Daar heb je een goed punt.quote:Op zaterdag 15 december 2007 09:47 schreef Sugar het volgende:
[..]
Het remmen van weeën is nogal gelijk aan het verminderen van de pijn door weeën.![]()
En wat is Floortje prachtig, DeLiedje en man!!!![]()
![]()
![]()
Gelukkig dat alles in orde bleek te zijn, Lunastar! Logich dat je erg geschrokken was...quote:Op zaterdag 15 december 2007 09:27 schreef lunastar het volgende:
hier gisteren om 23U paniek... bloedverlies.. ik wist niet wat doen uiteindelijk mijn oudste zus gebeld, want wij hebben gene auto dus is mijn schoonbroer met mij naar spoed gereden.. Om oou20 eindelijk echo.. bleek alles in orde.. beebje was goed aan het breakdansen... handjes en beentjes bewogen héél hard en het hartje klopte ook héél goed... de gyn wou nog het hartje laten horen om me nog meer gerust te stellen... maar kreeg het maar ff te pakken omdat beebje zo hard bewoog... Toen zag hij een zwart vlekje naast placenta bleek dat dus de bloeding veroorzaakt te hebben.. een gesprongen adertje, door wat weten ze niet.. maar de placenta groeide ook goed vond de gyn... Ik ben toch gerustgesteld nu.. hij zei ook wel dat het nog 2-3 dagen oud bloed kon zijn dat ik verloor... Maar moest me niet ongerust maken... Heb wel spijt gehad omdat ik rhesus negatief bloed heb...
groetjes en een fijn weekend
liefs lunastar
Ja, dat is meestal de reden als ze zeggen dat je bepaalde medicijnen niet meer mag gebruiken naar het einde toe.quote:Op zaterdag 15 december 2007 10:51 schreef Brighteyes het volgende:
Het kan zijn dat het juist niet gebruikt mag worden (zonder begeleiding) op het eind van de zwangerschap vanwege de remmende werking.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop