Alleen die 50 users ?quote:Op zaterdag 15 december 2007 19:55 schreef alwaysthebest het volgende:
Is het niet handig even te vermelden dat alleen mensen uit de (oorspronkelijke) lijst mogen stemmen?
Giechel, je hebt de verkeerde lijst. Je moet die van de user boven je pakken.
dat is nog nooit zo geweest volgens mijquote:Op zaterdag 15 december 2007 20:00 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Mja anders krijg je weer een HOMO's vs. ShowChat debacle.
Hoho, er zijn hier mensen die uberhaupt niet kunnen lezen (D_A....) dus niet gaan zeiken over mijn diplomaquote:Op zaterdag 15 december 2007 20:06 schreef Zhenar het volgende:
En nu niet meer zo dom doen, Giechel![]()
Ik dacht dat jij een diploma had![]()
En jij had ook al de verkeerde lijst gepakt, Liquido![]()
Ja, dat is het hele punt!quote:
Een begrijpelijke fout hoorquote:Op zaterdag 15 december 2007 20:29 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Hoho, er zijn hier mensen die uberhaupt niet kunnen lezen (D_A....) dus niet gaan zeiken over mijn diplomaIk was gewoon extreem ongeduldig en had de lijst klaar en zag toen dat ik op mijn beurt moest wachten
![]()
Aaawquote:Op zaterdag 15 december 2007 20:33 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Een begrijpelijke fout hoorKusje en zand erover
Ja hoor.quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:25 schreef Greys het volgende:
Mag je ook de eerste stemdag overslaan dus en vanaf morgen pas stemmen (maar dan met andere punten dus?). Ik zit op visite en red het niet meer om voor 00.00 uur te stemmen
Nee, als je vandaag niet stemt mag je de rest van de editie ook niet stemmen.quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:25 schreef Greys het volgende:
Mag je ook de eerste stemdag overslaan dus en vanaf morgen pas stemmen (maar dan met andere punten dus?). Ik zit op visite en red het niet meer om voor 00.00 uur te stemmen
nee joh hij maakt een geintje!quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:31 schreef Greys het volgende:
Meen je dat nou serieus?
Dus als iemand een dag niet in de gelegenheid is om te stemmen kan je wel ophouden? Jammer
maar in die 10 minuten had je allang kunnen stemmenquote:Op zaterdag 15 december 2007 23:33 schreef Greys het volgende:
Hé, geen geintjes met de onwetende n00bs he!
Ik neem aan dat de reden dat ik niet in de lijst ben opgenomen, is omdat ik anders toch zou pwnen.quote:
Bij de amerikaanse idols was je altijd zo actief, maar hier was je nergens te bekennen.quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:43 schreef Sneeze het volgende:
[..]
Ik neem aan dat de reden dat ik niet in de lijst ben opgenomen, is omdat ik anders toch zou pwnen.![]()
![]()
En nu mag ik nog niet eens stemmen ook ... pffft.![]()
kloptquote:Op zaterdag 15 december 2007 23:45 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Ze hebben de top 50 gepakt van topposters in idols 4 geloof ik.
Ik denk dat ik als wraak gewoon maar de Prono ga winnen...quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:45 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Bij de amerikaanse idols was je altijd zo actief, maar hier was je nergens te bekennen.
Ze hebben de top 50 gepakt van topposters in idols 4 geloof ik.
Maar je mag gewoon meedoen hoor door Zehnar je even in de lijst te laten opnemen!
It's all in the gamequote:Op zaterdag 15 december 2007 19:21 schreef Zhenar het volgende:
Dit is hetIdols IV User Survival Game!
waar het allemaal draait om politieke spelletjes, achterbakse complotten, onderlinge strijd en ook onverwachte romantiek
![]()
quote:Op zondag 16 december 2007 00:08 schreef Greys het volgende:
dus nu wordt het +2 -2 -2 OF +2 +2 -2
Ik ookquote:Op zondag 16 december 2007 00:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Grompomperdom, ben ik vergeten gister te stemmen.
Schiet mooi op zo.quote:Op zondag 16 december 2007 13:23 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik na Vaduz.
Na een kwartier was Vaduz nog niet klaar, en daarna was ik het zelf weer vergeten, ongeduldjequote:
Kijk je horloge ook nog even na.quote:Op zondag 16 december 2007 13:54 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Na een kwartier was Vaduz nog niet klaar, en daarna was ik het zelf weer vergeten, ongeduldje.
Wat een top/bottom redeneringquote:Op zondag 16 december 2007 15:42 schreef LeBeau het volgende:
+2 voor Zhenar, omdat vriendjespolitiek.En natuurlijk omdat we het nu zo vaak eens zijn, en ik me stiekem ook niet waardig genoeg vind evenveel punten te hebben.
![]()
maar je stond wel in de oorspronkelijke lijst, dus ik denk niet dat dat voor jou geldt.quote:Op zondag 16 december 2007 18:28 schreef Deceit het volgende:
tot en met 16 december staat er hoor!
Jij bent zeker ook zo'n bruine reetroeierquote:Op zondag 16 december 2007 19:16 schreef TheVulture het volgende:
-2 Giechel_Ho omdat ik die ergens een homo-onvriendelijke opmerking zag maken
quote:Op zondag 16 december 2007 19:20 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Jij bent zeker ook zo'n bruine reetroeier
Jezus, hoe oud ben jij.... 11 ofzoquote:Op zondag 16 december 2007 19:23 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Flikkers zoals jij maken van eenDjim
een ster
![]()
Wat gaat jou dat aan? Mag ik mij misschien ook eens puberaal laten gaan tijdens Idols? En wat kan jou het schelen als dat niet op dezelfde manier als die kontspreidende homopubers isquote:Op zondag 16 december 2007 19:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Jezus, hoe oud ben jij.... 11 ofzo
Giechel, psst. Rustig.quote:Op zondag 16 december 2007 19:28 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Wat gaat jou dat aan? Mag ik mij misschien ook eens puberaal laten gaan tijdens Idols? En wat kan jou het schelen als dat niet op dezelfde manier als die kontspreidende homopubers is
Dark_Angelus -8 (werkelijk nog nooit van deze brutale kuthond gehoordquote:Op zondag 16 december 2007 19:34 schreef Dark_Angelus het volgende:
Giechel, psst. Rustig.
quote:Op zondag 16 december 2007 19:37 schreef Deceit het volgende:
-2 Giechel_Ho, hij is homo onvriendelijk in zijn posts
-2 Tha_Erik, bevalt me niet qua poster
Dat van die Oscars is al heel lang geleden volgens mijquote:Op zondag 16 december 2007 19:52 schreef Liquidootje het volgende:
+2: TheVulture omdat ie altijd in shows rond hangt en volgens de oscars destijds mee heeft gekeken tot ver in de ochtend.
Ik was toen "nieuw" op fokquote:Op zondag 16 december 2007 19:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat van die Oscars is al heel lang geleden volgens mij(ik weet het namelijk zelf niet meer
)
Thanks
Fix0rtquote:Op zondag 16 december 2007 19:57 schreef Zhenar het volgende:
-Vaduz- staat opeens twee keer in de lijst. De naam zonder punten moet even verwijderd worden
Ik kan het me echt niet meer herinnerenquote:Op zondag 16 december 2007 20:01 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Ik was toen "nieuw" op fok![]()
20-feb geregt
26-feb oscars
Had je mij nog geholpen met het installeren van dat programma om live te kijke
De eerlijkheid!quote:Op zondag 16 december 2007 21:31 schreef Tha_Erik het volgende:
+2 Zhenar. je kan er kort of lang over babbelen, maar er zijn er maar weinig die aan Zhenars tofheid kunnen tippen, ookal mag ik 'm lang niet altijd..
Nou jaaaaaaaaa zegquote:Op zondag 16 december 2007 21:47 schreef Svensational het volgende:
Giechel_ho -2: Is me iets te agressief
Bruce fix dit even!quote:Op zondag 16 december 2007 22:19 schreef alwaysthebest het volgende:
Bruce, je mag maar 1 keer pluspunten geven.
"Move over bitch, those points are mine"quote:
Bruuuce!!quote:
Bruce heeft het al gefixedquote:
Kut nou ben ik ze toch nog kwijtquote:
Ik had meer verwachtquote:Op zondag 16 december 2007 22:30 schreef Bruce117 het volgende:
ja sorry, ik ben niet zo goed met cijfertjes
Je hebt het zelf ook gedaan, sletquote:Op zondag 16 december 2007 22:34 schreef Tha_Erik het volgende:
PM's van GH vind ik niet zo erg, maar dat de helft die reageert dat ook weer naar iedereen stuurt me vooral.
Watquote:Op zondag 16 december 2007 22:34 schreef Tha_Erik het volgende:
maar dat de helft die reageert dat ook weer naar iedereen stuurt me vooral.
Hai Eerquote:Op zondag 16 december 2007 22:34 schreef Tha_Erik het volgende:
PM's van GH vind ik niet zo erg, maar dat de helft die reageert dat ook weer naar iedereen stuurt me vooral.
Ja, maar mijn vorige post is ongeldig omdat ik "stuurt" in plaats van "stoort" typtequote:Op zondag 16 december 2007 22:37 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Je hebt het zelf ook gedaan, slet![]()
Ach, zolang niemand duidelijk bezwaar aantekent op die groepspm's, gaat het gewoon door vrees ikIk vind het wel komisch stiekum
Nee, stoort moet gewoon achter stoort!quote:Op zondag 16 december 2007 22:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, maar mijn vorige post is ongeldig omdat ik "stuurt" in plaats van "stoort" typte.
Ik was al bezig met editten, dus geen tijd om al die PM;s te lezen.quote:Op zondag 16 december 2007 22:32 schreef Zhenar het volgende:
Lezen jullie wel even de toelichting van GH op zijn pm? Dan wordt alles duidelijk, want nu gaat het helemaal fout
Ik heb dan ook zelden intellectuele gesprekken met mijn vriendenquote:Op zondag 16 december 2007 23:06 schreef Cee het volgende:
Ik heb geen vrienden dus ik krijg nooit pm's, ik was dus zeer vereerd om ineens 30 stuks in m'n inbox te krijgen, maar ze gaan nergens over. Pleurt op met die handel!
Daar heb je per slot van rekening vrienden voorquote:Op zondag 16 december 2007 23:12 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Ik heb dan ook zelden intellectuele gesprekken met mijn vriendenIk verdenk Arnon Grunberg van hetzelfde
dat dusquote:Op zondag 16 december 2007 23:06 schreef Cee het volgende:
Ik heb geen vrienden dus ik krijg nooit pm's, ik was dus zeer vereerd om ineens 30 stuks in m'n inbox te krijgen, maar ze gaan nergens over. Pleurt op met die handel!
Alleen tijdens de liveshows he.quote:Op zondag 16 december 2007 22:48 schreef Together het volgende:
miss_dynastie en vw_caddy -2: nogal onzichtbaar.
Oh, werkt dat spelletje zoquote:Op maandag 17 december 2007 00:06 schreef Zhenar het volgende:
Oeh, een nieuwe dag breekt aan... nieuwe ronde, nieuwe kansen: iedereen kan weer stemmen!
Ik dacht: ik zeg het even. Omdat ik van jullie houdquote:Op maandag 17 december 2007 00:10 schreef Svensational het volgende:
[..]
Oh, werkt dat spelletje zo!
Had je je gisteren moeten inkopenquote:
En wie heeft dit bedacht... ik lag gisteren de hele dag ziek in bedquote:
Om de spelregeler minpunten te kunnen geven moet die uitzondering eerst worden gemaaktquote:Op maandag 17 december 2007 12:36 schreef superhero87 het volgende:
[..]
En wie heeft dit bedacht... ik lag gisteren de hele dag ziek in bed![]()
Kan er een uitzondering gemaakt worden, anders ga ik de spelregelaar flink wat minpunten geven
quote:Op zaterdag 15 december 2007 19:21 schreef Zhenar het volgende:
Overige regels en wetenswaardigheden:Alleen users die in de oorspronkelijke lijst van deelnemers staan mogen stemmen. Ook als je bent uitgeschakeld mag je blijven stemmen.
Whehehequote:Op maandag 17 december 2007 12:39 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Om de spelregeler minpunten te kunnen geven moet die uitzondering eerst worden gemaaktJe mag niet stemmen namelijk
Tssss... eerst loop je te dreigen en als dat geen nut blijkt te hebben (quote:Op maandag 17 december 2007 12:42 schreef superhero87 het volgende:
Nooou, ik heb aan alle edities meegedaan, kan er geen uitzondering gemaakt worden![]()
Ach maakt ook niet uit, het is toch zoo voorspelbaar wie er uiteindelijk in de top5 komenquote:Op maandag 17 december 2007 13:33 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Tssss... eerst loop je te dreigen en als dat geen nut blijkt te hebben () blijf je jengelen.
![]()
Het feit dat je niet in de top50 posters staat en bovendien op zaterdag noch op zondag hier bent geweest, zegt al genoeg over jouw "recht" (of eigenlijk het gebrek daaraan) om mee te doen.
Dus
quote:Op maandag 17 december 2007 18:33 schreef shiNinG_staR het volgende:
-2 Zhenar: nu staan we samen aan de top.
OMG, een vrouw die dat beseft; nu houd ik nog meer van je!quote:Op maandag 17 december 2007 18:33 schreef shiNinG_staR het volgende:
+2 Cee: grappige vrouwen zie je niet zo vaak, dus dat verdient punten!
quote:Op maandag 17 december 2007 18:42 schreef Marble het volgende:
[..]
http://uk.youtube.com/watch?v=obOAek6FqNw
Eigenlijk vind ik je toch wel o.k., LeBeau. Nu heb ik er eigenlijk spijt van dat ik je -2 heb gegeven. Kan ik dit nog wijzigen?quote:Op maandag 17 december 2007 18:45 schreef LeBeau het volgende:
[..]!!
De complete willekeurigheid raakt me diep.
Zhenar en S_S denken dat ze Fok!s nieuwe supercouple zijn. De Eden en Cruz, Betty en Henry, Holden en Lily, Ennis en Jack, Marge en Homer of Ludo en Janine van het stuk. Ik zeg: tijd voor een plottwist want het wordt wel erg zoetsappig. Misschien moet S_S eens bezeten worden door de duivel zoals Dr. Marlena Evans uit Days of Our Loves of Aisha uit Onderweg Naar Morgen. Of ontvoerd worden door aliens zoals Ed uit ONM of Cassie en Rex uit DOOL.quote:Op maandag 17 december 2007 18:38 schreef Zhenar het volgende:
[..]
OMG, een vrouw die dat beseft; nu houd ik nog meer van je!![]()
![]()
!!!!
Had 'm al aangepastquote:Op maandag 17 december 2007 21:57 schreef Bruce117 het volgende:
Mag dat: 3 maal -2 stemmen ?
donequote:Op maandag 17 december 2007 22:03 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
pas de motivatie bij Andiyan dan ook maar aan
Potdimme nog aan toequote:Op maandag 17 december 2007 20:32 schreef Cee het volgende:
Speciaal toch maar een lijstje omdat ik zo graag
ThaErik -2 want telkens als ik zijn naam lees, zie ik het hoofd van Eric van Tijn voor me die aan het Fok!ken is. Sorry.
En ik dacht nog wel dat ik het deze keer helemaal goed heb gedaanquote:Op maandag 17 december 2007 22:27 schreef Greys het volgende:
Zou je alsjeblieft de puntenvolgorde even goed willen zetten (zeikerd ben ik he, met mijn lijstjes-fetish)
Dus CDP onder D-A, dan klopt ie weer!
En toch doe ik hetquote:Op maandag 17 december 2007 22:28 schreef Svensational het volgende:
Zhenar mag mijn konthaar nog niet kussen dus -2
OMG, jij vieze slijmbal!quote:Op maandag 17 december 2007 23:02 schreef BVO het volgende:
charmed_angel +2: Altijd eerlijk en nooit een blad voor de mond. Later dan maar.
Ik gok dat die afkomstig is van de serie Greys Anatomy?quote:Op dinsdag 18 december 2007 00:27 schreef soylent het volgende:
Greijs Rare nick trouwens.
Hurry up thenquote:
quote:Op dinsdag 18 december 2007 00:32 schreef Zhenar het volgende:
Erik lijkt last te hebben van een props-vacuüm en daar hoop ik bij deze een einde aan te maken![]()
Het werkt!quote:Op dinsdag 18 december 2007 00:37 schreef Svensational het volgende:
Ik vind ook dat Erik omhoog moet!
quote:Op maandag 17 december 2007 19:06 schreef Tha_Erik het volgende:
+2 Marble, whats not to love? Het bijtende sarcasme, de geanimeerde beeldspraak,.
quote:Op maandag 17 december 2007 20:32 schreef Cee het volgende:
Speciaal toch maar een lijstje omdat ik zo graag
Marble +2 wil geven. Omdat haar icon boekdelen spreekt. You can be as loud as the hellllll you want!
quote:
quote:
quote:Op maandag 17 december 2007 20:58 schreef PeRi het volgende:
-2 Charmed_Angel, je bent ook dit jaar, strontirritant.
Vertaling:quote:Op dinsdag 18 december 2007 01:09 schreef Giechel_Ho het volgende:
Prachtig om de sneuheid van sommige users te zienEerst zeiken op de pm "bom" en vervolgens lukraak achterlijke pm'tjes sturen, of gewoon keihard mijn actie kopieren
Sneuuuuuuuuuuu
![]()
Dat doet me nietsquote:Op dinsdag 18 december 2007 01:17 schreef soylent het volgende:
Vertaling:
Ik ben uit het lijstje nadat ik mezelf heb gepwnd en ik kan het niet aan... BAAWwwwwww!!
En leg eens uit hoe ik mezelf gepwnd heb?quote:Op dinsdag 18 december 2007 01:17 schreef soylent het volgende:
[..]
Vertaling:
Ik ben uit het lijstje nadat ik mezelf heb gepwnd en ik kan het niet aan... BAAWwwwwww!!
Mij ook niet, alleen nu neem ik het leven opeens heel erg serieus, en mijn lol is voorbij en nu is iedereen maar sneuquote:
Troost je met de gedachte dat je het in ieder geval hebt geprobeerd.quote:Maar als de pm bom de reden is dat iemand mij minpunten geeft en vervolgens zelf gaat lopen klooien dan is dat een behoorlijk sneue actie![]()
Ik zal niet liegen. Het toverde een gulle lach op mijn gezicht. Evenals de reactie van veldmuis (alles met veldmuis is eigenlijk leuk).quote:Maar jij vond mijn actie dus geniaal he![]()
Dat doe ik tussen 9 en 5 en daar word ik voor betaaldquote:Wanneer bedenk jij eens iets leuks en origineels?
Wat leuk, is Patrick Lodiers in het echt nou ook zo'n sul?quote:Op dinsdag 18 december 2007 01:39 schreef soylent het volgende:
Dat doe ik tussen 9 en 5 en daar word ik voor betaaldHier kom ik voor het drama, en het mooiste drama is het drama waarbij je lekker achterover kan leunen. Maar het is weer een nieuwe dag, je kan weer stemmen, ik zou zeggen gier die oestrogenen uit over mijn akker
Voor de duidelijkheid zal ik deze vraag ook in een apart bericht beantwoorden. Je hebt jezelf gepwnd door overexposure. Je piekte te vroeg! Je wilde te veel. Het Nederlands publiek is streng. Ben je bekend, dan ligt je leven onder een vergrootglas. Je hebt fans maar je hebt haters. Je hebt roem maar ze staan op je te wachten. Tegenspelers spelen in op onderbuikgevoelens. Homo's voeren haatcampagnes tegen je. Vrouwen kunnen de aandacht voor jou niet uitstaan. Mannen vinden je fotoboek maar leeg. Een misstap kan je einde zijn. Het zwaard van Damocles is gevallen. Zo ga je de lijst uit... om na een jaar weer terug te komen. En zo begint het weer van voor af aan.quote:Op dinsdag 18 december 2007 01:20 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
En leg eens uit hoe ik mezelf gepwnd heb?
Ben ik blij dat ik dat niet allemaal gehad hebquote:
En daarom ben ik dus degene met de leuke plannetjesquote:Op dinsdag 18 december 2007 01:46 schreef soylent het volgende:
[..]
Voor de duidelijkheid zal ik deze vraag ook in een apart bericht beantwoorden. Je hebt jezelf gepwnd door overexposure. Je piekte te vroeg! Je wilde te veel. Het Nederlands publiek is streng. Ben je bekend, dan ligt je leven onder een vergrootglas. Je hebt fans maar je hebt haters. Je hebt roem maar ze staan op je te wachten. Tegenspelers spelen in op onderbuikgevoelens. Homo's voeren haatcampagnes tegen je. Vrouwen kunnen de aandacht voor jou niet uitstaan. Mannen vinden je fotoboek maar leeg. Een misstap kan je einde zijn. Het zwaard van Damocles is gevallen. Zo ga je de lijst uit... om na een jaar weer terug te komen. En zo begint het weer van voor af aan.
Floortje is dus echt één van de beste artiesten die Idols ooit heeft voortgebrachtquote:Op dinsdag 18 december 2007 09:24 schreef Zhenar het volgende:
Ik wil helemaal niet bovenaan staan!Zo vang ik teveel wind
. Ik ben meer een Floortje die zo onopvallend mogelijk omhoog zweeft op de vleugels van haar eigen conformiteit en zo tot ieders verrassing opeens bij de last people standing blijkt te zitten... en dan natuurlijk keihard gepwnt wordt omdat de zeepbel van haar quasi-tofheid wordt doorgeprikt en ze te zien is als de verlepte nietzeggende lellebel die ze is
Ik zal in het vervolg wat meer grollen over homo's en AIDS erin gooien.quote:Op dinsdag 18 december 2007 09:17 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
En daarom ben ik dus degene met de leuke plannetjesJij hebt er echt totaal geen verstand van.
Tieten laten zien. En je penis (voor de homo's).quote:Wat zou mijn "concept" (om in jouw 9-5 taal te spreken) kunnen zijn?
Een sterke opmerking, als het ware.quote:Jij wilt het publiek dus behagen, je laat je als het ware "pwnen" door het publiek![]()
Dank je voor het bevestigen wat ik eigenlijk al wistquote:Op dinsdag 18 december 2007 13:19 schreef soylent het volgende:
[..]
Ik zal in het vervolg wat meer grollen over homo's en AIDS erin gooien.
[..]
Tieten laten zien. En je penis (voor de homo's).
[..]
Een sterke opmerking, als het ware.
Dan moet je m'n getal wel verlagen, Perimormelquote:Op dinsdag 18 december 2007 07:15 schreef PeRi het volgende:
-2 -Vaduz-, leren handschoenen zijn zulks 'n tofheid en getuigen van zelfkennis.
-2 soyboy, nog steeds geen lunch en tis al eind van het jaar lul. Plus je doet gewoon mee aan die zeikpm's.
+2 CDP, want stiekem en geniepig achterbaks achter mensen hun rug om dingen doen is okay!
Als het goed is nu wel.quote:Op dinsdag 18 december 2007 16:36 schreef shiNinG_staR het volgende:
Het lijstje van Globe klopt niet!
Dit is nog niet gebeurd. Soylent moet dus op 15 staanquote:Op dinsdag 18 december 2007 13:23 schreef soylent het volgende:
[..]
Dan moet je m'n getal wel verlagen, PerimormelAl wil ik nog steeds wel lunchen, maar ik ben er steeds niet
Zo zit ik nu weer verkouden thuis.. Ah well, dan heb ik tenminste een voornemen voor 2008
Kee, zal het in mijn lijstje aanpassen dat zo komt!quote:Op dinsdag 18 december 2007 17:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dit is nog niet gebeurd. Soylent moet dus op 15 staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |