Pardon?quote:Op zaterdag 15 december 2007 17:49 schreef Monidique het volgende:
Brrwaagh!
nee gewoon uit de praktijkquote:Op zaterdag 15 december 2007 17:47 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Haal je dat zo uit een ambtenarenbijbel, jouw god!
quote:Op zaterdag 15 december 2007 17:50 schreef du_ke het volgende:
[..]
nee gewoon uit de praktijk.
Als iets, zoals een bepaalde uitstoot bij auto's, niet mag komt er vanzelf een alternatief op de markt dat wel aan de regels voldoet.
Heeft niet zoveel met ambtenaren te maken.
Oh ik snap het al, door de regels hier in Europa heeft niemand een autoquote:Op zaterdag 15 december 2007 17:52 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
![]()
Wel als je de regels anaal maakt. De consument wil al jouw mileu hippie rotzooi niet eens.
quote:Op zaterdag 15 december 2007 17:47 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Haal je dat zo uit een ambtenarenbijbel, jouw god!
quote:Op zaterdag 15 december 2007 17:52 schreef du_ke het volgende:
Oh ik snap het al, door de regels hier in Europa heeft niemand een auto.
Het is me helemaal duidelijk.
quote:Op zaterdag 15 december 2007 17:50 schreef du_ke het volgende:
Als iets, zoals een bepaalde uitstoot bij auto's, niet mag komt er vanzelf een alternatief op de markt dat wel aan de regels voldoet.
Ja sorry chef maar je argumentatie is nog magerder dan gewoonlijk.quote:
Ik heb het ook opgezocht en de internetlibertarische don quichottes doen goed hun best er gebruik van te maken.quote:Op zaterdag 15 december 2007 17:55 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik heb het op moeten zoeken, maar ja.
Na de revolutie gingen de bolsjewieken in een trein door Rusland om hun communisme te preken. Ken je de 100-dagentour van het huidige kabinet nog?quote:Op zaterdag 15 december 2007 17:55 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik heb het op moeten zoeken, maar ja.
En de Witten dan?quote:Op zaterdag 15 december 2007 17:58 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Na de revolutie gingen de bolsjewieken in een trein door Rusland om hun communisme te preken.
Goedkoop RQ, goedkoopquote:Op zaterdag 15 december 2007 17:58 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Na de revolutie gingen de bolsjewieken in een trein door Rusland om hun communisme te preken. Ken je de 100-dagentour van het huidige kabinet nog?
Dat beweer ik nergens.quote:Op zaterdag 15 december 2007 17:56 schreef du_ke het volgende:
Beweren dat uitstootregelementen geen invloed hebben op de automarkt en de uitstoot door die auto's is gewoon onzin.
Als je Ron Paul bedoelt heb ik het ondertussen helemaal gehad met hem, wahaha, dogmatisch mijn kont.quote:Op zaterdag 15 december 2007 17:57 schreef du_ke het volgende:
Ik heb het ook opgezocht en de internetlibertarische don quichottes doen goed hun best er gebruik van te maken.
Hulde.
Wát?!quote:Op zaterdag 15 december 2007 18:01 schreef Boze_Appel het volgende:
Als je Ron Paul bedoelt heb ik het ondertussen helemaal gehad met hem, wahaha, dogmatisch mijn kont.
Het land in om te zien wat het volk wil! ... jeej! ... hoera! ... net als met het komende internetvragen .... een illusie.quote:Op zaterdag 15 december 2007 17:58 schreef Autodidact het volgende:
Na de revolutie gingen de bolsjewieken in een trein door Rusland om hun communisme te preken. Ken je de 100-dagentour van het huidige kabinet nog?
Ik ben van Ron Paul afgestapt ... hij doet meer kwaad dan goedquote:Op zaterdag 15 december 2007 18:02 schreef Monidique het volgende:
Wát?!
Natuurlijk, je hebt het tegen Standpuntverandermeneertje. Ik keek er alleen van op.quote:Op zaterdag 15 december 2007 18:03 schreef Boze_Appel het volgende:
Ik mag veranderen van standpunt toch?
Yep. Waarom?quote:Op zaterdag 15 december 2007 18:03 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik ben van Ron Paul afgestapt ... hij doet meer kwaad dan goed....
Ik mag veranderen van standpunt toch?
Omdat ik van minarchist naar anarcho-capitalist ben gegaan en inzie dat de staat en de redder die Ron Paul wil zijn niet werkt. Er is nog nooit in de duizenden jaren geschiedenis een redder geweest en ik geloof niet dat hij het wel is door onderbouwing.quote:Op zaterdag 15 december 2007 18:09 schreef Autodidact het volgende:
Yep. Waarom?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |