Ik denk dat ik als wraak gewoon maar de Prono ga winnen...quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:45 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Bij de amerikaanse idols was je altijd zo actief, maar hier was je nergens te bekennen.
Ze hebben de top 50 gepakt van topposters in idols 4 geloof ik.
Maar je mag gewoon meedoen hoor door Zehnar je even in de lijst te laten opnemen!
It's all in the gamequote:Op zaterdag 15 december 2007 19:21 schreef Zhenar het volgende:
Dit is hetIdols IV User Survival Game!
waar het allemaal draait om politieke spelletjes, achterbakse complotten, onderlinge strijd en ook onverwachte romantiek
![]()
quote:Op zondag 16 december 2007 00:08 schreef Greys het volgende:
dus nu wordt het +2 -2 -2 OF +2 +2 -2
Ik ookquote:Op zondag 16 december 2007 00:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Grompomperdom, ben ik vergeten gister te stemmen.
BVO +2: Bijzonder Volgelopen Object
Cee -2: Passieve uitstraling in de post hierboven, en verder mij niet bekend.
happyme28 -2: Ik ga ook nog even voor het laaghangend fruit.
Schiet mooi op zo.quote:Op zondag 16 december 2007 13:23 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik na Vaduz.
Na een kwartier was Vaduz nog niet klaar, en daarna was ik het zelf weer vergeten, ongeduldjequote:
Kijk je horloge ook nog even na.quote:Op zondag 16 december 2007 13:54 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Na een kwartier was Vaduz nog niet klaar, en daarna was ik het zelf weer vergeten, ongeduldje.
Wat een top/bottom redeneringquote:Op zondag 16 december 2007 15:42 schreef LeBeau het volgende:
+2 voor Zhenar, omdat vriendjespolitiek.En natuurlijk omdat we het nu zo vaak eens zijn, en ik me stiekem ook niet waardig genoeg vind evenveel punten te hebben.
![]()
maar je stond wel in de oorspronkelijke lijst, dus ik denk niet dat dat voor jou geldt.quote:Op zondag 16 december 2007 18:28 schreef Deceit het volgende:
tot en met 16 december staat er hoor!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |