ik ook niet zo vaak meer....OMFG...ik heb dus WEL een leven....quote:Op zondag 16 december 2007 11:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik sta de laatste tijd niet eens meer in die lijstjes van Jera
quote:Op zondag 16 december 2007 11:19 schreef OA het volgende:
[..]
En last but not least... een speciale vermelding voor Sjowhan, omdat ik hem nogal eens vergeet....![]()
Ik sporadisch. Ook wel eens mooi om te zienquote:Op zondag 16 december 2007 11:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik sta de laatste tijd niet eens meer in die lijstjes van Jera
Nou ja, ik heb afgelopen week op werk niet kunnen internetten. En was 's avonds te moe om veel online te zijnquote:Op zondag 16 december 2007 11:33 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik ook niet zo vaak meer....OMFG...ik heb dus WEL een leven....
ik kan niet eens op Fok op mijn werk...veel te druk...quote:Op zondag 16 december 2007 11:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb afgelopen week op werk niet kunnen internetten. En was 's avonds te moe om veel online te zijn.
En ik heb alleen op maandag en vrijdag een leven.
Hehe, ik kan helemaal niet fokken op het werk, anders zou ik op de donderdag echt een woest hoog postaantal halenquote:Op zondag 16 december 2007 11:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb afgelopen week op werk niet kunnen internetten. En was 's avonds te moe om veel online te zijn.
En ik heb alleen op maandag en vrijdag een leven.
Ik kan wel degelijk fokken, maar het is de laatste tijd zo druk dat ik maximaal 40 posts/dag haal, mét de avond erbij...quote:Op zondag 16 december 2007 11:39 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hehe, ik kan helemaal niet fokken op het werk, anders zou ik op de donderdag echt een woest hoog postaantal halen
Voor de rest studeren en veel onderweg, dus weinig tijd om te fokken
quote:Op zondag 16 december 2007 12:02 schreef Sjowhan het volgende:
Dan betaald eindelijk je werkgever wél voor de 8 uur die je per dag maakt.
Dat blijkt welquote:Op zondag 16 december 2007 12:15 schreef vrolijke-frits het volgende:
Waar voor z'n geld krijgt 'ie nu
Graag gedaanquote:
quote:
Get a roomquote:
Wattistquote:
Het is maar net wat je onder kleffen verstaat, OA en ik zijn bezig onze gezamelijke taalkennis tentoon te spreiden. Jij en Muckie zijn bezig elkaar viruteel van elkaars kleren te berovenquote:Op zondag 16 december 2007 14:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Wattist?
Ik mag hier ook niet kleffen met Muckie, en dan jij wel met OA?![]()
Noemen ze het tegenwoordig "taalkennis tentoon spreiden"quote:Op zondag 16 december 2007 14:58 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Het is maar net wat je onder kleffen verstaat, OA en ik zijn bezig onze gezamelijke taalkennis tentoon te spreiden. Jij en Muckie zijn bezig elkaar viruteel van elkaars kleren te beroven
Yes they doquote:Op zondag 16 december 2007 15:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Noemen ze het tegenwoordig "taalkennis tentoon spreiden"?
dat is een tijd geledenquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |