abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 1 februari 2008 @ 20:28:44 #101
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_56466093
Gisteren gezien in de sneak. Dit schreef ik er net over in het "gezien" topic:
quote:
Gisteren in de sneak:
Juno
Wat een heerlijke film! Het grootste deel van de film is een ontzettend vermakelijke comedy die gelukkig wordt bevolkt door échte personages waarvan je gedurende film gaat houden. Het gevaar bij een dergelijke film bestaat natuurlijk dat de personages al snel karikaturen worden en het verhaal zelf een klucht. Die gevaren omzeilt Jason Reitman knap, wat voor een groot deel te danken is aan de geweldige cast. Dat Ellen Page voor de hoofdrol is genomineerd voor een Oscar is dan ook niet verwonderlijk: ze maakt van Juno een leuk en levendig personage met herkenbare problemen. Ze draagt de film dan ook zonder problemen. Vooral de chemistry met haar vriendin en haar vader zijn heerlijk.
Kortom: een film waar je alleen maar van kan houden. Geweldig!

8,3/10
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 2 februari 2008 @ 19:38:59 #102
862 Arcee
Look closer
pi_56483923
Sympathieke film.

Goeie rol van Page en ook een leuke rol van die vriendin van d'r ("Shit! Phuket, Thailand!" )

Mooie muziek ook, eindscène erg fraai.

Of 't nou 4 Oscar-nominaties waard is? Ach, 2 vergelijkbare films, Sideways (5) en Little Miss Sunshine (4) hadden er ook een handjevol. Hoewel ik Juno net aan half puntje onder die andere twee zet.

Maar goed, fijne film dus.

[ Bericht 2% gewijzigd door Arcee op 03-02-2008 13:06:01 ]
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_56500365
hijs leuk
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
  zondag 3 februari 2008 @ 14:41:59 #104
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 3 februari 2008 @ 19:13:26 #105
862 Arcee
Look closer
pi_56505857
Kimya Dawson - Tire Swing Samen met de toeschouwers.

Joey never met a bike that he didn't wanna ride
and I never met a Tobey that I didn't like
Scotty liked all of the books that I recommended
even if he didn't I wouldn't be offended

Leuke tekst.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  woensdag 6 februari 2008 @ 09:10:45 #106
92823 RuneRose
Tony, de zieke pony!
pi_56555647
quote:
Op dinsdag 5 februari 2008 22:15 schreef Timo20 het volgende:Zou de wereld er beter van worden als er (bijna) alleen maar tiener moeders waren? zou de wereld er beter van worden wanneer alle kinderen ter adoptie werden opgegeven, ook al komen ze bij goede adoptie ouders terecht? zou de wereld er beter van worden wanneer (ook al zijn ze dan zo aardig) alle huwelijken stranden?
tuurlijk niet, dat snap je toch zelf wel? zo moeilijk lijkt me dat niet
Daar gaat het niet om. Het gaat erom dat ze tijdens haar zwangerschap vrijwel geen problemen ondervindt.
  woensdag 6 februari 2008 @ 10:53:47 #107
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_56557310
Het lijkt een aflevering van een serie.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De enige echte impact is dat Juno nu in coherente volzinnen communiceert i.p.v. trendy maar eveneens nietszeggende one-liners.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  woensdag 6 februari 2008 @ 10:57:33 #108
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_56557378
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 10:53 schreef SaintOfKillers het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De enige echte impact is dat Juno nu in coherente volzinnen communiceert i.p.v. trendy maar eveneens nietszeggende one-liners.
Heerlijk toch?
pi_56557522
quote:
SPOILER
that ain’t no etch-a-sketch... this is one doodle that can’t be undid, homeskillet
  woensdag 6 februari 2008 @ 11:09:41 #110
67640 SaintOfKillers
pi_56557613
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 10:57 schreef pfaf het volgende:
Heerlijk toch?
Het is allemaal leuk en luchtig, ja, en dat hij het erg goed doet aan de box-office en een onoverwacht succes bleek, vind ik een zeer goede zaak voor het filmwereldje.

Maar uiteindelijk vind ik het ook een tikkeltje overdreven dat deze Gilmore Girls: the Movie nu in hetzelfde rijtje staat als Atonement, There Will Be Blood en No Country for Old Men. Je kan ook iets overhypen.

[ Bericht 0% gewijzigd door SaintOfKillers op 07-02-2008 19:17:37 ]
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_56557658
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 11:09 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Het is allemaal leuk en luchtig, ja, en dat hij het erg goed doet aan de box-office en een onoverwacht succes bleek, vind ik een zeer goede zaak voor het filmwereldje.

Maar uiteindelijk vind ik het ook een tikkeltje overdreven dat deze Gilmore Girls: the Movie nu in hetzelfde rijtje staat als Atonement, There Will Be Blood en No Country for Old Men. Je kan ook iets overhypen.
Ik vind het niet een overgehypte film niet alles moet triest of serieus zijn... soms zijn films waar je niet al te veel over na moet denken ook leuk... feel good movies (Garden State is een ander goed voorbeeld... of amelie)
  donderdag 7 februari 2008 @ 19:16:23 #112
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_56588086
quote:
Op dinsdag 5 februari 2008 23:16 schreef Seborik het volgende:
Dat je het ergens niet mee eens bent, betekent nog niet dat het onzin is. Wat betreft die ervaring, ik zal geen vraagtekens zetten bij je bewering dat het in jouw directe omgeving niet voor komt, maar het is wel degelijk een optie waar je rekening mee kunt houden als een van de mogelijke problemen. Er zijn voorbeelden te over waarbij dat namelijk wél het geval is. Dat is het verschil tussen wat ik zeg, en wat er door sommigen hier beweerd wordt, namelijk dat ze in de film zo diep in de shit zit, wat totaal niet het geval is. Alle opties die ík noem zijn voorbeelden van problemen die zwangere tienermeisjes tegen kúnnen komen, niet dat ze in de film voor moeten komen, of dat ze in de film zouden zitten, maar goed, dat was kennelijk te hoog gegrepen. Het is een film die open is voor interpretatie, en vooral projectie van verwachtingspatronen, juist doordat daar zo weinig over uitgediept wordt.
Okee ik had je niet begrepen, ik dacht dat je het onrealistich vond. My bad.
quote:
Ga hem verder inderdaad zien, want zoals ik hier een hele tijd terug al schreef, is het een mooie film, of mag ik dat nu niet meer zeggen?
Van mij wel hoor.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
pi_56588258
Heb hem vandaag gezien, niet heel bijzonder maar gewoon een leuke/schattige film.
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
  donderdag 7 februari 2008 @ 19:47:35 #114
16701 scanman01
Today's a good day
pi_56588743
Ik heb vandaag een aantal van die stationskranten gelezen en in iedere krant bijna een pagina vol met 'Juno'. Heel veel aandacht voor deze toch vrij 'kleine' film.... en alles zeer positief. Was leuk om allemaal te lezen.
My soul is painted like the wings of butterflies
  donderdag 7 februari 2008 @ 20:53:48 #115
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_56590177
quote:
quote:
7th Heaven Creator Births Lil' Juno

New details are emerging about ABC Family's new Juno-esque drama from 7th Heaven creator Brenda Hampton. And by "new details," I mean the following (rather detailed) synopsis that is making its way to Hollywood casting directors as we speak...

"Fifteen year old AMY NICHOLSON, pregnant after having one uncomfortable sexual encounter with the school's Don Juan, RICKY, tries to figure out a way to deal with her dilemma, as all around her peers face the reality of their own sexual (or non-sexual) choices. Unable to face her loving but "nice" middle class parents, Amy confides in her best friends, LAUREN and MADISON, who are supportive but not too helpful, and struggles to deal with her feelings for Ricky at the same time she's being wooed by the sweet and possible smitten BEN."

So, pretty much, if 7th Heaven got plastered, had a one-night stand with Juno, and gave birth nine months later, this is what their baby would look like. Now what do you say you give this as-yet-untitled baby a proper name in the comments section below. And while you're at it, throw out some casting suggestions for "Amy." I'll get things started with this suggestion: Ephram's kid sis.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
  donderdag 7 februari 2008 @ 21:23:23 #116
205557 NoLoveLost
Girls can tell
pi_56590794
Heerlijk, zo'n simpele (ik beledig hier toch niemand mee?) en lieve film. De soundtrack maakt de film wat mij betreft. Voor het genre (?) niet de beste, kijk zelf liever naar Garden State.
  donderdag 7 februari 2008 @ 21:42:28 #117
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_56591157
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 21:23 schreef NoLoveLost het volgende:
ik beledig hier toch niemand mee?
scanman01 waarschijnlijk . Als hij een moslim was dan was Juno de Koran.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_56591230
Allah akbar!
  donderdag 7 februari 2008 @ 22:09:27 #119
205557 NoLoveLost
Girls can tell
pi_56591720
Sorry, scanman01.
pi_56604440
Mooi

[ Bericht 21% gewijzigd door oneeyedtrousersnake op 08-02-2008 16:10:18 ]
  vrijdag 8 februari 2008 @ 15:56:49 #121
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_56604463
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 21:42 schreef Marble het volgende:

[..]

vrijdag 8 februari 2008 @ 16:18:38 #122
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_56604870
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 11:12 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

Ik vind het niet een overgehypte film niet alles moet triest of serieus zijn... soms zijn films waar je niet al te veel over na moet denken ook leuk... feel good movies (Garden State is een ander goed voorbeeld... of amelie)
Helemaal mee eens, maar Garden State en Amélie vond ik dan ook veel betere films dan Juno. Ik vind het ook een overhypte film.
  vrijdag 8 februari 2008 @ 16:28:25 #123
16701 scanman01
Today's a good day
pi_56605086
quote:
Op donderdag 7 februari 2008 21:42 schreef Marble het volgende:

[..]

Overdrijf je niet een beetje? Ik vind het gewoon een erg leuke komedie. Niets meer en niets minder.
Pas geleden een tweede keer gekeken en toen vind ik hem toch al wat minder eerlijk gezegd. De film heeft op IMDB een hoger cijfer dan ik geef.
pi_56619504
Grrrrreeeeeeta Straussssssssss

Leuke film omdat ie zo klein is gehouden waar Little Miss Sunshine veel absurder en weirder is.

Dit is toch een vrij gewoon verhaal met gewone personages waar net even iets mee is, maar waarmee je je toch kan identificeren. Geweldige rol van de moeder.

En trouwens een enorm Europese film: wat dat betreft is een heerlijke zelfparodie op Amerika, geen keiharde kritiek maar heerlijke steekjes onder water. De yuppen komen er toch het beroerdst uit, dat anti-abortusmeisje dat daar in haar eentje staat enz. enz.

Gewoon een leuke film, eerder de oscar voor film dan voor het scenario of hoofdrol. Ik zou het wel leuk vinden als ie de oscar voor de film kreeg, in ieder geval liever dan zo'n bombast als atonement.

edit: De muziek natuurlijk Las ik nou ergens dat het op album op 1 staat in de VS?
pi_56619537
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 16:18 schreef BlaatschaaP het volgende:

[..]

Helemaal mee eens, maar Garden State en Amélie vond ik dan ook veel betere films dan Juno. Ik vind het ook een overhypte film.
Nou Garden State ging ook practisch nergens over...dus agh het zijn gewoon vet coole films
pi_56624320
Hoe heet dat nummer in de endings credits? Waar zo heel snel gezongen wordt? Kan hem zo 1,2,3 niet vinden op de soundtrack.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 9 februari 2008 @ 16:31:32 #127
862 Arcee
Look closer
pi_56624412
quote:
Op zaterdag 9 februari 2008 16:24 schreef RacerDKB het volgende:
Hoe heet dat nummer in de endings credits? Waar zo heel snel gezongen wordt? Kan hem zo 1,2,3 niet vinden op de soundtrack.
Kimya Dawson - Loose Lips

Er staan 5 nummers van Kimya Dawson op de soundtrack, plus nog als onderdeel van The Moldy Peaches - Anyone Else But You.

[ Bericht 5% gewijzigd door Arcee op 09-02-2008 16:38:45 ]
pi_56624646
Lovende recencies gelezen in de spits. Vanmiddag maar ff kijken.
pi_56634544
Welke idioot heeft bedacht dat dit "dé komedie van het jaar" genoemd moest worden?
Wat een ongelofelijke zeikfilm is dit zeg. Hoe kan 'ie nou zo'n hoge score hebben op imdb? Dat kan ik vanaf nu dus ook niet meer serieus nemen.

Ten eerste verwacht ik bij een komedie te kunnen lachen. Ik heb werkelijk waar geen lachspiertje gebruikt. Na 30 minuten dacht ik: "beetje serieus onderwerp, maar wie weet wordt het straks nog een komedie". NOT!
De hoofdrolspeelster, haar vriendje en vriendinnetje zijn hoogst irritant met een taaltje dat me na 3 minuten al uit mijn strot kwam. "DUDE!" "awesome!". Geloof me... in Dude, Where's My Car was dat vermakelijk, maar dit is gewoon plain stupid.

Wat de *#^&* is dit voor een mager verhaal? Ik zal niet teveel spoileren hier, maar van begin tot eind was het verhaal niet boeiend. Dit had ik zelf in een half uurtje ook wel op een A4'tje kunnen kladderen. Geen van de personages wordt uitgediept, waardoor je aan het eind van de film nog steeds totaal geen band (of feeling) hebt met de karakters. De vader was het enige puntje van lof, maar ook daar is totaal niet uitgehaald wat erin zat.

De reden dat ik deze film ging kijken was: "dé komedie van het jaar". Als je dat begin februari zegt, dan moet het wel heel erg leuk zijn, niet? Om te huilen was het, ik heb de DVD ook meteen vernietigd, want dit wil ik echt helemaal niemand aandoen. Dit waren by far de meest nutteloze 90 minuten die ik in mijn 25-jarige bestaan heb gekend.

Fok!kers, bedankt!

Maar niet heus...
  zaterdag 9 februari 2008 @ 23:28:49 #130
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_56634581
Het is ook geen comedy, Masegate. Meer dan 50% van de film is drama, dus dan kwalificeer ik het eerder als drama dan als comedy.
pi_56634645
Ja, het was inderdaad een dramatische film.

Zelfs als drama was het een matige film. Ik had echt niet te doen met de hoofdrolspeelster en het heeft me geen moment geinteresseerd wat ze voor keus zou maken, of hoe het af zou lopen.

Echt ongelofelijk dit...

Edit: en de officiële tagline is toch echt: "A comedy about growing up... and the bumps along the way." Dat is dus net zoiets als zeggen dat Alvin and the Chipmunks een slasher movie is.
pi_56635258
quote:
Op zaterdag 9 februari 2008 23:27 schreef Masegate het volgende:
Welke idioot heeft bedacht dat dit "dé komedie van het jaar" genoemd moest worden?
Wat een ongelofelijke zeikfilm is dit zeg. Hoe kan 'ie nou zo'n hoge score hebben op imdb? Dat kan ik vanaf nu dus ook niet meer serieus nemen.
Waarom hij zo'n hoge score heeft? Omdat mensen het een leuke film vinden is dat nu zo moeilijk te begrijpen?
quote:
Ten eerste verwacht ik bij een komedie te kunnen lachen. Ik heb werkelijk waar geen lachspiertje gebruikt. Na 30 minuten dacht ik: "beetje serieus onderwerp, maar wie weet wordt het straks nog een komedie". NOT!
De hoofdrolspeelster, haar vriendje en vriendinnetje zijn hoogst irritant met een taaltje dat me na 3 minuten al uit mijn strot kwam. "DUDE!" "awesome!". Geloof me... in Dude, Where's My Car was dat vermakelijk, maar dit is gewoon plain stupid.
Tip: Nooit met jeugd uit Amerika omgaan want daar praten ze zo (het is beter dan dat jeweettoggg! in nederland trouwens
quote:
Wat de *#^&* is dit voor een mager verhaal? Ik zal niet teveel spoileren hier, maar van begin tot eind was het verhaal niet boeiend. Dit had ik zelf in een half uurtje ook wel op een A4'tje kunnen kladderen. Geen van de personages wordt uitgediept, waardoor je aan het eind van de film nog steeds totaal geen band (of feeling) hebt met de karakters. De vader was het enige puntje van lof, maar ook daar is totaal niet uitgehaald wat erin zat.
Je hoeft toch ook niet de hele achtergrond van iedereen te weten om een feeling met ze te krijgen? En het verhaal agh het is een comedy, niet elke film hoeft een verhaallijn als die van de matrix te hebben
quote:
De reden dat ik deze film ging kijken was: "dé komedie van het jaar". Als je dat begin februari zegt, dan moet het wel heel erg leuk zijn, niet? Om te huilen was het, ik heb de DVD ook meteen vernietigd, want dit wil ik echt helemaal niemand aandoen. Dit waren by far de meest nutteloze 90 minuten die ik in mijn 25-jarige bestaan heb gekend.
En toch heb je hem helemaal afgekeken, toch knap als het de meest nutteloze 90 minuten van je leven waren, want als dat echt zo was had je hem wel eerder uitgezet... Of jij moet een boeiend intressant leven hebben...
quote:
Fok!kers, bedankt!

Maar niet heus...
Fok!kers gaan afzeiken omdat jij het geen leuke film vond...matig...

Ps. Ik vind trouwens dat je niet zoveel moet zeiken. Als jij de film op DVD had heb je gewoon de Screener gezien en dat was dus gratis...
  zondag 10 februari 2008 @ 00:00:34 #133
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_56635305
quote:
Op zaterdag 9 februari 2008 23:31 schreef Masegate het volgende:
Ja, het was inderdaad een dramatische film.

Zelfs als drama was het een matige film. Ik had echt niet te doen met de hoofdrolspeelster en het heeft me geen moment geinteresseerd wat ze voor keus zou maken, of hoe het af zou lopen.

Echt ongelofelijk dit...

Edit: en de officiële tagline is toch echt: "A comedy about growing up... and the bumps along the way." Dat is dus net zoiets als zeggen dat Alvin and the Chipmunks een slasher movie is.
Met bumps bedoelen ze toch ook haar buik.
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
  zondag 10 februari 2008 @ 00:01:16 #134
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_56635316
quote:
Op zaterdag 9 februari 2008 23:58 schreef DutchErrorist het volgende:
Tip: Nooit met jeugd uit Amerika omgaan want daar praten ze zo
Niemand in Amerika praat zo, en al helemaal jongeren niet.
pi_56635342
quote:
Op zondag 10 februari 2008 00:01 schreef Marble het volgende:

[..]

Niemand in Amerika praat zo, en al helemaal jongeren niet.
Ow en jij kan het weten omdat...?
pi_56636093
quote:
Op zaterdag 9 februari 2008 23:58 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

Waarom hij zo'n hoge score heeft? Omdat mensen het een leuke film vinden is dat nu zo moeilijk te begrijpen?
[..]

Tip: Nooit met jeugd uit Amerika omgaan want daar praten ze zo (het is beter dan dat jeweettoggg! in nederland trouwens
[..]

Je hoeft toch ook niet de hele achtergrond van iedereen te weten om een feeling met ze te krijgen? En het verhaal agh het is een comedy, niet elke film hoeft een verhaallijn als die van de matrix te hebben
[..]

En toch heb je hem helemaal afgekeken, toch knap als het de meest nutteloze 90 minuten van je leven waren, want als dat echt zo was had je hem wel eerder uitgezet... Of jij moet een boeiend intressant leven hebben...
[..]

Fok!kers gaan afzeiken omdat jij het geen leuke film vond...matig...

Ps. Ik vind trouwens dat je niet zoveel moet zeiken. Als jij de film op DVD had heb je gewoon de Screener gezien en dat was dus gratis...
Echt niet alle jeugd in de VS praat zo hoor... misschien een paar emo's ja...
Tja... ik keek hem af voor mijn vriendin. Bleek achteraf dat ook zij er geen hol aan vond.
En dat je serieus nog zegt: "Agh het is een comedy"! Dat kun je toch gewoon niet menen? Als het comedy was geweest hoefde het van mij geen goed verhaal te hebben. Als het een drama was geweest had het van mij wel een sterk verhaal moeten hebben. One way or the other, it sucked!

Ow ja... en ik zeik geen Fok!kers af... ik bedank ze! Fok!kers zijn echt de beste topic-titel-bedenkers van de heeeeeeeele wereld!

Slechte argumenten... matig...

ps: gelukkig was het gratis ja... anders had ik nou in een hoekje zitten huilen...
pi_56636867
quote:
Op zondag 10 februari 2008 00:45 schreef Masegate het volgende:

[..]

ps: gelukkig was het gratis ja... anders had ik nou in een hoekje zitten huilen...
Je bent nou ook wel aardig aan het janken hoor. Pfff, je vond de film niks, andere mensen vinden het wel een goeie film. Deal with it, doe niet net alsof de wereld vergaat
pi_56636896
érg scpetisch aan de film begonnen, leek me hélemaal niks
en leuk dat hij was!
toffe film, hele toffe muziek, leuk!
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  zondag 10 februari 2008 @ 03:35:30 #139
16701 scanman01
Today's a good day
pi_56637833
quote:
Op zondag 10 februari 2008 01:41 schreef MissyMirjaM het volgende:
érg scpetisch aan de film begonnen, leek me hélemaal niks
en leuk dat hij was!
toffe film, hele toffe muziek, leuk!
Leuke reactie na al die negatieve reacties. De film is gewoon leuk
Ellen Page is om op te vreten.
  zondag 10 februari 2008 @ 03:43:16 #140
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_56637864
Fijne film, vond ik. Mooi onderkoeld, grappige oneliners en situaties en vooral een ontzettend goeie muziekkeuze. Behoorlijk goed bestede 90 minuten op de late zaterdagavond.
  zondag 10 februari 2008 @ 04:09:50 #141
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_56638017
En de OST heeft de Sonic Youth-versie van Superstar!
pi_56638684
quote:
Op zondag 10 februari 2008 00:45 schreef Masegate het volgende:

[..]

Echt niet alle jeugd in de VS praat zo hoor... misschien een paar emo's ja...
Tja... ik keek hem af voor mijn vriendin. Bleek achteraf dat ook zij er geen hol aan vond.
En dat je serieus nog zegt: "Agh het is een comedy"! Dat kun je toch gewoon niet menen? Als het comedy was geweest hoefde het van mij geen goed verhaal te hebben. Als het een drama was geweest had het van mij wel een sterk verhaal moeten hebben. One way or the other, it sucked!

Ow ja... en ik zeik geen Fok!kers af... ik bedank ze! Fok!kers zijn echt de beste topic-titel-bedenkers van de heeeeeeeele wereld!

Slechte argumenten... matig...

Jij wil dus zeggen dat ik met emo's om ging? Dank je.
pi_56638939
Prachtige film.
Ellen Page acteert zo goed dat je niet eens doorhebt dat ze een rol speelt.
Een gewoon verhaal zo vanzelfsprekend vertellen dat het daardoor bijzonder wordt.
En goddank geen vals Amerikaans sentimenteel einde, waar ik altijd voor vrees.
Ook leuk om te weten dat Ellen Page zich stevig met de soundtrack bemoeid heeft.

9/10
[i]Rare jongens, die Nederlanders....[/i]
pi_56639100
Leuke film, maar ik had gehoopt dat ie wat absurder zou zijn. De beginscene met 'dwight' vond ik ook iets weirder & kleuriger dan de rest. In deze categorie vind ik little miss sunshine dan ook leuker, maar juno krijgt een 7,5 van mij.
Het mooi kotsende meisje.
pi_56639160
Michael Cera herenigd met zijn Arrested Development ( ) vader!

Wie geeft die jongen een kam?
pi_56640069
Mensen die gaan klagen over een gedownloade film en dan hier stoer gaan doen dat ze CD kapot hebben gemaakt
pi_56658404
De soundtrack
pi_56730955
De soundtrack van de film is idd echt heerlijk. All the young dudes van Mott the Hoople is zo'n geweldig nrtje. Over de film zelf heb ik eigenlijk weinig te klagen behalve dat ik hem iets te perfect vond. De dialogen waren erg goed maar wel echt zo goed dat het allemaal niet erg geloofwaardig overkwam. Daardoor was het allemaal wel erg vrolijk en zoetzappig. Ik heb daar geen problemen mee verder hij keek heerlijk weg en ik vond het echt een leuke film maar toch deed hij me niet zo veel. Daarom geef ik hem een 7,5.
pi_56731332
quote:
Op zaterdag 9 februari 2008 23:27 schreef Masegate het volgende:
<lulverhaal>
Jij hebt écht geen smaak. En ik vind het niet zozeer een komedie. Dat je deze film 90 minuten verspilling vindt getuigt dat je echt een kutsmaak hebt zeg
En dan wel Dude Where's My Car vermakelijk vinden

Ik zou Juno nog wel 10 keer kunnen zien
pi_56740466
Wie legt mij even het idee uit achter dat hardloop clubje wat de hele tijd op de stoep loopt? Zit vast een gedachte achter, maar ik vat hem niet helemaal.
Ja, schrok je toch even he!
pi_56740602
Hmm, vond het meer een drama (Niet dat het dat was, het komt er niet eens in de buurt van) Maar ik heb misschien 3x moeten lachen. En het overmatige gebruik van hippe woorden stoorde mij. Verder wel een leuke film.. maar komedie v/h jaar. Hell no. Het is dat Ellen Page schattig en lekker is, en die jongen in de film een grappig hoofd, maar anders was het wel een buttfilm. Goed gecast dus.

Soundtrack was wel heel relaxt, en de film was ook lekker losjes verder.
pi_56741334
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 01:46 schreef Boe-man het volgende:
Wie legt mij even het idee uit achter dat hardloop clubje wat de hele tijd op de stoep loopt? Zit vast een gedachte achter, maar ik vat hem niet helemaal.
Naast school in High School kan je ook aan sporten doen, en daar zijn ze vrij intensief in... Dus het zou dat kunnen zijn
  Redactie Frontpage vrijdag 15 februari 2008 @ 08:30:08 #153
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_56741687
Heel erg leuke film, lief, klein, scherp, feelgood. Page is een blijvertje wmb, vond haar ook al sterk in Hard Candy. Wel mag ze wmb nu eens een volwassen rol gaan spelen ipv meisjes rond de 16 jaar. Ze is 21, dus kom maar op met de naaktrollen

Nee, echt geweldig. En mensen die zeggen dat ze niet snappen dat dit de comedy van t jaar is, ik snap weer niet waarom No Country door velen zo wordt bejubeld, als er een film is die tegenvalt.
pi_56741724
ik vond 'm écht leuk

briljante dialogen, lekker wijf ja.. ik vond 'm écht goed
Doei.
  vrijdag 15 februari 2008 @ 08:36:09 #155
67640 SaintOfKillers
pi_56741751
Ik snap best dat iemand het leuk vindt, al vind ik het zelf niet bijzonder, maar ik begrijp niet waarom hij vergeleken wordt met Little Miss Sunshine of Sideways.

Ik vind dat Juno veel meer gemeen heeft met Superbad of Knocked Up, comedy met hier en daar wat (oppervlakkig) drama. In Sideways en LMS zit veel meer verborgen tragiek, als er één recente film is die in dat rijtje thuishoort, dan is het wel Lars and the Real Girl.
  vrijdag 15 februari 2008 @ 08:53:23 #156
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_56741958
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 08:36 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik snap best dat iemand het leuk vindt, al vind ik het zelf niet bijzonder, maar ik begrijp niet waarom hij vergeleken wordt met Little Miss Sunshine of Sideways.
Dat snap ik idd ook niet. Die twee films zijn uit een ander genre.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
pi_56742899
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 08:30 schreef SunChaser het volgende:
Heel erg leuke film, lief, klein, scherp, feelgood. Page is een blijvertje wmb, vond haar ook al sterk in Hard Candy. Wel mag ze wmb nu eens een volwassen rol gaan spelen ipv meisjes rond de 16 jaar. Ze is 21, dus kom maar op met de naaktrollen

Nee, echt geweldig. En mensen die zeggen dat ze niet snappen dat dit de comedy van t jaar is, ik snap weer niet waarom No Country door velen zo wordt bejubeld, als er een film is die tegenvalt.
Ik ben het helemaal met je eens ik snapte totaal niet wat er nu zo mooi was aan No Country for Old Men, maar ik moet wel zeggen dat ik haar niet naakt te zien... want er valt toch niet zoveel te zien
pi_56749283
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 08:36 schreef SaintOfKillers het volgende:

Ik vind dat Juno veel meer gemeen heeft met Superbad of Knocked Up, comedy met hier en daar wat (oppervlakkig) drama. In Sideways en LMS zit veel meer verborgen tragiek, als er één recente film is die in dat rijtje thuishoort, dan is het wel Lars and the Real Girl.
ik zie juist weer wel de vergelijking met little miss sunshine, ik vind wel dat die 2 films veel van elkaar weg hebben.
qua verhaallijn, sfeer die opgeroepen wordt, manier van neerzetten
pi_56754042
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 07:41 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

Naast school in High School kan je ook aan sporten doen, en daar zijn ze vrij intensief in... Dus het zou dat kunnen zijn
Ik heb er nog even over nagedacht en ik denk dat het tempo van het leven ermee bedoelt wordt. Het gaat altijd door
Ja, schrok je toch even he!
pi_56754228
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 14:19 schreef MissyMirjaM het volgende:

[..]

ik zie juist weer wel de vergelijking met little miss sunshine, ik vind wel dat die 2 films veel van elkaar weg hebben.
qua verhaallijn, sfeer die opgeroepen wordt, manier van neerzetten
Hoe bedoel je qua verhaallijn?
  vrijdag 15 februari 2008 @ 18:20:32 #161
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_56754765
Ik denk (en hoop) dat Page meer in haar mars heeft dan ze hier liet zien. Een irritant betweterig pubertje spelen heeft ze nu wel bewezen te kunnen. Waar zijn de wat zwaardere en diepere rollen?
pi_56755736
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 17:50 schreef Seborik het volgende:

[..]

Hoe bedoel je qua verhaallijn?
ja, weet ik niet, een beetje meer algemeen, er is een probleem dat opgelost moet worden, dat gebeurt op een komische, maar ook enigszins tragische wijze.
hoofdpersoon krijgt te maken met fijne dingen, en minder fijne dingen, en daarbij het gevoel dat de film oproept, dan vind ik wel dat ze wat van ellkaar weg hebben
  vrijdag 15 februari 2008 @ 19:07:53 #163
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_56755761
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 18:20 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ik denk (en hoop) dat Page meer in haar mars heeft dan ze hier liet zien. Een irritant betweterig pubertje spelen heeft ze nu wel bewezen te kunnen. Waar zijn de wat zwaardere en diepere rollen?
Zoals Shadowcat in X-Men 3 ?
  Redactie Frontpage vrijdag 15 februari 2008 @ 19:20:00 #164
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_56756085
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 19:07 schreef Marble het volgende:

[..]

Zoals Shadowcat in X-Men 3 ?
Kitty Pride
  vrijdag 15 februari 2008 @ 19:20:59 #165
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_56756107
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 19:20 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Kitty Pride
Haar nickname Shadowcat is nen toffere naam .

Net als Cyclops toffer is dan Scott, en Phoenix toffer is dan Jean ! Enz.
  Redactie Frontpage vrijdag 15 februari 2008 @ 19:23:07 #166
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_56756148
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 19:20 schreef Marble het volgende:

[..]

Haar nickname Shadowcat is nen toffere naam .
Kitty Pride is niet de nick? Welke ouders noemen haar kind nou kitty
  vrijdag 15 februari 2008 @ 19:24:24 #167
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_56756177
Nou ja er zijn nog wel ergere namen in het X-Men universum hoor. Jubilee heet bijvoorbeeld eigenlijk Jubilation Lee .
  Redactie Frontpage vrijdag 15 februari 2008 @ 19:26:56 #168
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_56756225
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 18:20 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ik vond Juno juist wel wat van jou weghebben, een vroegrijp meisje met een eigen willetje

Christina Ricci ging ook pas na 6 jaar ofzo wat zwaardere rollen spelen, na Casper, Adams Family en Gold Diggers: The Secret of Bear Mountain.

Over Gold Diggers: The Secret of Bear Mountain gesproken, jammer dat Anna Chlumsky haar carriere destijds in de ijskast heeft gestopt, die was erg sterk in My Girl
  vrijdag 15 februari 2008 @ 19:35:59 #169
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_56756451
Maar je moet Ricci dan wel vergelijken op dezelfde leeftijd als Page nu is, Sunnie. Toen Ricci zo oud was als Page speelde ze al een promiscue nymfomane in Ally McBeal, dat zie ik Page nog niet doen. Die is daar te preuts/emo/alto voor.
pi_56757295
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 19:35 schreef Marble het volgende:
Maar je moet Ricci dan wel vergelijken op dezelfde leeftijd als Page nu is, Sunnie. Toen Ricci zo oud was als Page speelde ze al een promiscue nymfomane in Ally McBeal, dat zie ik Page nog niet doen. Die is daar te preuts/emo/alto voor.
Te cool is het woord
  vrijdag 15 februari 2008 @ 20:12:49 #171
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_56757394
In Hard Candy was ze wel cool. In Juno is ze triest en klasse- en smakeloos.
pi_56757536
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 20:12 schreef Marble het volgende:
In Hard Candy was ze wel cool. In Juno is ze triest en klasse- en smakeloos.
Niet waar
pi_56758444
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 19:20 schreef Marble het volgende:
Net als Cyclops toffer is dan Scott
Er is niks tof aan Cyclops en/of Scott. Het meest overbodige personage van de serie.
I intend to live forever, or die trying.
  vrijdag 15 februari 2008 @ 20:56:50 #174
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_56758494
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 20:54 schreef dwerg het volgende:

[..]

Er is niks tof aan Cyclops en/of Scott. Het meest overbodige personage van de serie.
Jij hebtduidelijk Astonishing X-Men niet gelezen. Sinds Joss Whedon Scott een makeover heeft gegeven vinden alle X-Men fans hem een van de tofste X-Men van allemaal.
pi_56769305
Leuke film . Wel eens verfrissend om dit onderwerp in een andere vorm te zien dan in de rtl-woensdagavondfilm. De sfeer was leuk, acteurs ook, vooral de vader en stiefmoeder . En de beentjes van Bleeker .
  zaterdag 16 februari 2008 @ 17:01:52 #176
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_56772911
BIGGEST OSCAR SNUB OF THE YEAR: Best Supporting Actress - Jennifer Garner for Juno

Much has been made about Diablo Cody's screenplay and Ellen Page's brilliant work in Juno, but it's pushed too many other elements of the film to the side, especially Jennifer Garner's perfect performance as a woman who wants nothing more that to be a mother. Garner's Vanessa Loring is the thematic counterpoint to Juno MacGuff. One wants a child and can't conceive while the other gets knocked up her first time, and that doesn't even touch on the different lives these two women lead. And yet they need each other. Garner was not only perfectly cast but she sells some of the most subtle notes in a screenplay that's been slammed for being too written. There's nothing written about the combination of anxiety and hope in Vanessa's eyes or that amazing look of motherhood that washes over her when she first feels the baby kick. It doesn't take anything away from Page's brilliant work in Juno to say that it wouldn't be the same without Garner's near-equal performance. (Although I've avoided suggesting which nominee should get the boot, I'd like to meet someone who thinks that Ruby Dee's minimal screen time in American Gangster comes close to matching what Garner accomplishes in Juno. If they exist, they're wrong.)

He-le-maal mee eens.
  ESF Reporter zaterdag 16 februari 2008 @ 19:32:44 #177
87554 Cee
Welluk?
pi_56775875
Net gekeken, wat een leuke film zeg! Het heeft alle ingrediënten om er een standaard woensdag-avond RTL4-film drama-verhaal van te maken. Maar vanwege de luchtigheid waarmee Juno lijkt om te gaan met de zwangerschap en haar scherpe tong is het een mooie, kleine film geworden die ik goed wist te waarderen. Mooi geacteerd. En niet voorspelbaar vanwege de reacties die Juno, Juno's 'vriendje', Juno's ouders etc. geven op de verschillende gebeurtenissen in het verhaal.

Marble, ik ben het ook eens met het artikel dat je postte. Ze zou met alle gemak gezien kunnen worden als een ijzige tante maar ze won m'n sympathie vanwege die kleine gebaren.

Ik zie dat veel mensen hier de film vergeleken met Little Miss Sunshine, ik kan daar wel mee inkomen, maar ik vond LMS niet echt super en zeker niet Oscar-waardig, maar deze wel.
pi_56776132
Wat een superslechte film. Eergisteren met een paar andere gekeken, maar wat een hype voor zo'n boutfilm.
pi_56783218
Vond er niet zo heel veel aan. Het is me veel teveel een Amerikaanse propagandafilm tegen abortus. Dat alle zwangere tieners het kind maar wel moeten houden, want het komt allemaal wel goed

Al kan ik ook wel begrijpen dat veel mensen deze film wel heel leuk vinden. Zaten wel een paar grappige stukjes in. Maar het kon mij weinig boeien.
  zondag 17 februari 2008 @ 22:02:15 #180
134256 Cutebutpsycho
Things even out.
pi_56802091
Ik vond hem heerlijkr realistisch, lekker apart (met zo'n thema wordt het al gauw een standaard verhaaltje, maar dat was dit in mijn ogen dus niet), sterke dialoogjes, herkenbare pure karakters en uiteindelijk nog een echte feelgood ook. Wat wil je nog meer.

Wat ik wel ietwat vreemd vind is het predikaat 'comedy', ...Ik was zeker geboeid, maar om andere aspecten en niet omdat het zo ontzettend grappig was.. 'Feel good drama' is een betere.
Ik heb geen semi-intelligente signature.
JoPiDo:"Volgens mij is Cutebutpsycho een raszeikwijf, ééntje die je als man absoluut links moet laten liggen."
pi_56862042
quote:
Op zondag 17 februari 2008 00:21 schreef Palomar het volgende:
Vond er niet zo heel veel aan. Het is me veel teveel een Amerikaanse propagandafilm tegen abortus. Dat alle zwangere tieners het kind maar wel moeten houden, want het komt allemaal wel goed
Dat gevoel had ik er helemaal niet bij

Gewoon een leuke, gezellige film.
pi_56864000
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 15:53 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Gewoon een leuke, gezellige film.
Vond ik ook; met een soundtrack die overigens ook zeer ok was...
  vrijdag 22 februari 2008 @ 12:53:01 #183
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_56903867
quote:
Op zondag 17 februari 2008 22:02 schreef Cutebutpsycho het volgende:

Wat ik wel ietwat vreemd vind is het predikaat 'comedy', ...Ik was zeker geboeid, maar om andere aspecten en niet omdat het zo ontzettend grappig was.. 'Feel good drama' is een betere.
Dat vind ik ook een beter omschrijving. De film heeft een uitstekend script, een perfect gecast actrice en een leuke soundtrack.
Maar de oscarnominaties voor beste film en regisseur gaan me wel weer wat te ver.
pi_56903972
quote:
Op zondag 17 februari 2008 00:21 schreef Palomar het volgende:

Al kan ik ook wel begrijpen dat veel mensen deze film wel heel leuk vinden. Zaten wel een paar grappige stukjes in. Maar het kon mij weinig boeien.
Dat was ook het enige wat mij dwarszat, het feit dat hier weer een ideaal beeld werd neergezet. Misschien had ik liever een sad end gezien, dat had de film misschien meer kracht gegeven. Ellen Page is top trouwens.
  vrijdag 22 februari 2008 @ 13:00:50 #185
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_56904026
Waarom zie ik op TMF altijd een clip van Stevie Ann met stukjes van Juno, terwijl het liedje niet in de film wordt gebruikt en ook helemaal niet de sfeer van de rest van de soundtrack heeft.
pi_56904256
quote:
Op vrijdag 22 februari 2008 13:00 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Waarom zie ik op TMF altijd een clip van Stevie Ann met stukjes van Juno, terwijl het liedje niet in de film wordt gebruikt en ook helemaal niet de sfeer van de rest van de soundtrack heeft.
http://youtube.com/watch?v=VNxNnONdX38 die?

Wat triest... wie is die stevie ann anyway?
  vrijdag 22 februari 2008 @ 13:16:55 #187
67615 Shadowcat
Macho does not prove mucho
pi_56904312
quote:
Op vrijdag 22 februari 2008 12:57 schreef Blaxje het volgende:

[..]

Dat was ook het enige wat mij dwarszat, het feit dat hier weer een ideaal beeld werd neergezet. Misschien had ik liever een sad end gezien, dat had de film misschien meer kracht gegeven. Ellen Page is top trouwens.
het einde was anders best bitterzoet.
I never travel without my diary, so that I always have something sensational to read.
  vrijdag 22 februari 2008 @ 13:37:53 #188
110513 Asmodean
The Forsaken
pi_56904733
quote:
Op vrijdag 22 februari 2008 13:00 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Ze wordt door FOX gebruikt ter promotie van de film. Tevens gebruikt zij de film om in Amerika bekend te worden.
Across the stream with wooden shoes
With bells to tell the king the news
A thousand misty riders climb up
Higher once upon a time Last.fm
pi_56905078
de soundtrack heerscht inderdaad! hebben!
Doei.
  vrijdag 22 februari 2008 @ 14:34:01 #190
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_56905963
quote:
Op vrijdag 22 februari 2008 13:53 schreef Faithy het volgende:
de soundtrack heerscht inderdaad! hebben!
Loose lips - Kimya Dawson
oh en dat liedje aan het einde van de film is Anyone else but you van de Moody Peaches.
Fuck the EBU
pi_56905990
Ik vind het wel een leuke film
Brutal. Fucking. Metal.
  vrijdag 22 februari 2008 @ 14:39:27 #192
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_56906102
quote:
Op vrijdag 22 februari 2008 13:13 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

Stevie Ann is een blues/jazz meets pop zangeres die best mooie muziek maakt (voor mensen die van die stijl houden) maar wel jammer dat ze haar naam aan een amerikaans liedje linkt. Leuke film, goede zangeres maar geen goede combi want ik vind het te commercieel.

Ze is btw. Nederlands
Fuck the EBU
  vrijdag 22 februari 2008 @ 14:42:01 #193
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_56906175
Het is overgeproduceerde kut gejingel, dat liedje van Stevie Ann
pi_56930114
Net gezien, gewoon een fijne film
en fijne muziek!
Falling feels like flying
Until you hit the ground...
Last.fm Twitter
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 23 februari 2008 @ 18:46:25 #195
862 Arcee
Look closer
pi_56930202
quote:
Op vrijdag 22 februari 2008 13:13 schreef DutchErrorist het volgende:

http://youtube.com/watch?v=aT9_iPzwvP0
pi_56960716
er gebeurde echt geen fuck
  maandag 25 februari 2008 @ 03:49:48 #197
16701 scanman01
Today's a good day
pi_56961313
Ik hoop écht dat Ellen Page wint, ondanks haar rol in 'Hard candy'. Mán, wat was dat erg.... qua rol dan, niet qua acteerprestatie.
pi_56969100
De soundtrack
Juni
De dialogen

maar voor de rest?

Vond 't zeker een vermakelijke film, daar niet van, maar qua verhaal viel hij me toch iets tegen. Had meer diepgang verwacht . Sommige dingen kwamen mij gewoon te plotseling.
"Those unforgettable days, for them I live"
pi_56982121
We waren het er over uit, afgelopen maandag avond met z'n 10en de film ( en nog andere films ) Juno maar eens bekeken. Wat een dramaaa was dat, verschrikkelijke over-acting van mevrouw Page, dat betweterig gedoe, .. men oh men wat was dat verschrikkelijk, dialogen die nergens op slaan. Hoe de strijd met abortus hier wordt afgehandeld, gawd .. , beetje onrealistisch terwijl het soms juist zo realistisch wil overkomen.

het enige 'redelijke' aan de film vonden we de soundtrack , voor de rest was het een waste of time
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  donderdag 28 februari 2008 @ 15:48:23 #200
67615 Shadowcat
Macho does not prove mucho
pi_57037314
quote:
Op maandag 25 februari 2008 03:49 schreef scanman01 het volgende:
Ik hoop écht dat Ellen Page wint
Maar goed dat jij niet in het Oscarcomite zit dan. Page was met afstand de minste van de 5 genomineerden dit jaar. Naast een Cotillard of Blanchett is het eigenlijk best genant dat zij er ook tussen stond. Maar goed, de terechte winnares heeft gewonnen dus waar praten we nog over.
I never travel without my diary, so that I always have something sensational to read.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')