abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55309769
quote:
Op zondag 16 december 2007 01:00 schreef donroyco het volgende:
Ik mis sjimz in dit topic
Die hoeft niet meer in dit topic te komen om gescheld naar zn hoofd te krijgen.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_55311132
Jan Reker hoeft nooit meer bang te zijn dat ie een bon krijgt, als ie weer eens langs de snelweg loopt na een verloren wedstrijd.
pi_55314456
quote:
"Hij moet zelf eens in de voorste linie gaan staan en daar stenen terugkoppen", was een breed gedragen suggestie, aldus de vakbondsman.
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_55314489
quote:
Op zondag 16 december 2007 16:10 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]
Zou hij allicht een keer kunnen proberen.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  zondag 16 december 2007 @ 16:47:54 #105
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_55315228
Ik denk dat Kesler een grote fout zal begaan als hij de competitie volgende week stillegt. De competitiekalender is nauwelijks meer flexibel te noemen met het EK en de Olympische Spelen in het vooruitzicht.
pi_55317000
Kesler heeft eindelijk iets goeds gedaan. Go Henkie!
pi_55318646
quote:
KNVB-directeur Kesler: Geen excuses aan politie
Directeur Henk Kesler van voetbalbond KNVB staat nog steeds achter zijn uitspraken en zal niet zijn excuses aanbieden aan de politievakbonden. De agenten zijn woedend over de uitspraken van Kesler. Hij noemde de agenten eerder dit weekend 'verwende mannetjes'.

Kesler kreeg na zijn uitspraak de woede van de actievoerende agenten over zich heen. De politievakbonden eisten de excuses van de bondsdirecteur voor zijn ‘volstrekt ongepaste’ uitlatingen.

Geen cent
‘Een man van die status moet zich schamen voor zulke uitspraken,' zei Wiep van der Pal van de politiebond ACP. ‘Hij moet zelfs eens in de voorste linie gaan staan en daar stenen terugkoppen. Hij moet zijn excuses maken.'

Kesler noemde de politieacties van dit weekeinde, waardoor twee topduels werden afgelast, ‘het werk van vervelende kereltjes', en riep minister Guusje ter Horst (PvdA) van Binnenlandse Zaken op ‘er geen cent’ bij te doen bij de cao-onderhandelingen.

Schade
De vakbonden zijn wat betreft de KNVB volledig verantwoordelijk voor alle geleden schade. Kesler schat de schade voor Ajax en Feyenoord op ongeveer 200.000 euro. ‘Dat zijn alleen de organisatiekosten,' licht hij toe. ‘De mogelijke claims van onze tv-partners ken ik nog niet. Doordat hun uitzendingen niet doorgaan, lijden ze natuurlijk ook schade.’

John Jaakke, voorzitter van Ajax, en Onno Jacobs, financieel directeur van Feyenoord, gaan bekijken of ze de schade kunnen verhalen op de actievoerende bonden. Jaakke: ‘We vinden het bij Ajax ongelooflijk dat dit allemaal mogelijk is. Wij houden altijd rekening met de politie. Kennelijk kunnen zij het nu niet opbrengen om rekening te houden met miljoenen voetballiefhebbers.
Op zich heeft Kesler gelijk, maar verstandig is 't niet aangezien de kans nu alleen maar groter wordt dat de acties weer tijdens 't voetbal georganiseerd worden .
pi_55320553
Kesler moet gewoon weg. Die man deugt niet en vergalt het voor de supporters.
pi_55320773
jezus, meestal zijn het de treinreizigers - nu zijn het een keer voetballiefhebbers en is het land te klein.
pi_55320793
Zelfde belangen en alternatieven inderdaad
pi_55320811
Er zijn heel wat meer treinreizigers dan mensen die een stadion bezoeken inderdaad.
pi_55320930
quote:
Op zondag 16 december 2007 20:49 schreef SCH het volgende:
Er zijn heel wat meer treinreizigers dan mensen die een stadion bezoeken inderdaad.
Er zijn natuurlijk nog veel meer belanghebbenden dan supporters. Bovendien gaat het hier vermaak dat onmogelijk wordt gemaakt en niet om een noodzakelijk kwaad om van A naar B te komen waar tevens nog goede alternatieven voor worden geboden.
pi_55320974
Voor vermaak zijn inderdaad geen alternatieven .
pi_55321050
quote:
Op zondag 16 december 2007 20:53 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Er zijn natuurlijk nog veel meer belanghebbenden dan supporters. Bovendien gaat het hier vermaak dat onmogelijk wordt gemaakt en niet om een noodzakelijk kwaad om van A naar B te komen waar tevens nog goede alternatieven voor worden geboden.
De economische schade van een treinstaking is heel wat groter en bovendien is er voor het vervoer naar werk voor veel mensen helemaal geen alternatief. Heb je wel eens een grote spoorwegenstaking meegemaakt?

Kom op zeg, het gaat hier om 2 wedstrijdjes. Waar piepen we over?
pi_55321128
quote:
Op zondag 16 december 2007 20:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
Voor vermaak zijn inderdaad geen alternatieven .
Zeker, je gaat je zoontjes die al dagen niet meer kunnen slapen van verheuging vertellen dat we vandaag niet naar Ajax - PSV -waar je al weken geleden voor een flinke duit en met veel pijn en moeite kaarten voor hebt kunnen bemachtigen- maar naar Utrecht - Heracles gaan.
pi_55321234
quote:
Op zondag 16 december 2007 20:57 schreef SCH het volgende:
De economische schade van een treinstaking is heel wat groter en bovendien is er voor het vervoer naar werk voor veel mensen helemaal geen alternatief. Heb je wel eens een grote spoorwegenstaking meegemaakt?
Dat is nog maar de vraag... Of ken jij al de cijfers van de schade van dit weekend al?

Daarnaast waarom haal je de spoorwegstaking er uberhaupt bij? En doe je net alsof er dan niemand boos is en er geen ophef is?
  zondag 16 december 2007 @ 21:07:21 #117
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_55321260
quote:
Op zondag 16 december 2007 21:00 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Zeker, je gaat je zoontjes die al dagen niet meer kunnen slapen van verheuging vertellen dat we vandaag niet naar Ajax - PSV -waar je al weken geleden voor een flinke duit en met veel pijn en moeite kaarten voor hebt kunnen bemachtigen- maar naar Utrecht - Heracles gaan.
Er bestaat meer op de wereld dan voetbal...
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
pi_55321426
quote:
Op zondag 16 december 2007 21:07 schreef -skippybal- het volgende:
Er bestaat meer op de wereld dan voetbal...
Alsof dat iets uitmaakt in deze... Bovendien heeft niet iedereen een onbeperkt budget. Als je net 100+ euro hebt uitgegeven heb voor kaartjes heeft menig persoon geen geld voor een alternatief.

Het is gewoon belachelijk dat de politie het plezier van mensen ontneemt om er zelf beter van geworden. En dan gaan huilen als Kesler dit met wellicht ietwat overdreven woorden verwerpt. Om daarmee de aandacht maar af te leiden van waar het nou eigenlijk omgaat. En de politie huilen omdat de verstandhouding met de burger slecht is. Vinden ze het heel gek
  zondag 16 december 2007 @ 21:18:33 #119
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_55321442
quote:
Op zondag 16 december 2007 20:57 schreef SCH het volgende:

[..]

Kom op zeg, het gaat hier om 2 wedstrijdjes. Waar piepen we over?
2 wedstrijdjes, 100.000 toeschouwers, live-uitzendingen, catering, sfeeracties etc etc.
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_55322014
quote:
Op zondag 16 december 2007 21:18 schreef Damzkieee het volgende:

[..]

2 wedstrijdjes, 100.000 toeschouwers, live-uitzendingen, catering, sfeeracties etc etc.
Ja, ik vind dat niet echt indrukwekkend. Het is lastig maar voor hetzelfde geld sneeuwt het erg en ging Feyenoord-AZ ook niet door. Kan gebeuren, dat hoort erbij. Kesler doet alsof het een misdaad is.
pi_55323482
Ik walg van de knvb!!!!

Kesler heeft in dit geval wel gelijk.
Alleen de kvnb heeft ook gezegd dat een 0-1 overwinning voor de bezoekende club ook tot de mogelijkheden kan behoren als er geen oplossing komt, en daar walg ik van, dat is echt ronduit belachelijk!!
Zonder wrijving geen glans
  zondag 16 december 2007 @ 22:37:10 #122
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_55323600
quote:
Op zondag 16 december 2007 22:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Alleen de kvnb heeft ook gezegd dat een 0-1 overwinning voor de bezoekende club ook tot de mogelijkheden kan behoren als er geen oplossing komt, en daar walg ik van, dat is echt ronduit belachelijk!!
Net of de KNVB dat ooit zou doen. Kom nou, we kennen ze toch langer dan vandaag?
De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
  zondag 16 december 2007 @ 22:38:55 #123
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_55323652
Kesler neemt zichzelf veel te serieus.
Wat een enorme eppo ben je als je met de politie, die je ontzettend hard nodig hebt, ruzie gaat maken.

Tel hierbij op de belachelijke oneindige steun voor Marco van Basten en het invoeren van die pleuris playoffs waarvan niemand voorstander is en je hebt genoeg redenen om die man van zijn taken te ontheffen.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
pi_55323710
quote:
Op zondag 16 december 2007 22:37 schreef The_Verve het volgende:

[..]

Net of de KNVB dat ooit zou doen. Kom nou, we kennen ze toch langer dan vandaag?
Ja en daarom zou het mij niet verbazen.
  zondag 16 december 2007 @ 22:49:02 #125
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_55323964
quote:
Op zondag 16 december 2007 22:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Ja en daarom zou het mij niet verbazen.
Ach kom op zeg. Alsof er niet ergens een woensdagje over is. Bv als de rest van Europa europees aan het voetballen is.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
pi_55324067
quote:
Op zondag 16 december 2007 22:49 schreef ErikT het volgende:

[..]

Ach kom op zeg. Alsof er niet ergens een woensdagje over is. Bv als de rest van Europa europees aan het voetballen is.
Hahaha ja oke daar heb je een punt. Psv ligt toch uit de champions league dus die spelen voortaan op donderdag uefa cup, moet kunnen
  zondag 16 december 2007 @ 22:58:18 #127
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_55324182
Enige probleem is dat Ajax deze wedstrijd alleen op een zondag mag spelen als ik het goed heb. Maar dan verplaatst de KNVB wel een aantal andere wedstrijden zodat deze op een zondag kan.
De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
pi_55324233
Ajax - PSV mag inderdaad alleen op zaterdag of zondag gespeeld worden. Die andere wedstrijd zou eventueel op een woensdagavond gespeeld kunnen worden.
  zondag 16 december 2007 @ 23:15:43 #129
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_55324591
quote:
Op zondag 16 december 2007 22:58 schreef The_Verve het volgende:
Enige probleem is dat Ajax deze wedstrijd alleen op een zondag mag spelen als ik het goed heb.
Dat is het uitgangspunt hier, wil niet zeggen dat er bij bijzondere omstandigheden niet vanaf geweken kan worden.
Recentelijk werd Ajax-PSV ook op zaterdagavond gespeeld, wat ook niet echt de voorkeur heeft gezien de drukte dan in de binnenstad. Maar dat kon ook gewoon.
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
pi_55324682
Dat was de JC schaal, wel een verschil natuurlijk.
pi_55324941
quote:
Op zondag 16 december 2007 23:19 schreef TerroRobbie het volgende:
Dat was de JC schaal, wel een verschil natuurlijk.
Ook één keer in de competitie, uitslag 0-0. (11 maart 2006)
pi_55324992
quote:
Op zondag 16 december 2007 23:28 schreef Radegast het volgende:
Ook één keer in de competitie, uitslag 0-0. (11 maart 2006)
Bijna 2 jaar geleden noem ik niet recentelijk. Maar je hebt gelijk, moet kunnen. Maar die optie is volgens mij ook niet uitgesloten...
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 17 december 2007 @ 00:43:55 #133
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_55326744
quote:
Op zondag 16 december 2007 23:30 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Bijna 2 jaar geleden noem ik niet recentelijk. Maar je hebt gelijk, moet kunnen. Maar die optie is volgens mij ook niet uitgesloten...
wat is dan wel recentelijk? Alsof die wedstrijd alke 3 weken gespeeld wordt

in competitieverband telt dat als recentelijk! Zeker als het als voorbeeld geld van wanneer het ingehaald kan worden. Maar het zal wel zo worden dat er een weekend wordt geprikt en dat de wedstrijden van Ajx en & PSV van dat weekend een andere datum krijgen.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_55326936
quote:
Op maandag 17 december 2007 00:43 schreef rubbereend het volgende:
wat is dan wel recentelijk? Alsof die wedstrijd alke 3 weken gespeeld wordt

in competitieverband telt dat als recentelijk! Zeker als het als voorbeeld geld van wanneer het ingehaald kan worden. Maar het zal wel zo worden dat er een weekend wordt geprikt en dat de wedstrijden van Ajx en & PSV van dat weekend een andere datum krijgen.
Het feit dat clubs niet vaak tegen elkaar spelen heeft toch niks te maken met of iets recentelijk is of niet. PSV - Fortuna Sittard wordt ook niet elke 3 wedstrijden gespeeld, sterker nog de laatste keer was in 2001. Dat vind jij dan ook recentelijk?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 17 december 2007 @ 01:06:27 #135
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_55327173
het gaat toch om vergelijkbare situaties, je hebt hoogstens 2 a 3 Ajax - PSV's per jaar dus dat voorbeeld uit 2006 is toch geldig
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_55331011
De beker is ook doordeweeks gespeeld, met Mido toendertijd dacht ik.
pi_55331456
quote:
Op maandag 17 december 2007 10:30 schreef BliksemSchigt het volgende:
De beker is ook doordeweeks gespeeld, met Mido toendertijd dacht ik.
Klopt die 3-0
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 17 december 2007 @ 11:29:19 #138
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_55332126
dramatische wedstrijd van PSV kant destijds
DeLuna vindt me dik ;(
pi_55333158
quote:
'Kesler zal excuses aanbieden'
HILVERSUM - Henk Kesler, directeur betaald voetbal van de KNVB, zal op korte termijn excuses aanbieden voor zijn minachtende uitspraken afgelopen zaterdag over actievoerende agenten en politievakbonden.

Dat liet Benk Korthals maandag weten in het NOS Journaal. De voormalig minister van Justitie en Defensie is voorzitter van de Raad van Toezicht van de KNVB.

"Ik denk dat Kesler zijn uitspraken in een emotionele bui heeft gedaan. Om de doodeenvoudige reden dat er voor het voetbal veel op het spel stond. Ik ga ervan uit dat hij wel degelijk zijn excuses zal aanbieden", zei Korthals.
pi_55333196
Pwnd
pi_55333213
Kessler op de knietjes
pi_55333330
Belachelijk. Zeg dan gewoon als voorzitter dat je je directeur onvoorwaardelijk steunt...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 17 december 2007 @ 12:26:55 #143
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_55333379
quote:
Op maandag 17 december 2007 12:25 schreef Da_Sandman het volgende:
Belachelijk. Zeg dan gewoon als voorzitter dat je je directeur onvoorwaardelijk steunt...
dat zou een leugen zijn
DeLuna vindt me dik ;(
pi_55333434
Wat een slapperd die Kesler. Ik had mooi mijn excuses niet aangeboden.
pi_55334257
Ik denk niet dat Kesler zijn excuses zou aanbieden.
Politie moet gewoon niet zo zeuren en hun werk doen. Wat kesler zei over de politie dat ze bekend staan als bonnenschrijvers etc, dat is gewoon waarheid.
pi_55334726
Persbericht van de KNVB:
quote:
Kesler: "Wel degelijk waardering voor werk politie"

De directeur betaald voetbal van de KNVB, Henk Kesler, betreurt de commotie die is ontstaan rondom zijn uitlatingen aan het adres van de politie.

Kesler wenst te benadrukken -zoals hij ook zaterdag expliciet ten overstaan van de camera's heeft gedaan- dat de samenwerking met de politie de afgelopen jaren uitstekend is verlopen. Partijen hebben elkaar in de afgelopen periode bij herhaling over en weer gecomplimenteerd met de behaalde resultaten bij de bestrijding van het voetbalvandalisme enerzijds en de wedstrijdorganisatie rondom voetbalwedstrijden anderzijds.

De KNVB heeft zaterdag duidelijk voor het voetlicht willen brengen dat hij de acties rondom de belangrijke voetbalwedstrijden van de politievakbonden onacceptabel vond, zulks vanwege het feit dat de KNVB, de clubs, maar vooral de voetbalsupporters op geen enkele wijze betrokken waren of zijn bij het CAO-conflict met de minister van Binnenlandse Zaken, maar hierdoor wel ernstig werden gedupeerd. De minder vleiende opmerkingen van Kesler tijdens de persconferentie waren gericht aan het adres van de politievakbonden. "Bij nader inzien acht ik mijn woordkeuze niet passen bij het Koninklijk karakter van de KNVB en had ik deze passages dus beter kunnen weglaten", aldus Henk Kesler.

Indien daardoor de indruk is gewekt dat Kesler negatief heeft geoordeeld over de totale politie, dan biedt hij daarvoor zijn welgemeende excuses aan.

Er is zowel bij de KNVB als bij Kesler wel degelijk veel waardering voor het vaak moeilijke en belangrijke werk dat de politie in onze maatschappij en bij wedstrijden in het betaalde voetbal verricht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')