Slotervaart?quote:
Aangenaam om kennis te maken.quote:
Ik ben nu op 7,5 uur en ben nog niet eens een spectrequote:Op zondag 16 december 2007 20:21 schreef Gamedemon het volgende:
Noem me een rush hoer, maar ik heb Mass effect uitgespeeld in 14 uur
It wasnt me.quote:Op zondag 16 december 2007 20:36 schreef existenz het volgende:
En volgens mij had ik ijsmeis aan de lijn als die vanochtend moest werken (en mogelijk een kater had).
Ik was na ongeveer anderhalf uur al spectrequote:Op zondag 16 december 2007 20:29 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik ben nu op 7,5 uur en ben nog niet eens een spectre![]()
Exi je mag hier komen kijken als IK Mass Effect speel
Ik kwam ook niet meer op Live, omdat dat klote ding blijft hangenquote:Op zondag 16 december 2007 20:37 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
It wasnt me.
Edit: Ik doe sowieso vooral Live-issues.
Dus mij krijg je niet zo gauw aan de lijn als je Xbox naar de knoppen is.
Kies dan godverdomme Live in het keuzemenu manquote:Op zondag 16 december 2007 20:42 schreef existenz het volgende:
[..]
Ik kwam ook niet meer op Live, omdat dat klote ding blijft hangen
quote:Op zondag 16 december 2007 19:46 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Jammer dat ME zo veel geluid maakt bij het lezen en laden.
Kan soms nauwelijks de gesprekken verstaan als ik aan het spelen ben.
Jammer alleen dat die .1 bij mij ontbreekt.quote:Op zondag 16 december 2007 21:02 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nergens last van. Gewoon DD 5.1 en geluid flink hard. Spel heeft een erg mooie soundtrack en effecten dus voor een echt goede Mass Effect ervaring heb je wel DD 5.1 nodig!
8,5 uur en nog geen spectrequote:Op zondag 16 december 2007 20:41 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ik was na ongeveer anderhalf uur al spectre
Welcome to da clubquote:Op zondag 16 december 2007 21:59 schreef gijsje79 het volgende:
Heb alleen geen zin meer om te spelen, ben aardig verslaafd geraakt aan CoD4.
Vind die challenge optie leuk gedaan in de MP.
Rush hoer met recht inderdaadquote:Op zondag 16 december 2007 20:21 schreef Gamedemon het volgende:
Noem me een rush hoer, maar ik heb Mass effect uitgespeeld in 14 uur
Ik heb 2 planeten ge surveyt en de rest alleen het hoofd verhaallijn met hier en daar een klein subplotje gevolgd.quote:Op maandag 17 december 2007 08:23 schreef Bastard het volgende:
[..]
Rush hoer met recht inderdaad
Zit op 31 uur, en Virmire en nog 1 staat nog open voor main.. stuk of 10 subquests nog te gaan. Waarvan ik betwijfel of ik alle dingen ga vinden die worden gesteld. Zou echt niet meer weten op welke planeet ik al ben geweest en wel alles heb kunnen pakken en welke niet.
nog geen spectre, er zit 8.5 uur aan content alleen al op de citadelquote:Op zondag 16 december 2007 22:55 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
8,5 uur en nog geen spectreEr zijn echt veel side missions te doen en krijg er steeds bij!
Nu heb ik geloof ik wel alles gedaan dus morgen ff verder met het main verhaal!
Vind dat gok spelletje ook wel leuk mijn Shepard is een verstokte gokker aan het worden
Sja persoonlijk vind ik dat je het spel echt tekort doet als je alleen de main volgt. Er zijn namelijk zoveel leuke sidequests ernaast, en zoveel gesprekken of gebeurtenissen die het spel zo goed maken.quote:Op maandag 17 december 2007 08:36 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ik heb 2 planeten ge surveyt en de rest alleen het hoofd verhaallijn met hier en daar een klein subplotje gevolgd.
De Main Quest is in ieder geval erg kort, nu ik weet waar ik mee bezig ben zou het me zelfs in 7~8 uur lukken denk ik.
Maargoed, er is nog genoeg te doen in de game.. ik ga vandeweek opnieuw beginnen en dan maak ik een Paragon (lees: Homo) Soldier aan.
voor aquilla , je vergeet dat die zich kan vermaken met games als carsquote:Op maandag 17 december 2007 08:37 schreef Morthill het volgende:
[..]
nog geen spectre, er zit 8.5 uur aan content alleen al op de citadel![]()
Ik ga hem ook zeker in de gaten houdenquote:Op zondag 16 december 2007 14:13 schreef Haijo het volgende:
[..]
Ik vind hem er toch vrij vet uitzien! Bruut dat je gasten door midden kan hakken.
Ik heb de renegade achievement geeneens binnenquote:Op maandag 17 december 2007 08:49 schreef Bastard het volgende:
[..]
Sja persoonlijk vind ik dat je het spel echt tekort doet als je alleen de main volgt. Er zijn namelijk zoveel leuke sidequests ernaast, en zoveel gesprekken of gebeurtenissen die het spel zo goed maken.
Paragon achievement heb ik binnen, ga nu verder in het spel de bitch uithangen.. heb nog een planeet vol met apen die allemaal dood moeten
En ben erg benieuwd naar het einde van het spel!
Ik heb al wel redelijk wat sidequest gedaan daar idd. Maar ik loop ook wel gewoon een beetje rond om elk dingetje te vinden! En de codex lees ik helemaal door maar Ik ga nu voor de 2de keer naar de Counsel ik weet niet of je daar dan spectre wordt of dat het nog langer duurtquote:Op maandag 17 december 2007 08:37 schreef Morthill het volgende:
[..]
nog geen spectre, er zit 8.5 uur aan content alleen al op de citadel![]()
Waarom heb je dat niet de eerste keer gedaan dan? Dat is net zoals eerst door een aantal levels skippen aan het laatste level beginnen en als je die hebt uitgespeeld weer helemaal opnieuw beginnen.quote:Op maandag 17 december 2007 10:57 schreef kanna het volgende:
Heb gisteren ME ook uitgespeeld. 15 uurtjes mee bezig geweest.
Ben nu opnieuw begonnen als een renegade soldier en ben nu van plan om het hele spel, inclusief side quests rond te gaan spelen. Eens kijken hoelang ik er nu over doe.
Ik wou in het begin gewoon weten hoe het zou aflopen, omdat ik er zo inzat. Ik heb wel een aantal side quests gedaan, maar ik wou toch eigenlijk zo snel mogelijk door met het hoofdverhaal.quote:Op maandag 17 december 2007 12:17 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
[..]
Waarom heb je dat niet de eerste keer gedaan dan? Dat is net zoals eerst door een aantal levels skippen aan het laatste level beginnen en als je die hebt uitgespeeld weer helemaal opnieuw beginnen.
Ik zou het persoonlijk zonde vinden, de tweede keer spelen is nou niet bepaald verrassend en leuk meer. Heb het gisteren geprobeerd om zo nog wat achievements te unlocken, maar ik heb hem maar weer uitgezet, je kent het hele verhaal toch al.
Ik speel hem ook heel erg langzaam aan en wil alles zien en doen! Maar ik speel hem ook maar 1 keer.quote:Op maandag 17 december 2007 12:17 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
[..]
Waarom heb je dat niet de eerste keer gedaan dan? Dat is net zoals eerst door een aantal levels skippen aan het laatste level beginnen en als je die hebt uitgespeeld weer helemaal opnieuw beginnen.
Ik zou het persoonlijk zonde vinden, de tweede keer spelen is nou niet bepaald verrassend en leuk meer. Heb het gisteren geprobeerd om zo nog wat achievements te unlocken, maar ik heb hem maar weer uitgezet, je kent het hele verhaal toch al.
Wat is dat spel belachelijk goedkoopquote:Op maandag 17 december 2007 15:15 schreef moz het volgende:
Iedereen is aan Mass effect bezig, maar ik ben bezig Burnout revenge uit te spelen
Ik loop achter
Voor die prijs heb ik hem ook aangeschaft. Heerlijk spel en eigenlijk een koopjequote:Op maandag 17 december 2007 15:40 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Wat is dat spel belachelijk goedkoop![]()
24.99 bij bol.com
Ben gister met AC begonnen en ja het kloptquote:
zat gratis bij mijn xbox toen ik hem kochtquote:Op maandag 17 december 2007 15:40 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Wat is dat spel belachelijk goedkoop![]()
24.99 bij bol.com
zolang mijn geliefde A+Y onthoofdings aanval er weer in zit zal het spel een stuk makkelijker zijn voor mequote:Op maandag 17 december 2007 20:45 schreef MMaRsu het volgende:
http://www.eurogamer.net/tv_video.php?playlist_id=6467
Nieuwe ninja gaiden 2 gameplay
Lijkt me ook wel ...quote:Op maandag 17 december 2007 21:59 schreef Wessiej het volgende:
Voor de mensen die volgend jaar UT3 gaan kopen, heb het zojuist voor de ps3 binnen gekregen en het is echt een vet spel
Jammer van die PS3 alleen. En nu hup terug naar je eigen topic!quote:Op maandag 17 december 2007 21:59 schreef Wessiej het volgende:
Voor de mensen die volgend jaar UT3 gaan kopen, heb het zojuist voor de ps3 binnen gekregen en het is echt een vet spel
Omdat die gewoon nog niet op de 360 uit is maar pas over een half jaar, leek het mij wel relevantquote:Op maandag 17 december 2007 23:15 schreef existenz het volgende:
[..]
Jammer van die PS3 alleen. En nu hup terug naar je eigen topic!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |