Watquote:Op zondag 16 december 2007 22:34 schreef Tha_Erik het volgende:
maar dat de helft die reageert dat ook weer naar iedereen stuurt me vooral.
Hai Eerquote:Op zondag 16 december 2007 22:34 schreef Tha_Erik het volgende:
PM's van GH vind ik niet zo erg, maar dat de helft die reageert dat ook weer naar iedereen stuurt me vooral.
Ja, maar mijn vorige post is ongeldig omdat ik "stuurt" in plaats van "stoort" typtequote:Op zondag 16 december 2007 22:37 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Je hebt het zelf ook gedaan, slet![]()
Ach, zolang niemand duidelijk bezwaar aantekent op die groepspm's, gaat het gewoon door vrees ikIk vind het wel komisch stiekum
Nee, stoort moet gewoon achter stoort!quote:Op zondag 16 december 2007 22:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, maar mijn vorige post is ongeldig omdat ik "stuurt" in plaats van "stoort" typte.
Ik was al bezig met editten, dus geen tijd om al die PM;s te lezen.quote:Op zondag 16 december 2007 22:32 schreef Zhenar het volgende:
Lezen jullie wel even de toelichting van GH op zijn pm? Dan wordt alles duidelijk, want nu gaat het helemaal fout
Ik heb dan ook zelden intellectuele gesprekken met mijn vriendenquote:Op zondag 16 december 2007 23:06 schreef Cee het volgende:
Ik heb geen vrienden dus ik krijg nooit pm's, ik was dus zeer vereerd om ineens 30 stuks in m'n inbox te krijgen, maar ze gaan nergens over. Pleurt op met die handel!
Daar heb je per slot van rekening vrienden voorquote:Op zondag 16 december 2007 23:12 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Ik heb dan ook zelden intellectuele gesprekken met mijn vriendenIk verdenk Arnon Grunberg van hetzelfde
dat dusquote:Op zondag 16 december 2007 23:06 schreef Cee het volgende:
Ik heb geen vrienden dus ik krijg nooit pm's, ik was dus zeer vereerd om ineens 30 stuks in m'n inbox te krijgen, maar ze gaan nergens over. Pleurt op met die handel!
Alleen tijdens de liveshows he.quote:Op zondag 16 december 2007 22:48 schreef Together het volgende:
miss_dynastie en vw_caddy -2: nogal onzichtbaar.
Oh, werkt dat spelletje zoquote:Op maandag 17 december 2007 00:06 schreef Zhenar het volgende:
Oeh, een nieuwe dag breekt aan... nieuwe ronde, nieuwe kansen: iedereen kan weer stemmen!
Ik dacht: ik zeg het even. Omdat ik van jullie houdquote:Op maandag 17 december 2007 00:10 schreef Svensational het volgende:
[..]
Oh, werkt dat spelletje zo!
Had je je gisteren moeten inkopenquote:
En wie heeft dit bedacht... ik lag gisteren de hele dag ziek in bedquote:
Om de spelregeler minpunten te kunnen geven moet die uitzondering eerst worden gemaaktquote:Op maandag 17 december 2007 12:36 schreef superhero87 het volgende:
[..]
En wie heeft dit bedacht... ik lag gisteren de hele dag ziek in bed![]()
Kan er een uitzondering gemaakt worden, anders ga ik de spelregelaar flink wat minpunten geven
quote:Op zaterdag 15 december 2007 19:21 schreef Zhenar het volgende:
Overige regels en wetenswaardigheden:Alleen users die in de oorspronkelijke lijst van deelnemers staan mogen stemmen. Ook als je bent uitgeschakeld mag je blijven stemmen.
Whehehequote:Op maandag 17 december 2007 12:39 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Om de spelregeler minpunten te kunnen geven moet die uitzondering eerst worden gemaaktJe mag niet stemmen namelijk
Tssss... eerst loop je te dreigen en als dat geen nut blijkt te hebben (quote:Op maandag 17 december 2007 12:42 schreef superhero87 het volgende:
Nooou, ik heb aan alle edities meegedaan, kan er geen uitzondering gemaakt worden![]()
Ach maakt ook niet uit, het is toch zoo voorspelbaar wie er uiteindelijk in de top5 komenquote:Op maandag 17 december 2007 13:33 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Tssss... eerst loop je te dreigen en als dat geen nut blijkt te hebben () blijf je jengelen.
![]()
Het feit dat je niet in de top50 posters staat en bovendien op zaterdag noch op zondag hier bent geweest, zegt al genoeg over jouw "recht" (of eigenlijk het gebrek daaraan) om mee te doen.
Dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |