Jaapie op TT Assen, heeft ook zoveel met Ajax te maken.quote:Op zondag 16 december 2007 12:35 schreef toma het volgende:
Dan maar Ajax TV kijken op RTL 7
http://nl.youtube.com/watch?v=PZ4xFEQ2FdAquote:Op zondag 16 december 2007 12:50 schreef toma het volgende:
Wat een geniale actie van Leonardo bij jong Ajax en wat een prachtige vrije trap van Jan-Arie
Nou nou, Leo had hier wel veel meer ruimte en tijd, bovendien was zijn voorzet ook niet echt goed.quote:Op zondag 16 december 2007 14:01 schreef toma het volgende:
[..]
http://nl.youtube.com/watch?v=PZ4xFEQ2FdA
zie 1:27 voor de vrije trap
de actie van Leonardo staat er helaas niet op. Hij was vergelijkbaar met die van Bergkamp tegen Newcastle United.
Ja voorral als je de hele week dacht dat je zondag in de ArenA zou zitten om naar een topper te kijkenquote:Op zondag 16 december 2007 14:05 schreef Cheiron het volgende:
Wat is zondag toch saai zonder voetbal.
zometeen Liverpool - Man Untdquote:Op zondag 16 december 2007 14:05 schreef Cheiron het volgende:
Wat is zondag toch saai zonder voetbal.
Te kort dag, denk alleen al aan de kaartverkoop.quote:Op zondag 16 december 2007 14:24 schreef kleinzusje het volgende:
Misschien een rare vraag![]()
Maar als er een optie is om de wedstrijd in te halen in Eindhoven, waarom is dat dan niet voor vandaag besloten als alternatief ???
Buiten, of ik het met die optie eens ben, vind ik dat vreemd
quote:KNVB: 'Mogelijk 0-1 verlies Ajax en Feyenoord'
Het lijkt onwaarschijnlijk, maar in theorie zou het kunnen: een reglementaire 0-1 nederlaag voor zowel Ajax als Feyenoord.
Bij een verbod zoals dit weekend door de burgemeesters van Amsterdam en Rotterdam is opgelegd, dient volgens het KNVB-reglement binnen twee weken een nieuwe speeldatum te worden gevonden. Beide duels dienen binnen acht weken te worden gespeeld, oftewel uiterlijk in het weekeinde van 9 en 10 februari.
'Maar het is zeer de vraag of dat gaat lukken', reageerde KNVB's manager competitiezaken Bert van Oostveen. Zo moet Ajax-PSV in een weekend worden gespeeld omdat het een risicowedstrijd is. Feyenoord-AZ kan ook doordeweeks omdat het een 'normale' wedstrijd is. Woensdag 30 januari geldt als optie.
Mocht het niet mogelijk zijn om een nieuwe datum te vinden, dan kan de KNVB het duel omdraaien: dus AZ-Feyenoord en PSV-Ajax. Lukt dat evenmin, dan kan een wedstrijd op neutraal terrein worden afgewerkt. En als dat ook al niet lukt, dan stelt het bestuur betaald voetbal van de KNVB een reglementaire 0-1 uitslag vast.
Dat is wel het laatste wat we willen. Maar voor de voortgang van de competitie zijn we daartoe dan wel gedwongen, met dank aan de politievakbonden', mopperde Van Oostveen zaterdag in Hoenderloo. 'Hopelijk komen de vakbonden snel tot bezinning.'
En dan willen ze geweld en spreekkoren uit de stadions weren.quote:Op zondag 16 december 2007 15:14 schreef StarGazer het volgende:
Haha dan breekt de hel los.
ik snap wel dat het zo snel mogelijk moet. Zodat de omstandigheden gelijk zijn, als het nu na de winterstop is dan kunnen beide ploegen hele andere spelers hebben en kan de uitslag dus anders uitvallen. Helemaal hetzelfde zal het natuurlijk nooit zijn.quote:Op zondag 16 december 2007 15:23 schreef F1Bas het volgende:
Waarvoor moet het binnen 8 weken, ook al zo'n raar idee....
Clarence..quote:De succesvolste Nederlandse clubvoetballer liet zich in 1998 al met Real Madrid tot beste ploeg van de wereld uitroepen. De erelijst van Seedorf telt vier eindzege's van de Champions League.
Hij werd bovendien landskampioen met Ajax (2), Real Madrid en AC Milan. Trainer Carlo Ancelotti gunde Seedorf, vorig seizoen uitgeroepen tot beste middenvelder van de Champions League, in de 87e minuut van de finale tegen Boca Juniors een publiekswissel. De middenvelder, in het Nederlands elftal nog altijd omstreden, ging onder applaus van zijn ploeggenoten naar de kant.
ik had liever vandaag Ajax met 3-0 zien winnen met een hattrick van Colinquote:Op zondag 16 december 2007 16:50 schreef PizzaSalami het volgende:
Heerlijk zo'n dag zonder voetbal. Lekker uitgeslapen.
nou, ik heb na Liverpool-ManU toch aardig wat rakkers in m'n kraag zitten. Maar wat een kutwedstrijd. Geen vervanging voor Ajax-PSV.quote:Op zondag 16 december 2007 16:50 schreef PizzaSalami het volgende:
Heerlijk zo'n dag zonder voetbal. Lekker uitgeslapen.
ik zit nu Arsenal-Chelsea te kijken, dat lijkt me wel een betere wedstrijd te worden.quote:Op zondag 16 december 2007 17:08 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
nou, ik heb na Liverpool-ManU toch aardig wat rakkers in m'n kraag zitten. Maar wat een kutwedstrijd. Geen vervanging voor Ajax-PSV.
450 ofzo?quote:Op zondag 16 december 2007 17:10 schreef Jasza het volgende:
Weet iemand hoe groot dat kneuzenvak van VVV is?
Jep, dus ongeveer 150 kaartjes over voor de gewone uitkaarthouders.quote:
Nah kon wel via Sparta clubcards maar geen zinquote:Op zondag 16 december 2007 17:14 schreef Silenus het volgende:
[..]
Jep, dus ongeveer 150 kaartjes over voor de gewone uitkaarthouders.
Ik ga los trouwens. Gaan er eigenlijk volgende week zondag tegen Excelsior nog mensen in de thuisvakken zitten?
Boefje.quote:Op zondag 16 december 2007 17:14 schreef Silenus het volgende:
Ik ga los trouwens.
Zo bedoelde ik het niet.quote:
Gelijk heb jequote:Op zondag 16 december 2007 17:22 schreef Silenus het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik het niet.
Heb wel wat connecties in Limburg, heb er zelf een tijdje gewoond.
Iets met auto parkeren ergens enzoquote:Op zondag 16 december 2007 17:27 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Gelijk heb je. Is het eigenlijk een combi?
Ok.quote:Op zondag 16 december 2007 17:29 schreef Jasza het volgende:
[..]
Iets met auto parkeren ergens enzo![]()
Maar is geen combi vanaf A'dam .
Ben ik nou altijd de enige die die reacties onder elk bericht super kansloos vindt? Dat aparte taaltje, dat slappe gelul, wat een fucking nerds zijn dat telkens zeg.quote:Op zondag 16 december 2007 17:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
GeenStijl pakt 't verhaal op van de link die hier gepost werd.
Join the clubquote:Op zondag 16 december 2007 17:45 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ben ik nou altijd de enige die die reacties onder elk bericht super kansloos vindt? Dat aparte taaltje, dat slappe gelul, wat een fucking nerds zijn dat telkens zeg.
Dat vinden zij van ons waarschijnlijk, hier wordt soms extreem gescholden om niks, ieder z'n dingquote:Op zondag 16 december 2007 17:45 schreef Silenus het volgende:
Ben ik nou altijd de enige die die reacties onder elk bericht super kansloos vindt? Dat aparte taaltje, dat slappe gelul, wat een fucking nerds zijn dat telkens zeg.
het is idd een lange zit.quote:Op zondag 16 december 2007 17:46 schreef denthemen het volgende:
Ook ik ben present in Limburg, 3 uur met die kut trein
Tsja het zijn gewoon 10 kereltjes die een apart taaltje hebben gemaakt en dan zijn er 100 naapers die onder elk nieuwsbericht iets "grappigs" posten in die taal. Dat is idd vrij kansloos en de comments slaan meestal als een tang op een varken. Neemt niet weg dat hun nieuwsberichten en reportages soms best vermakelijk zijn.quote:Op zondag 16 december 2007 17:45 schreef Silenus het volgende:
[..]
quote:Op zondag 16 december 2007 17:45 schreef Silenus het volgende:
[..]
quote:Als supporter van de boeren vind ik dit ook in en in triest. Wat had ik graag gezien dat mijnheer al dit geld op tafel gelegd had om zijn Ajax in eigen huis te zien verliezen. Net zoals wij tegen Roda.
Maar ja, wíj kunnen daar tegen. Ajax-publiek begint dan te fluiten en verlaat in de tweede helft massaal het stadion.
Deze reactie is niet OK Chiant 16-12-07 @ 17:25
2 uur en 6 minuten maar vanaf Centraalquote:Op zondag 16 december 2007 17:46 schreef denthemen het volgende:
Ook ik ben present in Limburg, 3 uur met die kut trein
VVV wel waarschijnlijk, excelsior ben ik er niet...quote:Op zondag 16 december 2007 17:14 schreef Silenus het volgende:
[..]
Jep, dus ongeveer 150 kaartjes over voor de gewone uitkaarthouders.
Ik ga los trouwens. Gaan er eigenlijk volgende week zondag tegen Excelsior nog mensen in de thuisvakken zitten?
ach ja, de lampies komen met 1 treintje. die kunnen dus nooit massaal de toko verlaten met zo weinig man.quote:
Jaquote:Op zondag 16 december 2007 20:47 schreef toma het volgende:
Weet iemand of Rodney Sneijder (B1) familie is van Wesley?
Hij was weer geweldig goed hoor. Sjezus wat kan die man als hij goede voetballers om zich heen heeft verschrikkelijk goed voetballen.quote:
Ja, broertje die ongelofelijk geilt op de aandacht die hij krijgt dankzij Wesley.quote:Op zondag 16 december 2007 20:47 schreef toma het volgende:
Weet iemand of Rodney Sneijder (B1) familie is van Wesley?
ja dat zal best, maar hij stond toch best goed te ballen tegen PSV.quote:Op zondag 16 december 2007 21:39 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Ja, broertje die ongelofelijk geilt op de aandacht die hij krijgt dankzij Wesley.
Ik kom vanuit Hoornquote:Op zondag 16 december 2007 18:04 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
2 uur en 6 minuten maar vanaf Centraal
Je hoeft maar 1x over te stappen
Die Pronk, ik zie hem nog al die jochies uitscheldenquote:Op zondag 16 december 2007 22:18 schreef toma het volgende:
[..]
ja dat zal best, maar hij stond toch best goed te ballen tegen PSV.
http://nl.youtube.com/watch?v=83gqN9hz-nc
quote:Op zondag 16 december 2007 22:42 schreef denthemen het volgende:
[..]
Die Pronk, ik zie hem nog al die jochies uitschelden
Hij zit toch ook in ''Daar hoorden ze engelen zingen''?quote:Op zondag 16 december 2007 22:42 schreef denthemen het volgende:
[..]
Die Pronk, ik zie hem nog al die jochies uitschelden
Is zeker nuttig, heb zelf op judo gezeten. Maar de aandacht moet natuurlijk voor 95% bij voetbal liggenquote:Op zondag 16 december 2007 23:29 schreef Peterchris het volgende:
Ajax![]()
Wat vinden jullie eigenlijk van die judo trainingen? Zojuist werd het bij voetbal insite aangekaart door de snor en bestempeld als onzin. Ajax zou zich 'gewoon' weer op de jeugd moeten concentreren. Maakt hij hier een goed punt of zit hij weer te zwetsen.
Ik werd flexibeler in duels enzo. Beetje leren hoe je moet ontwijken dat soort dingen. Niet meteen vallen als je een duw krijgt en je voeten goed positioneren zodat je sterk staat.quote:Op zondag 16 december 2007 23:35 schreef toma het volgende:
Welke vaardigheden worden er dan gestimuleerd door judo-trainingen?
Nee maar ze doen het toch ook niet 1 middag of welquote:Op zondag 16 december 2007 23:40 schreef toma het volgende:
Balans en valtechnieken kunnen wel gestimuleerd worden. Maar dat leer je niet in een middagje. (heb zelf 10 jaar op judo gezeten).
vrijwel elke vaardigheid die je bij voetbal ook nodig hebt, buiten de balbehandelingquote:Op zondag 16 december 2007 23:35 schreef toma het volgende:
Welke vaardigheden worden er dan gestimuleerd door judo-trainingen?
quote:Op zondag 16 december 2007 23:36 schreef TerroRobbie het volgende:
Judo'enDan leren ze hoe ze moeten vallen?
Hoevaak trainen ze daarop dan?quote:Op zondag 16 december 2007 23:49 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Nee maar ze doen het toch ook niet 1 middag of wel
Je zat zeker bij Jan de Rooij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |