Notepad er ook maar weer voor geplakt, kan d'r kop ook niet meer zienquote:Op zaterdag 15 december 2007 22:19 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
nee ik ook niet ik zet hem NU zacht
De spanning spatte er ook wel vanaf hoor, die zit echt niet lekker.quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:21 schreef Kaleddis het volgende:
Zag je die kop van Lieke, zo zelfgenoegzaam![]()
![]()
Als dat zou mogen van het hokje zou hij dat zo doen. Helaas werkt Flens niet zo mee. Iedere keer als Huub begint tegen Brian gaat de telefoon of verdwijnt Brian naar het hokje.quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
En toch is het jammer dat hij zoveel energie steekt in die strijd met Lieke... hij zou die energie tegen Brian en/of Amanda moeten gebruiken, dat is iig een nuttige besteding van dezelfde energie.
HJen Brian als ze die overhalenquote:Op zaterdag 15 december 2007 22:21 schreef Disana het volgende:
Hedda mag blijven slapen als een meerderheid het goed vindt.
Wat zeikt Lieke. Het is toch uit dan mag Huub de hele wereld zoenen als hij dat wil. Als van truttum daar niet tegen kan dan moet ze weg gaan.quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:25 schreef Leandra het volgende:
Wat een sukkel is het ook..... het is net uit met Lieke, hij heeft gisteren met z'n bezopen kop trots lopen vertellen dat hij met 2 meiden gezoend heeft (leuk voor Lieke) en nu komt hij van z'n 8 uur terug met z'n ex, en begint ook nog een keer gelijk weer tegen Lieke te zeiken over hoe het nu zit, of ze met hem of tegen hem wil spelen.
En dan ligt het allemaal aan Lieke dat ze dat ff niet grappig vindt??
Wie zou het wel grappig vinden als een verse ex zich zo zou gedragen? Laat m lekker Brian gallen...
Had het ff gevraagd ! Ik had nog liggen !quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:26 schreef Scandalous het volgende:
Typerende foto ook, van B & A![]()
(ik had ook trek gekregen in ijs dus was even naar de avondwinkel gesjeesd)
Lieke is een en al jaloezie en afgunst. En waarom eigenlijkquote:Op zaterdag 15 december 2007 22:27 schreef Kinga het volgende:
Lieke is gewoon oerdom. Het stomste wat ze kan doen is zich afzetten van Huub. Kan ze beter meteen naar huis gaan...Je ziet het al in de laatste popo... gezeik met huub, en doing, zakken in de popo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |