Inderdaad, helemaal met je eens.quote:Op vrijdag 14 december 2007 20:42 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Voor mij heeft het 1 gewoon met het ander te maken....
Zo kan een prachtige vlinder die ik in het begin van de lente voorbij zie komen gewoon een prachtige vlinder die in het begin van de lente voorbij komt zijn, maar me ook even stil laten staan bij hoe mooi alles om me heen kan zijn... Net als een prachtige wolkenlucht.... (zoessie know's why)
Of ik sta er even bij stil dat vlinders vaak als (kinder) zieltjes gezien worden...
Het is niet het 1 of het ander..... het is en en
Ha ha Nok, je word wel uitgedaagt altijd he?quote:Op vrijdag 14 december 2007 21:26 schreef nokwanda het volgende:
Maar wel eindelijk weer eens met een subforum gerelateerde TTHoewel Sara me verleid om nu weer even een heel aardse opmerking te maken
Ben je helemaal niet naar de arts geweest Sara?quote:Op vrijdag 14 december 2007 20:51 schreef sararaats het volgende:
zo ben ik weer
ben ziek op dit moment (pijnlijk geslachtsdeel maar net niet serieus genoeg om naar het ziekenhuis te moeten. ik zou er niks mee inzitten, lekker verwend worden door knappe vrouwelijke verpleegkundigen)
ik ga morgen gehaktkoekjes met peekes en een klodder Boerenfritesaus maken
Misschien komt die pijn juist van haar artsquote:Op vrijdag 14 december 2007 21:59 schreef senesta het volgende:
[..]
Ben je helemaal niet naar de arts geweest Sara?
jawel. heb nu zalf gekregen.quote:Op vrijdag 14 december 2007 21:59 schreef senesta het volgende:
[..]
Ben je helemaal niet naar de arts geweest Sara?
Ooh oké, nou hopen dat het snel beter gaat danquote:
quote:Op vrijdag 14 december 2007 22:08 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Misschien komt die pijn juist van haar arts
Heb me ingehouden. Goed he. Zeg dan dak goe ben!quote:Op vrijdag 14 december 2007 21:58 schreef senesta het volgende:
[..]
Ha ha Nok, je word wel uitgedaagt altijd he?
liever een verse taart die niet zo rijk isquote:Op zaterdag 15 december 2007 10:58 schreef nokwanda het volgende:
Maar taart, en rijk bovendien
Hoe ist trouwens met jouw verse taart?quote:Op zaterdag 15 december 2007 11:02 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
liever een verse taart die niet zo rijk is
Mijn verse taart is heerlijk, en ga er lekker lang mee doenquote:Op zaterdag 15 december 2007 11:08 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hoe ist trouwens met jouw verse taart?
Je bent een kanjerquote:Op vrijdag 14 december 2007 23:22 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Heb me ingehouden. Goed he. Zeg dan dak goe ben!
Having a cake AND eating it, hm...quote:Op zaterdag 15 december 2007 11:27 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Mijn verse taart is heerlijk, en ga er lekker lang mee doen
I love eating my cakequote:Op zaterdag 15 december 2007 12:15 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Having a cake AND eating it, hm...
In mijn woonplaats is het niet je van het , maar valkenburg, maastricht en heerlen is dan best te doen als je van een bruisend uitgaansleven houdt. Op dit moment ben ik tevreden met een gezellige kroeg waar het lekker rustig is. Tis natuurlijk geen Amsterdam hier in Limburg maar alsnog best gezellig zoals iedere provincie wel wat heeft. Harde muziek kan ik sowieso niet goed tegen dus dan ontwijk ik het nachtleven nog een beetje.quote:Op zondag 16 december 2007 14:43 schreef senesta het volgende:
Kun je verder ook een beetje leuk uitgaan bij jullie, topspin?
Hoe gaat het met je verhalen schrijven?
Zo te horen geslaagde dag geweest dusquote:Op zondag 16 december 2007 15:52 schreef draculettetje het volgende:
middag
ik heb een super dag gehad gister, ben flink verwend, miste mn zoessie wel maar die zie ik van de week!
en peren bavarois vla is ook lekker denk ik
uiteindelijk zijn alle taartjes en hapjes bij iedereen goed naar binnen gegaan, al dacht ik zelf dat de boterkoek mislukt was maar die is toch ook op......
een pakket met allemaal lekkere dingetjes voor in bad van kneipquote:Op zondag 16 december 2007 16:59 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Zo te horen geslaagde dag geweest dusWat heb je allemaal gehad ?
Tis mijn grootmoeder, zonder haar zou ik niet bestaan en sowieso is het een leuk mens en ze geeft vaker iets door het jaar heen en dan voel ik me ook nog eens schuldig als ik geld aanneem bij familie dus dat doe ik dan niet. Daarbij vind ik het ook nog wel gezellig om daar een biertje te drinken en een sigaret te roken en wat te ouwehoeren dus dan hoeft een beloning ook niet. Zelfs met tegenzin zou ik het niet willen, vroeger toen ik jonger was nam ik alles van geld wel aan.quote:Op zondag 16 december 2007 14:47 schreef Metro2005 het volgende:
middag senesta![]()
En topspin, goed dat er nog mensen zijn die voor niks klusjes opknappenHeb je al zicht op werk ed of heb ik dat gemist
?
quote:Op zondag 16 december 2007 17:05 schreef draculettetje het volgende:
[..]
een pakket met allemaal lekkere dingetjes voor in bad van kneip
een pakket met allemaal ontspannings dingen voor onder douche ter voorbereiding bruiloft
een electrische tandenborstel
(ben ik soms niet schoon genoeg?)
een mooi groot boeket
luchtje en een fles wijn
een boeket vanthee en snoepjes
een aftel kalender voor de bruiloft
wat geld en cadeau bonnen
en niet te vergeten mn spaarvarken
een stuk of 5 bedeltjes voor mn pandora armband (nog 1 en hij is vol!)
een cadeau bon voor een hotstone massage en gezichtsbehandeling
noem maar op.....
Was het laat geworden gisteren?quote:Op zondag 16 december 2007 17:12 schreef draculettetje het volgende:
[..]
huis zat dan ook helemaal vol
voel me ook echt verwend....
dat viel reuze mee, ik ben gewend met andere verjaardagen of feestjes hier dat ik zelf eerder naar bed ga dan dat mn bezoek weggaat, meestal rollen ze zo tussen 05.00 en 06.00 weg.quote:
0200 is toch ook aardig laat of ligt dat aan mij ?quote:Op zondag 16 december 2007 17:15 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dat viel reuze mee, ik ben gewend met andere verjaardagen of feestjes hier dat ik zelf eerder naar bed ga dan dat mn bezoek weggaat, meestal rollen ze zo tussen 05.00 en 06.00 weg.
Gister was iedereen rond 02.00 uur alweer naar huis.
een beetje vreemd maar wel lekker om eens op tijd naar bed te kunnen.
eet smakelijk! en lekker op de bank met een dekentje dat klinkt ook lekker!quote:Op zondag 16 december 2007 17:48 schreef Topspin het volgende:
[..]
0200 is toch ook aardig laat of ligt dat aan mij ?
Ben weer offline, gegrillde haantjes eten en santa claus 3 kijken. 1 1/2 uur online geweest en dan is het weer even goed. Lekker zacht kussen en dekbed en op de bank
Biertje erbij
En 2008 komt dichterbij
quote:Op zondag 16 december 2007 14:40 schreef Topspin het volgende:
Ben even naar grootmoeder kerstboom opzetten
Kan ze zelf niet meer dus dan is het aan de kleinkinderen om dat te doen. Wil ze altijd geld geven als ik dat doe maar dat weiger ik dan aan te nemen, alsof overal een beloning voor moet zijn.
neuh valt wel meequote:Op zondag 16 december 2007 15:27 schreef senesta het volgende:
Hallo Metro en Barra![]()
Latertje gisteren Barra?
vind je het erg als ik het niet helemaal snap????quote:Op maandag 17 december 2007 08:17 schreef Darkwolf het volgende:
The cake is a LIE!!!!
Issues?quote:Op maandag 17 december 2007 08:17 schreef Darkwolf het volgende:
The cake is a LIE!!!!
ik zal er eens over nadenkenquote:Op maandag 17 december 2007 09:09 schreef vamperotica het volgende:
Hee mevrouw de bakselsbaksterzoessie....
Wat is leuk, lekker én makkelijk voor de kerstviering van 't Mickemonster?
Ik wilde me er makkelijk vanaf maken met gehaktballetjes, maar dat staat al 3x op "het lijstje"
of heb je meteen de hele week geen last meer van ze??quote:Op maandag 17 december 2007 09:17 schreef Metro2005 het volgende:
Mogge.
Dag begon al weer goed, had gelijk de ergste paar klanten die we hebben aan de lijn![]()
Op dat soort momenten wil ik toch weer naar ander werk gaan uitkijken
woensdag.quote:Op maandag 17 december 2007 09:10 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik zal er eens over nadenken
wanneer heeft monster kerstviering?
Doe dat dan ook. En dan met een positieve inslag. The only way is upquote:Op maandag 17 december 2007 09:17 schreef Metro2005 het volgende:
Mogge.
Dag begon al weer goed, had gelijk de ergste paar klanten die we hebben aan de lijn![]()
Op dat soort momenten wil ik toch weer naar ander werk gaan uitkijken
Was het maar zo'n feest.quote:Op maandag 17 december 2007 09:19 schreef draculettetje het volgende:
[..]
of heb je meteen de hele week geen last meer van ze??
quote:Op maandag 17 december 2007 08:21 schreef draculettetje het volgende:
vind je het erg als ik het niet helemaal snap????
quote:Op maandag 17 december 2007 08:44 schreef nokwanda het volgende:
Issues?
ik dach ook aan kerstboom cakejes ofzoquote:Op maandag 17 december 2007 09:27 schreef vamperotica het volgende:
[..]
woensdag.
Kad al gedacht aan kerstboompjes van bladerdeeg... met groene hagelslagdinngetjes en van die zilvere balletjes ofzo....
er stond ook al croisantjes met een worstje op
het lijstje... Dat lijkt wel veel op "ingepakte coctailworstje" he?
* vamperotica gaat maar eens in het OUD traktatietopic kijken
Cakejes zit dan weer wat meer smaak aan als aan die bladerdeegdingessen he?!quote:Op maandag 17 december 2007 11:22 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik dach ook aan kerstboom cakejes ofzo
En het geeft minder zooi met het eten.quote:Op maandag 17 december 2007 11:38 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Cakejes zit dan weer wat meer smaak aan als aan die bladerdeegdingessen he?!
Dat doen ze toch op school...quote:Op maandag 17 december 2007 11:41 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En het geeft minder zooi met het eten.
Ja, dat voelt best okay. Dan zeg je dat: the only way is.... (sk)up. ha!!! Tegelijk, he!quote:
1....2......3....quote:Op maandag 17 december 2007 11:42 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ja, dat voelt best okay. Dan zeg je dat: the only way is.... (sk)up. ha!!! Tegelijk, he!
Goe plan!quote:Op maandag 17 december 2007 11:51 schreef draculettetje het volgende:
yep en als je geen zin heb in cakejes bakken koop je een cake en een kerstboom vormpje en steek je gewoon kerst boompjes uit
Bladerdeeg dinges is sneller klaar, tochquote:Op maandag 17 december 2007 11:42 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Dat doen ze toch op school...
ha ha grapjas en nu ga ik echtquote:Op maandag 17 december 2007 13:11 schreef nokwanda het volgende:
Zet een zilveren belletje naast je. En dan wel tingelen als je iets wil in je kamer. Komt wel goed met die houding
Zweep erover en als ze klaar is deze kant op sturen!quote:Op maandag 17 december 2007 13:05 schreef draculettetje het volgende:
en nu ga ik mn bed in
mn huishoudelijke hulp is er en ik mag nie van d'r helpen en da kan ik nie dus ga ik maar slapen
vind het best wel spannend eigenlijk en weet me geen houding te geven help
En daarna deze kant opquote:Op maandag 17 december 2007 13:48 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Zweep erover en als ze klaar is deze kant op sturen!
owkee komt ze......quote:Op maandag 17 december 2007 13:48 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Zweep erover en als ze klaar is deze kant op sturen!
ik wenste juist van wel. maar dan zitten we met een probleem héquote:Op maandag 17 december 2007 19:37 schreef nokwanda het volgende:
Klassieker. Hoop niet dat het jouw eigen behandelaar is
Die mensen weten in elk geval wél waar ze over praten.quote:Op maandag 17 december 2007 19:52 schreef nokwanda het volgende:Precies
Maar hey, geloof me.... je moet wel haast zelf geschift zijn als je in die branche werkt. Ik zit er tegenwoordig ook in... nuff said
Dus weet waar je op valt
quote:Op maandag 17 december 2007 20:48 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Die mensen weten in elk geval wél waar ze over praten.eigen ervaring zeg maar
quote:Op maandag 17 december 2007 22:13 schreef BarraCupraCuda het volgende:
die klote ibiza ruikt het gewoon.
band lek, slot kapot, handrem begeeft het.
dat allemaal in de laatste 3 dagen dat ik hem heb!
morgen de 206 ophalen
mocht ik dus ooit de seat kwijt raken weet ik wat me te wachten staat.....quote:Op maandag 17 december 2007 22:13 schreef BarraCupraCuda het volgende:
die klote ibiza ruikt het gewoon.
band lek, slot kapot, handrem begeeft het.
dat allemaal in de laatste 3 dagen dat ik hem heb!
morgen de 206 ophalen
wij houden niet van zeiksnorrenquote:Op dinsdag 18 december 2007 13:11 schreef nokwanda het volgende:
Hier is vanochtend een monteur gevlucht. was allergisch voor katten
Ik hoode hem voor de deur met de baas bellen:
Ja, nou, ik was 5 minuten binnen en ik werd al ziek, da doek mooi nie, anders zit ik de hele vakantie ziek thuis.
Ik heb me bijna dood gelachen. de beste man heeft geen kat gezien. Zijn collega vertelde hem bij het binnen komen dat ik katten had. Daarom draaide hij om en liep naar buiten. Niet eens een minuut. Grote aansteller. Liet ie mooi zijn collega alles alleen opknappen. Stomme lul.
Maar goed....voor mij was het prima. Zo'n zeiksnor mag hier best wegblijven.
Thee mag natuurlijk ook, ik hou het bij koffie om even wakker te wordenquote:Op dinsdag 18 december 2007 13:06 schreef draculettetje het volgende:
[..]
mag thee ook?
en nog wat op het programma staan vandaag?
ik krijg een vriendinnetje op bezoek
Ik vind het helemaal niet vervelend om te lezen hoor, ik vind ook niet dat je het topic vervuildquote:Op dinsdag 18 december 2007 14:14 schreef Topspin het volgende:
Stof voor op de weblog dus ik zal het topic niet meer vervuilen
Komt over alsof het een dagtaak is om op psychologisch gebied in orde te blijven maar het is niet alleen dat. Even bijsturen en gas terug en in het juiste vaarwater komen om vervolgens weer een tijd wat anders te doen. Zorgen dat opstaan gaat met enige zin om vervolgens te blijven opstaan met zin. En dan is het wel eens nodig om eens te kijken over hoe ik functioneer.
Nu echt weg
Wie weet straks verder met cursus of zomaar wat schrijven in word, ze hebben me gevraagd om eens een stuk te schrijven over afgelopen jaren en wie weet dat ik dat eens ga doen. Kijken of er nog een beetje inspiratie is.
Ik zeg prettige dag en tot ooit. Waarschijnlijk straks.
Vervuiling was overdreven uitgedruktquote:Op dinsdag 18 december 2007 14:19 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik vind het helemaal niet vervelend om te lezen hoor, ik vind ook niet dat je het topic vervuild![]()
Schrijven is best prettig om de dingen soms eens op een rijtje te zetten
we zijn in juni geweest en aankomende juni gaan we weer!quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:26 schreef Topspin het volgende:
Speciaal voor mezelf en Vamp die toch ook naar Guus is geweest pas geleden? Drac en Vamp naar Guus Meeuwis of heb ik dat fout? Guus MeeuwisNummer hieronder komt vaak voor in het begin van voetbalwedstrijden
Het moet een beetje passenquote:Op dinsdag 18 december 2007 20:17 schreef nokwanda het volgende:
Waarom tig keer je naam veranderen. Je blijft het toch wel, als verschillende delen van jezelf.
Uiteindelijk weten we echt wel dat jij het bent, welke naam je ook gebruikt.
Veel plezierquote:Op dinsdag 18 december 2007 20:40 schreef draculettetje het volgende:
[..]
we zijn in juni geweest en aankomende juni gaan we weer!
quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:26 schreef Topspin het volgende:
Speciaal voor mezelf en Vamp die toch ook naar Guus is geweest pas geleden? Drac en Vamp naar Guus Meeuwis of heb ik dat fout? Guus MeeuwisNummer hieronder komt vaak voor in het begin van voetbalwedstrijden
Nummer doet goed, vrolijk en nog eens opzetten. Champagne erbij en even feest in het hoofd zonder zorgen
Zjalalalalalalalala
Lalalalalalalala
Lalalalalalalalalalalalala
't Dondert en 't bliksemt
en 't regent meters bier
Het wordt dus pompen of verzuipen
da's de enige manier
om de juiste koers te varen
met de wind in onze rug
Geniet met volle teugen;
zulke tijd komt nooit terug
Behoed je voor het ergste,
wees heel goed voorbereid
Houd het hoofd maar boven water
in deze turbulente tijd
Straks gaat het gebeuren
Het is eens en dan nooit meer
De hemel breekt pas open
en dan gaat het hier tekeer
en 't regent meters bier
da's de enige manier
met de wind in onze rug
Geniet met volle teugen;
Zjalalalalalalalala
Lalalalalalalala
Laat de tijd z'n werk doen
't Leven gaat zoals 't gaat
Maar zorg dat je erbij bent,
dat je weet dat je bestaat
Laat de vreugdevuren branden,
doe het onrecht in de pan
Geniet met volle teugen
Pluk de dag zoveel je kan
en 't regent meters bier
da's de enige manier
met de wind in onze rug
Geniet met volle teugen;
en 't regent meters bier
da's de enige manier
met de wind in onze rug
Geniet met volle teugen;
Om de juiste koers te varen
met de wind in onze rug
Geniet met volle teugen
Zulke tijd komt nooit terug
Zjalalalalalalalala
Lalalalalalalala
Zjalalalalalalalala
Lalalalalalalala
Zjalalalalalalalalala
Lalalalalalalala
Zjalalalalalalalala
Lalalalalalalala
hihihi fijn om zo'n lap text nogmaals voor mn neus te krijgenquote:Op dinsdag 18 december 2007 21:37 schreef vamperotica het volgende:
[..]
![]()
Wat lief dat je daar aan denkt!
Nix hangen hier!!quote:Op dinsdag 18 december 2007 21:22 schreef nokwanda het volgende:
eetse en hangse.
Doe hier alles tegelijk. Hangen met laptopop schoot
Paar katten erbij.
even een uitleg die ik ook snap?quote:Op dinsdag 18 december 2007 21:41 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Nix hangen hier!!
Probeer zo rechtop als mogelijk te zitten!!
Vanmorgen bij de verloskundige geweest en die zei dat t monster "cbibi" lag...
Oftewel, bewegelijk in de bekkeningang...
Nou hak da idee dus al, vooral bij t fietsen, dan "floepte" ie zo fijn terug..![]()
Maar volgens mij heefgt ze een schuifje opzij gedaan zodat ie er wat beter bij kan!
En hij heeft een mes!!!
Dus nu probeer ik zo veel mogelijk ruimte te maken...
Hij vindt her trouwens ook geweldig dat ie nog steeds met zn schoudertjes kan draaien en zn armpjes kan strekken
Hij ligt met zn koppie naar beneden, stukje ingedaald IN de bekkeningang, maar nog niet "vast" zodat ie nog lekker kan bewegen en mij pijn doenquote:Op dinsdag 18 december 2007 21:43 schreef draculettetje het volgende:
[..]
even een uitleg die ik ook snap?
cbibi?
quote:Op dinsdag 18 december 2007 21:41 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Nix hangen hier!!
Probeer zo rechtop als mogelijk te zitten!!
Vanmorgen bij de verloskundige geweest en die zei dat t monster "cbibi" lag...
Oftewel, bewegelijk in de bekkeningang...
Nou hak da idee dus al, vooral bij t fietsen, dan "floepte" ie zo fijn terug..![]()
Maar volgens mij heefgt ze een schuifje opzij gedaan zodat ie er wat beter bij kan!
En hij heeft een mes!!!
Dus nu probeer ik zo veel mogelijk ruimte te maken...
Hij vindt her trouwens ook geweldig dat ie nog steeds met zn schoudertjes kan draaien en zn armpjes kan strekken
ow dat laatste had ik dan wel al begrepenquote:Op dinsdag 18 december 2007 21:46 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Hij ligt met zn koppie naar beneden, stukje ingedaald IN de bekkeningang, maar nog niet "vast" zodat ie nog lekker kan bewegen en mij pijn doen
Weet je wat ie ook leuk vindt?quote:Op dinsdag 18 december 2007 21:48 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ow dat laatste had ik dan wel al begrepen
gelukkig wel met zn koppie naar beneden, alleen jammer dat ie dan zoveel eruit schiet en nog gaat gymnastieken
nog even volhouden......quote:Op dinsdag 18 december 2007 21:52 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Weet je wat ie ook leuk vindt?
Kijken hoever ie zich uit kan strekken.... Met zn kont tegen mn ribben en ........![]()
![]()
zodat je af en toe bang bent dat ie alvast even komtzwaaien met een handjequote:Op dinsdag 18 december 2007 21:52 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Weet je wat ie ook leuk vindt?
Kijken hoever ie zich uit kan strekken.... Met zn kont tegen mn ribben en ........![]()
![]()
quote:Op dinsdag 18 december 2007 21:39 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hihihi fijn om zo'n lap text nogmaals voor mn neus te krijgen
Zoiets jaquote:Op dinsdag 18 december 2007 21:55 schreef nokwanda het volgende:
[..]
zodat je af en toe bang bent dat ie alvast even komtzwaaien met een handje
Assut goe is wel!quote:Op dinsdag 18 december 2007 21:53 schreef draculettetje het volgende:
[..]
nog even volhouden......
zie ik je donderdag nog?
quote:Op dinsdag 18 december 2007 22:19 schreef draculettetje het volgende:ik gaat richting bed
tot morgen ofzo
da's wel gelukt!quote:
Absoluut niet!quote:Op woensdag 19 december 2007 08:13 schreef draculettetje het volgende:
bang voor de tandarts?
Wat voor een tandpasta gebruik je? Ik heb thuis elmex en paradontax. Vooral die paradontax is echt goed, alleen is ie vreselijk ranzig (erg zout!) maar er zitten heel veel kruiden en plantenextracten in die oa goed zijn voor het tandvlees, dus dat zou je eens kunnen proberen. Electrische tandenborstels vind ik persoonlijk waardeloos. Alsof je een drilboor op je gebit zetquote:Op woensdag 19 december 2007 09:12 schreef draculettetje het volgende:
ik ga eens per jaar da vind ik wel genoeg
nu door medicatie wat vervelend tandvlees hoop door mn nieuwe elektrische tandenborstel een hoop op te lossen
Ach, al is het alleen maar om wat tandsteen weg te halen.quote:Op woensdag 19 december 2007 09:08 schreef Metro2005 het volgende:
Ik ga al 12 jaar niet meer naar de tandartsBen er als de dood voor, al dat gefrunnik in mijn mond. Sowieso vind ik het onzin om elk half jaar oid te gaan als er niks aan de hand is. je gaat toch ook niet elk half jaar naar de dokter toe 'just in case'
Oh maar je wist toch wel uit het verhaal op te maken dat die vulling het recentelijk heeft begeven?quote:Op woensdag 19 december 2007 08:59 schreef draculettetje het volgende:
owkee maar hoe dan tot 6 jaar wachten? dat hoor ik meestal als mensen bang voor de tandarts zijn
Precies!quote:Op woensdag 19 december 2007 09:12 schreef draculettetje het volgende:
ik ga eens per jaar da vind ik wel genoeg
nu door medicatie wat vervelend tandvlees hoop door mn nieuwe elektrische tandenborstel een hoop op te lossen
ben dit jaar ook niet geweestquote:Op woensdag 19 december 2007 10:15 schreef vamperotica het volgende:Bedenk me net dat de latste keer dat ik bij de tandarts geweest ben was toen ik zwanger was van het Mickemonster
Moet je niet werkenquote:Op woensdag 19 december 2007 14:14 schreef sararaats het volgende:
hoi
ik kruip terug in bed want het was zo zalig warm
Ik ook. Ben even een uurtje gaan tukken om het wakker liggen van afgelopen nacht te compenserenquote:Op woensdag 19 december 2007 17:56 schreef draculettetje het volgende:
ik kom ook net weer uit mn bedje
ik had wat te hard gewerktquote:Op woensdag 19 december 2007 19:07 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik ook. Ben even een uurtje gaan tukken om het wakker liggen van afgelopen nacht te compenseren
Morgen weer heel vroeg op, dus hoop dat het slapen wel weer redelijk op tijd gaat lukken vanavond.
Neu, ook wat te hard "gewerkt".quote:Op woensdag 19 december 2007 19:08 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik had wat te hard gewerkt
nu zo weer even op pad
wakker gelegen door de katten?
da's voor mij 1 van de redenen om niet zo zeer specifiek maatschappelijk werk te willen gaan doen......quote:Op woensdag 19 december 2007 19:10 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Neu, ook wat te hard "gewerkt".
Ik trek me sommige dingen die met werk te maken hebben iets teveel persoonlijk aan. Dat is een goeie les voor me. Ik moet gewoon leren om daar dan niet wakker van te liggen.
en wat kennen we elkaar dan weer goed?!quote:Op woensdag 19 december 2007 19:18 schreef nokwanda het volgende:
Veel mensen kunnen er ook echt niks aan doen dat ze impact op me hebben. Dat ligt echt aan mij.
Gelukkig zijn mijn meiden inderdaad supercollega's en heb ik fijne vrienden.
idd zou ik durven stellen dat jij het om die reden niet zou moeten doen, zoals je zelf al zegt. Ik moet het juist om die reden wel doen.
Voor mevrouw simpel gehaktballetjesquote:Op woensdag 19 december 2007 22:36 schreef nokwanda het volgende:
wat heb je nou gemaakt?Als ik dat allemaal lees ben ik blij dat dat er voor mij al een tijdje op zit. En jij wil het gewoon 5x doen
Ja hallo.. Als ik zeg dat gehaktballetjes niet gaat omdat er al tig op t lijstje staan en meneer roept gelijk.... Dan wil ik pannekoeken....quote:
quote:Op woensdag 19 december 2007 22:56 schreef vamperotica het volgende:
En dat was van de week... 's morgens....
Tussen de middag komt ie binnen.... neusje snuffelend in de lucht.....
Hebt jij nog geen pannekoeken gemaakt?
Leuk!!quote:Op woensdag 19 december 2007 22:56 schreef draculettetje het volgende:
hoe was de musical?
wat lijkt ie op willemquote:Op woensdag 19 december 2007 22:59 schreef vamperotica het volgende:
Even tussendoor.... Voor zoessie....
http://www.rtl.nl/(vm=/sh(...)_13dec.avi_plain.xml
hihiquote:Op woensdag 19 december 2007 23:03 schreef draculettetje het volgende:
[..]
lang en slungelig![]()
maar da heb ik nie gezegd
hihii met laptop!quote:Op woensdag 19 december 2007 23:32 schreef vamperotica het volgende:
Ik lig al in bed
(Nou ja... hang)
da's nog altijd warmer dan buitenquote:Op donderdag 20 december 2007 08:39 schreef Metro2005 het volgende:
mogge allemaal.
Vanochtend steenkoud in mijn slaapkamermaar liefst 8 hele graden
![]()
Leuk zo'n oud huis maar dat is toch wel een nadeel zeg maar
ach 3 dekens en het is prima te doen.Alleen je neus niet buiten de dekens uit steken want dan vriest ie erafquote:Op donderdag 20 december 2007 08:43 schreef draculettetje het volgende:
[..]
da's nog altijd warmer dan buiten
dan zou ik eerder wat anders niet buiten de dekens steken als ik jou was.....quote:Op donderdag 20 december 2007 08:44 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
ach 3 dekens en het is prima te doen.Alleen je neus niet buiten de dekens uit steken want dan vriest ie eraf
Ik adem nooit door een rietjequote:Op donderdag 20 december 2007 08:46 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dan zou ik eerder wat anders niet buiten de dekens steken als ik jou was.....
quote:Op donderdag 20 december 2007 08:54 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ik adem nooit door een rietje
Metro de jouwe ook niet, zo te zienquote:
hihi dat vermoeden had ik ook alquote:Op donderdag 20 december 2007 11:51 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Metro de jouwe ook niet, zo te zien
Tenzij er met dat rietje geademd wordtquote:Op donderdag 20 december 2007 12:33 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hihi dat vermoeden had ik ook al
Zag je hoe laat ik mn er weer uit bericht posste?quote:Op donderdag 20 december 2007 07:56 schreef Darkwolf het volgende:
Stelletje luie (gapende) mormels!
En ik maar elke ochtend om 6 uur eruit om op werk te FO... ehhhh om te werken!
mogguh hoest met de sneeuw?quote:Op vrijdag 21 december 2007 05:49 schreef vamperotica het volgende:
En goeie morgen maar weer!
Er is heul geen sneeuw!quote:Op vrijdag 21 december 2007 07:55 schreef draculettetje het volgende:
[..]
mogguh hoest met de sneeuw?
quote:Op vrijdag 21 december 2007 09:05 schreef vamperotica het volgende:
Hier is het nog steeds niet echt sneeuwig...Wel wat witjes, maar echt sneeuw...
OOOOOOOOOOW Wat kan een mens blij zijn met een autootje!!!
Moest er gewoon even van huilen net...
1e kerstdag bij vriendin eten en 2e kerstdag met mijn moeder en vriendin bij mijn zusje etenquote:Op vrijdag 21 december 2007 18:32 schreef Topspin het volgende:
Ga je bij je moeder kerst vieren Metro of komt je moeder na jou toe of ga je naar andere familie om te vieren?
Prettige kerst alvast
Laat het eten smaken.
Bij ouders en broer eten, drinken, tv en wie weet wat gamen alleenquote:Op vrijdag 21 december 2007 18:48 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
1e kerstdag bij vriendin eten en 2e kerstdag met mijn moeder en vriendin bij mijn zusje eten
Ga jij nog wat doen met kerst (of heb ik daar over heen gelezen? )
Iets meer dan een half jaar inmiddelsquote:Op vrijdag 21 december 2007 18:59 schreef Topspin het volgende:
[..]
Bij ouders en broer eten, drinken, tv en wie weet wat gamen alleenGrootouders komen ook op bezoek overdag dus dan is het een familiedagje.
Vroeger ging ik altijd 2e kerstavond flink stappen maar die tijd is voorbij. Nieuwjaar vier ik ook met familie.
Vroeger moest ik er niet aan denken om nieuwjaar met familie te vieren maar nu is het zo dat ik liever lekker op de bank lig kijkend naar tv met bier en wijn. Kan niet altijd studentenleven zijn, hoewel ik misschien straks in de komende jaren er wel weer bij gaan zijn op het gebied van uitgaan.
Jij veel plezier alvast !!!!!!!!!!! Zal vast lukkenHoe lang heb je nu iets met je vriendin?
Whatsjoequote:Op vrijdag 21 december 2007 17:32 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik heb er ook al een vampje
alvast fijne feestdagen iedereen
Wat lijk ik aan te trekken? onheil en rampspoed ?quote:Op zondag 23 december 2007 11:11 schreef nokwanda het volgende:
Je lijkt het aan te trekken, Metro
Kijk The Secret eens
Ik ben nog niet genomineerdquote:Op zondag 23 december 2007 11:28 schreef senesta het volgende:
Heeft iedereen hier al gestemd?
In GC zijn de FOK!verkiezingen
Jij bent toch ook geen baggeraarquote:Op zondag 23 december 2007 11:35 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ik ben nog niet genomineerd![]()
![]()
gelukkig ook niet als grootste bageraar op fok
nee maarja, je weet maar nooit he waar je voor aangezien wordtquote:
quote:Op zondag 23 december 2007 12:13 schreef senesta het volgende:
Hebben jullie mijn TRU overzichtje al gezien?
Op naar 2008..
Mooie samenvattingquote:Op zondag 23 december 2007 12:13 schreef senesta het volgende:
Op naar 2008..
Nou wil ik ik gewoon zelf een legging aanvragenquote:Op zondag 23 december 2007 12:13 schreef senesta het volgende:
http://forum.fok.
nl/topic/1108110/1/50#0
Kan toch?quote:Op zondag 23 december 2007 13:29 schreef maedel het volgende:
[..]
Nou wil ik ik gewoon zelf een legging aanvragen
Dan gaat gij gewoon naar het leggingen topic en vraag je erom. dan is er vast wel iemand die dat voor je wil doen.quote:Op zondag 23 december 2007 13:29 schreef maedel het volgende:
[..]
Nou wil ik ik gewoon zelf een legging aanvragen
Het was bij mij eerst ook donderder, alleen had ik per ongeluk verkeerde verf gepakt toen, gewone zijdeglans verfquote:Op zondag 23 december 2007 13:35 schreef senesta het volgende:
Ha ha, dat is wel rood ja![]()
Ik heb ook rood in huis maar een stuk donkerder
Ik heb ROODST! van vtwonenquote:Op zondag 23 december 2007 13:54 schreef senesta het volgende:
Dat neigt inderdaad ook een beetje naar wat ik heb, ik heb "kus" van vtwonen.
Even zoeken want er staat ergens een foto van iemand die dezelfde kleur in huis heeft.
Maar het ziet er al een stuk beter uit dan in je topic in KW![]()
Word volgens mij heel mooi
Misschien word het wel super gezelligquote:Op zondag 23 december 2007 17:41 schreef sararaats het volgende:
Kerstmis wordt met de goeie kant van de familie gevierd (ben ik effe blij !)
ik heb echt een schijthekel aan Nieuwjaar en heb totaal geen zin om naar de studieprestaties te luisteren.
ik denk dat ik daarom nu al zo neerslachtig ben alhoewel ik me al een halve week zo idioot voel.
Sara
Gezien! Eens!quote:Op zondag 23 december 2007 11:11 schreef nokwanda het volgende:
Je lijkt het aan te trekken, Metro
Kijk The Secret eens
Woon je niet in Nederland? Of zover buiten de bebouwde kom dat je twee dagen moet lopen voor je een andere levende ziel ziet?quote:Op maandag 24 december 2007 08:11 schreef maedel het volgende:
Het probleem is een beetje dat ik niet echt een stad bij de hand heb om die winkels af te lopen
Maar alvast bedankt voor je tip
Goeiemorgenquote:Op maandag 24 december 2007 09:16 schreef draculettetje het volgende:
ow en goede morgen allemaal
bijna kerst
vanavond naar mn schoonouders (tis ook hun trouwdag)quote:Op maandag 24 december 2007 09:47 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Goeiemorgen![]()
Wat gaan jullie allemaal doen deze dagen?
Nok kan het vast beter uitleggenquote:Op maandag 24 december 2007 10:31 schreef Metro2005 het volgende:
Ik ga straks eerst suiker halen! Dat is open ik zit nu koffie zonder suiker te lurken
![]()
Morgen ga ik bij mijn vriendin en haar ouders eten en overmorgen ga ik bij mijn zusje eten met mijn vriendin en mijn moeder en haar vriend.![]()
en Nok, waar gaat the secret over ?
Een soort neuro linguistisch programmeren dusquote:Op maandag 24 december 2007 10:38 schreef draculettetje het volgende:
[..]
Nok kan het vast beter uitleggen
het gaat over dat je krijgt wat je zelf uitstraalt
als je handelt zonder verwachtingen hoef je dus ook niks te verwachten en andersom
kwee nie zo goed of je het kan vergelijken met de self forfilling prophecy
Lekker!quote:Op dinsdag 25 december 2007 13:09 schreef Topspin het volgende:
Prettig kerstfeest allemaal![]()
Vandaag staat rosbief en kwartelletjes op het menu met witte wijn erbij.
En jij ook Nokwandaquote:
Ja, wij gaan straks naar een vriend die een klein gezelschap heeft uitgenodigd.quote:Op dinsdag 25 december 2007 13:21 schreef senesta het volgende:
[..]
En jij ook Nokwanda![]()
Nog bijzondere plannen vandaag?
What are YOU up toquote:Op dinsdag 25 december 2007 14:31 schreef nokwanda het volgende:
Mijn idee bleek te kloppen. Gewoon lekker relaxed.
Gewoon lekker een open te knopen broek dus
Goed etenquote:
quote:Op woensdag 26 december 2007 12:25 schreef Topspin het volgende:
Goede middag
Kerst is ideaal om uit het ritme te komenHad sowieso geen lekker ritme dus dan is het wellicht okey om uit het ritme te komen als het ritme sowieso geen echt ritme is. 10:00 wakker geworden en niet eens een rot gevoel, alsof het slechte ontregeld is een beetje. Ben weer wat aan het stuiteren en maak het weer wat meer mee lijkt het wel.
Dag
Wie kent zichzelf wel met kerstquote:Op woensdag 26 december 2007 12:49 schreef nokwanda het volgende:
[..]
![]()
Ben hier trouwens net wakker. Erg toch. Zo ken ik mezelf niet
quote:Op woensdag 26 december 2007 14:38 schreef jiva het volgende:
hee Truthers,
wilde ff kwijt dat ik m'n accounts door de shredder haal. Bedankt voor het lees/postplezier de afgelopen jaren.
Adios
Groet, The_Shining / Jiva
Jammerquote:Op woensdag 26 december 2007 14:38 schreef jiva het volgende:
hee Truthers,
wilde ff kwijt dat ik m'n accounts door de shredder haal. Bedankt voor het lees/postplezier de afgelopen jaren.
Adios
Groet, The_Shining / Jiva
quote:Op woensdag 26 december 2007 15:53 schreef Topspin het volgende:
Veel plezier daar bij je zus
Ossenstaart soep is ondertussen gegeten en straks verder met kanen. Merk dat ik wat moe ben geworden ineens. Zometeen maar op de bank hangen.
Volgens mij ookquote:Op woensdag 26 december 2007 16:12 schreef nokwanda het volgende:
[..]dat krijg je van al dat eten. Dan moet er ook veel uitgebuikt worden.
Arme Barra.quote:Op donderdag 27 december 2007 23:03 schreef BarraCupraCuda het volgende:
mogge... Barra is druk met werken tussen kerst en oud en nieuw
quote:Op donderdag 27 december 2007 21:11 schreef nokwanda het volgende:
Neem nog een gluhweintje van Sara dan en wordt er vrolijk van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |