quote:Op zaterdag 15 december 2007 20:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Als ik neuk gillen de vrouwen nog steeds al ben ik 30 kilo te zwaar. Dat zegt niks.
Ja neuk jij altijd met een publiek van gillende vrouwen?quote:Op zaterdag 15 december 2007 20:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Als ik neuk gillen de vrouwen nog steeds al ben ik 30 kilo te zwaar. Dat zegt niks.
ja, maar die hadden tijdens de theater-ronde wat beters laten zien dan ferryquote:Op zaterdag 15 december 2007 20:43 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:
Heel vreemd, Bas en Aisha waren zeker slechter dan Ferry en kregen wel goed commentaar
ja, zeer vreemdquote:Op zaterdag 15 december 2007 20:43 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:
Heel vreemd, Bas en Aisha waren zeker slechter dan Ferry en kregen wel goed commentaar
quote:Op zaterdag 15 december 2007 20:46 schreef charmed_angel het volgende:
GODVER.... Pleurt m flesje water om IN bed
quote:Op zaterdag 15 december 2007 20:46 schreef charmed_angel het volgende:
Een verlengde uithaal zeg maar. Beetje in de ruimte bleren.quote:Op zaterdag 15 december 2007 20:47 schreef Karina het volgende:
Wat is dat adlip? of hoe je het ook schrijft, waar ze het steeds over hebben?
wees blij dat het alleen water was en geen colaquote:Op zaterdag 15 december 2007 20:46 schreef charmed_angel het volgende:
Wellicht speelt het mee, maar dan zouden ze er toch wel íets van kunnen zeggen?quote:Op zaterdag 15 december 2007 20:45 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ja, maar die hadden tijdens de theater-ronde wat beters laten zien dan ferry
Trillen met de stem volgens mij...quote:Op zaterdag 15 december 2007 20:47 schreef Karina het volgende:
Extra dingen improviseren denk ik.quote:Op zaterdag 15 december 2007 20:47 schreef Karina het volgende:
ben blij dat ik geen cola lustquote:Op zaterdag 15 december 2007 20:48 schreef robert2006 het volgende:
[..]
wees blij dat het alleen water was en geen cola
Doe eens even normaal! Nathalie moet winnen!quote:Op zaterdag 15 december 2007 20:47 schreef djkoelkast het volgende:
Ik hoop wel dat dat mens met die enorme bos haar en die "attitude" bitch er uit gaan hoor (ook al ben ik eigenlijk niet van plan verder te kijken)
Tegen de achtergrondzang inzingen, dus een andere melodie, beetje stemkunsten vertonenquote:Op zaterdag 15 december 2007 20:47 schreef Karina het volgende:
Dan is het alweer droog joh.quote:Op zaterdag 15 december 2007 20:48 schreef charmed_angel het volgende:
niks boenenEven handoek erop en NA idols bed verschonen... grrrrrrrrrr
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |