quote:Op zaterdag 15 december 2007 19:10 schreef existenz het volgende:
Wie heeft het nummer voor me dat ik moet bellen?
quote:Slechthorenden (teksttelefoon):
0800 023 3895
quote:Telefonische ondersteuning:
0800 023 3894
of +31 202036606 als je mobiel belt
Kut topic, slotje. Dat klopt toch ook?quote:Op zaterdag 15 december 2007 19:56 schreef Wessiej het volgende:
[[Xbox 360 #294] Kut topic, slotje
Deze was ongeveer een half uur eerder
TT klopt niet en hij staat niet in de xbox filter.quote:Op zaterdag 15 december 2007 19:56 schreef Wessiej het volgende:
[[Xbox 360 #294] Kut topic, slotje
Deze was ongeveer een half uur eerder
Whaat?quote:Op zaterdag 15 december 2007 20:12 schreef Egamer het volgende:
Welkom in GTA IV afkraaktopic.
quote:Op zaterdag 15 december 2007 20:43 schreef Henk-B het volgende:
Is ROck Band trouwens regio vrij?
als je op live zit wel somsquote:Op zaterdag 15 december 2007 21:26 schreef renz0r het volgende:
Misschien Spuit11, maar klopt het dat je menu van je XBOX 100x slomer is door die update?
Tabbladen als menu, Xbloxlive en games moet die gewoon een dikke minuut laden voordat je die kan gebruiken
Lol. straks eens proberen dan. Vond de demo ook niet echt super. Combat is matig, de game heeft dikke popup en de physics zijn ook niet echt je-van-het. Het besturen van die tank is ook een drama. Kwam zelfs de eerste keer met dat ding vast te zitten, kon niet meer achteruit rijden.quote:Op zaterdag 15 december 2007 22:26 schreef ach het volgende:
Hebben ze de alpha versie van Frontlines online gezet ipv de demo? Die demo is echt zo slechtEr missen een hele hoop dingen en er zitten allemaal vage bugs in. je kan o.a. zo'n RC helicoptertje onder je ventje zijn reet zetten en hem helemaal de lucht in duwen
Nooit problemen bij gehad, ook niet bij ME..quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:11 schreef Cyberia18 het volgende:
Jezus die disc-errors hangen me nu écht de strot uit bij AC
Ik dacht dat je zei dat je hier niet meer ging posten 2 weken lang als je het ging spelenquote:Op zaterdag 15 december 2007 23:50 schreef AQuila360 het volgende:
Paar uurtjes ME gespeeldDit is echt zekers te weten mijn SVHJ 2007
![]()
Vanaf minuut 1 zit je er inik ga wel heel langzaam en wil alles checken en doen
kloptquote:Op zondag 16 december 2007 00:01 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ik dacht dat je zei dat je hier niet meer ging posten 2 weken lang als je het ging spelen [ afbeelding ]
Disc read errors zijn een machine probleem.. Game onafhankelijk, ligt er alleen aan hoeveel disc IO er wordt uitgevoerd.quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:11 schreef Cyberia18 het volgende:
Jezus die disc-errors hangen me nu écht de strot uit bij AC
Hmm jammer, ik zag ze al op Ebay staan namelijk!quote:
Ziet er goed uit, als ze de game nu net zo goed en 2x zo lang als legend kunnen maken dan hebben we er een topper bij.quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:46 schreef MMaRsu het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
GODVERquote:Op zaterdag 15 december 2007 23:46 schreef MMaRsu het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Locken doet ie vanzelf als je de juiste wapens gebruikt.quote:Op zondag 16 december 2007 09:32 schreef Revenge2005 het volgende:
oh en hoe lock je targets met Ace combat 6
wow!! Dat is heavy shit... ik vind AC niet top vanwege de setting, die ligt me gewoon niet... maar dit vind ik dan wel echt geweldig!!quote:
Tomb Raiderquote:Op zaterdag 15 december 2007 23:46 schreef MMaRsu het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |