leke
Of de fans van LIeke zijn intelligenter dan de fans van Huub omdat ze niet meer stemmen op een programma waarvan inmiddels overduidelijk is dat alles gescript is en dat de uitslag van de popoll geen enkel effect heeft op het verloop... en dat die zelfde popoll sowieso niet klopt omdat je nog kon stemmen op mensen die er uit waren.quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:29 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
10% - 52%, en dat terwijl zij zo hard gestreden heeft om een eigen plek in de villa te krijgen.
Jammer, we motten je niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |