ik ben ook niet meer draadloos sinds ee paar maanden....quote:Op zaterdag 15 december 2007 19:55 schreef vrolijke-frits het volgende:
Draadloos internet installeren ging kut, nu nog steeds aan het draad![]()
Ik moet het wel ff hebben, wil niet meer in bed hoeven klootzakken met dradenquote:Op zaterdag 15 december 2007 19:57 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik ben ook niet meer draadloos sinds ee paar maanden....
i know the feeling....quote:Op zaterdag 15 december 2007 20:17 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik moet het wel ff hebben, wil niet meer in bed hoeven klootzakken met draden
Internetten in bedquote:Op zaterdag 15 december 2007 20:17 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik moet het wel ff hebben, wil niet meer in bed hoeven klootzakken met draden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
quote:Op zaterdag 15 december 2007 20:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Internetten in bed
In bed heb ik wel wat beters te doendetails MOG...details....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 15 december 2007 20:21 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
details MOG...details....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
komt vast vanwege mijn dagelijkse "Mogge" postquote:
have fun....quote:Op zaterdag 15 december 2007 20:35 schreef Yamanaka het volgende:
Zo lekker uitgaan in hardrock cafe w00t!
quote:
quote:Op zaterdag 15 december 2007 20:21 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
details MOG...details....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Wat voor details wil JIJ nou weer horenquote:
Nee nee nee, leipo. JJ reageerde op mij omdat ik MOG zei, maar dat zei ik omdat zij dat zei.quote:Op zaterdag 15 december 2007 20:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat voor details wil JIJ nou weer horen?
quote:Op zaterdag 15 december 2007 21:25 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Nee nee nee, leipo. JJ reageerde op mij omdat ik MOG zei, maar dat zei ik omdat zij dat zei.
Lekkere zin ook
En dat is je gelukt!quote:Op zaterdag 15 december 2007 21:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Haphaphap
Dat had ik allang door, maar ik wilde eeeeven een reactie uitlokken
quote:
ik lag er ook pas rond 0330 in...quote:Op zondag 16 december 2007 11:04 schreef Sjowhan het volgende:
Mogge.
Vannacht om 3 uur thuisgekomen.
En last but not least... een speciale vermelding voor Sjowhan, omdat ik hem nogal eens vergeet....quote:Op zondag 16 december 2007 01:00 schreef JeRa het volgende:Dagcijfers van zaterdag 15 december 2007 (0:00 - 23:59)
Positie, aantal posts, user
035. 081 buzzer
055. 060 Surveillance-Fiets
069. 051 Papierversnipperaar
069. 051 Houniet
103. 040 juon_jacket1
122. 035 BrandX
146. 031 Muck
161. 029 Kuukske
quote:203. 024 Sjowhan
JJquote:
Frits, mooie kerelquote:
Ik sta de laatste tijd niet eens meer in die lijstjes van Jeraquote:Op zondag 16 december 2007 11:19 schreef OA het volgende:
[..]
En last but not least... een speciale vermelding voor Sjowhan, omdat ik hem nogal eens vergeet....![]()
[..]
ik ook niet zo vaak meer....OMFG...ik heb dus WEL een leven....quote:Op zondag 16 december 2007 11:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik sta de laatste tijd niet eens meer in die lijstjes van Jera
quote:Op zondag 16 december 2007 11:19 schreef OA het volgende:
[..]
En last but not least... een speciale vermelding voor Sjowhan, omdat ik hem nogal eens vergeet....![]()
Ik sporadisch. Ook wel eens mooi om te zienquote:Op zondag 16 december 2007 11:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik sta de laatste tijd niet eens meer in die lijstjes van Jera
Nou ja, ik heb afgelopen week op werk niet kunnen internetten. En was 's avonds te moe om veel online te zijnquote:Op zondag 16 december 2007 11:33 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik ook niet zo vaak meer....OMFG...ik heb dus WEL een leven....
ik kan niet eens op Fok op mijn werk...veel te druk...quote:Op zondag 16 december 2007 11:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb afgelopen week op werk niet kunnen internetten. En was 's avonds te moe om veel online te zijn.
En ik heb alleen op maandag en vrijdag een leven.
Hehe, ik kan helemaal niet fokken op het werk, anders zou ik op de donderdag echt een woest hoog postaantal halenquote:Op zondag 16 december 2007 11:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb afgelopen week op werk niet kunnen internetten. En was 's avonds te moe om veel online te zijn.
En ik heb alleen op maandag en vrijdag een leven.
Ik kan wel degelijk fokken, maar het is de laatste tijd zo druk dat ik maximaal 40 posts/dag haal, mét de avond erbij...quote:Op zondag 16 december 2007 11:39 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hehe, ik kan helemaal niet fokken op het werk, anders zou ik op de donderdag echt een woest hoog postaantal halen
Voor de rest studeren en veel onderweg, dus weinig tijd om te fokken
quote:Op zondag 16 december 2007 12:02 schreef Sjowhan het volgende:
Dan betaald eindelijk je werkgever wél voor de 8 uur die je per dag maakt.
Dat blijkt welquote:Op zondag 16 december 2007 12:15 schreef vrolijke-frits het volgende:
Waar voor z'n geld krijgt 'ie nu
Graag gedaanquote:
quote:
Get a roomquote:
Wattistquote:
Het is maar net wat je onder kleffen verstaat, OA en ik zijn bezig onze gezamelijke taalkennis tentoon te spreiden. Jij en Muckie zijn bezig elkaar viruteel van elkaars kleren te berovenquote:Op zondag 16 december 2007 14:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Wattist?
Ik mag hier ook niet kleffen met Muckie, en dan jij wel met OA?![]()
Noemen ze het tegenwoordig "taalkennis tentoon spreiden"quote:Op zondag 16 december 2007 14:58 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Het is maar net wat je onder kleffen verstaat, OA en ik zijn bezig onze gezamelijke taalkennis tentoon te spreiden. Jij en Muckie zijn bezig elkaar viruteel van elkaars kleren te beroven
Yes they doquote:Op zondag 16 december 2007 15:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Noemen ze het tegenwoordig "taalkennis tentoon spreiden"?
dat is een tijd geledenquote:
quote:
lieve schat...quote:Op zondag 16 december 2007 16:31 schreef Yamanaka het volgende:
Goeiemoggel!
Flikker op met je goeiemoggelquote:Op zondag 16 december 2007 16:31 schreef Yamanaka het volgende:
Goeiemoggel!
wil je en beetje rustig aan doen ja....!!!!!!quote:Op zondag 16 december 2007 16:33 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Flikker op met je goeiemoggel![]()
![]()
![]()
http://nl.youtube.com/watch?v=SJXJzNQ_qtsquote:Op zondag 16 december 2007 16:33 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Flikker op met je goeiemoggel![]()
![]()
![]()
pe-lease.....quote:Op zondag 16 december 2007 16:37 schreef MPG het volgende:
[..]
http://nl.youtube.com/watch?v=SJXJzNQ_qts
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |