Jeeeez, wat een rare toestand. Ze vraagt aan Brian of hij zichzelf kan klonen, zo leuk vindt ze hem.quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Aan het bonden met Aman en de rest in de slaapkamer!
IK ook en hoop echt dat ze heel snel oppleurt uit dgk!!quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:30 schreef Kinga het volgende:
Oh GADVERDAMME Lieke bedankt Brian.
Nu ben IK klaar met Lieke.
Hou toch op. Ze maakt Huub steeds zwart achter zijn rug om dat deed ze al toen ze nog samen waren. Nu het uit is mag Huub niets doen om madam te kwetsen.quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Makkelijk excuus "het is uit en dus mag hij de hele wereld zoenen"
Je zit daar in een situatie dat je nog hele dagen met elkaar opgescheept zit en niet, zoals meestal na het verbreken van een relatie, dat je elkaar ff niet meer ziet.... dan kun je dus gewoon rekening houden met de gevoelens van een ander.
het heeft lang geduurd maar ik ook.quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:30 schreef Kinga het volgende:
Oh GADVERDAMME Lieke bedankt Brian.
Nu ben IK klaar met Lieke.
Ja, eindelijk de ballen op Amanda en Brianquote:Op zaterdag 15 december 2007 22:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
En toch is het jammer dat hij zoveel energie steekt in die strijd met Lieke... hij zou die energie tegen Brian en/of Amanda moeten gebruiken, dat is iig een nuttige besteding van dezelfde energie.
Wat een rancuneus wijf zeg!quote:
Dat is gewoon onmogelijk voor mequote:Op zaterdag 15 december 2007 22:32 schreef mazaru het volgende:
Oh wat erg! Op het moment kan ik Brian nog beter luchten dan die Leke
Of de fans van LIeke zijn intelligenter dan de fans van Huub omdat ze niet meer stemmen op een programma waarvan inmiddels overduidelijk is dat alles gescript is en dat de uitslag van de popoll geen enkel effect heeft op het verloop... en dat die zelfde popoll sowieso niet klopt omdat je nog kon stemmen op mensen die er uit waren.quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:29 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
10% - 52%, en dat terwijl zij zo hard gestreden heeft om een eigen plek in de villa te krijgen.
Jammer, we motten je niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |