Daar heb je een goed punt.quote:Op zaterdag 15 december 2007 09:47 schreef Sugar het volgende:
[..]
Het remmen van weeën is nogal gelijk aan het verminderen van de pijn door weeën.![]()
En wat is Floortje prachtig, DeLiedje en man!!!![]()
![]()
![]()
Gelukkig dat alles in orde bleek te zijn, Lunastar! Logich dat je erg geschrokken was...quote:Op zaterdag 15 december 2007 09:27 schreef lunastar het volgende:
hier gisteren om 23U paniek... bloedverlies.. ik wist niet wat doen uiteindelijk mijn oudste zus gebeld, want wij hebben gene auto dus is mijn schoonbroer met mij naar spoed gereden.. Om oou20 eindelijk echo.. bleek alles in orde.. beebje was goed aan het breakdansen... handjes en beentjes bewogen héél hard en het hartje klopte ook héél goed... de gyn wou nog het hartje laten horen om me nog meer gerust te stellen... maar kreeg het maar ff te pakken omdat beebje zo hard bewoog... Toen zag hij een zwart vlekje naast placenta bleek dat dus de bloeding veroorzaakt te hebben.. een gesprongen adertje, door wat weten ze niet.. maar de placenta groeide ook goed vond de gyn... Ik ben toch gerustgesteld nu.. hij zei ook wel dat het nog 2-3 dagen oud bloed kon zijn dat ik verloor... Maar moest me niet ongerust maken... Heb wel spijt gehad omdat ik rhesus negatief bloed heb...
groetjes en een fijn weekend
liefs lunastar
Ja, dat is meestal de reden als ze zeggen dat je bepaalde medicijnen niet meer mag gebruiken naar het einde toe.quote:Op zaterdag 15 december 2007 10:51 schreef Brighteyes het volgende:
Het kan zijn dat het juist niet gebruikt mag worden (zonder begeleiding) op het eind van de zwangerschap vanwege de remmende werking.
Diclofenac wordt gebruikt om spieren te verslappen. Laat de baarmoeder nou een grote spier zijnquote:Op vrijdag 14 december 2007 22:46 schreef Silmarwen het volgende:
Pruk, ik wil je niet teleurstellen maar diclofenac is een pijnstiller bij gewrichts en zenuwpijn. Maar misschien dat het weeenpijn ook minder maakt.Mensen met reuma of een hernia krijgen diclofenac voorgeschreven namelijk! Doe lekker rustig aan, spannend hoor!
Geen idee eigenlijk, ik zal eens kijken, dank je voor de link. Ik heb alwel mijn geboorteplan voor als alles goed zou gaan uitgedraaid en dat gaan we zo bekijken of er nog dingen aangepast moeten worden voor nu.quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:19 schreef poemojn het volgende:
Pruk, weet je ook of in het ziekenhuis waar je zou bevallen de kraamafdeling en kinderafdeling vlak bij elkaar liggen? Het is het fijnst als er neit te veel afstand is en je zelf snel al bij de verzorging betrokken kunt worden. Ook dingen als bijv zelf foto's hebben van je kind, knuffel die jij uitgezocht hebt bij je kind in de couveuse, evt camera bij kind en tv-beeld bij jou, enz kunnen fijn zijn. Misschien heb je iets aan www.kindenziekenhuis.nl? Sterkte, hopelijk valt 't mee allemaal.
Men zei van wel, maar in Nieuwegein vond men het inderdaad ook vreemd.quote:Op zaterdag 15 december 2007 09:29 schreef Tan het volgende:
[..]
Maar diclofenac mag helemaal niet in jouw stadium van de zwangerschap?Ik kreeg het van de weekendarts tegen de nierkolieken die ik toen had, maar het bleek achteraf helemaal niet zo verstandig volgens mijn eigen huisarts en de gyn. Maar omdat ik nog nét voor de 6 maanden zat moest ik me geen zorgen maken.
Nou ja, dát inderdaad! Weet wel dat ze eerst de boel bekijken enzo, maar je kunt natuurlijk nooit alles zien op zo`n scherm.quote:Op zaterdag 15 december 2007 14:36 schreef Brighteyes het volgende:
Dat herken ik wel Maneki, ik weet ook niet of ik het aangedurfd zou hebben. Idd ook vanuit de gedachte 'dat kind ligt niet voor niets zo'.
IK krijg dan allemaal enge dingen in mijn hoofd over navelstrengen enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |